Vitesse bevestigt akkoord met trainer: 'Eerst de benodigde papieren hebben'

    Vitesse bevestigt akkoord met trainer: 'Eerst de benodigde papieren hebben'

    vrijdag 9 maart 2018 om 06:53

    Vitesse heeft een principeakkoord bereikt met Leonid Slutsky. De 46-jarige Russische trainer wacht alleen nog op een werkvergunning, meldt het Algemeen Dagblad.

    De Arnhemse club hoopt de laatste formaliteiten snel af te ronden. Slutsky moet bij Vitesse de opvolger worden van Henk Fraser, die na twee jaar afscheid neemt.

    De voormalig coach van onder meer CSKA Moskou en Rusland is formeel rond met Vitesse. Dat bevestigt technisch directeur Marc van Hintum. "Maar van een deal is nog geen sprake. Daarvoor moeten eerst de benodigde papieren binnen zijn. Dat is in deze een belangrijke voorwaarde." Slutsky moet de eerste Russische trainer in de Eredivisie worden.

    Vitesse dankt zijn komst aan het netwerk van eigenaar Alexander Tsjigirinski. Voor Slutsky is het overigens niet de eerste buitenlandse klus. Hij stond een half jaar aan het roer bij Hull City, maar werd daar wegens tegenvallende prestaties ontslagen.

    Lees ook: Fraser ziet Feyenoord zitten: 'Zou inderdaad een mooie club zijn'

    Lees meer over:EredivisieVitesse

    Plaats een reactie

    LifeErazor +1482
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:00
    Ja een trainer met die naam zal door de spelersgroep wel snel serieus genomen worden.
    Vind ik leuk
    13 +9052
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:06
    Nou, wat zal dat lang grappig blijven, not.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +14649
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:33
    Dat wordt Vodka in de bidons!
    Vind ik leuk
    Kuip +5812
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:10
    Goede zaak voor het Nederlands voetbal. Eindelijk een buitenlander die niet in het geeikte patroon denkt. We moeten uit dat cirkeltje met de Fabertjes, van der Looitjes, Streppeltjes etc. Deze categorie trainers heeft niets voor het Nederlandse voetbal betekent.
    Vind ik leuk
    kaazelien +2859
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:14
    Eens,maar misschien toch beter een Duitser dan deze man.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11210
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:52
    Heeft bij onze rivaal ook niet geholpen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:13
    Dat lag aan het azc waar hij mee moest werken
    Vind ik leuk
    PRICE +18402
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:15
    Verliest zo je eigen cultuur
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:23
    Dit IS onze cultuur!

    Vitesse is nooit bang geweest als eerst dit soort vernieuwende dingen uit te proberen en daarin pionier te zijn:
    Enkele voorbeelden:
    Eerste club die het in zijn hoofd haalde een Griek onder contract te nemen (machlas)
    Eerste club met uitschuifbaar veld
    Eerste club met meerdere oostblokkers onder contract
    Eerste eredivisieclub die sprak over Vitesse-tv
    Eerste nl club met buitenlandse eigenaar
    Eerste club met substantieel aantal huurlingen van Engelse club
    En ga zo maar door

    Overal worden we eerst om uitgelachen en afgebrand en later draait de opinie meestal bij. Wij zijn er in ieder geval tevreden mee
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:37
    Wat zijn jullie ermee opgeschoten dan..? Het beste wat jullie hebben bereikt is onder een Nederlandse bestuurder en een Nederlandse coach... Ik zie dit als een verlengstuk van het bestuur op het veld. Ik denk dat jullie je juist zorgen moeten maken nu.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11210
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:47
    Wat zijn wij er mee opgeschoten ? Van bijna failliet naar een nog steeds bestaande club. Een modern trainingscomplex, goede jeugdopleiding, veel oud spelers als jeugdtrainers, de beker, regelmatig Europees voetbal, jongens zoals Bony en van Wolfwinkel die bij ons hebben gespeeld en ga zo maar door. Maar wie hadden wij dan als trainer moeten halen, een middelmatige Nederlandse trainer. En ik snap best dat er van boven word ingegrepen als Fraser er met de pet naar gooit en zij voor miljoenen zorgen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 14:13
    Geloof je echt dat Henkie er met de pet naar gooit. Die rare russen willen alles bepalen. Dat zorgt voor frustratie bij henkie. Middelmatige trainers..? Waarom zou Vitesse geen Frank de Boer kunnen aantrekken, of Erwin Koeman of Stam of van 't Schip. Als je gewoon een duidelijke visie en plan hebt komen de goede trainers er wel hoor. Je beleid moet gewoon goed zijn en wat speelruimte om spelers aan te kunnen trekken. meer niet..maar goed we zullen zien met Sloetski..
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11210
    vrijdag 9 maart 2018 om 19:50
    Ja Henkie gooit er echt met de pet na dit seizoen. Roept voor de winterstop op tv dat hij niet bijtekent terwijl Vitesse altijd in de winterstop de onderhandelingen doet. Staat er bij als een zoutzak, maakt rare opstellingen, wisselt verdedigers of aanvallers voor andere verdedigers, wisselt vaak vlak voor tijd, speelt laf en onaantrekkelijk voetbal en loopt te slijmen bij feyenoord voor een baan. De laatste seizoenen hebben wij met Fraser, Bosz, van den Brom en Rutte al Nederlandse trainers gehad. Nu komt er een Rus en half Nederland schiet in de stress. Frank de Boer zal nooit komen en die anderen die je noemt zijn te licht of te onervaren. Ik wil niet zeggen dat wij met deze nieuwe trainer beter gaan presteren, maar ik geef alle trainers een kans. En dat onze eigenaar veel wil bepalen kan ik begrijpen als je er miljoenen per jaar in steekt. Dat doet een van Seumeren ook bij utrecht.
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 maart 2018 om 08:04
    We zullen het zien, ik gun jullie wel iets meer dan nu het geval is. Vitesse hoort daar gewoon niet. Zoals ik beneden aangaf jullie horen in de top 6-7
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11210
    zaterdag 10 maart 2018 om 09:28
    Klopt ook wel, wij kennen onze plek in de competitie wel, proberen via de play-offs Europees te halen en meer niet. We zijn jaren terug één keer derde geweest en verder tussen plek 4 en 8. Ik heb daar ook geen moeite mee. Ik heb meegemaakt in de jaren tachtig van onderin de eerste divisie en bijna failliet, tot promotie naar de eredivisie, Europees voetbal en de beker. Dit seizoen zullen wij geen Europees voetbal halen, dus wachten we weer op het nieuwe seizoen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:52
    Dat doen we ook , ik denk dat we binnen 5 jaar in de juup spelen, deze russiche invasie kan niet goed gaan
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11210
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:00
    Wij zijn jouw club nec niet !
    Vind ik leuk
    Kiwi +131
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:08
    Want elke Vitesse supporter die niet jouw Vitesse mening deelt is dus voor NEC..?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:51
    @kiwi: mocht je nog twijfelen over de clubvoorkeur van Emiel Ratelslang lees dan even post over homo’s in de selectie hieronder...
    We zijn al dat gebash van Nijmegenaren zonder beter levensdoel inmiddels wel gewend en kennen de profielen van al die trieste sufferds inmiddels wel zo’n beetje.
    Vind ik leuk
    Kiwi +131
    vrijdag 9 maart 2018 om 13:01
    Ah ik zie het
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:53
    Dat we terug zijn in de subtop, een bekerwinst, zwarte cijfers, meer oud Vitesse spelers dan ooit bij de club, meer spelers die uit de beloften hun weg vinden dan de meeste andere clubs, een fantastisch trainingscomplex. Wat zijn we er eigenlijk niet mee opgeschoten? We spelen in geel zwart, in Arnhem, met het stadswapen op de borst met dezelfde mensen op de tribune als voor de overname. Vitesse is fantastisch bezig. Zeker nu Fräser oprot ziet het er zonnig uit in Arnhem.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:15
    Juist Dicky, nu nog die butt er en kastanje wegdoen
    Vind ik leuk
    Nemis07 +18
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:01
    De premier League is van zo'n hoog niveau door de Engelse trainers die als verlengstuk fungeren....
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:22
    Je bedoelt het jaar dat we onder Aalbers en Ten Kate derde werden, waarna we financieel gigantisch in de problemen raakte omdat we de ingecalculeerde champions league ticket daarmee net misliepen? Daar zijn we nooit meer bovenop gekomen, waardoor we nu in Russische handen zijn; goed voorbeeld van je in die zin...

    Ik zeg hier nergens dat we met al onze pioniersacties veel op zijn geschoten, ik benoem alleen dat dit óók typisch Vitesse is en ik dat wel leuk vind. Ook de periode Aalbers, die ons toch echt op de kaart heeft gezet, is genoeg op aan te merken.

    Er is altijd wat te beleven bij Vitesse.
    Luchtfietsers en boven onze stand leven hoort daarbij vrees ik. Niet de baten zonder de lasten zal ik maar zeggen. Onze geelzwarte kleuren hebben we ooit gekregen omdat de geldschieter Baron van Pallandt de kleuren van zijn wapen wilde en omdat we (met onze blauwe kleur die we ook erbij hebben/hadden) de Gelderse kleuren als nummer 1 van Gelderland wilde voeren.
    Daarom: dit IS Vitesse. Geen grijze muis en een controversiële manier om als stadje kleiner dan Tilburg, Breda, Groningen, Almere etc. toch gevestigde subtopper te zijn.
    Beter dan wat eveneens grotere stad Nijmegen presteert bijvoorbeeld ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 14:08
    Kijk ik ben geen Vitesse supporter maar ik vind dat Vitesse gewoon binnen de top 6-7 van Nederland moet horen. Zoals het de laatste jaren aan toe is gegaan vind ik gewoon Jammer. En over Aalbers kan er zo veel gezegd worden, maar DAT Vitesse komt er nooit meer. Ja hij heeft net als Scheringa, Munsterman veel risico genomen, maar jullie waren er niet minder trots om. Net als de mensen in Alkmaar en Twente. In jullie geval is er jammer genoeg geen titel behaald. Jordania leek wel ook een man met een Vitesse hart. Maar deze rare rus...kweenie hoor
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 20:23
    Ben zeker blij met wat Aalbers heeft neergezet. Maar zie de overeenkomsten met hoe het nu gaat ook (controversieel, opportunistisch, iets boven de stand leven, rare namen uit oorden waar je nooit van gehoord had). Ik sta daar niet negatief tegenover, de buitenwereld wel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:49
    En de eerste club met meer dan 1 homofiele speler in de selectie.
    Vind ik leuk
    PB +73
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:31
    Wat maakt dat uit?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:27
    Jij zou er graag je zeepje laten vallen
    Vind ik leuk
    Manolo +2358
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:04
    Super voor je! Heb je al een seizoenskaart besteld?
    Vind ik leuk
    PRICE +18402
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:03
    Hoe weet jij dat,heb je contacten? Of zit je zelf in die wereld?
    Vind ik leuk
    COTE +24
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:28
    "Eerste club die alleen maar spelers van chelsea huurt"
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1349
    vrijdag 9 maart 2018 om 09:02
    Nee hoor. We huren ook van Sporting. Castaignos :)

    Maar complete onzin dus. We hebben nu 3 huurspelers van Chelsea. Valt dus reuze mee.
    Vind ik leuk
    COTE +24
    vrijdag 9 maart 2018 om 09:03
    Ja klopt, maar als je kijkt naar vorige jaren is het wel eens stukken meer geweest.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 09:03]
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:00
    Noem ze eens per seizoen op dan en vermeld dan gelijk even wie er in de basis meededen. Bij Vitesse komt meer jeugd door dan bij de meeste andere eredivisieclubs. Vermeld dat dan ook even.
    Vind ik leuk
    COTE +24
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:53
    Dominic solanke, nathan, isiaah brown, baker, marvelous nakamba, mason mount, dabo, wil je dat ik er meer opnoem?
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:59
    De seizoenen, de aantallen, en wie er in de basis speelden graag. Jij bent de expert blijkbaar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:59
    Nakamba is van onszelf. Jammer joh. Verder noem je meerdere seizoenen tegelijk op. Mount en Dabo hebben nooit met de anderen tegelijk bij Vitesse gezeten. Als je zo hoog van de toren blaast, ken je feiten dan. Sla ons dan om de oren met die twee seizoenen dat we 5 a 6 huurlingen hadden (waarvan er 1 a 2 in de basis stonden)
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:55
    Die controversiële huurconstructie heb ik toch ook in het rijtje benoemd? Inmiddels zijn er meer clubs in de eredivisie die meerdere spelers van één club huurden in 1 seizoen en zelfs Ajax en PSV huren van Chelsea.
    Vind ik leuk
    COTE +24
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:57
    Niet 5 per jaar ongeveer..
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 12:03
    NAC vorig seizoen 6 van Manchester City. Willem II vorig seizoen (of seizoen ervoor) 4 van Ajax (zelfde competitie nota bene). Dus ook hierin: ken je feiten wijsneus
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 20:35]
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1349
    vrijdag 9 maart 2018 om 09:00
    Zo is dat. Trendsetter in Nederland. Ook het eerste multifunctionele stadion had hier moeten staan. Alleen de vergunningen duurde vele jaren zodat uiteindelijk de Arena er net wat eerder was. Maar de eerste plannen waren hier. Dankzij Keizer Karel!! Die naam is heel belangrijk geweest bij Vitesse om de stap te maken naar een stabiele subtopper.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 09:31
    Je vergeet een paar:
    de eerste club op dat niveau, waarvan de licentie had moeten worden ingetrokken (fraude, oplichting)
    de eerste club die gewoon keihard failliet verklaard had moeten worden,
    De eerste club uit dat gebied die door de corrupte KNVB de hand boven het hoofd gehouden werd (Twente is de tweede)
    De eerste club die denkt dat voetbal binnen gespeeld moet worden.
    De club die ondanks soms leuke resultaten niet in staat is om de hal vol te krijgen
    Vind ik leuk
    Manolo +2358
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:05
    Gefrustreerd?

    Neem een koffietje en ga lekker aan ´t werk. Het is vrijdag. Bijna weekend!
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 12:08
    Eerste club die zo veel jaloerse reacties opwekt bij aartsrivaal.

    En ook in al jouw leuk bedachte benoemde voorbeelden misschien de eerste, maar niet de enige.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11210
    vrijdag 9 maart 2018 om 19:57
    Word jij nou niet moe van jezelf met jouw kinderachtige gedrag ! De hele dag vanuit de dagopvang in nijmegen accountjes aanmaken en Vitesse afzeiken. Ik snap niet dat ze bij VP zulke gasten niet bannen !
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:27
    Flikker straal op met je je verliest zo je eigen cultuur, liever iemand als Slutsky, die het met degelijk voetbal probeert in Europa, dan een of andere cultuurbewaker waaronder je slecht presteert
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:55
    Onze ciltuur waren we al kwijt met het aanstellen van marcoushcoush als burgemeester, dat hebben wij ( de softe arnhemmers) ook al toegelaten, en nu de russen weer.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 07:55]
    Vind ik leuk
    PB +73
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:32
    En wat is Arnhem kwijtgeraakt met het aanstellen van Marcouch?
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:56
    Het is gewoon een trollende mongool. Straks reageert dat stuk stront JustH en zijn holmaatje Baviaans ook nog.
    Vind ik leuk
    PB +73
    vrijdag 9 maart 2018 om 09:01
    Zou kunnen, maar ik zit nog niet zo lang op VP, dus ik weet dat niet.

    Ik ben vooral benieuwd naar wat Arnhem kwijt is geraakt door Marcouch. Dat kan Emiel vast wel uitleggen.
    Vind ik leuk
    JustH +11032
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:30
    Je kan je indekken wat je wil, maar ik blijf toch mijn mening vertellen. Hoe onbeschoft de reacties ook zullen zijn.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 11:31]
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:44
    Ja stuk stront we weten dat ongedierte als jij, Baviaans, Fristibrug, Kiwi, Ratelslang blijven provoceren en zich anders voor blijven doen dan wat ze zijn. Het is ook wel erg doorzichtig allemaal.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11210
    vrijdag 9 maart 2018 om 19:59
    Ga a.u.b. met jouw vriendenclubje uit havanna aan de waal weg. Steeds weer kinderachtig reageren en de boel opsteuken, meer doe je niet.
    Vind ik leuk
    JustH +11032
    vrijdag 9 maart 2018 om 20:00
    ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 09:01
    Die man wil het liefst van gelredome een moskee maken
    Vind ik leuk
    PB +73
    vrijdag 9 maart 2018 om 09:14
    Ah kijk, ben jij er zo eentje. 0 argumenten, maar wel klagen en xenofoob. Gelukkig is er, speciaal voor jou, een partij opgericht. Die partij krijgt niets gedaan, krijgt niets onderbouwd en schoffeert alleen maar... en dat voor €110.000 per kamerlid per jaar, afkomstig uit de belastingpot. Denk daar maar aan als de woorden goudzoeker en profiteur door je hoofd schieten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 09:47
    Och onze linkse boomknuffelaar heeft een accountje aangemaakt! 110.000 is nog niks vergeleken met al het geld wat naar brussel gaat en naar jouw gelukszoekers, wie betaald dat denk je? Ga jij lekker op een politieke site zitten pechtold
    Vind ik leuk
    PB +73
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:15
    Het is bijna knap hoeveel onzin je in drie zinnen krijgt gestopt. Maar goed, adios. Tegen hardnekkige domheid is nog geen medicijn gevonden. Zo wel, dan laat ik het je gelijk weten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:31
    Onzin ? Er is geen woord gelogen pechtold. Druip maar af en sluit je ogen voor de werkelijkheid
    Vind ik leuk
    PB +73
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:19
    Dat bedoel ik dus. De EU levert ons vele malen meer op dan dat het ons kost. Dat is heel simpel na te gaan. Met gelukzoekers bedoel je het verwaarloosbare deel van immigranten, dat er met de pet naar gooit? Kun je ook nagaan. Gewoon wat statistiekjes opzoeken. Dan kun je eens kijken of een mening, gebaseerd op feiten, iets voor je is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 09:15
    Lul toch niet man, roeptoeter niet elke keer iedereen na, baseer ke mening op deiten niet op aannames. Emiel
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 09:16]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 09:48
    Het is juist op deiten gebaseerd ventje!
    Vind ik leuk
    Manolo +2358
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:06
    Deiten zijn ook héél belangrijk!
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:18
    Ventje? Haha.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:31
    Ja ventje
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:40
    Kerel zou ik eerder zeggen maar ach, kom terug als je genoeg kloten aan je lijf hebt om tegen doen wat ik gedaan heb, en te zijn wie ik ben.
    Vind ik leuk
    diekertjedap +3881
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:02
    ja , die cultuur brengt nog veel op, zowel op clubniveau als op landenniveau.
    Vind ik leuk
    PB +73
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:24
    Wat bedoel je hier met cultuur?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 09:49
    Neem er een paar op je zolder
    Vind ik leuk
    PB +73
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:34
    Zo is dat jongen. Als je iets niet begrijpt, gewoon zo dom mogelijk antwoorden. Ik heb medelijden met je ouders.
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:58
    Hoe bedoel je dat? Wij die 13.000 trouwe supporters zijn de cultuur. Een geel zwart gestreept shirt is onze cultuur. Arnhem is onze cultuur. Marc Van Hintum, Edward Sturing, Theo Janssen, Van der Gouw etc etc zijn onze cultuur. Bij onze mooie club hebben we meer cultuur dan bij het gros van de BVO's in Nederland.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:18
    Dicky laat die linkse trol toch lullen, wij weten wat het inhoud toch !!
    Vind ik leuk
    JustH +11032
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:33
    Wij? Er zijn genoeg supporters die zich er niet prettig bij voelen.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24057
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:17
    Nou eens kijken wat hij de mickey mouse league gaat brengen.
    Vind ik leuk
    peinke +1836
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:23
    Triest, daarmee is alle identiteit van zo'n club vervlogen. Het zal ongetwijfeld een aardige trainer zijn, maar Vitesse is niet meer verworden dan een Russisch speeltje voor poenige zakenlui. Benieuwd hoeveel mensen er nu nog in dat nu al steeds leger wordende stadion zitten.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +6567
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:39
    Wat kan jou de identiteit en aantal bezoekers van Vitesse schelen? In Arnhem maakt niemand zich er druk om maar supporters van andere clubs buitelen over elkaar heen om te zeggen hoe bezorgd ze over Vitesse zijn. Lief van jullie!! Echter totaal onnodig
    Vind ik leuk
    peinke +1836
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:43
    Jij komt daadwerkelijk nog uit het tijdperk dat ,,de veldwachter'' nog een behoorlijke status had. Doe even normaal, iedereen mag over voetbal over alles een mening hebben. Dus ook over die verkwanselde club uit Arnhem. We zullen volgend seizoen zien welk gedeelte ze van het stadion ook nog moeten afsluiten.
    En veldwachtertje, jij bepaald echt niet wat nodig of onnodig is, dus bespaar zelf de moeite om te reageren. en steek dat belerende vingertje lekker in je hol!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 07:45]
    Vind ik leuk
    Eimersweide +6567
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:53
    Ehhh ik stel vragen: wat kan jou de identiteit van Vitesse schelen? Wat kan het jou schelen hoeveel mensen er in Gelredome zitten? Nog geen antwoord op gezien.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11210
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:48
    Nog steeds meer als dat met reclameborden volgehangen hok van jullie !
    Vind ik leuk
    peinke +1836
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:52
    Die willen in dat theater van jullie niet meer hangen, dus logisch dat ze elders hun heil zoeken. Bij ons zijn ze welkom. En uh, voor de goede orde, het stadion hier heeft verreweg de hoogste bezettingsgraad van alle stadions. Wij hebben geen ,,doekjes'' voor het bloeden nodig om nog enigszins ,,sfeer'' te creeren. Vitesse, straks halen ze de centjes eruit en is het klaar. Kun je achter FC Tukkerland aan, zeker als al die schimmige financiële geldstroompjes een keer zichtbaar worden. Dat is een kwestie van tijd!
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11210
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:58
    Maar dan nog altijd veel minder supporters dan bij ons jarenlang. En geen sfeer zei je : https://www.youtube.com/watch?v=ESfnvipeV5w !? Bij jullie zit je alleen maar tegen reclameborden aan te gapen, net als in de lelijke stadions in België.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 12:19
    Ga je nou pronken met hoge bezettingsgraad terwijl je een van de kleinste stadions van de eredivisie hebt?
    Vitesse heeft sinds de opening van GelreDome nog nooit zo weinig supporters gehad in een eredivisiewedstrijd als jullie in een uitverkocht huis
    Vind ik leuk
    peinke +1836
    vrijdag 9 maart 2018 om 18:28
    50 procent van jullie capaciteit kan makkelijk. Bij PEC 98 procent. Tja, dan mag je gemiddeld iets meer hebben, maar de helft vol is triest toch! Bijna 100 procent bezettingsgraad het blijft een droom voor Arnhem. Misschien krijgen jullie hem samen vol na fusie met NEC naar FC Gelre. Alhoewel, 98 procent ga je nooit halen. Nooit! Soms haal je de 10.000 nog niet eens.
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 19:32
    Die fietsenstalling van PEC is te klein voor Vitesse.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11210
    vrijdag 9 maart 2018 om 20:01
    Meer reclameborden dan supporters daar, en wat stelt zwolle nou voor in al die jaren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 20:31
    Nog nooit hebben wij een eredivisiewedstrijd gehad metinder dan 13000 toeschouwers, NOOIT!

    Ik geloof dat we 1 of 2 keer er onder hebben gezeten met een eerste bekerronde tegen Noordwijk of Spakenburg.

    Ken je feiten...
    Vind ik leuk
    pico323 +5163
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:51
    wat kun je verwachten van een graafschap boer. jaloers en dom lullen.
    Vind ik leuk
    peinke +1836
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:53
    Boer klopt, De Graafschap niet! Bereidt je voor als je reageert!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 07:53]
    Vind ik leuk
    pico323 +5163
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:54
    ook Zwolle nog erger.
    Vind ik leuk
    peinke +1836
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:55
    Ah, de hele wereld is waarschijnlijk je vijand. Triest man, misschien toch ff een pilletje halen bij de dokter.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 07:55]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:59
    Zo reageren al die vitessenaren, zwaar gefrustreerd altijd en in de stress en verdediging springen als er een mening gegeven wordt over dat nare clubje aan de rijn
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11210
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:01
    Reageer lekker bij jouw eigen club met je tien accounts. Jij bent pas zielig.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:02
    Ik geef gewoon mijn mening , en er is nu even niks te melden over Telstar
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:56
    Ik ken genoeg mensen die hun seizoenkaart niet gaan verlengen
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:49
    Meer dan bij PEC. Hoeveel jeugd is er dit jaar bij PEC doorgekomen, hoeveel clubmensen werken bij PEC? Van het Schip is net zo goed een buitenstaander of mag dat wel omdat het een Nederlander is?
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:42
    Ik ben benieuwd hoe dit uitpakt. Het zal Vitesse wel enigzins opgedrongen zijn door de eigenaar.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11210
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:51
    Ik wacht het wel af, en de eigenaar zal wel een beetje klaar zijn met die Nederlandse middelmatige trainers. Ten Hag moest ook met alle geweld naar ajax, en je ziet wat hij er van bakt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:04
    Je wacht maar lekker af, dat siert de arnhemmer...afwachten , logisch dat jullie burgemeester coushcoush kregen
    Vind ik leuk
    Zultkop +3207
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:50
    46? Hij ziet er 10 jaar ouder uit. Wodka doet wat met je....?
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11210
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:01
    Wel goed tegen de kou :)
    Vind ik leuk
    Birdieman +515
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:20
    Vitesse wordt gewoon hiertoe gedwongen door de Russische clubeigenaar
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81856
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:23
    Gefeliciteerd Vitesse, dit is een vrij grote trainer. Best knap maar de link met jullie eigenaren is groot. Dit krijg je dus als je met Russen samenwerkt.

    Ik hou van Rusland!
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +16153
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:41
    Ik hou van Holland..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81856
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:47
    Is voor mij een oude liefde.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +16153
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:51
    Ik bedoel het tv programma:p

    Dacht ook dat jij een nieuw item noemde voor Vitesse tv :p
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81856
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:52
    Oh, hahaha. Weet ik dat je dat bedoeld. Is dat programma nog op de tv dan? Ik heb zelf werkelijk geen idee. :p
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +16153
    vrijdag 9 maart 2018 om 09:32
    :) nee is er niet meer op gelukkig hehe
    Vind ik leuk
    COTE +24
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:28
    Heel benieuwd naar de nieuwe trainer, lijkt me een hele goede zet voor vitesse!
    Vind ik leuk
    HERTOG 1 +247
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:53
    Welkom Sloetski je kan nooit slechter zijn dan Fresertje.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 09:19
    Dat kan wel hoor, maar we gaan het beleven , ik heb er zin in
    Vind ik leuk
    HERTOG 1 +247
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:43
    Ja laat ons verrassen.
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:58
    Lijkt mij een de juiste keus. Ik ben wel toe aan een trainer die niet in Zeist is geweest voor zijn opleiding.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 09:15
    Idd dicky , prima keus denk ik ook. Hopelijk kunnen we nu eindelijk bovenin meedraaien.
    Vind ik leuk
    Erik-Vites +236
    vrijdag 9 maart 2018 om 09:13
    Ga maar lekker roepen over identiteit en Russische connectie bla bla bla.
    Lees hier nu al veel jaloezie! Benieuwd of hij ook openstond voor een andere eredivisie club....

    Doet hij het goed, zijn wij de supporters die het laatst lachen...
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 09:18
    Precies, en heel misschien kunnen die doeken dan wel vervangen worden voor echt publiek, ik heb in ieder geval veel zin in volgend seizoen
    Vind ik leuk
    13 +9052
    vrijdag 9 maart 2018 om 09:39
    Het is nou ook weer niet zo dat iedereen buiten Arnhem op jullie club loopt af te geven hoor. Zijn er meer zoals ik die het wel een interessante ontwikkeling vinden.
    Vind ik leuk
    JustH +11032
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:40
    Jaloezie? Man je bent je club kwijt. Snap je dat nou niet?
    Vind ik leuk
    HERTOG 1 +247
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:47
    Ajax niet dan het is nog 54 procent van Ajax zelf.
    En ooit in de toekomst hebben jullie en de hele ED clubs een eigenaar.
    Zie Engeland grootmacht in het Voetbal.
    Ben benieuwd hoe jij dan reageert op de eigenaar.
    Dan is het goed laten we daar maar ophouden.
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:56
    Jou clubje is al fout sinds de jaren 50 strontvlek. Begrijp dat dan eens.
    Vind ik leuk
    JustH +11032
    vrijdag 9 maart 2018 om 12:18
    Lees je mede supporters maar, kind van een strontvlek!
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 12:28
    Die zijn positief stontvlek. Of ben je echt nog achterlijker dan ik dacht en denk je dat Ratelslang, Fristibrug en Kiwi echt voor Vitesse zijn? Dat is het zelfde soort als jou. Provocerende trollen die zich anders voordoen dan ze zijn.
    Vind ik leuk
    Erik-Vites +236
    vrijdag 9 maart 2018 om 12:41
    Het was dit of failliet gaan, snap je dat nou niet?
    Vind ik leuk
    JustH +11032
    vrijdag 9 maart 2018 om 12:44
    Ja ik snap alles,
    Maar nogmaals ik vind het erg dat je je mooie
    club kwijt bent.
    Dat is het enige wat ik verkondig.
    En als iemand die mening heeft is het, een debiel, mongool en een strontvlek.
    Goeie discussie
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 09:15
    Als het die Rus wel lukt om de mentaliteit tegen vooral de kleinere ploegen spelend te veranderen ben ik er content mee want dit speelt vitesse al jaren parten!!

    Tegelijkertijd zou het fijn zijn als er weer eens een betrouwbare keeper meekomt en zullen Russische talentjes eerder naar Nederland komen door sluttski dus wie weet kunnen ze daar wat roebels mee verdienen in de toekomst!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 09:16]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 09:17
    Juist en dan ook gelijk 4 medogenloze Russische bomen van kerels voor de verdediging
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 09:24
    Prima zaak. Ik ben voor meer buitenlandse trainers hier. Misschien kunnen zij een cultuur verandering brengen.
    Vind ik leuk
    JustH +11032
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:41
    Ik ben voor weer een goede lichting talenten, die Nederland weer op de kaart zullen zetten.
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 12:25
    Bij Vitesse komt er meer door dan de meeste eredivisieclubs dus wat lul je nu weer stom ( zoals gebruikelijk )?
    Vind ik leuk
    JustH +11032
    vrijdag 9 maart 2018 om 12:30
    Lees is goed, ik reageer op iemand met een normaal antwoord.
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 12:35
    Lees is goed? Je bent gewoon weer Vitesse aan het afzeiken strontvlek. Als er één clubje verantwoordelijk is dat talent bij andere clubs geen kans krijgt om door te komen door alles weg te halen dan is het jouw foute clubje wel strontvlek.
    Vind ik leuk
    JustH +11032
    vrijdag 9 maart 2018 om 12:38
    Lees is goed ik reageer op, voetbal liefhebbers.
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 12:51
    Jij provoceert strontvlek. Dat weet je zelf ook wel.
    Vind ik leuk
    JustH +11032
    vrijdag 9 maart 2018 om 12:55
    Wat een gek zeg
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 12:56
    Wat een strontvlek zeg.
    Vind ik leuk
    JustH +11032
    vrijdag 9 maart 2018 om 12:57
    Wat haal je jezelf naar beneden man.
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 13:01
    Lager dan jou kan ik niet zakken strontvlek.
    Vind ik leuk
    JustH +11032
    vrijdag 9 maart 2018 om 13:03
    Ik ga je rapporteren.
    Ben er klaar mee.
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 13:47
    Lekker doen joh. Dat typeert je. Constant provoceren en het dan gek vinden dat je reacties krijgt triest figuur.
    Vind ik leuk
    JustH +11032
    vrijdag 9 maart 2018 om 15:08
    war typeert mij?
    Noem je dat reacties?
    Ik reageer op een club en wordt uitgemaakt voor debiel. mongool en strontvlek.
    Kijk is wat een vuil er over mijn club wordt uitgestort. Ik ben klaar met je verrotte gedrag, lekker bij je familie doen. Daar zal het wel normaal gedrag zijn.
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 15:19
    Ik ben klaar met jouw constante geprovoceer. Iedereen mag gefundeerd commentaar op Vitesse hebben. Maar wat jij doet is iets totaal anders. Jij komt bij ieder topic over Vitesse dezelfde onzin verkondigen. Vervolgens doe je net of je niets tegen Vitesse hebt. Maar telkens weer ben je aan het provoceren strontvlek. Jij roept te vaak ( structureel ) te veel onzin over Vitesse. Altijd negatief en overal over. Wat Vitesse ook doet, jij doet je uiterste best om het maar negatief te benaderen. Constant valselijke aantijgingen die je niet kan onderbouwen. Je kan wel roepen dat jij aangevallen wordt. Maar jij bent de raddraaier. Wat jij doet heeft niets met een mening geven te maken. Telkens dezelfde lasterlijke teksten op VP. Dat is pas gedrag waar je je voor dient te schamen. Maar rappoteer mij maar hoor. Het is typerend voor een worm als jij bent.
    Vind ik leuk
    JustH +11032
    vrijdag 9 maart 2018 om 15:24
    Mijn lasterlijke tekst is heel kort geweest.
    Vitesse heeft zijn ziel en zaligheid verkocht.
    Ik vind dat zonde van een club met zo'n mooie historie.
    En dat mag ik niet van jou en je vriendjes. Punt.
    Ik maak helemaal zelf uit hoe ik over dingen denk.
    Ik leef in Nederland en heb een vrije mening.
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 15:33
    Constant dezelfde teksten strontvlek. Je bevestigt wederom mijn gelijk. Dat iemand dit denkt is achterlijk. Dat iemand dit zegt die een club support die geld heeft aangenomen van NSBers is hypocriet. Dat iemand dit bij elk topic over Vitesse roept samen met allerlei andere onzin is gewoon provocerent. En dat is wat jij doet. Constant provoceren, elk keer beginnen over de bezettingsgraad als je het niet kan winnen elke keer hetzelfde liedje met jou. Is er een topic over Vitesse. Dan kaom jij uitdagen. Daarom ben jij een strontvlek, het laagste van het laagste.
    Vind ik leuk
    JustH +11032
    vrijdag 9 maart 2018 om 15:36
    Je kan niks hebben mannetje.
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 16:00
    Jawel hoor strontvlek. Maar strontvlekken die constant provoceren verafschuw ik. Constant ben je met Vitesse bezig en dan vervolgens zeggen dat je niets tegen Vitesse hebt. Wat ben jij zielig. Werkelijk nog lager dan stront.
    Vind ik leuk
    JustH +11032
    vrijdag 9 maart 2018 om 16:22
    Maak jij je eigen waarheden nou maar. Zal je verder helpen.
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 16:48
    Wou je zeggen dat je niet de hele dagen op topics van Vitesse reageert? Je bent vaker bij topics van Vitesse te vinden dan die over jouw eigen foute clubje stuk stront.
    Vind ik leuk
    JustH +11032
    vrijdag 9 maart 2018 om 16:52
    Je bent goed de weg kwijt.
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 17:25
    Dat kan je wel blijven roepen strontvlek. Maar jij bewijst dagelijks dat je geobsedeerd bent door Vitesse en zelf helemaal de weg kwijt bent. Als je ooit al op de weg zat.
    Vind ik leuk
    JustH +11032
    vrijdag 9 maart 2018 om 17:46
    Ik heb dit nog niet meegemaakt, zo'n opgefokt iemand.
    Ik ben 15 jaar uitsmijter geweest in Amsterdam. Maar nog nooit zo iemand als jij meegemaakt. Die zo zijn eigen onredelijke waarheden bedenkt. Ik denk dat ik voor jou geen politie had ingeschakeld maar gelijk de ggz had verzocht te komen.
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 17:54
    15 jaar elke dag uitsmijters gevreten en klappen gehad zal je bedoelen strontvlek. Wou je nu echt beweren dat je niet op elk topic van Vitesse reageert debiel?
    Vind ik leuk
    JustH +11032
    vrijdag 9 maart 2018 om 18:07
    Echt GGZ
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 18:10
    Echt jij bent minder dan stront.
    Vind ik leuk
    JustH +11032
    vrijdag 9 maart 2018 om 18:12
    Wees maar blij dat je niet van Ajax of PSV bent, die kritiek had jij zeker niet overleefd.
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 18:24
    Trek je vanavond een blauw jasje aan wanneer je naar het stadion gaat? Dit is een opmerking die we keer op keer op keer te lezen krijgen van jou. Daar is niets kritisch aan. Het is puur treiteren en provoceren. Bij ieder topic van Vitesse kunnen we de ene na de andere kat van jouw kant lezen. Dit geprovoceer doe jij structureel. Dat is geen kritiek geven strontvlek. Maar je geeft maar geen antwoord op de vraag, je draait als een keutel door de pot. Wou jij nou echt beweren dat jij niet op elk topic van Vitesse reageert strontvlek?
    Vind ik leuk
    JustH +11032
    vrijdag 9 maart 2018 om 18:30
    Ja door jou, dommie.
    Zo lang jij blijft schelden ga ik door
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 18:31]
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 18:32
    Dommie zeg je maar tegen die trol die jou op de wereld heeft gezet strontvlek.
    Vind ik leuk
    JustH +11032
    vrijdag 9 maart 2018 om 18:32
    Dat bedoel ik
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 18:35
    Wat bedoel je strontvlek? Dat ik nu een keer iets beledigends over je ouders zeg? Iets dat jij constant doet.
    Vind ik leuk
    JustH +11032
    vrijdag 9 maart 2018 om 18:37
    Nooit gedaan, wel gezegd dat je tegen je ouwe vaar moet zeggen, wat je tegen mij zegt
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 18:39
    Ook dat ontken je dus. Jij hebt echt totaal geen ruggengraat he strontvlek.
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 18:37
    Zolang jij blijft provoceren ga ik door . En ik scheld niet. Strontvlek is een enorm compliment voor een made als jij.
    Vind ik leuk
    JustH +11032
    vrijdag 9 maart 2018 om 18:38
    Ga maar roebels sparen voor je seizoenkaart
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 18:40
    He en weer een kat. En maar ontkennen. Wat ben je toch een zielige made.
    Vind ik leuk
    JustH +11032
    vrijdag 9 maart 2018 om 18:43
    Er is een nieuwe topic over Kluivert, ga ff lezen hoe ze hier los gaan op me club. Doet me niks, moet je ook is leren met kritiek omgaan.
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 18:45
    Nogmaals jij geeft geen kritiek. Alleen ben jij te achterlijk om het verschil tussen kritiek geven/hebben en treiteren/provoceren te onderscheiden strontvlek.
    Vind ik leuk
    JustH +11032
    vrijdag 9 maart 2018 om 18:48
    Klopt ik geef een mening, en die is Vitesse heeft zijn ziel en zaligheid verkocht aan Russen, En het is met die nieuwe nog te benoemen trainer nog duidelijker geworden. Mijn mening!
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 18:57
    Jouw clubje heeft zijn ziel en zaligheid verkocht aan NSBers. Dat zijn feiten. Jij staat achter zon fout clubje. Dat is een feit. Jouw clubje speelt ondanks het grootste budget in Nederland zwaar klote. Dat is een mening. Jouw clubje wint weer niets. Bijna een feit. Jij bent een strontvlek die provoceert bij topics over Vitesse. Dat is een feit.
    Vind ik leuk
    JustH +11032
    vrijdag 9 maart 2018 om 19:02
    Dicky, je bent echt knettergek, ga hulp zoeken kind.
    Je heult zelf met de mensen die je club hebben overgenomen, wat lul je toch stom. Je heb het zelf niet eens door.
    En mijn clubje staat best wel ver boven die van jou.
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 19:07
    Jouw clubje is het laagste van het laagste ondanks de grote palmares. Heulen met landverraders dan blijf je voor altijd en eeuwig fout. Wat dat aangaat past zon stuk stront als jij prima bij dat zooitje.
    Vind ik leuk
    JustH +11032
    vrijdag 9 maart 2018 om 19:10
    Je leest niet en je snapt echt helemaal niets.
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 19:11
    Dat probleem heb jij strontvlek.
    Vind ik leuk
    JustH +11032
    vrijdag 9 maart 2018 om 19:12
    Ik ben blij dat ik netjes kan blijven
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 19:17
    Dat doe je dus niet strontvlek. Jij scheld niet. Maar je beledigd en provoceert iedere keer weer. Dat is niet netjes blijven debiel. Dat is laag laf gedrag. Jij mag mij onbeschoft vinden. Maar ik ben wel direct en draai niet als een keutel in de pot om de zaken heen.
    Vind ik leuk
    JustH +11032
    vrijdag 9 maart 2018 om 19:47
    Ik gedraag me netjes. Scheld niet.
    En laf is iemand vanachter je computer vandaan uitschelden.
    Super laf zelfs. Maar snap het wel.
    Het is gebrek aan woorden.
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 19:53
    Jij hebt een gebrek aan woorden strontvlek. Vandaar dat je constant dezelfde onzin typt.
    Vind ik leuk
    JustH +11032
    vrijdag 9 maart 2018 om 19:59
    Meest geschreven woord deze week is strontvlek.
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 20:01
    Dat klopt. Aardig van mij he zon groot compliment voor jou? Je bent natuurlijk eigenlijk nog minder dan een strontvlek.
    Vind ik leuk
    JustH +11032
    vrijdag 9 maart 2018 om 20:07
    Niveau hoor
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 20:19
    Niveau is typisch iets dat jij niet hebt.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11210
    vrijdag 9 maart 2018 om 20:08
    Ik ken jongens zat die vroeger uitsmijter zijn geweest en die konden zich goed beheersen. Jij bent alleen maar op sensatie uit hier, en dat leren de jongens die ik ken bij de beveiliging niet.
    Vind ik leuk
    JustH +11032
    vrijdag 9 maart 2018 om 20:10
    Ga je eerst is inlezen voor je je vriendje gaat helpen
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11210
    vrijdag 9 maart 2018 om 20:22
    Ik ga niks meer inlezen. Het is gewoon irritant dat ik jouw naam onderhand honderd keer tegen kom bij Vitesse topics, met alleen maar negatieve reacties. Ik loop ook niet bij elke topic van jouw club te zeiken. Kritiek op Vitesse is nog daar aan toe, maar dit slaat nergens op. En dan die paar nijmeegse knaapjes ook nog een beetje meetrekken, dat vind ik gewoon laf.
    Vind ik leuk
    JustH +11032
    vrijdag 9 maart 2018 om 22:30
    Klopt als je op Vitesse topics reageert krijg je alle 27 seizoenkaarthouders over je heen.
    Maar als je leest weet je waar het over gaat.
    Dit is dom mee lullen.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11210
    zaterdag 10 maart 2018 om 09:25
    Als je hier alleen maar komt om over Vitesse te zeiken dan kun je reacties verwachten ! Nu ook weer met je 27 seizeonkaarthouder, gewoon provoceren heet dat ! Ik kan best tegen kritiek over mijn club en die heb ik zelf ook wel, maar jij komt op echt elke topic zeiken. En dan stoer vertellen dat je een uitsmijter bent, nou zeker bij de ballenbak van Mac Donalds want jij gedraagt je hier als een boze puber.
    Vind ik leuk
    JustH +11032
    vrijdag 9 maart 2018 om 20:11
    Maar ik beheers me wel
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11210
    vrijdag 9 maart 2018 om 20:05
    Dat deden ze in de oorlog ook rapporteren. Maar als jij hier alleen maar een hetze komt voeren op Vitesse topics met jouw nijmeegse vrienden, dan kun jij beter jouw zelf rapporteren.
    Vind ik leuk
    JustH +11032
    vrijdag 9 maart 2018 om 20:07
    Nijmeegse vrienden?
    Vind ik leuk
    HansVites +4455
    vrijdag 9 maart 2018 om 09:40
    Zo er is best wel veel afgunst naar een van de mooiste clubs van Nederland.
    Ach laten we het positief bekijken de kindertjes kunnen zo hun frustratie kwijt op deze manier.
    Hup Vitess
    Vind ik leuk
    OverdOse +1508
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:30
    Lees mijn rwacties hieronder, ik juich het juist toe. Is goed voor Vitesse alsmede voor het Nederlands voetbal! Als Slutsky de boel draaiende krijgt is dat ook een indirecte kwaliteits impuls voor de competitie!
    Vind ik leuk
    JustH +11032
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:42
    HansVites, even voor de duidelijkheid. Het is zeker geen afgunst.
    Ik vind het als buitenstaander zorgelijk.
    Vind ik leuk
    Dicky +17303
    vrijdag 9 maart 2018 om 12:01
    Jij bent aan het provoceren. Maak je nou maar zorgen om je eigen foute clubje stuk stront.
    Vind ik leuk
    OverdOse +1508
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:27
    Gefeliciteerd Vitesse supporters! Dat deze man jullie met mooi voetbal mag trakteren en de weg omhoog gaat inzetten om dat vast te houden! Als ajacied vind ik het knap dat ze deze man binnen halen!
    Vind ik leuk
    Simonsopa +405
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:55
    POETIN KRIJGT ZO TOCH OVERAL ZIJN MENSEN BINNEN
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:09
    Heren kijk eens op de andere velden in Europa hoeveel clubs hebben een buitenlandse trainers van real Madrid tot Manchester City united arsenal Chelsea en noem maar op .
    En vergeet niet dat wij Herbert Neumann hebben gehad en die het heeel goed deed .Slutsky welkom
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:22
    Ja Neumann , die was de sletsky van kareltje, goed argument ouwe kruisvaarder
    Vind ik leuk
    Vitesse85 +146
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:45
    Goed hoor beetje nieuwe impulsen en wellicht taktiek! Een trainer is toch maar voor even en de club voor altijd!

    Alles beter dan de huidige generatie nederlandse coaches met laf voetbal.
    De beste man wilt zichzelf ook bewijzen dus zal hij absoluut inzet tonen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 13:27
    Он Слуцкий сначала наизусть узнает клуб витесс. И знаете, что у Рейна, у бутылки и шлюх есть общее.
    Vind ik leuk
    Jonny1981 +138
    vrijdag 9 maart 2018 om 13:35
    ik hoop dat hij het goed gaat doen, aantal versterkingen erbij, een nieuwe doelman zwz. In iedergeval zijn we af van die kutinstelling die de spelers nu hebben onder Frazer. Het kan er alleen maar beter op worden.
    Vind ik leuk
    Cookee +8881
    vrijdag 9 maart 2018 om 15:00
    Aardige man lijkt mij. Goed om het beeld wat wij van Russen hebben eens aan te passen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vitesse bevestigt akkoord met trainer: 'Eerst de benodigde papieren hebben'