Vitesse bevestigt akkoord met trainer: 'Eerst de benodigde papieren hebben'

    Vitesse bevestigt akkoord met trainer: 'Eerst de benodigde papieren hebben'

    Gepubliceerd: vrijdag 9 maart 2018 om 06:53vr 09-03-2018 om 06:53

    Vitesse heeft een principeakkoord bereikt met Leonid Slutsky. De 46-jarige Russische trainer wacht alleen nog op een werkvergunning, meldt het Algemeen Dagblad.

    De Arnhemse club hoopt de laatste formaliteiten snel af te ronden. Slutsky moet bij Vitesse de opvolger worden van Henk Fraser, die na twee jaar afscheid neemt.

    De voormalig coach van onder meer CSKA Moskou en Rusland is formeel rond met Vitesse. Dat bevestigt technisch directeur Marc van Hintum. "Maar van een deal is nog geen sprake. Daarvoor moeten eerst de benodigde papieren binnen zijn. Dat is in deze een belangrijke voorwaarde." Slutsky moet de eerste Russische trainer in de Eredivisie worden.

    Vitesse dankt zijn komst aan het netwerk van eigenaar Alexander Tsjigirinski. Voor Slutsky is het overigens niet de eerste buitenlandse klus. Hij stond een half jaar aan het roer bij Hull City, maar werd daar wegens tegenvallende prestaties ontslagen.

    Lees ook: Fraser ziet Feyenoord zitten: 'Zou inderdaad een mooie club zijn'

    Lees meer over:EredivisieVitesse

    Plaats een reactie

    LifeErazor +1524
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:00
    Ja een trainer met die naam zal door de spelersgroep wel snel serieus genomen worden.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26511
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:33
    Dat wordt Vodka in de bidons!
    Vind ik leuk
    Kuip +8458
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:10
    Goede zaak voor het Nederlands voetbal. Eindelijk een buitenlander die niet in het geeikte patroon denkt. We moeten uit dat cirkeltje met de Fabertjes, van der Looitjes, Streppeltjes etc. Deze categorie trainers heeft niets voor het Nederlandse voetbal betekent.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34097
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:17
    Nou eens kijken wat hij de mickey mouse league gaat brengen.
    Vind ik leuk
    peinke +2119
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:23
    Triest, daarmee is alle identiteit van zo'n club vervlogen. Het zal ongetwijfeld een aardige trainer zijn, maar Vitesse is niet meer verworden dan een Russisch speeltje voor poenige zakenlui. Benieuwd hoeveel mensen er nu nog in dat nu al steeds leger wordende stadion zitten.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7723
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:39
    Wat kan jou de identiteit en aantal bezoekers van Vitesse schelen? In Arnhem maakt niemand zich er druk om maar supporters van andere clubs buitelen over elkaar heen om te zeggen hoe bezorgd ze over Vitesse zijn. Lief van jullie!! Echter totaal onnodig
    Vind ik leuk
    peinke +2119
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:43
    Jij komt daadwerkelijk nog uit het tijdperk dat ,,de veldwachter'' nog een behoorlijke status had. Doe even normaal, iedereen mag over voetbal over alles een mening hebben. Dus ook over die verkwanselde club uit Arnhem. We zullen volgend seizoen zien welk gedeelte ze van het stadion ook nog moeten afsluiten.
    En veldwachtertje, jij bepaald echt niet wat nodig of onnodig is, dus bespaar zelf de moeite om te reageren. en steek dat belerende vingertje lekker in je hol!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 07:45]
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7723
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:53
    Ehhh ik stel vragen: wat kan jou de identiteit van Vitesse schelen? Wat kan het jou schelen hoeveel mensen er in Gelredome zitten? Nog geen antwoord op gezien.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11591
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:48
    Nog steeds meer als dat met reclameborden volgehangen hok van jullie !
    Vind ik leuk
    peinke +2119
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:52
    Die willen in dat theater van jullie niet meer hangen, dus logisch dat ze elders hun heil zoeken. Bij ons zijn ze welkom. En uh, voor de goede orde, het stadion hier heeft verreweg de hoogste bezettingsgraad van alle stadions. Wij hebben geen ,,doekjes'' voor het bloeden nodig om nog enigszins ,,sfeer'' te creeren. Vitesse, straks halen ze de centjes eruit en is het klaar. Kun je achter FC Tukkerland aan, zeker als al die schimmige financiële geldstroompjes een keer zichtbaar worden. Dat is een kwestie van tijd!
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11591
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:58
    Maar dan nog altijd veel minder supporters dan bij ons jarenlang. En geen sfeer zei je : https://www.youtube.com/watch?v=ESfnvipeV5w !? Bij jullie zit je alleen maar tegen reclameborden aan te gapen, net als in de lelijke stadions in België.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 12:19
    Ga je nou pronken met hoge bezettingsgraad terwijl je een van de kleinste stadions van de eredivisie hebt?
    Vitesse heeft sinds de opening van GelreDome nog nooit zo weinig supporters gehad in een eredivisiewedstrijd als jullie in een uitverkocht huis
    Vind ik leuk
    peinke +2119
    vrijdag 9 maart 2018 om 18:28
    50 procent van jullie capaciteit kan makkelijk. Bij PEC 98 procent. Tja, dan mag je gemiddeld iets meer hebben, maar de helft vol is triest toch! Bijna 100 procent bezettingsgraad het blijft een droom voor Arnhem. Misschien krijgen jullie hem samen vol na fusie met NEC naar FC Gelre. Alhoewel, 98 procent ga je nooit halen. Nooit! Soms haal je de 10.000 nog niet eens.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 20:31
    Nog nooit hebben wij een eredivisiewedstrijd gehad metinder dan 13000 toeschouwers, NOOIT!

    Ik geloof dat we 1 of 2 keer er onder hebben gezeten met een eerste bekerronde tegen Noordwijk of Spakenburg.

    Ken je feiten...
    Vind ik leuk
    pico323 +6520
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:51
    wat kun je verwachten van een graafschap boer. jaloers en dom lullen.
    Vind ik leuk
    peinke +2119
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:53
    Boer klopt, De Graafschap niet! Bereidt je voor als je reageert!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 07:53]
    Vind ik leuk
    pico323 +6520
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:54
    ook Zwolle nog erger.
    Vind ik leuk
    peinke +2119
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:55
    Ah, de hele wereld is waarschijnlijk je vijand. Triest man, misschien toch ff een pilletje halen bij de dokter.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 07:55]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:42
    Ik ben benieuwd hoe dit uitpakt. Het zal Vitesse wel enigzins opgedrongen zijn door de eigenaar.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11591
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:51
    Ik wacht het wel af, en de eigenaar zal wel een beetje klaar zijn met die Nederlandse middelmatige trainers. Ten Hag moest ook met alle geweld naar ajax, en je ziet wat hij er van bakt.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5668
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:50
    46? Hij ziet er 10 jaar ouder uit. Wodka doet wat met je....?
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11591
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:01
    Wel goed tegen de kou :)
    Vind ik leuk
    Birdieman +512
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:20
    Vitesse wordt gewoon hiertoe gedwongen door de Russische clubeigenaar
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:23
    Gefeliciteerd Vitesse, dit is een vrij grote trainer. Best knap maar de link met jullie eigenaren is groot. Dit krijg je dus als je met Russen samenwerkt.

    Ik hou van Rusland!
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +19049
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:41
    Ik hou van Holland..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:47
    Is voor mij een oude liefde.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +19049
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:51
    Ik bedoel het tv programma:p

    Dacht ook dat jij een nieuw item noemde voor Vitesse tv :p
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:52
    Oh, hahaha. Weet ik dat je dat bedoeld. Is dat programma nog op de tv dan? Ik heb zelf werkelijk geen idee. :p
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +19049
    vrijdag 9 maart 2018 om 09:32
    :) nee is er niet meer op gelukkig hehe
    Vind ik leuk
    COTE +20
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:28
    Heel benieuwd naar de nieuwe trainer, lijkt me een hele goede zet voor vitesse!
    Vind ik leuk
    HERTOG 1 +215
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:53
    Welkom Sloetski je kan nooit slechter zijn dan Fresertje.
    Vind ik leuk
    Erik-Vites +354
    vrijdag 9 maart 2018 om 09:13
    Ga maar lekker roepen over identiteit en Russische connectie bla bla bla.
    Lees hier nu al veel jaloezie! Benieuwd of hij ook openstond voor een andere eredivisie club....

    Doet hij het goed, zijn wij de supporters die het laatst lachen...
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 09:15
    Als het die Rus wel lukt om de mentaliteit tegen vooral de kleinere ploegen spelend te veranderen ben ik er content mee want dit speelt vitesse al jaren parten!!

    Tegelijkertijd zou het fijn zijn als er weer eens een betrouwbare keeper meekomt en zullen Russische talentjes eerder naar Nederland komen door sluttski dus wie weet kunnen ze daar wat roebels mee verdienen in de toekomst!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 09:16]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 09:24
    Prima zaak. Ik ben voor meer buitenlandse trainers hier. Misschien kunnen zij een cultuur verandering brengen.
    Vind ik leuk
    HansVites +5241
    vrijdag 9 maart 2018 om 09:40
    Zo er is best wel veel afgunst naar een van de mooiste clubs van Nederland.
    Ach laten we het positief bekijken de kindertjes kunnen zo hun frustratie kwijt op deze manier.
    Hup Vitess
    Vind ik leuk
    OverdOse +1443
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:30
    Lees mijn rwacties hieronder, ik juich het juist toe. Is goed voor Vitesse alsmede voor het Nederlands voetbal! Als Slutsky de boel draaiende krijgt is dat ook een indirecte kwaliteits impuls voor de competitie!
    Vind ik leuk
    OverdOse +1443
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:27
    Gefeliciteerd Vitesse supporters! Dat deze man jullie met mooi voetbal mag trakteren en de weg omhoog gaat inzetten om dat vast te houden! Als ajacied vind ik het knap dat ze deze man binnen halen!
    Vind ik leuk
    Simonsopa +435
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:55
    POETIN KRIJGT ZO TOCH OVERAL ZIJN MENSEN BINNEN
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:09
    Heren kijk eens op de andere velden in Europa hoeveel clubs hebben een buitenlandse trainers van real Madrid tot Manchester City united arsenal Chelsea en noem maar op .
    En vergeet niet dat wij Herbert Neumann hebben gehad en die het heeel goed deed .Slutsky welkom
    Vind ik leuk
    Vitesse85 +153
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:45
    Goed hoor beetje nieuwe impulsen en wellicht taktiek! Een trainer is toch maar voor even en de club voor altijd!

    Alles beter dan de huidige generatie nederlandse coaches met laf voetbal.
    De beste man wilt zichzelf ook bewijzen dus zal hij absoluut inzet tonen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 13:27
    Он Слуцкий сначала наизусть узнает клуб витесс. И знаете, что у Рейна, у бутылки и шлюх есть общее.
    Vind ik leuk
    Jonny1981 +137
    vrijdag 9 maart 2018 om 13:35
    ik hoop dat hij het goed gaat doen, aantal versterkingen erbij, een nieuwe doelman zwz. In iedergeval zijn we af van die kutinstelling die de spelers nu hebben onder Frazer. Het kan er alleen maar beter op worden.
    Vind ik leuk
    Cookee +11237
    vrijdag 9 maart 2018 om 15:00
    Aardige man lijkt mij. Goed om het beeld wat wij van Russen hebben eens aan te passen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws