Vitesse bevestigt akkoord met trainer: 'Eerst de benodigde papieren hebben'

    Vitesse bevestigt akkoord met trainer: 'Eerst de benodigde papieren hebben'

    vrijdag 9 maart 2018 om 06:53

    Vitesse heeft een principeakkoord bereikt met Leonid Slutsky. De 46-jarige Russische trainer wacht alleen nog op een werkvergunning, meldt het Algemeen Dagblad.

    De Arnhemse club hoopt de laatste formaliteiten snel af te ronden. Slutsky moet bij Vitesse de opvolger worden van Henk Fraser, die na twee jaar afscheid neemt.

    De voormalig coach van onder meer CSKA Moskou en Rusland is formeel rond met Vitesse. Dat bevestigt technisch directeur Marc van Hintum. "Maar van een deal is nog geen sprake. Daarvoor moeten eerst de benodigde papieren binnen zijn. Dat is in deze een belangrijke voorwaarde." Slutsky moet de eerste Russische trainer in de Eredivisie worden.

    Vitesse dankt zijn komst aan het netwerk van eigenaar Alexander Tsjigirinski. Voor Slutsky is het overigens niet de eerste buitenlandse klus. Hij stond een half jaar aan het roer bij Hull City, maar werd daar wegens tegenvallende prestaties ontslagen.

    Lees ook: Fraser ziet Feyenoord zitten: 'Zou inderdaad een mooie club zijn'

    Lees meer over:EredivisieVitesse

    Plaats een reactie

    LifeErazor +1490
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:00
    Ja een trainer met die naam zal door de spelersgroep wel snel serieus genomen worden.
    Vind ik leuk
    13 +11398
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:06
    Nou, wat zal dat lang grappig blijven, not.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +20534
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:33
    Dat wordt Vodka in de bidons!
    Vind ik leuk
    Kuip +6945
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:10
    Goede zaak voor het Nederlands voetbal. Eindelijk een buitenlander die niet in het geeikte patroon denkt. We moeten uit dat cirkeltje met de Fabertjes, van der Looitjes, Streppeltjes etc. Deze categorie trainers heeft niets voor het Nederlandse voetbal betekent.
    Vind ik leuk
    PRICE +32080
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:15
    Verliest zo je eigen cultuur
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:23
    Dit IS onze cultuur!

    Vitesse is nooit bang geweest als eerst dit soort vernieuwende dingen uit te proberen en daarin pionier te zijn:
    Enkele voorbeelden:
    Eerste club die het in zijn hoofd haalde een Griek onder contract te nemen (machlas)
    Eerste club met uitschuifbaar veld
    Eerste club met meerdere oostblokkers onder contract
    Eerste eredivisieclub die sprak over Vitesse-tv
    Eerste nl club met buitenlandse eigenaar
    Eerste club met substantieel aantal huurlingen van Engelse club
    En ga zo maar door

    Overal worden we eerst om uitgelachen en afgebrand en later draait de opinie meestal bij. Wij zijn er in ieder geval tevreden mee
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:37
    Wat zijn jullie ermee opgeschoten dan..? Het beste wat jullie hebben bereikt is onder een Nederlandse bestuurder en een Nederlandse coach... Ik zie dit als een verlengstuk van het bestuur op het veld. Ik denk dat jullie je juist zorgen moeten maken nu.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11019
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:47
    Wat zijn wij er mee opgeschoten ? Van bijna failliet naar een nog steeds bestaande club. Een modern trainingscomplex, goede jeugdopleiding, veel oud spelers als jeugdtrainers, de beker, regelmatig Europees voetbal, jongens zoals Bony en van Wolfwinkel die bij ons hebben gespeeld en ga zo maar door. Maar wie hadden wij dan als trainer moeten halen, een middelmatige Nederlandse trainer. En ik snap best dat er van boven word ingegrepen als Fraser er met de pet naar gooit en zij voor miljoenen zorgen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 14:13
    Geloof je echt dat Henkie er met de pet naar gooit. Die rare russen willen alles bepalen. Dat zorgt voor frustratie bij henkie. Middelmatige trainers..? Waarom zou Vitesse geen Frank de Boer kunnen aantrekken, of Erwin Koeman of Stam of van 't Schip. Als je gewoon een duidelijke visie en plan hebt komen de goede trainers er wel hoor. Je beleid moet gewoon goed zijn en wat speelruimte om spelers aan te kunnen trekken. meer niet..maar goed we zullen zien met Sloetski..
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11019
    vrijdag 9 maart 2018 om 19:50
    Ja Henkie gooit er echt met de pet na dit seizoen. Roept voor de winterstop op tv dat hij niet bijtekent terwijl Vitesse altijd in de winterstop de onderhandelingen doet. Staat er bij als een zoutzak, maakt rare opstellingen, wisselt verdedigers of aanvallers voor andere verdedigers, wisselt vaak vlak voor tijd, speelt laf en onaantrekkelijk voetbal en loopt te slijmen bij feyenoord voor een baan. De laatste seizoenen hebben wij met Fraser, Bosz, van den Brom en Rutte al Nederlandse trainers gehad. Nu komt er een Rus en half Nederland schiet in de stress. Frank de Boer zal nooit komen en die anderen die je noemt zijn te licht of te onervaren. Ik wil niet zeggen dat wij met deze nieuwe trainer beter gaan presteren, maar ik geef alle trainers een kans. En dat onze eigenaar veel wil bepalen kan ik begrijpen als je er miljoenen per jaar in steekt. Dat doet een van Seumeren ook bij utrecht.
    Vind ik leuk
    zaterdag 10 maart 2018 om 08:04
    We zullen het zien, ik gun jullie wel iets meer dan nu het geval is. Vitesse hoort daar gewoon niet. Zoals ik beneden aangaf jullie horen in de top 6-7
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11019
    zaterdag 10 maart 2018 om 09:28
    Klopt ook wel, wij kennen onze plek in de competitie wel, proberen via de play-offs Europees te halen en meer niet. We zijn jaren terug één keer derde geweest en verder tussen plek 4 en 8. Ik heb daar ook geen moeite mee. Ik heb meegemaakt in de jaren tachtig van onderin de eerste divisie en bijna failliet, tot promotie naar de eredivisie, Europees voetbal en de beker. Dit seizoen zullen wij geen Europees voetbal halen, dus wachten we weer op het nieuwe seizoen.
    Vind ik leuk
    Nemis07 +53
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:01
    De premier League is van zo'n hoog niveau door de Engelse trainers die als verlengstuk fungeren....
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:22
    Je bedoelt het jaar dat we onder Aalbers en Ten Kate derde werden, waarna we financieel gigantisch in de problemen raakte omdat we de ingecalculeerde champions league ticket daarmee net misliepen? Daar zijn we nooit meer bovenop gekomen, waardoor we nu in Russische handen zijn; goed voorbeeld van je in die zin...

    Ik zeg hier nergens dat we met al onze pioniersacties veel op zijn geschoten, ik benoem alleen dat dit óók typisch Vitesse is en ik dat wel leuk vind. Ook de periode Aalbers, die ons toch echt op de kaart heeft gezet, is genoeg op aan te merken.

    Er is altijd wat te beleven bij Vitesse.
    Luchtfietsers en boven onze stand leven hoort daarbij vrees ik. Niet de baten zonder de lasten zal ik maar zeggen. Onze geelzwarte kleuren hebben we ooit gekregen omdat de geldschieter Baron van Pallandt de kleuren van zijn wapen wilde en omdat we (met onze blauwe kleur die we ook erbij hebben/hadden) de Gelderse kleuren als nummer 1 van Gelderland wilde voeren.
    Daarom: dit IS Vitesse. Geen grijze muis en een controversiële manier om als stadje kleiner dan Tilburg, Breda, Groningen, Almere etc. toch gevestigde subtopper te zijn.
    Beter dan wat eveneens grotere stad Nijmegen presteert bijvoorbeeld ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 14:08
    Kijk ik ben geen Vitesse supporter maar ik vind dat Vitesse gewoon binnen de top 6-7 van Nederland moet horen. Zoals het de laatste jaren aan toe is gegaan vind ik gewoon Jammer. En over Aalbers kan er zo veel gezegd worden, maar DAT Vitesse komt er nooit meer. Ja hij heeft net als Scheringa, Munsterman veel risico genomen, maar jullie waren er niet minder trots om. Net als de mensen in Alkmaar en Twente. In jullie geval is er jammer genoeg geen titel behaald. Jordania leek wel ook een man met een Vitesse hart. Maar deze rare rus...kweenie hoor
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 20:23
    Ben zeker blij met wat Aalbers heeft neergezet. Maar zie de overeenkomsten met hoe het nu gaat ook (controversieel, opportunistisch, iets boven de stand leven, rare namen uit oorden waar je nooit van gehoord had). Ik sta daar niet negatief tegenover, de buitenwereld wel.
    Vind ik leuk
    COTE +22
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:28
    "Eerste club die alleen maar spelers van chelsea huurt"
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1475
    vrijdag 9 maart 2018 om 09:02
    Nee hoor. We huren ook van Sporting. Castaignos :)

    Maar complete onzin dus. We hebben nu 3 huurspelers van Chelsea. Valt dus reuze mee.
    Vind ik leuk
    COTE +22
    vrijdag 9 maart 2018 om 09:03
    Ja klopt, maar als je kijkt naar vorige jaren is het wel eens stukken meer geweest.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 09:03]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:55
    Die controversiële huurconstructie heb ik toch ook in het rijtje benoemd? Inmiddels zijn er meer clubs in de eredivisie die meerdere spelers van één club huurden in 1 seizoen en zelfs Ajax en PSV huren van Chelsea.
    Vind ik leuk
    COTE +22
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:57
    Niet 5 per jaar ongeveer..
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 12:03
    NAC vorig seizoen 6 van Manchester City. Willem II vorig seizoen (of seizoen ervoor) 4 van Ajax (zelfde competitie nota bene). Dus ook hierin: ken je feiten wijsneus
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 20:35]
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1475
    vrijdag 9 maart 2018 om 09:00
    Zo is dat. Trendsetter in Nederland. Ook het eerste multifunctionele stadion had hier moeten staan. Alleen de vergunningen duurde vele jaren zodat uiteindelijk de Arena er net wat eerder was. Maar de eerste plannen waren hier. Dankzij Keizer Karel!! Die naam is heel belangrijk geweest bij Vitesse om de stap te maken naar een stabiele subtopper.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 09:31
    Je vergeet een paar:
    de eerste club op dat niveau, waarvan de licentie had moeten worden ingetrokken (fraude, oplichting)
    de eerste club die gewoon keihard failliet verklaard had moeten worden,
    De eerste club uit dat gebied die door de corrupte KNVB de hand boven het hoofd gehouden werd (Twente is de tweede)
    De eerste club die denkt dat voetbal binnen gespeeld moet worden.
    De club die ondanks soms leuke resultaten niet in staat is om de hal vol te krijgen
    Vind ik leuk
    Manolo +2311
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:05
    Gefrustreerd?

    Neem een koffietje en ga lekker aan ´t werk. Het is vrijdag. Bijna weekend!
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 12:08
    Eerste club die zo veel jaloerse reacties opwekt bij aartsrivaal.

    En ook in al jouw leuk bedachte benoemde voorbeelden misschien de eerste, maar niet de enige.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11019
    vrijdag 9 maart 2018 om 19:57
    Word jij nou niet moe van jezelf met jouw kinderachtige gedrag ! De hele dag vanuit de dagopvang in nijmegen accountjes aanmaken en Vitesse afzeiken. Ik snap niet dat ze bij VP zulke gasten niet bannen !
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:27
    Flikker straal op met je je verliest zo je eigen cultuur, liever iemand als Slutsky, die het met degelijk voetbal probeert in Europa, dan een of andere cultuurbewaker waaronder je slecht presteert
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4110
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:02
    ja , die cultuur brengt nog veel op, zowel op clubniveau als op landenniveau.
    Vind ik leuk
    PB +93
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:24
    Wat bedoel je hier met cultuur?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29432
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:17
    Nou eens kijken wat hij de mickey mouse league gaat brengen.
    Vind ik leuk
    peinke +1989
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:23
    Triest, daarmee is alle identiteit van zo'n club vervlogen. Het zal ongetwijfeld een aardige trainer zijn, maar Vitesse is niet meer verworden dan een Russisch speeltje voor poenige zakenlui. Benieuwd hoeveel mensen er nu nog in dat nu al steeds leger wordende stadion zitten.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7044
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:39
    Wat kan jou de identiteit en aantal bezoekers van Vitesse schelen? In Arnhem maakt niemand zich er druk om maar supporters van andere clubs buitelen over elkaar heen om te zeggen hoe bezorgd ze over Vitesse zijn. Lief van jullie!! Echter totaal onnodig
    Vind ik leuk
    peinke +1989
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:43
    Jij komt daadwerkelijk nog uit het tijdperk dat ,,de veldwachter'' nog een behoorlijke status had. Doe even normaal, iedereen mag over voetbal over alles een mening hebben. Dus ook over die verkwanselde club uit Arnhem. We zullen volgend seizoen zien welk gedeelte ze van het stadion ook nog moeten afsluiten.
    En veldwachtertje, jij bepaald echt niet wat nodig of onnodig is, dus bespaar zelf de moeite om te reageren. en steek dat belerende vingertje lekker in je hol!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 07:45]
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7044
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:53
    Ehhh ik stel vragen: wat kan jou de identiteit van Vitesse schelen? Wat kan het jou schelen hoeveel mensen er in Gelredome zitten? Nog geen antwoord op gezien.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11019
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:48
    Nog steeds meer als dat met reclameborden volgehangen hok van jullie !
    Vind ik leuk
    peinke +1989
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:52
    Die willen in dat theater van jullie niet meer hangen, dus logisch dat ze elders hun heil zoeken. Bij ons zijn ze welkom. En uh, voor de goede orde, het stadion hier heeft verreweg de hoogste bezettingsgraad van alle stadions. Wij hebben geen ,,doekjes'' voor het bloeden nodig om nog enigszins ,,sfeer'' te creeren. Vitesse, straks halen ze de centjes eruit en is het klaar. Kun je achter FC Tukkerland aan, zeker als al die schimmige financiële geldstroompjes een keer zichtbaar worden. Dat is een kwestie van tijd!
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11019
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:58
    Maar dan nog altijd veel minder supporters dan bij ons jarenlang. En geen sfeer zei je : https://www.youtube.com/watch?v=ESfnvipeV5w !? Bij jullie zit je alleen maar tegen reclameborden aan te gapen, net als in de lelijke stadions in België.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 12:19
    Ga je nou pronken met hoge bezettingsgraad terwijl je een van de kleinste stadions van de eredivisie hebt?
    Vitesse heeft sinds de opening van GelreDome nog nooit zo weinig supporters gehad in een eredivisiewedstrijd als jullie in een uitverkocht huis
    Vind ik leuk
    peinke +1989
    vrijdag 9 maart 2018 om 18:28
    50 procent van jullie capaciteit kan makkelijk. Bij PEC 98 procent. Tja, dan mag je gemiddeld iets meer hebben, maar de helft vol is triest toch! Bijna 100 procent bezettingsgraad het blijft een droom voor Arnhem. Misschien krijgen jullie hem samen vol na fusie met NEC naar FC Gelre. Alhoewel, 98 procent ga je nooit halen. Nooit! Soms haal je de 10.000 nog niet eens.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 20:31
    Nog nooit hebben wij een eredivisiewedstrijd gehad metinder dan 13000 toeschouwers, NOOIT!

    Ik geloof dat we 1 of 2 keer er onder hebben gezeten met een eerste bekerronde tegen Noordwijk of Spakenburg.

    Ken je feiten...
    Vind ik leuk
    pico323 +5338
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:51
    wat kun je verwachten van een graafschap boer. jaloers en dom lullen.
    Vind ik leuk
    peinke +1989
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:53
    Boer klopt, De Graafschap niet! Bereidt je voor als je reageert!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 07:53]
    Vind ik leuk
    pico323 +5338
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:54
    ook Zwolle nog erger.
    Vind ik leuk
    peinke +1989
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:55
    Ah, de hele wereld is waarschijnlijk je vijand. Triest man, misschien toch ff een pilletje halen bij de dokter.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 07:55]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:42
    Ik ben benieuwd hoe dit uitpakt. Het zal Vitesse wel enigzins opgedrongen zijn door de eigenaar.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11019
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:51
    Ik wacht het wel af, en de eigenaar zal wel een beetje klaar zijn met die Nederlandse middelmatige trainers. Ten Hag moest ook met alle geweld naar ajax, en je ziet wat hij er van bakt.
    Vind ik leuk
    Zultkop +4051
    vrijdag 9 maart 2018 om 07:50
    46? Hij ziet er 10 jaar ouder uit. Wodka doet wat met je....?
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11019
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:01
    Wel goed tegen de kou :)
    Vind ik leuk
    Birdieman +513
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:20
    Vitesse wordt gewoon hiertoe gedwongen door de Russische clubeigenaar
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88857
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:23
    Gefeliciteerd Vitesse, dit is een vrij grote trainer. Best knap maar de link met jullie eigenaren is groot. Dit krijg je dus als je met Russen samenwerkt.

    Ik hou van Rusland!
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18375
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:41
    Ik hou van Holland..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88857
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:47
    Is voor mij een oude liefde.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18375
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:51
    Ik bedoel het tv programma:p

    Dacht ook dat jij een nieuw item noemde voor Vitesse tv :p
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88857
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:52
    Oh, hahaha. Weet ik dat je dat bedoeld. Is dat programma nog op de tv dan? Ik heb zelf werkelijk geen idee. :p
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18375
    vrijdag 9 maart 2018 om 09:32
    :) nee is er niet meer op gelukkig hehe
    Vind ik leuk
    COTE +22
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:28
    Heel benieuwd naar de nieuwe trainer, lijkt me een hele goede zet voor vitesse!
    Vind ik leuk
    HERTOG 1 +218
    vrijdag 9 maart 2018 om 08:53
    Welkom Sloetski je kan nooit slechter zijn dan Fresertje.
    Vind ik leuk
    Erik-Vites +318
    vrijdag 9 maart 2018 om 09:13
    Ga maar lekker roepen over identiteit en Russische connectie bla bla bla.
    Lees hier nu al veel jaloezie! Benieuwd of hij ook openstond voor een andere eredivisie club....

    Doet hij het goed, zijn wij de supporters die het laatst lachen...
    Vind ik leuk
    13 +11398
    vrijdag 9 maart 2018 om 09:39
    Het is nou ook weer niet zo dat iedereen buiten Arnhem op jullie club loopt af te geven hoor. Zijn er meer zoals ik die het wel een interessante ontwikkeling vinden.
    Vind ik leuk
    JustH +14907
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:40
    Jaloezie? Man je bent je club kwijt. Snap je dat nou niet?
    Vind ik leuk
    HERTOG 1 +218
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:47
    Ajax niet dan het is nog 54 procent van Ajax zelf.
    En ooit in de toekomst hebben jullie en de hele ED clubs een eigenaar.
    Zie Engeland grootmacht in het Voetbal.
    Ben benieuwd hoe jij dan reageert op de eigenaar.
    Dan is het goed laten we daar maar ophouden.
    Vind ik leuk
    Erik-Vites +318
    vrijdag 9 maart 2018 om 12:41
    Het was dit of failliet gaan, snap je dat nou niet?
    Vind ik leuk
    JustH +14907
    vrijdag 9 maart 2018 om 12:44
    Ja ik snap alles,
    Maar nogmaals ik vind het erg dat je je mooie
    club kwijt bent.
    Dat is het enige wat ik verkondig.
    En als iemand die mening heeft is het, een debiel, mongool en een strontvlek.
    Goeie discussie
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 09:15
    Als het die Rus wel lukt om de mentaliteit tegen vooral de kleinere ploegen spelend te veranderen ben ik er content mee want dit speelt vitesse al jaren parten!!

    Tegelijkertijd zou het fijn zijn als er weer eens een betrouwbare keeper meekomt en zullen Russische talentjes eerder naar Nederland komen door sluttski dus wie weet kunnen ze daar wat roebels mee verdienen in de toekomst!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 09:16]
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 09:24
    Prima zaak. Ik ben voor meer buitenlandse trainers hier. Misschien kunnen zij een cultuur verandering brengen.
    Vind ik leuk
    JustH +14907
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:41
    Ik ben voor weer een goede lichting talenten, die Nederland weer op de kaart zullen zetten.
    Vind ik leuk
    HansVites +4593
    vrijdag 9 maart 2018 om 09:40
    Zo er is best wel veel afgunst naar een van de mooiste clubs van Nederland.
    Ach laten we het positief bekijken de kindertjes kunnen zo hun frustratie kwijt op deze manier.
    Hup Vitess
    Vind ik leuk
    OverdOse +1495
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:30
    Lees mijn rwacties hieronder, ik juich het juist toe. Is goed voor Vitesse alsmede voor het Nederlands voetbal! Als Slutsky de boel draaiende krijgt is dat ook een indirecte kwaliteits impuls voor de competitie!
    Vind ik leuk
    JustH +14907
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:42
    HansVites, even voor de duidelijkheid. Het is zeker geen afgunst.
    Ik vind het als buitenstaander zorgelijk.
    Vind ik leuk
    OverdOse +1495
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:27
    Gefeliciteerd Vitesse supporters! Dat deze man jullie met mooi voetbal mag trakteren en de weg omhoog gaat inzetten om dat vast te houden! Als ajacied vind ik het knap dat ze deze man binnen halen!
    Vind ik leuk
    Simonsopa +419
    vrijdag 9 maart 2018 om 10:55
    POETIN KRIJGT ZO TOCH OVERAL ZIJN MENSEN BINNEN
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:09
    Heren kijk eens op de andere velden in Europa hoeveel clubs hebben een buitenlandse trainers van real Madrid tot Manchester City united arsenal Chelsea en noem maar op .
    En vergeet niet dat wij Herbert Neumann hebben gehad en die het heeel goed deed .Slutsky welkom
    Vind ik leuk
    Vitesse85 +152
    vrijdag 9 maart 2018 om 11:45
    Goed hoor beetje nieuwe impulsen en wellicht taktiek! Een trainer is toch maar voor even en de club voor altijd!

    Alles beter dan de huidige generatie nederlandse coaches met laf voetbal.
    De beste man wilt zichzelf ook bewijzen dus zal hij absoluut inzet tonen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 9 maart 2018 om 13:27
    Он Слуцкий сначала наизусть узнает клуб витесс. И знаете, что у Рейна, у бутылки и шлюх есть общее.
    Vind ik leuk
    Jonny1981 +138
    vrijdag 9 maart 2018 om 13:35
    ik hoop dat hij het goed gaat doen, aantal versterkingen erbij, een nieuwe doelman zwz. In iedergeval zijn we af van die kutinstelling die de spelers nu hebben onder Frazer. Het kan er alleen maar beter op worden.
    Vind ik leuk
    Cookee +9941
    vrijdag 9 maart 2018 om 15:00
    Aardige man lijkt mij. Goed om het beeld wat wij van Russen hebben eens aan te passen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vitesse bevestigt akkoord met trainer: 'Eerst de benodigde papieren hebben'