Transfernieuws bij ADO Den Haag: ex-speler Ajax en Feyenoord tekent contract

Transfernieuws bij ADO Den Haag: ex-speler Ajax en Feyenoord tekent contract

Gepubliceerd: vrijdag 9 maart 2018 om 12:18vr 09-03-2018 om 12:18

ADO Den Haag heeft zich met onmiddellijke ingang versterkt met John Goossens. De transfervrije middenvelder heeft zijn handtekening gezet onder een contract tot medio 2019.

Dat bevestigt ADO vrijdag via de officiële kanalen. Goossens trainde de afgelopen drie weken al mee bij de selectie van trainer Fons Groenendijk. Dat beviel van beide kanten zo goed, dat Goossens een contract heeft gekregen. In Den Haag gaat hij met rugnummer 32 spelen.

Goossens had geen club, waardoor ADO geen rekening hoeft te houden met de transferwindow en ook geen transfersom betaalt. De 29-jarige middenvelder stond tot eind 2017 onder contract bij Chicago Fire en speelde ook voor onder meer Ajax, Feyenoord en NEC. In totaal speelde Goossens 181 officiële duels in het betaalde voetbal, waarin hij 35 keer scoorde.

Plaats een reactie

Nistel +3710
vrijdag 9 maart 2018 om 12:24
In de rubriek 'Vergeten voetballers.....'
Vind ik leuk
Meneer Smith +3258
vrijdag 9 maart 2018 om 12:28
Rubriek Ajax restjes
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 12:31
Leg eens uit dan?
Vind ik leuk
SKIETE WILLY +1458
vrijdag 9 maart 2018 om 12:28
Vooral verleden bij Ajax en Feyenoord, verder niks goeds over te melden,
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 12:30
Lekkere binnen koner voor ADO.

Zeker voor deze club een goed speler.

Suc6 man
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 12:33
Lekkere binnen komer voor ADO.

Zeker voor deze club een goed speler.

Suc6 man
Vind ik leuk
Smithsonian +43365
vrijdag 9 maart 2018 om 12:34
Mits fits wel een goede speler voor hun
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 12:48
Typische Van As aankoop. Ben benieuwd hoe het uitpakt.
Vind ik leuk
allround +1826
vrijdag 9 maart 2018 om 13:47
dat werd ook bij zijn aanstelling gezegd, maar kijk nu eens. Over aankopen gesproken; Ajax heeft ook een aantal goede aankopen gedaan.
Vind ik leuk
Brulvis +20
vrijdag 9 maart 2018 om 12:52
Met een prestatie contract kan hij van waarde zijn.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
vrijdag 9 maart 2018 om 12:55
Ik kan me ergens herinneren dat hij ooit één keer een mooie goal gescoord heeft. Misschien wel tegen Ajax.
Als het een aanwinst is voor Den Haag, wat moet blijken, dan is het een aanwinst voor de eredivisie.
Vind ik leuk
RtdDub +13355
vrijdag 9 maart 2018 om 13:16
Hij schoot er voor NEC op een goed moment vrij veel vrije trappen in.
Bij Feyenoord niet veel gespeeld maar scoorde daar ook nogwel een mooie vrije trap.
Aan zijn traptechniek ligt het niet in elk geval.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 9 maart 2018 om 13:17]
Vind ik leuk
Bertjes +1557
vrijdag 9 maart 2018 om 13:38
Dat was toevallig tegen Den Haag. Gouden linker, maar verder vond ik het een voetballer van niks.
Vind ik leuk
PeterNL070 +531
vrijdag 9 maart 2018 om 13:00
Hoop dat het wat wodt met hem. Voorlopig maar ff aankijken alvorens ik mijn oordeel geef.
Vind ik leuk
allround +1826
vrijdag 9 maart 2018 om 13:48
goede opmerking, moeten meer amoebes hier doen.
Vind ik leuk
Bizzy +23385
vrijdag 9 maart 2018 om 13:58
Prima speler voor Ado.
Vind ik leuk
ThomDH070 +1020
vrijdag 9 maart 2018 om 14:24
Leuke speler voor ADO, denk alleen dat ie gewoon bankie beland, speelt Immers, Bakker en Nasser niet uit t elftal
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 14:49
Een mooie trap, maar te traag voor de top en misschien ook wel voor de subtop.
Vind ik leuk
mba4u2c +3585
vrijdag 9 maart 2018 om 15:11
Buiten de traditionele top drie is hij een versterking voor elke club in de eredivisie. Slimme zet van ADO...
Vind ik leuk
vrijdag 9 maart 2018 om 15:28
Welkom John! Net als alle andere spelers zul je het uitstekend naar je zin krijgen bij ons mooie cluppie.
Misschien is het zelfs al vroegtijdig inspelen op een mogelijke transfer van Nasser...
Vind ik leuk
elmagico070 +23917
vrijdag 9 maart 2018 om 15:49
Een goede trap in zijn linkervoet is een van zijn kwaliteiten. Met zijn ervaring en voetballend vermogen kan hij zeker een rol van betekenis hebben voor het team.

Prima aanwinst.

Welkom John!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws