Ajacied krijgt lucht van voorbarige kampioensshirts PSV: Dat zou ik niet doen

    Ajacied krijgt lucht van voorbarige kampioensshirts PSV: "Dat zou ik niet doen"

    zondag 11 maart 2018 om 21:15

    Lasse Schöne kon zijn eigen ogen niet geloven toen hij in de Ajax-groepsapp las dat PSV werd afgeslacht door Willem II. De Deense Ajax-middenvelder rekende zich echter niet rijk tot de buit écht binnen was. Die les had hij eerder dit seizoen al geleerd.

    Emile van de Sande
    AMSTERDAM

    PSV wist zich eerder al uit uitzichtloze situaties te redden, maar zaterdagavond ging het helemaal mis toen de Tilburgers met 5-0 wonnen. "In de groepsapp van Ajax werd gezegd dat Willem II op voorsprong stond. Maar ik dacht: Ik ga niet kijken, want 1-0 achter staan is volgens mij wat PSV het lekkerst vindt", zegt Schöne tegen VoetbalPrimeur. "Even later keek ik weer en toen stond het 4-0. Toen dacht ik: Nu is het wel gelopen. De laatste vijf minuten heb ik de tv aangezet."

    Eerder deze week doken de eerste kampioensshirts al op in Eindhoven. "Ze moeten het zelf weten, dat ze zo ver op de zaken vooruit willen lopen. Dat zou ik niet doen", zegt Schöne. "Vorige week zei ik juist dat het gat van tien punten overbruggen heel moeilijk zou zijn dus dat zeg ik nu maar weer, misschien krijgt PSV dan het gevoel dat ze er al zijn", besluit de Ajacied met een knipoog. 

    Bekijk hieronder het hele interview met Lasse Schöne!

    Poll

    Wie wordt kampioen?

    (2227 stemmen)

    Plaats een reactie

    Jens1999 +22047
    zondag 11 maart 2018 om 21:22
    Ja en dan hebben ze wat te zeiken over de bus beplakken.... ook hier zie je karma is a bitch... shirt kon je gisteren kopen en ze krijgen meteen met 5-0 op hun kloten..... mooi....
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43505
    zondag 11 maart 2018 om 21:25
    Dat deed Ajax zelf!
    PSV bij monde van Gerbrands heeft al in de pers hier afstand van genomen afgelopen week.
    Praat geen onzin.

    PSV kan er niets aan doen als mensen er een financieel gewin uit willen halen met illegale shirts.
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 maart 2018 om 21:27]
    Vind ik leuk
    Jens1999 +22047
    zondag 11 maart 2018 om 21:28
    Jullie Bjorn van der Doelen maakte er zelfs reclame voor..... karma dus.....
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43505
    zondag 11 maart 2018 om 21:34
    Dus wat een supporter of buitenstaander doet buiten de club, wordt al karma binnen de club? Wat een onzin.

    PSV heeft zich juist gedistantieerd van elk initiatief in deze afgelopen week.
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 maart 2018 om 21:37]
    Vind ik leuk
    Jens1999 +22047
    zondag 11 maart 2018 om 21:35
    Waar heb ik de naam van de club genoemd....
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43505
    zondag 11 maart 2018 om 21:39
    Je reageert dus off-topic? Praat geen onzin man.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +22047
    zondag 11 maart 2018 om 21:41
    Niks off topic... het gaat over het shirt en daar reageer ik op dat het karma is... ze presenteerde het en boem jullie kregen de grootste slachtpartij om de oren sinds 50 jaar.....
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43505
    zondag 11 maart 2018 om 21:44
    Dus de actie van het shirt is de oorzaak van het verlies?
    De grootste onzin verkoop je hier.

    PSV was te gemakzuchtig vanwege de 10 punten voorsprong.
    Een zeer onterechte misplaatste houding van PSV ers, was de oorzaak van dit verlies. Snapt elk persoon met wat voetbalkennis.
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 maart 2018 om 21:45]
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2032
    zondag 11 maart 2018 om 21:46
    Het verlies kwam eindelijk na weet ik hoeveel wedstrijden met mazzel te hebben gewonnen.
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 21:50
    Bullshit!

    Na de 1-0 heeft PSV genoeg tijd gehad om er wat tegen te doen '' de gemakzucht '', dat lukte PSV gewoon niet, de wedstrijd is niet verloren omdat PSV er te makkelijk overdacht, jullie werden gewoon goed aangepakt en wisten daar geen antwoord op te vinden, dat zelfde was toen in Amsterdam het geval.

    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43505
    zondag 11 maart 2018 om 21:54
    Willem 2 speelde.ook goed, respect.voor Willem 2.
    Maar als supporter kijk je met name naar je eigen club en daar was absoluut gemakzucht aanwezig en ook door Cocu onderstreept.
    Vind ik leuk
    El Cazador +5798
    zondag 11 maart 2018 om 23:00
    Houden zo de komende weken,
    Vind ik leuk
    Korm +33855
    maandag 12 maart 2018 om 08:54
    tja want zelf kunnen jullie het niet ;)
    Vind ik leuk
    El Cazador +5798
    maandag 12 maart 2018 om 09:38
    Komt het niet uit de lengte dan maar uit de breedte, als je het maar word
    Vind ik leuk
    Korm +33855
    maandag 12 maart 2018 om 10:11
    ik moet nog maar zien of jullie het worden.... ik denk dat PSV alnog aan het langste eind trekt :)
    Vind ik leuk
    El Cazador +5798
    maandag 12 maart 2018 om 12:12
    Ik heb mijn geld allang op AZ gezet!!!
    Vind ik leuk
    Korm +33855
    maandag 12 maart 2018 om 13:06
    als kampioen?
    Vind ik leuk
    kcim +2662
    zondag 11 maart 2018 om 22:29
    Prima analyse.
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +1035
    zondag 11 maart 2018 om 22:22
    Dat is het probleem die ezel heeft geen voetbalkennis alleen een hele grote mond waar die mee loopt te tetteren slachtpartij dit en dat weet je wel wat kleine kinderen tegen elkaar roepen zonder er bij na te denken. Maarja die kinderen bestaan helaas kun je weinig aan doen en als je zo een gastje ziet in het echt is het vaak nog een zielig ventje waar je medelijden mee hebt. Die gewoon een groepje zoekt om erbij te horen.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43505
    zondag 11 maart 2018 om 22:24
    ik weet het..hij is nog thuiswonend en werkt voor zijn pappie.
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 22:36
    Wat maakt het uit wanneer iemand thuis wonend is en voor zijn vader werkt? Is daar iets mis mee?

    Verder heeft Jens toch volkomen gelijk, PSV is gisteren naar de slachtbank gebracht in Tilburg.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43505
    zondag 11 maart 2018 om 22:37
    Jens heeft ook gelijk omtrent de uitslag...maar niet over de flauwekul qua shirt verkoop waar dit artikel en reacties over gaan.
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 22:41
    Wat heeft zijn thuis situatie ermee te maken en het werken voor zijn vader? Jij laat je toch op deze manier ook van een kinderachtige kant zien omdat te gebruiken? Zoals ik begrijp is die jongen 19 jaar, is het dan zo vreemd dat Jens nog bij zijn ouders woont? Kinderachtig omdat dan tegen hem te gebruiken?
    Vind ik leuk
    stollie38 +18635
    zondag 11 maart 2018 om 22:51
    Het wereldrecord azijnpissen hebben ze al binnen.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9310
    zondag 11 maart 2018 om 23:53
    Vakkundig ook.

    Maar dat terzijde:
    PSV heeft nog 7 punten voorsprong. Dit kan twee kanten op gaan:
    Paniek of weer op scherp gezet.

    Ik kan niks zeggen over AZ momenteel hoor want die presenteren uitstekend, maar als het niet bij AZ is dan hopelijk wel bij een andere subtopper Ben Rienstra.. DE kracht van dit Willem 2, ondanks Sol en Ogbeche.
    Vind ik leuk
    Korm +33855
    maandag 12 maart 2018 om 08:55
    weet niet of er wat mis mee is, weet zijn leeftijd niet maar als hij 30+ is dan wordt het wel ziekelijk....

    edit: lees dat hij 19 is dus normaal dat hij thuis woont
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 08:56]
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 22:43
    Misschien ben jij zelf wel zo'n gastje wanneer je dat tegenkomt, iedereen spontaan in een deuk ligt?

    Opa gedrag van een joch van 29, die kinderen bestaan en dat over iemand van 19 haha!
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +1035
    zondag 11 maart 2018 om 22:54
    Nee helaas voor jou ben ik niet zo iemand jammer he. Ik onthoud me van kinderpraat alleen als grote mensen praten dan kunnen de kleintjes beter hun mondje houden. Of als je niks beters weet te zeggen dan onzin zwijg dan beter.
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 23:09
    Als grote mensen praten haha geweldig, jij met 29 voelt je natuurlijk veel groter en wijzer dan een 19 jarige natuurlijk? Hilariteit past wel bij Fc hamkel. Man, man man wat een simpel knulletje ben jij toch ook!
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +1035
    maandag 12 maart 2018 om 06:41
    Tja als jij denkt dat een 19jarige die dat soort dingen zegt veel wijzer is dan ben je nog dommer als een achterkant van een ezel. Maar ga lekker door man grote jongen
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 06:56]
    Vind ik leuk
    stollie38 +18635
    zondag 11 maart 2018 om 22:49
    Jens is geen zielig ventje. Maar ja qua club voorkeur is het logisch dat je niet veel soeps te melden hebt.
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +1035
    zondag 11 maart 2018 om 22:58
    Goede inhoudelijke reactie man nog zo een zwimpie die niks in zijn leven heeft behalve Ajax te blèren. Praat ik over zijn club voorkeur? Nee he. Dat boeit me niet eens als jij denkt dat Ajax geweldig is dan mag jij dat denken als een ander denkt Feyenoord dan mag die dat er is niemand die daar wat van zegt maar probeer club voorkeur met het geven van een opmerking uit elkaar te houden hoe moeilijk dat blijkbaar ook voor je is.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18635
    zondag 11 maart 2018 om 23:03
    Beter als die van jou. Bemoeien met een discussie en dan iemand kleineren. Nee tuurlijk. Waarschijnlijk een internet hooligan?
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +1035
    maandag 12 maart 2018 om 06:35
    Iemand kleineren of reactie geven op iemand die van alle onzin aan t roepen is? En alleen maar erop uit is om mensen uit te tent te lokken.
    Lijken mij verschillende dingen of niet? Maarja ik ben jou ook geen uitleg schuldig veel plezier verder koekerd
    Vind ik leuk
    stollie38 +18635
    maandag 12 maart 2018 om 22:50
    Zakdoekje nodig of zit je eierdopje te strak.
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +1035
    zondag 18 maart 2018 om 11:21
    Ik denk eerder dat jij een zakdoekje nodig hebt jou clupje staat achter op de ranglast of zijn je balletjes nog niet ingedaald omdat te kunnen begrijpen??
    Vind ik leuk
    stollie38 +18635
    zondag 18 maart 2018 om 18:11
    Is je IQ wel toereikend dan omte mogen typen of mocht je online van de dagbesteding?
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +1035
    zondag 18 maart 2018 om 18:49
    Dan omte mogen typen wel ja zoals je dat mooi omschrijft.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13655
    maandag 12 maart 2018 om 02:43
    En diezelfde Psvers stonden op het veld. De spelers vertegenwoordigen psv, kan Gerbrands achteraf nog de boel proberen te redden met een loze uitspraak maar die neemt niemand meer serieus.
    Vind ik leuk
    mortagon +1151
    zondag 11 maart 2018 om 21:55
    Ik zou er wel een willen hoor jij niet?
    Achterop moet dan wel de uitslag van afgelopen zaterdag staan.
    Vind ik leuk
    Guust +5518
    zondag 11 maart 2018 om 21:38
    Ja net zo als daar er altijd maar over arrogantie en de supertalenten van Ajax word gesproken, doet Ajax dat of de buitenstaanders. Als het om PSV gaat lul je altijd alles recht en over Ajax vind je het prachtig.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +22047
    zondag 11 maart 2018 om 21:40
    Hypocrisie is bij jaja niet vreemd.....
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43505
    zondag 11 maart 2018 om 21:42
    Lul niet man. Wie gaat nu shirts verkopen of kopen als je nog geen kampioen bent.
    Dus neen, ik vind dit helemaal niet prachtig.
    Ik zeg altijd dat een competitie 34 wedstrijden duurt, nu ook.

    Wat lul ik recht?
    PSV was toch slecht, gemakzuchtig. Een blammage. Ik lul niets recht.
    [Reactie gewijzigd op zondag 11 maart 2018 om 21:56]
    Vind ik leuk
    stratumseind +156661
    zondag 11 maart 2018 om 23:37
    het is wel een enurrum skon shirtje
    Vind ik leuk
    035 +5144
    maandag 12 maart 2018 om 03:27
    Zal jou wel staan denk ik.
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 21:26
    Dat was inderdaad een gênante vertoning. Sloeg helemaal nergens op. 7 punten is overigens nog steeds veel.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8548
    zondag 11 maart 2018 om 21:23
    23% denkt dat Ajax nog kampioen wordt. Dan ben je wel een heel positief als Ajax fan. 7 punten en 6 wedstrijden. Dat gaat hem echt niet meer worden.
    Vind ik leuk
    2cents +53799
    zondag 11 maart 2018 om 21:26
    En bij 7 wedstrijden? Dan wel? ;)
    Vind ik leuk
    Smash +3100
    zondag 11 maart 2018 om 21:26
    7 Wedstrijden nog voetbal!!!
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11802
    zondag 11 maart 2018 om 21:26
    7 wedstrijden met AZ uit en Ajax, mocht je die twee verliezen (kans is best groot) mag je geen enkel ander puntverlies leiden.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8548
    zondag 11 maart 2018 om 21:30
    Ajax verspeelt het hele seizoen al veel punten. En ze spelen 1 goede wedstrijd en er wordt ineens vanuit gegaan dat ze alles gaan winnen.
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1595
    zondag 11 maart 2018 om 21:30
    Op basis waarvan is die kans best groot? AZ wint nooit van topclubs en Ajax is een thuiswedstrijd. Plus je gaat ervan uit dat Ajax alles wint, wat ook nog maar moet gebeuren
    Vind ik leuk
    Jens1999 +22047
    zondag 11 maart 2018 om 21:26
    7 wedstrijden.... ik reken erop dat wij 4 punten in 6 wedstrijden moeten zien te overbruggen.... de wedstrijd in eindje die winnen wij sowieso wel.... dus we hebben nog een kans.... xD
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2032
    zondag 11 maart 2018 om 21:47
    Inmiddels 31%
    Vind ik leuk
    zondag 11 maart 2018 om 21:25
    Oppleuren met die shirts
    Pas juichen als die titel binnen is!!
    En tot die tijd knokken en voetballen
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18318
    zondag 11 maart 2018 om 21:26
    Shirts..pffff. Echte PSV fans laten nu al tattoos zetten.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18635
    zondag 11 maart 2018 om 21:31
    Dat is niks. Echte Willem II supporters laten 5-0 of 10-03-2018 tatoeëren. :-D
    Vind ik leuk
    stratumseind +156661
    zondag 11 maart 2018 om 23:40
    ik heb wel een 1-1 08-05-2016 laten zetten.......
    met daaronder het embleem van de graafschap
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18923
    zondag 11 maart 2018 om 21:29
    Raar interview. Vraagt niets over de wedstrijd van vandaag...
    Vind ik leuk
    Dorzon +4298
    zondag 11 maart 2018 om 21:32
    Dat is schone die kan alleen maar over inlopen van achterstanden praten. We horen al seizoenen niets anders. Misschien moet hij zorgen dat ze een keer geen achterstand hebben
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18923
    zondag 11 maart 2018 om 21:45
    Als je goed oplet hoor je alleen maar vragen van VP over PSV. Ligt niet aan Schöne deze keer
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18923
    zondag 11 maart 2018 om 21:46
    VP vraagt over gisteren. VP vraagt over PSV. VP verteld over de bedrukte shirts etc..
    Vind ik leuk
    pos +8665
    zondag 11 maart 2018 om 21:41
    Hehe Schone zet de tv aan als hij zeker weet dat PSV gaat verliezen en De ligt zet meestal de tv uit als PSV dreigt te gaan winnen. Het zijn met recht echte Ajacieden. Zeg maar gloryhunten als er wat te gloryhunten valt.
    Vind ik leuk
    richard37 +1302
    zondag 11 maart 2018 om 21:49
    Kijk jij naar je eigen supporters, waar een meerendeel toen ze nog speelde een seizoenskaart hadden bij Ajax. En zeg niet dat het niet zo is. Ik ken er een aantal. Stonden zelfs op zuid stoer te doen. Vele supporters zijn dus nep supporters en blij dat ze weg zijn. Was jij er ook zo 1 of ging je toen nog niet naar voetbal?
    Vind ik leuk
    Quareck +7056
    zondag 11 maart 2018 om 21:56
    Toen ze nog speelde? Wie? Gaat het nu over een speelster? Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt!
    Vind ik leuk
    hassel +815
    zondag 11 maart 2018 om 22:01
    Lekkere prof. Waarom kijk je niet naar je concurrent?
    Vind ik leuk
    R2 +4988
    zondag 11 maart 2018 om 22:13
    Ze hebben vast wel andere dingen te doen op een vrije avond. Kan me voorstellen dat je bij achterstand van 10 punten ook geen zin hebt om te kijken hoe PSV wéér zou winnen.(denk dat dat een beetje de gedachte was)
    Vind ik leuk
    stratumseind +156661
    zondag 11 maart 2018 om 23:43
    Tis wel een verrekkes skon shirt :

    https://www.ed.nl/eindhoven/kampioensshirt-psv-bijna-te-koop-de-goden-verzoeken~acea1546/
    Vind ik leuk
    Jajem +457