Utrecht-fans teruggefloten na 'alle ballen op Pasveer': Ik vind dat niet gepast

    Utrecht-fans teruggefloten na 'alle ballen op Pasveer': "Ik vind dat niet gepast"

    Gepubliceerd: maandag 12 maart 2018 om 12:21ma 12-03-2018 om 12:21

    Yassin Ayoub had na afloop van FC Utrecht-Vitesse medelijden met Remko Pasveer, vertelt hij aan De Telegraaf. De doelman van de Arnhemmers leverde een grote bijdrage aan de 5-1 uitslag door FC Utrecht twee doelpunten cadeau te doen.

    Ayoub mocht zelf de vijfde treffer aantekenen na een glijpartij van Pasveer. "Al met al vind ik hem een heel goede keeper. Hij had gewoon zijn dag niet. Dat heb je wel eens", toonde de door Feyenoord aangetrokken middenvelder zich van zijn meest collegiale kant. De supporters van FC Utrecht reageerden tijdens de wedstrijd met cynische teksten als 'Pasveer is voor Utrecht’ en ’Alle ballen op Pasveer’. "Ik vind dat niet gepast, maar dat hoort bij voetbal. De ene keer ben jij de schlemiel en de andere keer een ander", aldus Ayoub.

    Pasveer kreeg ook bijval van Vitesse-aanvoerder Guram Kashia. "Ik ga hem zeker steunen, al heb ik hem na de wedstrijd maar even met rust gelaten. Ik ken het gevoel, ik heb ook in dit soort situaties gezeten. Dan haat je voetbal en wil je even op jezelf zijn", stelt de Georgiër, die een stuk uitgesprokener was over de teamprestatie van de Arnhemmers.

    Poll

    Stelling: Fraser moet Pasveer slachtofferen

    (1984 stemmen)

    Plaats een reactie

    Rood&wit +3607
    maandag 12 maart 2018 om 12:23
    Beetje humor moet kunnen Ayoub! Hij gedroeg zich toch ook als een clown !
    Vind ik leuk
    VA1 +2027
    maandag 12 maart 2018 om 12:27
    Haha precies!!
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2706
    maandag 12 maart 2018 om 12:24
    Vooral de; 'Pasveer in Oranje' was wel leuk. Het hoort er inderdaad bij. Bij Willem II zullen er ook wel een hoop ludieke liederen gezongen zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 12:24
    Jammer dat Pasveer elke keer dat hij moet keepen zijn dag niet heeft
    Vind ik leuk
    Quareck +7212
    maandag 12 maart 2018 om 12:43
    Hij durft zich nog wel eens te verkijken op een afstandsschot :)
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1856
    maandag 12 maart 2018 om 12:26
    Ja Pasveer was slecht, maar voor wie zou Fraser hem moeten slachtofferen dan? Lekker weer zo'n popi jopi stelling VP
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1905
    maandag 12 maart 2018 om 12:57
    Een tweede of derde keeper? Ik weet het....Houwen is ook geen topkeeper. Maar die is nog jong en kan beter worden. Ben bang dat Pasveer al over zijn niet al te hoge top heen is. Het zijn geen incidenten hè.....keer op keer ketsers en ballen doorlaten die houdbaar lijken. Als hij nu nog mag blijven staan zegt dat veel over de andere keepers bij Vitesse. Maar onze redder in nood, PIET PIET PIET, loopt ook nog op Papendal rond. Pak die wat mij betreft maar voor de rest van het seizoen.
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1856
    maandag 12 maart 2018 om 13:21
    Ik zou het seizoen uitzingen met Pasveer en volgend jaar je opties afwegen. Het wordt er ook niet beter op om nu houwen erin te zetten denk ik
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 12:26
    Vitesse heeft denk ik nu al spijt dat ze Room hebben ingeruild. En sorry hoor Als je dit soort dingen al erg vind. Worden bij menig wedstrijdjes ergere dingen geroepen door "Supporters"
    Vind ik leuk
    HansVites +5237
    maandag 12 maart 2018 om 12:45
    Room wilde zelf weg jammer genoeg.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 12:26
    Ja maarja welke keeper wil je anders opstellen?
    Vind ik leuk
    VA1 +2027
    maandag 12 maart 2018 om 12:27
    Hahaha geweldig dit!!! Ik hoop dat het zo ook a.s zaterdag gaat in het GelreDome!! Rode neusjes gooien naar die clown want het gekke is, hij draagt nooit zo'n rood neusje... heel vreemd.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 12:30
    Eerlijk is eerlijk wat Pasveer liet zien was echt enorm slecht. De laatste keeper die dit in de Galgenwaard was overkomen was Vermeer in de 6-4 wedstrijd. Dan is het toch niet zo gek dat supporters dat doen. Dat zouden ze in elk stadion doen. En terecht. Het is toch ook clowns gedrag.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3530
    maandag 12 maart 2018 om 12:33
    Het is weer eens wat anders als "Hi Ha Hondelul". Al was dat in die tijd wel aardig.
    Vind ik leuk
    Branco +38
    maandag 12 maart 2018 om 12:37
    Ongelofelijk dat Pasveer de voorkeur kreeg boven Room
    Daar zullen ze nu wel spijt van hebben
    Vind ik leuk
    Manolo +2295
    maandag 12 maart 2018 om 12:53
    Room wilde zélf graag naar PSV. Is niemand gelukkiger van geworden: noch Room, noch Vitesse. (Pasveer denk ik ook niet, na dit weekend)
    Vind ik leuk
    Hupfean +4229
    maandag 12 maart 2018 om 12:42
    Waarom medelijden met Pasveer? Het is toch topsport? Een aantal opzichtige blunders dan krijg je zoiets.
    Vind ik leuk
    HansVites +5237
    maandag 12 maart 2018 om 12:48
    Ayoub is een aardige en leuke gast maar als hij Pasveer een aardige keeper vind heeft hij er weinig kijk op.
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1316
    maandag 12 maart 2018 om 13:00
    Ludieke spreekkoren moet toch kunnen? Zolang er geen erge ziektes of beledigingen gezongen worden is het toch een beetje plagen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 13:00]
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3607
    maandag 12 maart 2018 om 13:03
    Precies over een tijdje kan Pasveer hier ook om lachen onder het genot van een Biertje en een stukje worst.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2990
    maandag 12 maart 2018 om 13:04
    Wat verwacht je als je zulke blunders maakt. Vond het ook al hoogst opmerkelijk dat Room gepasseerd werd voor deze clown, draait een zeer matig seizoen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 13:21
    Het is niet de eerste keer dat hij zo blundert
    Vind ik leuk
    Korm +37622
    maandag 12 maart 2018 om 13:22
    Wie is de tweede keeper?
    Vind ik leuk
    allround +1686
    maandag 12 maart 2018 om 13:23
    Voetbal staat synoniem voor ; opportunisme, cynisme, primair gedrag en meer van dat soort afwijkende zaken. Pasveer springt wel weer op.
    Vind ik leuk
    JoefJoef +435
    maandag 12 maart 2018 om 13:43
    Als ie zoveel medelijden had met pasveer had ie die 5-1 over moeten tikken, ;) beetje voetbal humor is toch mooi man
    Vind ik leuk
    deltiaan +1277
    maandag 12 maart 2018 om 14:21
    slechtste keeper sinds jaren
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11590
    maandag 12 maart 2018 om 14:58
    Voetbalhumor, dat moet kunnen zolang er geen enge ziektes aan te pas komen.
    Vind ik leuk
    Smash +3430
    maandag 12 maart 2018 om 19:03
    Een keer niet lekker keepen is niet zo'n probleem. Pasveer heeft dit seizoen echter wel een hele rits zeperds op zijn palmares staan.
    Vind ik leuk
    Vitheo +13
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:26
    Als Fraser verstandig is, dan gunt hij Pasveer voorlopig enige rust en houdt hem uit de wind voor de hoon van de thuissupporters tegen Heracles. Zet 2e keeper Houwen in de goal en geef hem opnieuw vertrouwen. Deze keeper heeft één clowneske goal tegen gekregen uit een onmogelijke terugspeelbal van rechtsback Dabo. Dat ene moment weegt niet op tegen de vele ketsers die Pasveer al heeft begaan. Dus Fraser, zaterdag Houwen in de goal!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws