Utrecht-fans teruggefloten na 'alle ballen op Pasveer': Ik vind dat niet gepast

    Utrecht-fans teruggefloten na 'alle ballen op Pasveer': "Ik vind dat niet gepast"

    maandag 12 maart 2018 om 12:21

    Yassin Ayoub had na afloop van FC Utrecht-Vitesse medelijden met Remko Pasveer, vertelt hij aan De Telegraaf. De doelman van de Arnhemmers leverde een grote bijdrage aan de 5-1 uitslag door FC Utrecht twee doelpunten cadeau te doen.

    Ayoub mocht zelf de vijfde treffer aantekenen na een glijpartij van Pasveer. "Al met al vind ik hem een heel goede keeper. Hij had gewoon zijn dag niet. Dat heb je wel eens", toonde de door Feyenoord aangetrokken middenvelder zich van zijn meest collegiale kant. De supporters van FC Utrecht reageerden tijdens de wedstrijd met cynische teksten als 'Pasveer is voor Utrecht’ en ’Alle ballen op Pasveer’. "Ik vind dat niet gepast, maar dat hoort bij voetbal. De ene keer ben jij de schlemiel en de andere keer een ander", aldus Ayoub.

    Pasveer kreeg ook bijval van Vitesse-aanvoerder Guram Kashia. "Ik ga hem zeker steunen, al heb ik hem na de wedstrijd maar even met rust gelaten. Ik ken het gevoel, ik heb ook in dit soort situaties gezeten. Dan haat je voetbal en wil je even op jezelf zijn", stelt de Georgiër, die een stuk uitgesprokener was over de teamprestatie van de Arnhemmers.

    Poll

    Stelling: Fraser moet Pasveer slachtofferen

    (1984 stemmen)

    Plaats een reactie

    Rood&wit +3551
    maandag 12 maart 2018 om 12:23
    Beetje humor moet kunnen Ayoub! Hij gedroeg zich toch ook als een clown !
    Vind ik leuk
    JustH +14869
    maandag 12 maart 2018 om 12:25
    Top Ayoub, gaan staan voor je collega voetballers!
    Hartstikke geweldig om die jongen publiekelijk te vernederen.
    Is altijd leuk, tot dat het jezelf of een van je dierbaren gebeurd.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 12:30]
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3551
    maandag 12 maart 2018 om 12:39
    Dit is gewoon een beetje plagen! Als je daar als grote kerel niet tegen kan tja.... maar weet je wat pas echt triest Is? Als een half stadion je uit fluit terwijl je warm loopt en moet invallen dat is pas triest en vernederend! door je eigen fans!
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 14:11]
    Vind ik leuk
    JustH +14869
    maandag 12 maart 2018 om 16:04
    Beetje plagen?
    Ik vind het een publieke vernedering.
    Gaat nu toch over pasveer?
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3551
    maandag 12 maart 2018 om 16:52
    Klopt het gaat over Pasveer, maar ik vergelijk 2 incidenten met elkaar de eerste is Pasveer waarbij het op een ludieke manier ging en het tweede incident was Veltman die door zijn eigen supporters werd uitgefloten! Dus als je twee zaken met elkaar vergelijk was de eerste ludiek en de tweede gewoon beschamend om je eigen speler uit te fluiten!
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 16:53]
    Vind ik leuk
    JustH +14869
    maandag 12 maart 2018 om 16:55
    Ludieke of Publieke als het jezelf betreft zijn het beide vernederingen.
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3551
    maandag 12 maart 2018 om 16:57
    Ja dan zou ik in een hoekje kruipen en heel de dag gaan huilen.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3241
    maandag 12 maart 2018 om 12:47
    Vaak is het zo dat ze het wel iemand kunnen aandoen maar het zelf ondergaan is een moeilijker verhaal
    Vind ik leuk
    Spiegel +9305
    maandag 12 maart 2018 om 13:17
    Pasveer was toch ook die jongen met die grote mond die Zoet wel even uit de basis zou keepen.

    Als je zo hoog van de toren blaast dan mag er toch best hoongelach zijn als je gewoon faalt?

    Vind ik leuk
    JustH +14869
    maandag 12 maart 2018 om 16:56
    Pasveer was inderdaad zelfverzekerd genoeg om de strijd aan te gaan. Als jij vind dat iemand dan hoog van de toren blaast?
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 18:57
    Vroeger +/- 30 jaar geleden riepen we iedereen die een fout maakte hij is een hondelul, inclusief de scheidsrechter, tegenwoordig zijn de ego's veel te groot, en veel te snel gekwetst, vond het wel humor hebben "Pasveer is een Utrechtfan"
    als je daar niet tegen kan moet je niet gaan voetballen.
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3551
    maandag 12 maart 2018 om 20:00
    Eerste like van mij ;-)
    Vind ik leuk
    JustH +14869
    maandag 12 maart 2018 om 19:01
    Als jij hoongelach normaal vind als iemand faalt, heb je gelijk.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9305
    maandag 12 maart 2018 om 19:35
    Wat deden al die Ajacieden hier toen PSV zaterdag had verloren dan?

    Of toen Ajax verloor van Vitesse?

    Je mag anno 2018 helemaal niks meer zeggen of doen of wel.

    Heel simpel: pasveer vond dat hij geen kans heeft gehad bij PSV, en dit seizoen is toch wel duidelijk geworden dat dat best wel terecht is.
    Dat Utrecht fans daar een grapje over maken valt alleen maar te prijzen.
    Liever zulke liederen dan sisgeluiden of bommen op Rotterdam toch?

    Pasveer weet zelf ook echt wel dat ie beter kan en moet.
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3551
    maandag 12 maart 2018 om 20:01
    Inderdaad wat een gehuil om niks!
    Vind ik leuk
    VA1 +1621
    maandag 12 maart 2018 om 12:27
    Haha precies!!
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2803
    maandag 12 maart 2018 om 12:24
    Vooral de; 'Pasveer in Oranje' was wel leuk. Het hoort er inderdaad bij. Bij Willem II zullen er ook wel een hoop ludieke liederen gezongen zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 12:24
    Jammer dat Pasveer elke keer dat hij moet keepen zijn dag niet heeft
    Vind ik leuk
    Quareck +7053
    maandag 12 maart 2018 om 12:43
    Hij durft zich nog wel eens te verkijken op een afstandsschot :)
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1595
    maandag 12 maart 2018 om 12:26
    Ja Pasveer was slecht, maar voor wie zou Fraser hem moeten slachtofferen dan? Lekker weer zo'n popi jopi stelling VP
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1537
    maandag 12 maart 2018 om 12:57
    Een tweede of derde keeper? Ik weet het....Houwen is ook geen topkeeper. Maar die is nog jong en kan beter worden. Ben bang dat Pasveer al over zijn niet al te hoge top heen is. Het zijn geen incidenten hè.....keer op keer ketsers en ballen doorlaten die houdbaar lijken. Als hij nu nog mag blijven staan zegt dat veel over de andere keepers bij Vitesse. Maar onze redder in nood, PIET PIET PIET, loopt ook nog op Papendal rond. Pak die wat mij betreft maar voor de rest van het seizoen.
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1595
    maandag 12 maart 2018 om 13:21
    Ik zou het seizoen uitzingen met Pasveer en volgend jaar je opties afwegen. Het wordt er ook niet beter op om nu houwen erin te zetten denk ik
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 12:26
    Vitesse heeft denk ik nu al spijt dat ze Room hebben ingeruild. En sorry hoor Als je dit soort dingen al erg vind. Worden bij menig wedstrijdjes ergere dingen geroepen door "Supporters"
    Vind ik leuk
    HansVites +4622
    maandag 12 maart 2018 om 12:45
    Room wilde zelf weg jammer genoeg.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 12:26
    Ja maarja welke keeper wil je anders opstellen?
    Vind ik leuk
    VA1 +1621
    maandag 12 maart 2018 om 12:27
    Hahaha geweldig dit!!! Ik hoop dat het zo ook a.s zaterdag gaat in het GelreDome!! Rode neusjes gooien naar die clown want het gekke is, hij draagt nooit zo'n rood neusje... heel vreemd.
    Vind ik leuk
    JustH +14869
    maandag 12 maart 2018 om 17:32
    Nou dan maar wat fluiten
    Vind ik leuk
    PRICE +33852
    maandag 12 maart 2018 om 12:27
    Pasveer wilde vorig seizoen de strijd aan met Zoet. Hij mag blij zijn als hij het seizoen mag afmaken,volgend seizoen is t KLAAR,EINDE
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 12:30
    Eerlijk is eerlijk wat Pasveer liet zien was echt enorm slecht. De laatste keeper die dit in de Galgenwaard was overkomen was Vermeer in de 6-4 wedstrijd. Dan is het toch niet zo gek dat supporters dat doen. Dat zouden ze in elk stadion doen. En terecht. Het is toch ook clowns gedrag.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3398
    maandag 12 maart 2018 om 12:33
    Het is weer eens wat anders als "Hi Ha Hondelul". Al was dat in die tijd wel aardig.
    Vind ik leuk
    Branco +41
    maandag 12 maart 2018 om 12:37
    Ongelofelijk dat Pasveer de voorkeur kreeg boven Room
    Daar zullen ze nu wel spijt van hebben
    Vind ik leuk
    Manolo +2308
    maandag 12 maart 2018 om 12:53
    Room wilde zélf graag naar PSV. Is niemand gelukkiger van geworden: noch Room, noch Vitesse. (Pasveer denk ik ook niet, na dit weekend)
    Vind ik leuk
    Hupfean +3948
    maandag 12 maart 2018 om 12:42
    Waarom medelijden met Pasveer? Het is toch topsport? Een aantal opzichtige blunders dan krijg je zoiets.
    Vind ik leuk
    HansVites +4622
    maandag 12 maart 2018 om 12:48
    Ayoub is een aardige en leuke gast maar als hij Pasveer een aardige keeper vind heeft hij er weinig kijk op.
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1292
    maandag 12 maart 2018 om 13:00
    Ludieke spreekkoren moet toch kunnen? Zolang er geen erge ziektes of beledigingen gezongen worden is het toch een beetje plagen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 13:00]
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3551
    maandag 12 maart 2018 om 13:03
    Precies over een tijdje kan Pasveer hier ook om lachen onder het genot van een Biertje en een stukje worst.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2936
    maandag 12 maart 2018 om 13:04
    Wat verwacht je als je zulke blunders maakt. Vond het ook al hoogst opmerkelijk dat Room gepasseerd werd voor deze clown, draait een zeer matig seizoen.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 13:21
    Het is niet de eerste keer dat hij zo blundert
    Vind ik leuk
    Korm +33959
    maandag 12 maart 2018 om 13:22
    Wie is de tweede keeper?
    Vind ik leuk
    allround +1599
    maandag 12 maart 2018 om 13:23
    Voetbal staat synoniem voor ; opportunisme, cynisme, primair gedrag en meer van dat soort afwijkende zaken. Pasveer springt wel weer op.
    Vind ik leuk
    JoefJoef +414
    maandag 12 maart 2018 om 13:43
    Als ie zoveel medelijden had met pasveer had ie die 5-1 over moeten tikken, ;) beetje voetbal humor is toch mooi man
    Vind ik leuk
    remakil +5563
    maandag 12 maart 2018 om 13:51
    Ik vind het prima kunnen... :P
    Vind ik leuk
    soccer02 +529
    maandag 12 maart 2018 om 15:57
    Ja ayoub zelf ook. Want hij maakt zelf ook een grap. Hij zegt dat pasveer zijn "dag" niet had, maar dat moet zijn pasveer keept al heel het "seizoen" slecht.
    Vind ik leuk
    deltiaan +1174
    maandag 12 maart 2018 om 14:21
    slechtste keeper sinds jaren
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 14:37
    Dat hij een prima keeper is, weet hij dit seizoen wel goed verborgen te houden.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11105
    maandag 12 maart 2018 om 14:58
    Voetbalhumor, dat moet kunnen zolang er geen enge ziektes aan te pas komen.
    Vind ik leuk
    Smash +3114
    maandag 12 maart 2018 om 19:03
    Een keer niet lekker keepen is niet zo'n probleem. Pasveer heeft dit seizoen echter wel een hele rits zeperds op zijn palmares staan.
    Vind ik leuk
    Vitheo +2
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:26
    Als Fraser verstandig is, dan gunt hij Pasveer voorlopig enige rust en houdt hem uit de wind voor de hoon van de thuissupporters tegen Heracles. Zet 2e keeper Houwen in de goal en geef hem opnieuw vertrouwen. Deze keeper heeft één clowneske goal tegen gekregen uit een onmogelijke terugspeelbal van rechtsback Dabo. Dat ene moment weegt niet op tegen de vele ketsers die Pasveer al heeft begaan. Dus Fraser, zaterdag Houwen in de goal!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Utrecht-fans teruggefloten na 'alle ballen op Pasveer': "Ik vind dat niet gepast"