Fraser: 'We vinden dat hij een tweede kans verdient bij Vitesse'

    Fraser: 'We vinden dat hij een tweede kans verdient bij Vitesse'

    maandag 12 maart 2018 om 17:37

    Alexander Büttner keert terug in de A-selectie zo heeft Vitesse maandagmiddag bekendgemaakt. Büttner trainde de afgelopen weken mee met Jong Vitesse, omdat hij vanwege disciplinaire redenen uit het eerste elftal was gezet.

    De linksback zou onder meer te zwaar zijn. "Ik heb kei hard gewerkt om terug te komen in de selectie en dat is nu gelukt", zegt Büttner op de clubsite van Vitesse. " Ik kijk vooruit en hoop snel weer belangrijk te zijn voor het team. Reken er maar op dat ik gebrand ben om wat te laten zien."

    Trainer Henk Fraser is blij dat hij Büttner weer aan zijn selectie toe kan voegen. "Na de gesprekken die we met Alexander hebben gevoerd, vinden we dat hij een tweede kans verdient. Hij is behoorlijk fitter geworden. En zoals ik altijd heb gezegd kan een fitte Büttner heel belangrijk zijn voor de ploeg."

    Plaats een reactie

    Patrickj3 +2143
    maandag 12 maart 2018 om 17:39
    Enorm slechte speler,nog te slecht voor vitesse 2
    Vind ik leuk
    Dorzon +3893
    maandag 12 maart 2018 om 18:09
    Zelfde niveau als die keeper
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1218
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:10
    Een fitte gemotiveerde Buttner is 3 keer zo goed als Faye. Die kan er echt niks van. Alleen daarom blij met deze ontwikkeling en maar hopen dat Buttner deze kans met beide handen aangrijpt.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:40
    Als je hem niet opstelt ,kan je hem ook niet verkopen he.
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2143
    maandag 12 maart 2018 om 17:42
    Als je hem wel opsteld ook niet,is geen hond die hem wil hebben
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 17:48
    Deze man had Vitesse tegen Utrecht goed kunnen gebruiken. Die zou de mouwen wel opgestroopt hebben met zijn mentaliteit.

    Voetballend komt hij alleen wel te kort.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 19:50
    P4ecies, als ze allemaal de instelling hadden van Büttner, hadden we nu 3e gestaan. Maar ja, als als als
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 19:52
    Dat is wel erg optimistisch, maar wie weet.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1218
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:12
    Als ze allemaal de instelling van Buttner hadden gehad zaten ze nu nog aan het kerstdiner.

    Faye is simpelweg niet goed genoeg. En een fitte, gemotiveerde Buttner is veel beter. Alleen dat fit zijn en gemotiveerd zijn lijkt er bij Buttner nog wel eens aan te schorren.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11042
    maandag 12 maart 2018 om 18:06
    Ze hadden Fraser na zijn laffe aankondiging op tv voor de winterstop dat hij weg ging al geen tweede kans meer moeten geven.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 20:02
    Misschien een rare vraag, maar hoe kan een trainer die jullie de Amstelcup heeft gedacht een jaar later zoveel credits verliezen bij de Vitesse supporters
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 20:15
    Vorig jaar was het ook al niet alles. Zelfde verhaal met ups en downs. Gelukkig ‘ups’ tegen Feyenoord en in de finale.

    Ik hoef Fräser niet te linchen, maar doet veel vreemde dingen en krijgt zijn vinger niet op de zere plek.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 20:58
    Goede reactie. Dank je
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11042
    maandag 12 maart 2018 om 22:12
    De resultaten zijn wisselvallig, het voetbal vaak niet om aan te zien, tegen mindere ploegen met vijf verdedigers spelen, slechte en te late wissels en hij straalt niks meer uit. Gaat dan ook doodleuk vlak voor de winterstop op tv bij studio voetbal verkondigen dat hij niet bijtekent, dat terwijl Vitesse altijd in de winterstop om tafel gaat zitten met een trainer om daar over te praten. Dat werkt demotiverend naar de club en de spelers. Natuurlijk hebben we de beker met hem gewonnen, maar daar had je ook een speler als van Wolfswinkel bij nodig. Voor mij persoonlijk is nog altijd Bert Jacobs de beste trainer aller tijden bij Vitesse, daar kan Fraser niet aan tippen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 05:39
    Wow best pittig. Goede uitleg. Het is me duidelijk. Dank je.
    Vind ik leuk
    pico323 +5059
    maandag 12 maart 2018 om 18:15
    Tweede en laatste kans lijkt me anders kan hij beter stoppen
    Vind ik leuk
    Dicky +16148
    maandag 12 maart 2018 om 18:23
    De zoveelste fout van Fräser.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 18:24
    Ik vind dit dus oprecht een best bruikbare speler. Wanneer je naar voren MOET en je hebt op linksback Faye staan kan Büttner nog best wel nuttig zijn. Als hij moet spelen als een traditionele back is hij waardeloos en natuurlijk altijd een garantie voor spektakel en domme kaarten...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 20:18
    Jouw opsomming is het probleem: een verdediger die niet goed kan verdedigen, maar alleen beetje leuk dreigend naar voren stormt. Daarnaast doet hij rare dingen die garantie op kaarten zijn. Dan ook nog eens te lage conditie en slechte mentaliteit.
    Vind ik leuk
    remakil +4335
    maandag 12 maart 2018 om 18:24
    Misschien kan hij keepen?
    Vind ik leuk
    Dicky +16148
    maandag 12 maart 2018 om 18:27
    Hij kan waarschijnlijk niet eens schijten.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7494
    maandag 12 maart 2018 om 18:49
    Tsja, zou derde elftallen maken en daar spelers als Büttner en Younes stallen
    Vind ik leuk
    Superajaxied +1763
    maandag 12 maart 2018 om 18:59
    Vitesse heeft wel een ding met te dikke spelers.

    Deze speelt volgend jaar bij Feyenoord, let maar op!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 20:20
    Wie dan nog meer te dik?
    Vind ik leuk
    Superajaxied +1763
    maandag 12 maart 2018 om 22:44
    Nou, Theo Janssen, Jhonny v/d Burgerking, Nicky Hofs, Theo Bos niet te vergeten...
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1218
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:14
    Theo Bos? Serieus? Die was altijd topfit. Van zichzelf een stevig en gedrongen postuur. Maar als er eentje altijd fit was was Theo Bos dat wel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:19
    Haha ja die wel!
    Ik wilde eerst typen “wie dan nog meer, behalve die drie”

    Hoewel Theo ondanks zijn postuur altijd snel is gebleven.

    Zoals EddyT67 meldt: Theo Bos was ander verhaal. Die had gewoon een dikke kop en bonkig lichaam als bouw.
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    maandag 12 maart 2018 om 19:04
    Van Manchester naar de bank van, met alle respect, Vitesse.
    Waar ging het mis?
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 20:19
    Toen de scout van manchester een poepje in zijn oog had
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    maandag 12 maart 2018 om 21:41
    Haha, oke. Maar hij viel nog een paar keer best lekker in ook, hij toonde lef, dus hij zal op trainen ook wel iets goeds gedaan hebben.
    Maar hij wil nu te veel ineens, weer even beide pootjes op de grond en weer Butner worden. Dan is alles nog mogelijk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:16
    Het begint met dat hij zo’n dikke plaat voor zijn kop heeft als het om kritiek gaat.
    Ziet gewoon niet wat hij fout doet en gaat als een stier lopen rennen om te compenseren.
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:28
    Ja, dat schreef ik al, hij wil te graag iets laten zien. Hij kan ook simpeler spelen en het team opties geven.
    Misschien helpt deze overdenkingspauze hem.

    Trouwens heb je gister bij Touzani Theo Janssen gezien, dat was me er eentje he? Goh... als die met Nistelrooij in Oranje gezeten had, dan was Nistel nu all-time topscorer.
    Van Sneijder kwam zelden een assist, nou van Theo wel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:27
    Maar is voornamelijk zijn instelling. Hij roept ook letterlijk steeds in die interviews dat hij bij Manchester heeft gespeeld en een huis van 4 verdiepingen heeft. Maarja dat maakt je geen topvoetballer die op halve kracht wel effetjes zich terug in de kijker speelt in de eredivisie. Hij en zijn zaakwaarnemer zijn serieus nog in de overtuiging dat PSV hem nog steeds graag wil hebben nu. Echt blind voor zelfreflectie
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:29
    Maar hij is het niet verleerd, hij moet even overdenken, wat goed voor hem is en voor het team... daar komt ie beter uit.

    En je hebt gelijk, niet meer praten over ManU, hij speelt nu hier. ManU hoefde hem niet, dat is geweest.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25730
    maandag 12 maart 2018 om 21:22
    Fraser.... Buttner.... geweldenaren die daar zitten waar ze horen!
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11042
    dinsdag 13 maart 2018 om 10:29
    Ik heb je maar een Vind Ik Leuk gegeven, want niemand anders reageert op deze flauwe opmerking.
    Vind ik leuk
    Vitheo +3
    maandag 12 maart 2018 om 23:48
    Misschien kan Buttner nu hij weer fit is de sleutel worden naar succes op de linksbackplaats. Hij is erop gebrand zich te revancheren op het veld. Een getergde Buttner kan goed van pas komen a.s. zaterdag tegen Heracles.
    Hopelijk gaat Fraser van eigen kracht uit en past hij het systeem niet aan dat van de tegenpartij. Pasveer heeft zijn krediet verspeeld bij Fraser en wordt vervangen door Houwen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:24
    Buttner dan maar links en hopen dat hij het goed doet. Gelukkig hebben we op AZ na de grote jongens gehad. Als we tegen ploegen met iets minder aanvalsdrang en iets minder persoonlijke kwaliteit op de flank spelen, krijgt hij meer mogelijkheid het goede van zijn spel te laten zien.

    Dan kan op rechts wat mij betreft Karavaev in de basis starten. Hij doet het prima, dus snap niet waar het wachten op is. (Conditie?)
    Lelieveld verdient ook meer speelminuten.

    Keeper tja. Het is zo waardeloos dat er 0 concurrentie is op die positie; eigenlijk geen alternatief voor Pasveer. Serieus Piet dan maar contractje geven, maarja dat is ook vergane glorie
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Fraser: 'We vinden dat hij een tweede kans verdient bij Vitesse'