Roda JC-held in Canada: Alles is veel duurder dan in Nederland

Roda JC-held in Canada: "Alles is veel duurder dan in Nederland"

Gepubliceerd: maandag 12 maart 2018 om 20:56ma 12-03-2018 om 20:56

Pa-Modou Kah speelde zeven jaar voor Roda JC en in die periode werd hij een publiekslieveling. Dankzij zijn werelddoelpunt tegen VVV-Venlo, een omhaal, zal hij in Kerkrade niet snel vergeten worden. De voormalige verdediger werkt momenteel als assistent-trainer in Canada.

"Het is hier heel anders dan in Nederland. Ik kan hier anoniem over straat, haha. Ik ben sinds dit seizoen assistent-trainer bij Vancouver Whitecaps. Het voetbal is mooi, en ik ben vooral blij dat ik gezond ben", aldus Kah tegenover ELF Voetbal. Wel ziet hij één nadeel in zijn nieuwe thuisland. "Eten, drinken, huizen en kleding: alles is veel duurder dan in Nederland. 
 
De Noor met Gambiaanse roots werd wereldberoemd in Nederland toen hij op fabuleuze wijze scoorde in de derby tegen VVV. "De goal viel aan de kant van het fanatieke Roda-publiek. Dat was helemaal mooi. Ik ging op de achterlijn staan en schudde iedereen de hand. Waarom ik dat deed weet ik niet, haha. Het kwam zomaar in mij op."

Plaats een reactie

Rjc1980 +1188
maandag 12 maart 2018 om 20:58
Held!!!!
Vind ik leuk
PredatorA +6406
maandag 12 maart 2018 om 21:07
Moet VP eigenlijk wel het bijbehorende filmpje toevoegen in dit artikel! ;)
Vind ik leuk
Dave VVV +308
maandag 12 maart 2018 om 21:13
Ik was live getuige in het stadion. Filmpje is niet nodig :)
Vind ik leuk
Stack5 +3204
maandag 12 maart 2018 om 22:14
Ach, dat filmpje kennen we allemaal nog wel. En dat handjes schudden bij het juichen. Legendarisch.
Vind ik leuk
feye88 +2277
maandag 12 maart 2018 om 20:59
Fantastisch moment was dat. Wat een perfecte omhaal en dat van zo'n mooie gast als Kah.
Vind ik leuk
★Timmio★ +25073
maandag 12 maart 2018 om 21:03
jaaa handjje
Vind ik leuk
Rodajc +18670
maandag 12 maart 2018 om 21:00
Blijft geweldig om terug te zien, held!
Vind ik leuk
Roodbergen +9828
maandag 12 maart 2018 om 21:00
Prachtig was dat, toch een soort van cultheld
Vind ik leuk
Rjc1980 +1188
maandag 12 maart 2018 om 21:03
Een mens met het hart op de juiste plek. En een beperkte voetballer maar wel met zogenaamde iron balls. En winnaarsmentaliteit
Vind ik leuk
Come on Utreg +29720
maandag 12 maart 2018 om 21:03
Leuke speler van Roda destijds.
Vind ik leuk
maandag 12 maart 2018 om 21:03
Ik weet niet waar deze man woont maar in Canada waar mijn familie woont is alles veel goedkoper dan in Nederland. Je verdiend 1/4 minder dan in Nederland maar de leefomstandigheden zijn 1/3 goedkoper.
Vind ik leuk
Voebtal +7450
maandag 12 maart 2018 om 21:09
Jij woont zeker in de hoofdstad.
Vind ik leuk
★Timmio★ +25073
maandag 12 maart 2018 om 21:12
Ottawa?
Vind ik leuk
maandag 12 maart 2018 om 21:35
Helemaal goed. De meeste Europeanen hebben het van over Montreal of Toronto
Vind ik leuk
★Timmio★ +25073
maandag 12 maart 2018 om 21:38
Tjsa mijn originele gok zou ook fofut zijjn geweest eigenlijk ahah
Vind ik leuk
5697956 +3689
maandag 12 maart 2018 om 21:41
Opmerkelijke achternaam 'Kah'. Dat betekent 'stront' in het Neger-Engels.
Vind ik leuk
★Timmio★ +25073
maandag 12 maart 2018 om 21:45
Oke
Vind ik leuk
maandag 12 maart 2018 om 21:18
Nee in Vancouver, 2.5 uur rijden van het Amerikaanse Seattle

We rekenen ook in km in plaats van miles.

Hahaha
[Reactie gewijzigd op maandag 12 maart 2018 om 21:26]
Vind ik leuk
Barry Engels +32312
maandag 12 maart 2018 om 21:19
Sorry, maar dat schrijf je met dubbel T...
Vind ik leuk
maandag 12 maart 2018 om 21:28
Je hebt helemaal gelijk. Maar snel even aangepast voor het geval je mensen op de tenen trapt.
Vind ik leuk
Barry Engels +32312
maandag 12 maart 2018 om 21:28
Bill Gates leest hier gelukkig niet mee....
Vind ik leuk
Barry Engels +32312
maandag 12 maart 2018 om 21:20
Pa is altijd al beter geweest in voetballen dan rekenen....
Vind ik leuk
KARKANEL +151
dinsdag 13 maart 2018 om 13:09
Ik denk dat hij Noorwegen met Nederland verwisselt. Canada is iets goedkoper dan Nederland maar Noorwegen is ontzettend duur. Ik heb familie in beide landen en ben er vaker geweest dus.........
Vind ik leuk
Voebtal +7450
maandag 12 maart 2018 om 21:09
Wat een beest was dat zeg. En een geweldig figuur.
Vind ik leuk
Barry Engels +32312
maandag 12 maart 2018 om 21:19
Zeker vergeten de kosten van het levensonderhoud mee te nemen in de salarisonderhandelingen.... niet zo slim Pa!
Vind ik leuk
Rodapaus +6149
maandag 12 maart 2018 om 21:47
Gouwe tijden wat een held
Vind ik leuk
Fr!ts +101
maandag 12 maart 2018 om 21:59
Hoe hij zijn goal viert waardeer ik wel haha :)
Vind ik leuk
Het Brein +4776
maandag 12 maart 2018 om 23:42
Ik wist niet dat Canada zo duur was? Dacht dat het wel vergelijkbaar was met de VS..
Vind ik leuk
Pruus +66
dinsdag 13 maart 2018 om 07:20
Hij komt er nu nog regelmatig bij Richael the barber in Heerlen
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 10:48
Gouden tijden zucht.
Konden we de tijd maar eens terug zetten en weten wat we nu wisten.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws