Viergever blesseert zich opnieuw en is mogelijk al klaar bij Ajax

    Viergever blesseert zich opnieuw en is mogelijk al klaar bij Ajax

    maandag 12 maart 2018 om 21:03

    Nick Viergever draait een ongelukkig seizoen. De verdediger van Ajax was net hersteld van een langdurige blessure, maar staat opnieuw lange tijd aan de kant. Maandag raakte hij op de training weer geblesseerd. Zijn enkelband is daarbij beschadigd.

    Dat meldt Ajax via de officiële kanalen. Een scheurtje in het bot van zijn rechterenkel veroorzaakte dat Viergever al maanden moest toekijken. Vrijdag maakte hij zijn rentree bij Jong Ajax tegen Go Ahead Eagles (0-2), maar door een nieuwe enkelblessure zal hij wederom enkele weken niet inzetbaar zijn.

    Zijn afwezigheid betekent mogelijk dat Viergever zijn laatste wedstrijd voor Ajax reeds heeft gespeeld. De linkspoot heeft een aflopend contract in Amsterdam en hij zal na dit seizoen hoogstwaarschijnlijk aan de slag gaan bij PSV. "Het is nu belangrijk om minuten te maken en het gevoel van wedstrijden spelen weer terug te krijgen", sprak Viergever vrijdag nog hoopvol. 

    Plaats een reactie

    maandag 12 maart 2018 om 21:05
    Haha wordt wat bij PSV
    Vind ik leuk
    Always PSV +6905
    maandag 12 maart 2018 om 21:06
    Die spaart zich voor volgend seizoen, net als Younes!
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13318
    maandag 12 maart 2018 om 21:15
    Het warme nest van sfeer loopt leeg,younes,viergever,....wie volgt.
    Vind ik leuk
    Jozef +32636
    maandag 12 maart 2018 om 21:18
    Hoezo, hoogstwaarschijnlijk?

    Is dat gerucht ergens bevestigd dan?
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13318
    maandag 12 maart 2018 om 21:20
    AMSTERDAM HUILT WAAR HET EENS HEEFT GELACHEN
    Vind ik leuk
    Jozef +32636
    maandag 12 maart 2018 om 21:28
    Goed dat je het zegt.

    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    maandag 12 maart 2018 om 21:39
    Ach Jozef, al ben ik geen Amsterdammer ik ken er genoeg, wat ik weet is dat een Amsterdammer sowieso altijd lacht, relaxt en van het leven geniet , dat huilen valt enorm mee :)
    Vind ik leuk
    Ad Godloos +306
    maandag 12 maart 2018 om 23:25
    willem2-psv 5-0!!!
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    maandag 12 maart 2018 om 21:20
    Wanneer je iets wil vertellen zorg er dan wel voor dat je weet hoe het zit :)

    In het begin van het seizoen heeft Viergever aangegeven best bij Ajax te willen blijven, Ajax zelf wil zijn contract niet verlengen, Nicky loopt dus niet weg bij Ajax, hij moet weg bij Ajax, dat is heel wat anders als die onzin die jij aan het uitkramen bent!
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13318
    maandag 12 maart 2018 om 21:30
    Les 1 amsterdamse bluf,les 2 hoog moed voor de val,les 3 het de GRAAFSCHAP EFFECT,les 4 eeuwige pijn
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    maandag 12 maart 2018 om 21:33
    Les 5:

    Het leven is veel te kort en te leuk om je druk te maken over een spelletje voetbal, die eeuwige pijn voel ik dus niet :)

    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18209
    maandag 12 maart 2018 om 21:35
    Hij heeft zelf enorm veel pijn anders zou ie er niet zo mee bezig zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 21:37
    Dat noemen ze minderwaardigheidscomplex ..
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    maandag 12 maart 2018 om 21:38
    Ik maak nog wel eens een spelfout, maar zijn spelfouten zijn pas echt pijnlijk om te lezen :)
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18209
    maandag 12 maart 2018 om 21:39
    Tenenkrommend
    Vind ik leuk
    Hansdeg +1073
    maandag 12 maart 2018 om 21:46
    Ziyech
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 23:40
    Achja jullie “warme nestje” loopt van de zomer wel leeg.
    Vind ik leuk
    utreg1971 +1470
    maandag 12 maart 2018 om 21:29
    Is toch geen psv speler,net als Brenet,hoogstens Sparta Roda..
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +12927
    maandag 12 maart 2018 om 21:49
    Al komt pinokkio....het is altijd beter dan Brenet.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 21:06
    Top aankoop van PSV. Maar voor Viergever klote.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Urzaiz +1047
    maandag 12 maart 2018 om 21:07
    Vervelend voor die jongen. Sterkte.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34826
    maandag 12 maart 2018 om 22:34
    Sportieve reactie van een Ajax fan voor een Ajax speler.
    Triest is de 1e reactie hierboven...
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8149
    maandag 12 maart 2018 om 21:09
    Als die niet zo vaak geblesseerd is, is het een zeer bruikbare speler. Zowel als lincksback en 12e man.
    Vind ik leuk
    JustH +9412
    maandag 12 maart 2018 om 21:10
    Triest voor dat joch.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18209
    maandag 12 maart 2018 om 21:12
    Balen voor hem.
    Vind ik leuk
    Mari +5068
    maandag 12 maart 2018 om 21:22
    Damned, arme jongen. Nou sterkte en een voorspoedig herstel
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 21:24
    Zal er niet meer aan de hand zijn?
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 21:25
    En nu medisch keuren?
    Zoiezo sneu voor hem, heeft weinig bij kunnen dragen aan verdienstelijke 2e plaats van dit seizoen. Blessures
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9200
    maandag 12 maart 2018 om 21:27
    Een vraag: Ajax wilde zijn contract niet verlengen, maar PSV wil hem wel.. Ziet Ajax het verkeerd of heeft PSV lagere eisen ? Dit is niet cynisch bedoeld verder, gewoon een vraag.. Ik vind hetzelf een goede move van PSV namelijk..
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 21:29
    Ajax heeft Tagliafigo, PSV Brenet en Paal.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9200
    maandag 12 maart 2018 om 21:32
    Ja, daarom snap ik PSV ook wel hierin, nog 'gratis' ook..
    Denk ook dat hij daar beter past op 1 of andere manier..
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 21:34
    Mee eens
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 06:17
    Vind jij Viergever een linksback?
    Ik niet.
    Vind ik leuk
    kcim +2514
    maandag 12 maart 2018 om 21:43
    Eerlijk is eerlijk; Viergever heeft het afgelopen seizoen buiten mijn verwachting goed gedaan bij Ajax.
    Ik vind hem geen topper maar heeft met zijn mentaliteit goed gepresteerd vorig jaar.
    Had wel verwacht dat hij naar het buitenland zou vertrekken om een paar jaar goed te verdienen.
    De interesse van PSV vind ik ook opvallend. Als 12e man ok maar als kwaliteitsinjectie niet echt.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9200
    maandag 12 maart 2018 om 21:45
    Brenet zal naar rechts verhuizen omdat Arias vertrekt, dus dan Viergever op links, geen top maar best wel oke..
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14792
    maandag 12 maart 2018 om 21:43
    PSV heeft gewoon wel nu een linksback nodig. Brands zal wel gedacht hebben: "Transfervij? Nou...". Veel geld zal er niet meer in het potje zitten, dus bij gebrek aan beter moeten ze hem kiezen. Ajax heeft bovendien Tagliafico al. Voor Ajax maakt het dus niks uit en voor PSV is het kwalitatief gezien een verbetering.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 22:26
    Viergever is niet goed genoeg voor Ajax. Meer telt er voor mij niet
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34826
    maandag 12 maart 2018 om 22:37
    Zoiets als Tete moest weg want Veltman is beter.
    Nu moet Veltman weg....
    Leuk eindresultaat door wanbeleid.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 22:43
    Wat lul je slap tete wou spelen de trainer koos voor Veltman

    Weet wat wanbeleid is? Hoog van de daken schreeuwen dat je een beter linksback hebt om vervolgens met niks aan te komen!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34826
    maandag 12 maart 2018 om 22:50
    Niks?
    Helemaal niks in Amsterdam bedoel je.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 22:53
    Dan ben je nooit in Amsterdam geweest...
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2430
    maandag 12 maart 2018 om 21:38
    Viergever heeft best wel goede wedstrijden gespeeld maar ook heel wat matige tot slechte. Zal niet echt gemist worden, bedankt voor bewezen diensten.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9200
    maandag 12 maart 2018 om 21:46
    Klopt, daarom heeft Ajax ook niet verlengd, prima 12e man maar dat wil hijzelf waarschijnlijk ook niet..
    Vind ik leuk
    Fr!ts +114
    maandag 12 maart 2018 om 21:48
    Alsnog beter dan Brenet.
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 21:53
    Wie zou er nou niet allang klaar mee zijn bij Ajax :-)
    Vind ik leuk
    ajax1973 +1956
    maandag 12 maart 2018 om 22:04
    he wat een gemis hahaha
    Vind ik leuk
    Jur74 +6423
    maandag 12 maart 2018 om 22:10
    Ongelofelijke reactie's van ajax "supporters" voor iemand die ze regen Schalke gered heeft.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35650
    maandag 12 maart 2018 om 22:24
    Niet alleen tegen Schalke. Die gast is geen hoogvlieger of zo, maar heeft altijd echt alles gegeven. Net als een Veltman.

    Schandalig hoe Ajax-supporters met de eigen spelers omgaan zo nu en dan.
    Vind ik leuk
    Jur74 +6423
    maandag 12 maart 2018 om 22:37
    Ik zeg ook nergens dat hij een hoogvlieger is, maar hij reageert tenminste normaal. De andere die op mij reageert reageert ok op mij niet normaal, dus dat zegt genoeg. Stond afgelopen zondag vast te fluiten bij veltman.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34826
    maandag 12 maart 2018 om 22:40
    Zonder Viergever was Ajax niet in de finale geraakt.
    Hij scoorde de beslissende tegen legia en was de man of the match tegen Schalke, met afstand.

    Sommige ajax fans vergeten snel... beschamende reacties af en toe.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35650
    maandag 12 maart 2018 om 23:11
    Och dan had er misschien wel een ander gelopen die die bal dr in werkte. Als de keeper er niet eentje tegenhield gingen ze ook niet door. Als Dolberg niet scoorde gingen ze ook niet door. Als Younes niet scoorde gingen ze ook niet door. Enzovoort.

    Maar goed. Hij scoorde. En dat op inzet. En inzet moet je altijd koesteren en respecteren. Zelfs waarderen. Dat hij een mindere voetballer is dan veel anderen en toch wordt aangetrokken door Ajax is niet zijn schuld. We hebben hem dit jaar lang genoeg gemist in ieder geval. Met zijn drive had ie absoluut wat toegevoegd in de potjes waar we niet over het dooie punt heen kwamen. Zoals Tagliafico en de Ligt gister deden. Niet geheel toevallig dat precies deze 2 scoorden.

    T is trouwens niet een Ajax-dingetje hor. Ook een PSV dingetje. Of Feyenoord dingetje. Enzovoort.
    Ik weet nog goed hoe vele PSV'ers over Luuk de Jong spraken. Die had allang verkocht moeten zijn. Of zelfs ontslagen. En zie nu.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 22:29
    Wie ben jij om te bepalen wie een Ajax supporter is? En viergever is een soort dirk Kuijt veel inzet te weinig kwaliteit voor Ajax!
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35650
    maandag 12 maart 2018 om 23:13
    Ajax supporter is niet iets wat iemand bepaalt. Dat is een gegeven.
    Als je supporter bent van Ajax, ben je een Ajax supporter...

    Vind ik leuk
    debacle +461
    dinsdag 13 maart 2018 om 00:45
    Alleen verkopen aan psv of Feyenoord, als ze niet mogen uitkomen in een onderling duel met Ajax
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2791
    dinsdag 13 maart 2018 om 02:05
    Viergever moet lekker gaan stoppen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 05:15
    Zonde had em graag nog gezien bij Ajax
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 06:59
    Karma?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:02
    Ik denk dat Viergever pas echt goed tot zijn recht komt in de 3e helft!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Viergever blesseert zich opnieuw en is mogelijk al klaar bij Ajax