Update: Southampton vindt nieuwe manager voor de rest van het seizoen

    Update: Southampton vindt nieuwe manager voor de rest van het seizoen

    donderdag 15 maart 2018 om 08:01

    Southampton heeft per direct afscheid genomen van manager Mauricio Pellegrino. De 46-jarige Argentijn stond met The Saints op de zeventiende plaats in de Premier League en het bestuur heeft er onvoldoende vertrouwen in dat hij de sportieve situatie kan verbeteren.

    Assistenten Carlos Compagnucci en Xavier Tamarit mogen ook direct hun koffers pakken. 'Wij willen benadrukken dat we Mauricio, Carlos en Xavier dankbaar zijn voor hun inzet namens Southampton. We willen hen dan ook alle succes voor de toekomst wensen.' Southampton laat bovendien weten dat het al bezig is met de zoektocht naar een nieuwe manager, die het zo spoedig mogelijk hoopt te presenteren.

    Pellegrino was pas bezig aan zijn eerste seizoen in dienst van Southampton, dat de in de laatste vier Premier League-wedstrijden geen overwinning wist te boeken. Eerder was hij werkzaam in Spanje, als trainer van Valencia en Alavés, dat vorig seizoen als promovendus de finale van de Copa del Rey wist te halen.

    Update 15/3 08.01: Mark Hughes is aangesteld als de opvolger van de ontslagen Mauricio Pellegrino bij Southampton. De manager heeft een contract tot het einde van het seizoen getekend en moet de club gaan behoeden voor degradatie. Southampton staat op de zeventiende plek, één punt boven de degradatiezone.

    Plaats een reactie

    Barry Engels +31410
    maandag 12 maart 2018 om 22:20
    Ze hebben dan ook een zeer matige selectie deze jaargang....
    Vind ik leuk
    HorrorFox +105
    maandag 12 maart 2018 om 22:24
    Zouden ze niet snappen in Engeland dat iemand moet degraderen?
    Vind ik leuk
    Micha EL +941
    maandag 12 maart 2018 om 23:32
    Haha leuk
    Vind ik leuk
    maandag 12 maart 2018 om 22:28
    Zal me niets verbazen als Marco Silva (Ex watford en ex Hull City) daar opduikt
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2838
    maandag 12 maart 2018 om 22:31
    Begrijpelijk ontslag. Southampton doet het dit seizoen wel erg slecht en moeten nu ook nog vechten voor degradatie. Ze hebben een selectie waar ze eigenlijk toch wel bovenaan het rechterrijtje horen te staan.
    Vind ik leuk
    JustH +14946
    maandag 12 maart 2018 om 23:51
    Trainer zijn schuld.
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2769
    maandag 12 maart 2018 om 22:44
    De Boer
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1795
    maandag 12 maart 2018 om 22:48
    Zou die nooit doen of hij moet op nieuw mogen beginnen in championchip heb je de agenda gezien van Southampton Arsenal / leicester /Chelsea / man city / Everton de clubs waar ze misschien met een hoop mazzel 2 punten kunnen pakken
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2769
    maandag 12 maart 2018 om 22:50
    Pijnenburg. Koek HAPPEN
    Vind ik leuk
    haarlemx +432
    maandag 12 maart 2018 om 23:29
    Koeman hah..
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29759
    dinsdag 13 maart 2018 om 06:28
    En ze waren nog zo blij met hem. Succes ermee.
    Vind ik leuk
    Jordtt +1083
    donderdag 15 maart 2018 om 08:23
    Ze blijven toch altijd bij dezelfde namen uitkomen daar in de PL. Ze staan al boven de streep, dus zal wel goedkomen met deze club (vind andere toch minder dit seizoen)
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 08:40
    Google betaalde elk uur online werk van thuis uit € 250 tot € 300.i heb € 34957 ontvangen in mijn laatste maand salaris van Google. Ik dank God elke dag dat ik gezegend was met deze instructies en het is nu mijn plicht om het vooruit te betalen en het met iedereen te dellen. Hier is ik begonnen


    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> w­w­w.M­o­n­e­y­4­6.C­o­m
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Update: Southampton vindt nieuwe manager voor de rest van het seizoen