'Nieuwe transferoptie voor Younes: lokroep van oude liefde uit Duitsland'

    'Nieuwe transferoptie voor Younes: lokroep van oude liefde uit Duitsland'

    dinsdag 13 maart 2018 om 06:55

    Amin Younes heeft er een transferoptie bij. In Duitsland wordt gemeld dat Borussia Mönchengladbach de aanvaller van Ajax wil terughalen naar de Bundesliga. 

    Dat Younes (24) komende zomer vertrekt uit Amsterdam, staat vast. Het contract van de international loopt af en speler en club wisten geen overeenstemming te bereiken over een nieuwe deal. In januari leek Younes naar SSC Napoli te verkassen. Die deal viel op het laatste in het water. Nog steeds is onduidelijk waarom exact.

    Hoewel Napoli beweert dat Younes zijn woord heeft gegeven aan de club en in principe in de zomer dus transfervrij naar Italië verkast, meldt BILD dat ook Gladbach de hoop op de komst van de rechtspoot nog niet heeft opgegeven. 

    Tussen 2000 en 2015 speelde Younes al voor Die Fohlen. Daarna verkaste de pingelaar naar Ajax. Maandag werd bekend dat Younes door zijn werkgever voor enkele weken is teruggezet naar de beloftes. Zondagmiddag weigerde hij in te vallen in de slotfase van het thuisduel met sc Heerenveen. 

    Plaats een reactie

    dinsdag 13 maart 2018 om 07:07
    De Younes soap bij Ajax.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14792
    dinsdag 13 maart 2018 om 07:08
    'Goede Tijden, Slechte Tijden' voor de voetbalfans.
    Vind ik leuk
    Emnu +2002
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:47
    Of: De Kleine Komedie...
    Vind ik leuk
    Guusman +5945
    dinsdag 13 maart 2018 om 07:10
    Episode 13 ..

    .. in een dozijn.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34861
    dinsdag 13 maart 2018 om 07:35
    Ach welke speler kraken ze niet af, fluiten of schelden ze uit.
    Dit zijn géén supporters.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Jozef +32680
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:00
    Onzin.
    Vind ik leuk
    Guusman +5945
    dinsdag 13 maart 2018 om 07:08
    .
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +16946
    dinsdag 13 maart 2018 om 07:17
    Lekker begin van de dag zo..
    Vind ik leuk
    Guusman +5945
    dinsdag 13 maart 2018 om 07:23
    In de broek gepiept?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +16946
    dinsdag 13 maart 2018 om 07:35
    Scheelde niet veel... ;)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 07:38
    Ik zat net aan mijn cracker. En bedankt.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +16946
    dinsdag 13 maart 2018 om 07:40
    Haha... Eet smakelijk Wim!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:12
    lekker man.
    Vind ik leuk
    Guusman +5945
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:02
    .
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    CK10 +108
    dinsdag 13 maart 2018 om 07:18
    Deze jongen krijgt veel meer aandacht dan hij verdiend.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Guusman +5945
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:05
    .
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9452
    dinsdag 13 maart 2018 om 07:22
    Ik heb gehoord dat Younes bezig is met zijn biografie en is alles te lezen in zijn boek..
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 07:22
    Gewoon ook lekker daar tekenen, eikel.
    Vind ik leuk
    Guusman +5945
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:06
    Een kabouter met een eikel...mag ie wel opletten dat ie niet voorover valt.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21094
    dinsdag 13 maart 2018 om 07:23
    Knap. Wonderen bestaan nog.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 07:31
    Jonge belofte van 24.
    Lost een van z’n beloftes nog wel ooit in
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 07:40
    Leuke spelert , kan tenminste iemand uitspelen
    Vind ik leuk
    Sazzz +11177
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:26
    Leuk! Jammer dat ie daarna er niks mee doet
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:39
    Daar heb je dan weer andere spelers voor zoals huntelaar, maar die doet er dan niks mee, dat is niet zijn schuld, net of dat overgehypte vlieggewicht kluivert veel rendement heeft .
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 07:45
    Geen Napoli komt natuurlijk omdat Younes naar Duitsland wilt.
    Vind ik leuk
    Dorzon +3893
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:32
    Familie omstandigheden
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2793
    dinsdag 13 maart 2018 om 08:11
    Younes is niet voor de katse poes Duits internationaal. Die gaat straks lekker mee naar het WK...
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:14
    Het lullig voor hem is dat die wel een voor contract heeft getekend bij Napoli. En dat die bij Ajax nu wordt uitgescheten door de rest van de wereld.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18773
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:20
    'Nieuwe transferoptie voor Younes: lokroep van oude liefde uit Duitsland'

    Het schijnt dat ook de Efteling wel iets in hem ziet als laaf.
    Vind ik leuk
    peinke +1752
    dinsdag 13 maart 2018 om 09:31
    De respectvolle Ajax-die-hards zijn weer wakker en hebben na gemeenschappelijke vijand Ziyech, Veltman, Dijks, Keizer en Sinkgraven, inmiddels weer een pispaal gevonden in de vorm van ,,kabouter'' Younes. Deze jongen is niet goed genoeg voor Ajax, volgens velen. Die Duitsers snappen er niets van om hem te selecteren in het wereldkampioens-team. Wat stelt het Duits voetbal nu voor. We hebben liever babbelkousje Kluivertje op links, die is wel effectief en gaat Ajax ooit 180 miljoen opleveren. Jammer genoeg, alleen geen kampioenschap. ,,Maar hij was wel trots op Younes uit de club te spelen''. Geweldig toch, dat wordt de nieuwe Amsterdamse OpperGodenZoon, OGZ-je genoemd in de volksmond.
    Dan mag de ,,trol'' Younes 1 minuut invallen in ,,het grote Ajax'' in verband met goed werken, maar dat moet je zien als compliment. Maar ,,smurf'' Younes laat niet met z'n ballen spelen als Duits international en weigert. Ah, 2 wedstrijdjes in jong, goed gedaan stelletje incompetente bestuurders.
    Je zou toch denken dat er geen taalbarriere is tussen die uitstekend Duits dialect sprekende supertrainer en Duitse ,,naasssiiieee'' Younes.
    Mooi dat het hele misselijkmakende zichzelf noemende Ajacieden hier de vloer aanvegen met Younes. Hij zal niet de laatste zijn, lichte fluitconcerten rondom voormalig wereldspits ,,spuugje'' Huntelaar, was al te horen.
    Heerlijk, vooral de steun aan alle spelers.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7099
    dinsdag 13 maart 2018 om 10:21
    Altijd vermakelijk die door emoties bevangen en overspannen reacties van een provinciaal die niks met Ajax heeft.

    Younes scoort te weinig, dat is alles, dat vind de Ajax Directie ook en daarom mag hij vertrekken, jouw klaagzang en gesmeek om aandacht ten spijt.

    Nu heb je dus even de aandacht gekregen, ga nu de kippen maar weer voeren.
    Vind ik leuk
    peinke +1752
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:13
    Wijzen uit.... en praatjesmakers uit.... Vul jij maar in! Ik ken het antwoord! Veel plezier met je 65+ pasje!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7099
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:40
    Jij kent het antwoord al, dus een overbodige exercitie, ik heb wel wat anders te doen achter de geraniums.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 12:54
    Ok.
    Vind ik leuk
    hantayo +937
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:28
    Dom van Ajax om hem zo te onderwaarderen en niet in te zetten. Moet nog maar zien of Kluivert het gaat redden. Veel plezier aan beleefd. Zie deze kabouter graag voetballen. Blijkbaar roept ie veel weerstand op. Dat is niet zo moeilijk op dit forum van veel-haters.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 11:57
    Hij gaat er wel op vooruit. Eerst Napoli en nu BMG. Wat is zijn prive-probleem, verknocht aan de Heimat?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Nieuwe transferoptie voor Younes: lokroep van oude liefde uit Duitsland'