Klap voor ADO: schade geconstateerd bij MRI-scan Beugelsdijk

    Klap voor ADO: schade geconstateerd bij MRI-scan Beugelsdijk

    dinsdag 13 maart 2018 om 13:47

    Tom Beugelsdijk kan voorlopig niet spelen voor ADO Den Haag. De verdediger heeft een scheurtje opgelopen in zijn hamstring, zo maakt de Haagse club dinsdag bekend.

    Na een MRI-scan werd de schade in de hamstring van Beugelsdijk geconstateerd. De verwachting is dat hij enkele weken niet in actie kan komen voor ADO. Beugelsdijk is niet het enige blessuregeval in de defensie: Tyronne Ebuehi en Wilfried Kanon kampen beiden met een liesblessure. Het is nog niet bekend hoe lang zij buitenspel staan. Kanon is overigens geschorst voor het duel met Excelsior.

    Ondertussen zijn Sheraldo Becker en Ricardo Kishna ook nog niet inzetbaar voor ADO. Beide spelers werkten dinsdag op het veld aan hun herstel. Mats van Kins is herstellende van een scheenbeenblessure.

    Plaats een reactie

    dinsdag 13 maart 2018 om 13:48
    Pfff missen we toch ff aardig wat spelers
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89305
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:05
    Het zit even niet mee gozah.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:21
    Ja en ik zeg eerlijk. Ik vind Excelsior echt een leuke selectie hebben.
    Vind ik leuk
    DrDeef +1685
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:24
    Zeker. Hebben sowieso een middenveld met veel voetbal door Koolwijk en Bruins, die zijn eigenlijk te goed voor Excelsior.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:32
    En dan faik niet vergeten. En dan hebben ze nog oud spelers van ons die niet zouden misstaan elbers en van duinen
    Vind ik leuk
    DrDeef +1685
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:51
    Elbers en van Duinen zijn inderdaad prima spelers. En dat linkerbeen van Faik is fantastisch. Faik is toch ook ADO jeugd?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 08:07
    Ja jeugd
    Vind ik leuk
    allround +1597
    donderdag 15 maart 2018 om 08:31
    achterhoede zou er als volgt uit kunnen zien; v r n l : David - Bakker - Kuiper - Meijer. Faik en Elbers ADO verleden en gelukkig speelt van Duinen niet. Toppertje die Mike.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 15:53
    Ik zou die goppel lekker rechtsback zetten
    Vind ik leuk
    allround +1597
    vrijdag 16 maart 2018 om 08:55
    vermoed dat Goppel als buitenspeler wordt ingezet. Mogelijk gaat ADO op de omschakeling (counter) spelen. Middenveld van Excelsior is erg goed.
    Vind ik leuk
    allround +1597
    vrijdag 16 maart 2018 om 12:19
    trevor David nog niet fit genoeg voor vanavond.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:49
    Das wel een best gemis voor ado.Gelukkig hebben ze al veel punten en zijn ze veilig!.
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5008
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:07
    We wilden graag wat verder kijken deze keer. Maarja dan volgend jaar maar. Alleen zeggen we dat al een jaar of 40 :)
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8554
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:49
    Dat kan nog wel eens de play-off plek kosten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:57
    Zet je schrap Midden-Noord en amigo jullie gaan dit weekend in het centrum spelen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89305
    dinsdag 13 maart 2018 om 13:59
    Tering die missen we zeg, Tommy sterkte!
    Vind ik leuk
    Always PSV +10580
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:13
    Jammer voor Beugelsdijk, mag die gast wel.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5537
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:03
    Balen voor ADO, doen het een stuk beter dan vorig jaar en ik hoop dat ze de playoffs halen. Tom moet het maar eventjes rustaagh aan gaan doen.
    Vind ik leuk
    guusje +1009
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:14
    Sterkte Tommie, wereld gozah!! maar ja scheelt ook wel weer een MRI scannetje of 3 bij de tegenstanders...........
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +38005
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:17
    Als ze dr 29 april maar fit staan joh.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156384
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:32
    dan is het al beslist.....
    Vind ik leuk
    allround +1597
    vrijdag 16 maart 2018 om 11:57
    volgens mij moet Ajax van hun eigen kracht uit gaan.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23633
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:27
    Deze schade valt nog mee, moet je eens weten hoe veel schade ze constateren als ze een hersenscan van Beugelsdijk maken ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:34
    Logisch Toch? psv Komt Er Aan!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:34
    Klote voor tommie.
    Maar je hebt pinas nog de goed spelende talent.
    Oh nee die is natuurlijk teruggezet omdat hij het niet eens was met de geboden contract.
    want je moet ja en amen knikken anders wordt je gelijk verbannen.
    Vind ik leuk
    Haagsekoerd +1307
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:39
    Zit niet echt mee de laatste tijd met al die blessures.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:12
    Kishna komt helemaal niet meer in actie denk ik voor ADO, of wel? Dit jaar in ieder geval niet toch?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 16:13]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89305
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:04
    Hij is op de weg terug en traint weer. Misschien aan het einde van het seizoen nog. Dat is de verwachting.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:05
    Zou mooi zijn voor die jongen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89305
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:08
    Zeker weten, je zag tegen ajax wat er ontstond toen hij erin kwam. Hij wilt volgend seizoen ook verhuurd worden aan ADO. Hij wilt nog een keer vlammuh voor onze club.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:20
    Serieuze klap voor de Hagenezen. Sterkte gap!!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Klap voor ADO: schade geconstateerd bij MRI-scan Beugelsdijk