'Italiaans huwelijk nú al mislukt: Younes wil ontbinden, Napoli wil snel verkopen'

    'Italiaans huwelijk nú al mislukt: Younes wil ontbinden, Napoli wil snel verkopen'

    Gepubliceerd: dinsdag 13 maart 2018 om 14:08di 13-03-2018 om 14:08

    Amin Younes stelt momenteel alles in het werk om onder zijn contract bij SSC Napoli uit te komen. De Duitse Ajax-aanvaller zette in januari zijn handtekening in Napels, maar kreeg al snel spijt. 

    Er is al maanden een heuse soap gaande rond Younes (24), die bij Ajax een aflopend contract heeft en daardoor in de zomer transfervrij kan verkassen. Een overstap naar Napoli leek in januari in kannen en kruiken. Beide partijen kwamen volgens tal van media overeen dat Younes na afloop van dit seizoen de overstap gaat maken naar Italië. Op het laatste moment bedacht  Younes zich. 

    Napoli beweert bij hoog en laag dat de vleugelaanvaller heeft getekend en daarom per 1 juli 'gewoon' contractspeler is van de club. AreaNapoli meldt nu dat Younes er alles aan doet om onder zijn verbintenis uit te komen. Hij heeft sinds januari al met vier verschillende advocaten contact gehad over de zaak. 

    Het huwelijk tussen Napoli en Younes lijkt voor het is begonnen sowieso al te zijn mislukt. Mocht Younes níet onder de deal uitkomen en komend seizoen dus deel uitmaken van de selectie van de club, dan hoeft hij op weinig speeltijd te rekenen. Napoli is van plan om de rechtspoot 'zo snel mogelijk met winst te verkopen', aldus AreaNapoli. 

    Lees ook: 'Nieuwe transferoptie voor Younes: lokroep van oude liefde uit Duitsland'

    Plaats een reactie

    ArieBombarie +41864
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:14
    Die heeft dus gewoon andere (Duitse?) clubs die hem zouden willen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34244
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:16
    Denk het. Monchengladbach.
    Vind ik leuk
    Abelvis +1168
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:46
    Ajax heeft toch ook nog de mogelijkheid om een clausule te lichten waardoor zijn contract verlengd wordt?
    Vind ik leuk
    The Genius +3516
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:48
    dat las ik ook, maar hoor je nu niets meer over
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5958
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:02
    Blijkbaar zaten daar bepaalde voorwaarden aan die Ajax of Younes niet hebben behaald en dus niet konden lichten
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19996
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:19
    Piet. Younes moest uit m’n hoofd 70% of 75% van alle wedstrijden spelen dit seizoen. Ook al zou ‘ie alle resterende wedstrijden spelen, dan nog komt hij niet aan die quota. Dus die eenzijdige verlenging kan de prullenbak in helaas.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 17:20]
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5958
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:04
    Zoiets dacht ik al ja...
    Helaas.
    Jammer dat het zo loopt. Ik vind Kluivert basisspeler maar had Younes er graag bij gehouden als backup.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19996
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:07
    Zeker! Hij viel ook weer erg dreigend in. Maar ja, rendement.... Hij flikte het wel meteen bij Jong trouwens
    Vind ik leuk
    Dorzon +4444
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:20
    ja maar dan moet hij nog 6 wedstrijden spelen dit jaar en met deze schorsing gaat hem dat waarschijnlijk niet meer worden. Maar je weet maar nooit
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:30
    Ajax heeft de opties voor 1 jaar niet gelicht
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:15
    Die gozer is echt compleet van padje af.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34244
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:17
    Eerst de voorwaarden lezen dan pad tekenen. Maar dat doet niemand meer haha.
    Vind ik leuk
    Always PSV +12545
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:00
    Younes heeft een voorcontract getekend bij sneeuwwitje, die gaat dan door met 8 dwergen!
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10223
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:08
    Ik dacht dat arogante spelers en Ajax wel samen gingen er is geen verschil toch :0)
    Vind ik leuk
    Jalapeno +975
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:15
    Met winst verkopen lijkt me vrij eenvoudig daar hij transfervrij komt...
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1333
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:23
    Ligt er aan hoeveel ze betalen aan tekenpremie en salaris natuurlijk. Kan me voorstellen dat ze hem (en zijn zaakwaarnemer) een flinke premie hebben gegeven, daar hij een Duits international is en transfervrij kon overkomen. Dan worden de tekenpremie's doorgaan wat hoger.
    Vind ik leuk
    Jalapeno +975
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:44
    Hij stelt zelf niet te hebben getekend, dus neem aan dat er nog niets betaald is. En het zal sowieso lager zijn dan wat ze kunnen vangen een andere club die geïnteresseerd is.
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1333
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:54
    Daar ga ik inderdaad wel van uit, maar als hij daadwerkelijk getekend heeft, dan zal daar ongetwijfeld ook een premie tegenover hebben gestaan. Stel, zou veel zijn maar best kunnen, dat zowel hij als zijn zaakwaarnemer 2.5 miljoen krijgen. Dan moeten ze hem al voor 5 miljoen kunnen verkopen om quitte te spelen. Als je ziet hoe hij omgaat met aangegane contracten is het maar de vraag of er een club komt die hem wil kopen. Als hij vervolgens niet speelt bij Napoli, zal zijn waarde alleen maar dalen en denkt niemand meer aan hem. Dan is 5 miljoen krijgen al heel lastig.
    Vind ik leuk
    040-077 +934
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:15
    En de soap wordt nog erger!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34244
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:16
    Had je maar niet moeten droplul. Ergens bij cska sofia lozen of zo.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2983
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:16
    Is het nationale Amin Younes topic dag ?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34244
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:16
    Ajax is hier wel de dupe van.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19185
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:18
    Misschien kunnen ze schadevergoeding eisen van Younes?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34244
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:22
    Als dat zou kunnen dan moet marcie actie ondernemen.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19185
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:03
    Tenslotte is Ajax 5 miljoen misgelopen door de fratsen van Younes, ben benieuwd naar de afloop van deze soap..
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19185
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:17
    Younes wil naar China!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:17
    Eigen schuld, moet je maar niet tekenen
    Vind ik leuk
    Bhj +1905
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:17
    Younes is een beetje in de war geloof ik.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13550
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:18
    Ach.... Ten Hag\Ajax heeft een charme offensiefje nodig na dat rare wissel gedoe van het weekend en dus maar weer eens een artikel over hoe naar Younes is op VP?
    Vind ik leuk
    Gid010 +669
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:19
    Dat is een sluwe manier om winst te pakken op een transfer vrije speler.. Ik vond die intresse al een beetje raar. Hij is met de jaren steeds minder gaan spelen, ik kan me niet voorstellen dat hij een van die aanvallers van Napoli uit de basis gaat spelen. Als hij zo goed is voor die stap, zou hij Kluivert op de bank moeten houden. Dat gebeurt ook niet..
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:15
    Dat klopt, en is al bekend vanaf het begin dat hij daar nooit zou spelen. Waarschijnlijk wilde hij daardoor er niet heen. Zou zomaar kunnen.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29215
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:26
    Bizar verhaal. En wat ben je voor debiel om je contract te tekenen en dan spijt te krijgen nog voordat je er begonnen bent. Je denkt toch na bij wat je doet? Zeker bij dat soort grote contracten...
    Vind ik leuk
    stratumseind +174066
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:31
    Ik vind het een komisch menneke die amin
    Vind ik leuk
    stratumseind +174066
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:39
    De avonturen van Younes
    Het proces van Paulus
    Het gemor van de beursbengels
    De verhuizing van flappie

    Ik ga de nootjes en het bier in nog grotere getale bestellen
    Vind ik leuk
    FSCeara +8730
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:48
    Die word je aan de straatstenen niet meer kwijt.zeker niet met winst.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1463
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:59
    Younes maakt er een zooi van. Tot en met vorig seizoen model prof. Dit seizoen puinhoop
    Vind ik leuk
    Vato75 +2230
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:02
    K(n)eusie
    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +138
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:03
    Begrijp sowieso niet waarom ze uberhaubt bij Younes uit kwamen.
    Een club als Napoli.. helemaal gek.
    Vind ik leuk
    Laliga +2234
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:06
    Mag god op ze blote knieen bedanken dat napoli hem wilt.. weet niet wat de reden is dat hij opeens niet is gegaan maar blijft opmerkelijk
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2983
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:06
    Nationale Amin Younes dag
    Vind ik leuk
    Ale +5040
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:14
    Heerlijk! Hoop dat hij nooit meer aan de bak komt.
    Vind ik leuk
    deltiaan +1284
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:17
    heeeeeel domme jongen
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1292
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:28
    Dan kan je hem voor €1 al halen,want hij komt transfervrij
    Vind ik leuk
    Blindsy +13786
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:32
    Van Ajax naar Napoli, ik zou het wel weten. Gaan!
    Vind ik leuk
    Gid010 +669
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:36
    Raar verhaal, zo n contract teken je toch met vol verstand..?
    Vind ik leuk
    myrthewit +1658
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:40
    Aangezien hij gratis komt zullen ze hem altijd met winst verkopen....
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:02
    Plopper de plop ,
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22122
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:16
    En door
    Vind ik leuk
    Farmer +12744
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:22
    Blijf het een rare constructie vinden.
    Even los van een toedracht, maar, als een speler en een club al in een dergelijke onenigheid zitten, voordat de officiele contractperiode dus is ingegaan, dan wordt zo'n contract gewoon ontbonden toch?
    Als Napoli al wat kosten(bv tekengeld) heeft betaald, kan dit verhaald worden op Younes.

    Het lijkt mij nu juist níet conform de regels als Younes nu namens Napoli verkocht móet worden. Hij heeft er geen seconde gespeeld, dus dit zou dan puur op een contract-regel zitten dat 'Younes 5 jaar lan, eigendom vna Napoli is'..

    Ik lees het, in deze vorm gewoon als directe mensenhandel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:25
    M.i. zijn de hersens van Younes al aan het "ontbinden"..
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:29
    Napoli wil hem tocht verkopen voor 15MILL???
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1185
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:36
    Tribune, of melden op zondag op de Toekomst. Deze snotaap heeft geen recht op deze houding. En dat het een international is geeft niks. Dat heeft hij ook te danken aan Ajax
    Vind ik leuk
    Cookee +11235
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:57
    Waarom doet Hag dan niet wat aardiger tegen Youness, dan blijft ie misschien. Toon eens wat warmte voor een speler die goed voor de club was/is.
    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +138
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:12
    Al huur je 1000 advocaten in , een contract is een contract.
    Jouw handtekening staat er onder , klaar.
    Vind ik leuk
    Maan88 +4533
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:29
    Misschien wil niemand die werkweigerende dwerg hebben? Wat een drol zeg. Moet verdomme blij zijn dat je al bij ajax mág spelen. Ga je werk weigeren!! En dan kun je een fantastische stap naar Napoli maken en ga je daar weer zitten kutten. Die gaat Duitsland zeker niet meenemen naar het WK lastig mannetje!
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15438
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:47
    Ik was er niet bij, en jullie waren er niet bij de onderhandelingen.
    Maar 5 miljoen euro is ook voor Ajax veel geld.
    Ik kan me echt niet voorstellen dat er helemaal niets richting Ajax gaat.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws