'Italiaans huwelijk nú al mislukt: Younes wil ontbinden, Napoli wil snel verkopen'

    'Italiaans huwelijk nú al mislukt: Younes wil ontbinden, Napoli wil snel verkopen'

    dinsdag 13 maart 2018 om 14:08

    Amin Younes stelt momenteel alles in het werk om onder zijn contract bij SSC Napoli uit te komen. De Duitse Ajax-aanvaller zette in januari zijn handtekening in Napels, maar kreeg al snel spijt. 

    Er is al maanden een heuse soap gaande rond Younes (24), die bij Ajax een aflopend contract heeft en daardoor in de zomer transfervrij kan verkassen. Een overstap naar Napoli leek in januari in kannen en kruiken. Beide partijen kwamen volgens tal van media overeen dat Younes na afloop van dit seizoen de overstap gaat maken naar Italië. Op het laatste moment bedacht  Younes zich. 

    Napoli beweert bij hoog en laag dat de vleugelaanvaller heeft getekend en daarom per 1 juli 'gewoon' contractspeler is van de club. AreaNapoli meldt nu dat Younes er alles aan doet om onder zijn verbintenis uit te komen. Hij heeft sinds januari al met vier verschillende advocaten contact gehad over de zaak. 

    Het huwelijk tussen Napoli en Younes lijkt voor het is begonnen sowieso al te zijn mislukt. Mocht Younes níet onder de deal uitkomen en komend seizoen dus deel uitmaken van de selectie van de club, dan hoeft hij op weinig speeltijd te rekenen. Napoli is van plan om de rechtspoot 'zo snel mogelijk met winst te verkopen', aldus AreaNapoli. 

    Lees ook: 'Nieuwe transferoptie voor Younes: lokroep van oude liefde uit Duitsland'

    Plaats een reactie

    ArieBombarie +35650
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:14
    Die heeft dus gewoon andere (Duitse?) clubs die hem zouden willen.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21070
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:16
    Denk het. Monchengladbach.
    Vind ik leuk
    Abelvis +1189
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:46
    Ajax heeft toch ook nog de mogelijkheid om een clausule te lichten waardoor zijn contract verlengd wordt?
    Vind ik leuk
    The Genius +2812
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:48
    dat las ik ook, maar hoor je nu niets meer over
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +4743
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:02
    Blijkbaar zaten daar bepaalde voorwaarden aan die Ajax of Younes niet hebben behaald en dus niet konden lichten
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +16924
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:19
    Piet. Younes moest uit m’n hoofd 70% of 75% van alle wedstrijden spelen dit seizoen. Ook al zou ‘ie alle resterende wedstrijden spelen, dan nog komt hij niet aan die quota. Dus die eenzijdige verlenging kan de prullenbak in helaas.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +4743
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:04
    Zoiets dacht ik al ja...
    Helaas.
    Jammer dat het zo loopt. Ik vind Kluivert basisspeler maar had Younes er graag bij gehouden als backup.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +16924
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:07
    Zeker! Hij viel ook weer erg dreigend in. Maar ja, rendement.... Hij flikte het wel meteen bij Jong trouwens
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7409
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:10
    Nee, Younes staat per 1 juli bij Napoli onder contract voor de periode van 5 jaar omdat Napoli Younes in de winterstop zou overnemen is er contractueel vastgelegd dat dit kon voor de som van 5 miljoen euro.

    Ajax kan dus de optie van het jaar niet lichten omdat Younes een contract heeft met Napoli.
    Vind ik leuk
    Abelvis +1189
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:34
    Kan dat dan nu niet alsnog gedaan worden? Napoli lijkt namelijk te denken dat hij nu transfervrij over komt.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7409
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:37
    Waarom denk jij dat Napoli hem nu al wil verkopen?
    Vind ik leuk
    jochempje +2111
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:34
    Ajax heeft er niks mee te maken dat Younes een contract heeft met Napoli. Dat is het probleem van de speler.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7409
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:37
    Ajax krijgt een transfersom, hoezo niets mee te maken?
    Vind ik leuk
    jochempje +2111
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:58
    Ajax heeft dat geld niet gehad, aangezien hij nog steeds bij Ajax speelt. Ajax zou dat geld alleen krijgen als die transfer daadwerkelijk plaats zou vinden, en dat is niet gebeurd.
    Vind ik leuk
    John M. +4021
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:53
    Ik dacht dat Ajax niks krijgt, hij is toch transfervrij?
    Vind ik leuk
    chicken +8829
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:07
    Napoli wilde younes kopen deze winter voor weinig, dat wilde ajax niet. Het spelletje dat gespeeld is mondde uut in een transfervrij vertrek, geen transfersom dus.

    Ajax had of heeft de optie om te verlengen maar daar zaten wat voorwaarden aan vast. Minimaal aantal wedstrijden ofzo of stand op de ranglijst, weet ik het. Ajax schijnt de optie niet meer te kunnen lichten dus gaat hij weg voor niks zoals het ervoor staat nu.

    Er is door die Italianen een spelletje gespeeld, naar nu blijkt willen die Italianen gewoon de miljoenen op hem verdienen die eigeljjk naar ajax zouden moeten gaan...Napoli licht ajax dus een pootje.

    En dat is raar,kijkend naar gedane zaken in het verleden, Milik..
    Iig zal ajax niet snel meer zaken doen met dat clubje vermoed ik.
    Vind ik leuk
    Caniggia +623
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:20
    Maar waar is die 5 miljoen dan,want zolang er geen geld is is er geen contract.
    Vind ik leuk
    Dorzon +3882
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:20
    ja maar dan moet hij nog 6 wedstrijden spelen dit jaar en met deze schorsing gaat hem dat waarschijnlijk niet meer worden. Maar je weet maar nooit
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2472
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:30
    Ajax heeft de opties voor 1 jaar niet gelicht
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:15
    Die gozer is echt compleet van padje af.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21070
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:17
    Eerst de voorwaarden lezen dan pad tekenen. Maar dat doet niemand meer haha.
    Vind ik leuk
    Always PSV +6905
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:00
    Younes heeft een voorcontract getekend bij sneeuwwitje, die gaat dan door met 8 dwergen!
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13318
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:04
    Vrouw Holle
    Vind ik leuk
    Polly11 +2832
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:43
    Dat is de moeder van Huntelaar gezien de tanden
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8187
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:08
    Ik dacht dat arogante spelers en Ajax wel samen gingen er is geen verschil toch :0)
    Vind ik leuk
    Jalapeno +721
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:15
    Met winst verkopen lijkt me vrij eenvoudig daar hij transfervrij komt...
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1019
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:23
    Ligt er aan hoeveel ze betalen aan tekenpremie en salaris natuurlijk. Kan me voorstellen dat ze hem (en zijn zaakwaarnemer) een flinke premie hebben gegeven, daar hij een Duits international is en transfervrij kon overkomen. Dan worden de tekenpremie's doorgaan wat hoger.
    Vind ik leuk
    Jalapeno +721
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:44
    Hij stelt zelf niet te hebben getekend, dus neem aan dat er nog niets betaald is. En het zal sowieso lager zijn dan wat ze kunnen vangen een andere club die geïnteresseerd is.
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1019
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:54
    Daar ga ik inderdaad wel van uit, maar als hij daadwerkelijk getekend heeft, dan zal daar ongetwijfeld ook een premie tegenover hebben gestaan. Stel, zou veel zijn maar best kunnen, dat zowel hij als zijn zaakwaarnemer 2.5 miljoen krijgen. Dan moeten ze hem al voor 5 miljoen kunnen verkopen om quitte te spelen. Als je ziet hoe hij omgaat met aangegane contracten is het maar de vraag of er een club komt die hem wil kopen. Als hij vervolgens niet speelt bij Napoli, zal zijn waarde alleen maar dalen en denkt niemand meer aan hem. Dan is 5 miljoen krijgen al heel lastig.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7409
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:14
    Ajax is in het bezit van een getekend contract waarin staat dat Younes speler van Napoli is per 1 juli 2018, Napoli wou Younes echter tijdens de winterstop hebben waarop er een nieuw contract is gemaakt waarin staat dat Napoli Younes gekocht heeft voor 5 miljoen, dit contract ligt ook bij Ajax getekend en wel.

    Waarom denk jij dat Napoli hem nu al wil verkopen, omdat Younes niet voor Napoli wil spelen en zij geen behoefte hebben om hun geld over de balk te flikkeren
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1019
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:18
    Maar dat zou betekenen dat hij vanaf januari dan al eigendom was geweest van Napoli. Ik vraag me af hoe dat in zijn werk zou gaan. Dat zou dus ook betekenen dat Ajax al die tijd met een niet speelgerechtigde speler op de bank zit, want officieel zou hij dan van Napoli zijn. Dan had de KNVB daar toch al lang iets aan gedaan? Dat getekende contract van vijf miljoen is toch al eerder verscheurd?
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7409
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:20
    Dat is Younes ook, die is officieel speler van Napoli. Weet niet welke deal er tussen de clubs is gemaakt na de zogenaamde familie problemen van Younes.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    0260165 +615
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:52
    Dus al die spelers die Ajax voor komende zomer heeft vastgelegd mogen ook niet meer bij hun huidige club spelen? De clubovergang is pas van de zomer en dan gaat ook pas het nieuwe contract in, zoals de Ajacied zegt, per 1 Juli.
    Vind ik leuk
    Nistel +2833
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:27
    Nee dat is onzin. Je mag een contract bij een nieuwe club vanaf een half jaar voor verstrijken van het contract bij je oude club tekenen. Dat contract gaat dan per 1 juli in, tot 30 juni ben je nog gewoon speler van je huidige club, met alle rechten en plichten die dat met zich meebrengt.
    Vind ik leuk
    0260165 +615
    woensdag 14 maart 2018 om 11:37
    Dat zeg ik. Die vraag was juist bedoeld om men te laten realiseren dat spelers gewoon eigendom blijven van hun oude club tot het moment van overgang.
    Vind ik leuk
    Nistel +2833
    woensdag 14 maart 2018 om 13:14
    Jazeker, mijn reactie was dan ook meer instemmend van aard op het punt dat je wilde maken :)
    Vind ik leuk
    davidben +3406
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:27
    Waarom zou Ajax een contract met Napoli hebben waarin staat dat Younes per 1 juli 2018 speler van Napoli is. Zijn huidige contract bij Ajax loopt namelijk per 30 juni 2018 af.
    Zover ik verder heb kunnen lezen is er geen contract tussen Ajax en Napoli. Kan ook niet gezien zijn huidige contract.
    Vind ik leuk
    Nistel +2833
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:25
    Hoe kom jij erbij dat Ajax 5 miljoen voor Younes zou krijgen? Dat zou het geval zijn als Younes in de winter al verkocht was en per direct zou overstappen, dat is nu op het laatste moment afgeketst.

    Younes zou nu in de zomer transfervrij naar Napoli vertrekken. Ajax claimde nog een optie op verlenging te hebben, maar die is kennelijk niet gelicht, of er zijn bepaalde voorwaarden voor verlenging niet behaald. In elk geval, zonder verlenging kan er ook geen transfersom betaald worden.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7409
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:11
    Niks betaald, gekocht voor 5 miljoen!
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1019
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:12
    Transfervrij binnengehaald vanaf 1 juli officieel. Dus niet gekocht voor 5 miljoen. Daar ging eerder al een streep door.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7409
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:19
    Nee, kost Napoli 5 miljoen dat Younes terugkeerde tijdens de winterstop doet er niet toe omdat hij tijdens diezelfde winterstop is overgenomen door Napoli voor 5 miljoen, dat Younes met een smoes terugkeerde bij Ajax maakt het contract niet ongeldig
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1019
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:22
    Hier is juridisch toch geen touw aan vast te knopen? Begrijp me niet verkeerd, ik probeer het te begrijpen. Maar jij zegt dus dat Napoli 5 miljoen heeft betaald om hem te kopen van Ajax. Dat was om hem vanaf de winterstop over te nemen. Younes ging niet en is bij Ajax gebleven, maar dat contract bestaat wel. Zeg ik het zo goed? Dan betekent het toch dat Younes onterecht bij Ajax rondloopt nu?
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7409
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:24
    Het contract bestaat wel jazeker, alleen is Younes op basis van familie aangelegenheden terug naar Amsterdam gekomen, onder welke voorwaarden weet ik echter niet maar een half jaar niets doen vervolgens naar een WK en dan Napoli is ook geen optie dus zal er een deal zijn gesloten met Ajax.

    Trouwens v/d Sar heeft reeds meerdere keren bevestigd dat Younes een getekend contract heeft met Napoli.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1019
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:27
    Dan ben ik inderdaad benieuwd hoe dit af gaat lopen..
    Vind ik leuk
    Nistel +2833
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:54
    Younes heeft niet getekend voor een wintertransfer, dat was alleen een akkoord tussen de clubs, waar Younes op het laatste moment voor afhaakte.
    Die 5 miljoen kon Ajax toen naar fluiten. Dat was de afkoopsom voor het laatste halfjaar geweest, als Younes in de winter naar Napoli was gegaan.

    Younes zou wel akkoord zijn geweest over een zomertransfer, transfervrij dus. Daar staat Ajax verder geheel buiten. Dat is een zaak tussen Younes en Napoli.

    Die Ajacied hierboven gooit alle verhalen op één hoop en bedenkt er dan zelf een versie van. Klok en klepel.
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1019
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:39
    Het verhaal zoals jij het vertelt was inderdaad ook mijn versie. Ik vroeg me al af waar die 5 miljoen vandaan zouden komen, want Napoli is niet zo gek om 5 miljoen neer te tellen voor een zomerse komst als hij dan transfervrij is natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Nistel +2833
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:42
    Nee zeker niet. Die 5 miljoen kun je overal in de media terugvinden als transfersom bij een overgang afgelopen januari. Is uiteindelijk niet gebeurd dus.
    Vind ik leuk
    040-077 +844
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:15
    En de soap wordt nog erger!
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21070
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:16
    Had je maar niet moeten droplul. Ergens bij cska sofia lozen of zo.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +1857
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:16
    Is het nationale Amin Younes topic dag ?
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21070
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:16
    Ajax is hier wel de dupe van.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9378
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:18
    Misschien kunnen ze schadevergoeding eisen van Younes?
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21070
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:22
    Als dat zou kunnen dan moet marcie actie ondernemen.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9378
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:03
    Tenslotte is Ajax 5 miljoen misgelopen door de fratsen van Younes, ben benieuwd naar de afloop van deze soap..
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9378
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:17
    Younes wil naar China!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:17
    Eigen schuld, moet je maar niet tekenen
    Vind ik leuk
    Bhj +720
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:17
    Younes is een beetje in de war geloof ik.
    Vind ik leuk
    RtdDub +8372
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:18
    Ach.... Ten Hag\Ajax heeft een charme offensiefje nodig na dat rare wissel gedoe van het weekend en dus maar weer eens een artikel over hoe naar Younes is op VP?
    Vind ik leuk
    Gid010 +714
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:19
    Dat is een sluwe manier om winst te pakken op een transfer vrije speler.. Ik vond die intresse al een beetje raar. Hij is met de jaren steeds minder gaan spelen, ik kan me niet voorstellen dat hij een van die aanvallers van Napoli uit de basis gaat spelen. Als hij zo goed is voor die stap, zou hij Kluivert op de bank moeten houden. Dat gebeurt ook niet..
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:15
    Dat klopt, en is al bekend vanaf het begin dat hij daar nooit zou spelen. Waarschijnlijk wilde hij daardoor er niet heen. Zou zomaar kunnen.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7409
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:23
    Als Napoli de poot stijf houdt voetbalt Younes de komende 5 jaar niet.
    Vind ik leuk
    Degraaf +14449
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:41
    In dat geval zullen ze wel 5 jaar zijn salaris moeten betalen ;-)
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7409
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:44
    Niet perse, bij werkweigering kost het Napoli niets en mag Younes niet overstappen naar een andere club.
    Vind ik leuk
    Degraaf +14449
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:47
    Die werkweigering kan dan pas per 1 juli ingaan. Bovendien staan=t in de regelementen dat wanneer jouw club jou 3 maanden geen salaris betaald, je automatisch na 3 maanden transfervrij kan vertrekken.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7409
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:49
    Die regel geldt niet bij werkweigering, zou een mooie boel wezen je weigert werk wordt bestraft en mag gratis vertrekken, nee zo werkt dat niet. De UEFA en FIFA regels zijn daar duidelijk over.
    Vind ik leuk
    JustH +9412
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:23
    Younes is vreemd bezig.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18720
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:26
    Bizar verhaal. En wat ben je voor debiel om je contract te tekenen en dan spijt te krijgen nog voordat je er begonnen bent. Je denkt toch na bij wat je doet? Zeker bij dat soort grote contracten...
    Vind ik leuk
    stratumseind +134539
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:31
    Ik vind het een komisch menneke die amin
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:34
    Hetgeen een duidelijker licht werpt op de recente insubordinatie als reactie op de provocerende Ten Hag.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    stratumseind +134539
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:39
    De avonturen van Younes
    Het proces van Paulus
    Het gemor van de beursbengels
    De verhuizing van flappie

    Ik ga de nootjes en het bier in nog grotere getale bestellen
    Vind ik leuk
    FSCeara +7542
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:48
    Die word je aan de straatstenen niet meer kwijt.zeker niet met winst.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1592
    dinsdag 13 maart 2018 om 14:59
    Younes maakt er een zooi van. Tot en met vorig seizoen model prof. Dit seizoen puinhoop
    Vind ik leuk
    Vato75 +1770
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:02
    K(n)eusie
    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +155
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:03
    Begrijp sowieso niet waarom ze uberhaubt bij Younes uit kwamen.
    Een club als Napoli.. helemaal gek.
    Vind ik leuk
    Laliga +1684
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:06
    Mag god op ze blote knieen bedanken dat napoli hem wilt.. weet niet wat de reden is dat hij opeens niet is gegaan maar blijft opmerkelijk
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +1857
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:06
    Nationale Amin Younes dag
    Vind ik leuk
    Ale +3493
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:14
    Heerlijk! Hoop dat hij nooit meer aan de bak komt.
    Vind ik leuk
    deltiaan +1056
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:17
    heeeeeel domme jongen
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +737
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:28
    Dan kan je hem voor €1 al halen,want hij komt transfervrij
    Vind ik leuk
    Blindsy +7189
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:32
    Van Ajax naar Napoli, ik zou het wel weten. Gaan!
    Vind ik leuk
    Gid010 +714
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:36
    Raar verhaal, zo n contract teken je toch met vol verstand..?
    Vind ik leuk
    myrthewit +1533
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:40
    Aangezien hij gratis komt zullen ze hem altijd met winst verkopen....
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:02
    Plopper de plop ,
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18209
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:16
    En door
    Vind ik leuk
    Farmer +8911
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:22
    Blijf het een rare constructie vinden.
    Even los van een toedracht, maar, als een speler en een club al in een dergelijke onenigheid zitten, voordat de officiele contractperiode dus is ingegaan, dan wordt zo'n contract gewoon ontbonden toch?
    Als Napoli al wat kosten(bv tekengeld) heeft betaald, kan dit verhaald worden op Younes.

    Het lijkt mij nu juist níet conform de regels als Younes nu namens Napoli verkocht móet worden. Hij heeft er geen seconde gespeeld, dus dit zou dan puur op een contract-regel zitten dat 'Younes 5 jaar lan, eigendom vna Napoli is'..

    Ik lees het, in deze vorm gewoon als directe mensenhandel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:25
    M.i. zijn de hersens van Younes al aan het "ontbinden"..
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2472
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:29
    Napoli wil hem tocht verkopen voor 15MILL???
    Vind ik leuk
    Dordtenees +1049
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:36
    Tribune, of melden op zondag op de Toekomst. Deze snotaap heeft geen recht op deze houding. En dat het een international is geeft niks. Dat heeft hij ook te danken aan Ajax
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:57
    Waarom doet Hag dan niet wat aardiger tegen Youness, dan blijft ie misschien. Toon eens wat warmte voor een speler die goed voor de club was/is.
    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +155
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:12
    Al huur je 1000 advocaten in , een contract is een contract.
    Jouw handtekening staat er onder , klaar.
    Vind ik leuk
    Maan88 +2507
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:29
    Misschien wil niemand die werkweigerende dwerg hebben? Wat een drol zeg. Moet verdomme blij zijn dat je al bij ajax mág spelen. Ga je werk weigeren!! En dan kun je een fantastische stap naar Napoli maken en ga je daar weer zitten kutten. Die gaat Duitsland zeker niet meenemen naar het WK lastig mannetje!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:59
    Hij heeft dus getekend, anders heb je geen advocaat nodig. Younes is dus een beetje een lul.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12517
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:47
    Ik was er niet bij, en jullie waren er niet bij de onderhandelingen.
    Maar 5 miljoen euro is ook voor Ajax veel geld.
    Ik kan me echt niet voorstellen dat er helemaal niets richting Ajax gaat.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Italiaans huwelijk nú al mislukt: Younes wil ontbinden, Napoli wil snel verkopen'