De Boer reageert op felle Mourinho-uithaal: 'Hij heeft heel veel respect'

    De Boer reageert op felle Mourinho-uithaal: 'Hij heeft heel veel respect'

    dinsdag 13 maart 2018 om 15:25

    Ronald de Boer kiest partij voor zijn tweelingbroer Frank in de ophef die de afgelopen dagen is ontstaan tussen de voormalig manager van Crystal Palace en José Mourinho. De Boer plaatste in het weekend kanttekeningen bij de ontwikkeling van supertalent Marcus Rashford onder Mourinho. 

    De manager van Manchester United hoorde de afgelopen dagen van de opmerkingen van De Boer en maakte de Nederlandse coach vervolgens met de grond gelijk tijdens een persconferentie. "Rashford is ongetwijfeld een van de grootste talenten in de Premier League en kan deze zomer op het WK in Rusland een grote rol gaan spelen. Frank heeft veel respect voor José", legt Ronald de Boer uit aan Sky Sports

    "Hij wees alleen maar op het feit dat als Rashford voor Ajax had gespeeld en een of twee keer slecht zou spelen, hij dan alsnog een basisplaats zou krijgen in de wedstrijd daarna. Maar: Rashford speelt bij Manchester United en na twee slechte wedstrijden werkt het daar anders."


    Plaats een reactie

    dinsdag 13 maart 2018 om 15:34
    Waarom zou rashford bij ajax spelen????? Veel te goed daarvoor. Niks tegen ajax ofzo.....
    Vind ik leuk
    JD85 +587
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:37
    Als je met zo'n reactie komt, laat je zien dat je totaal het punt van dit artikel niet begrijpt.
    Beter ga je lekker naar school want jij hebt echt het IQ van een doperwt.

    Zelden zo'n domme reactie gelezen hier, en dat zegt echt wel wat.
    Vind ik leuk
    ere111 +30
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:42
    Nou, vind het anders kloppen als een bus hoor. En als jij dat het domste vind wat er is geschreven moet je je eigen reacties nog maar eens nalezen
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18494
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:47
    Je kan moeilijk ontkennen dat Je moer het punt compleet mist.
    Of het de domste VP post is valt inderdaad te bezien
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:48
    Dat kan je gwn ontkennen hoor
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18494
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:02
    Ja, maar dat is niet heel verstandig. Je lijkt het punt namelijk volledig te missen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:04
    Nee ik maak er een ander punt van. Is het logisch dat rashford bij ajax gaat spelen terwijl hij naar de allergrootste clubs ter wereld kan???
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18494
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:06
    Ja, maar niemand heeft het over dat hij bij Ajax gaat spelen.
    Dus je mist het punt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:07
    Jawel, dat zegt hij toch?????? Nee prank, ik deed alleen de slimheid van jd85 na
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18494
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:09
    Oh, mja dat belachelijk maken van anderen lijkt me niet nodig.
    Verder zegt ie niks doms. Hij snapte het punt wel :p
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:10
    Ik niet dan ik maak er een ander punt van maar ik snap het punt wel
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18494
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:11
    Dan snap ik niet waar je mee bezig bent
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:19
    Is saai
    Vind ik leuk
    JustH +9394
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:09
    Ik vind het geen punt
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18494
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:11
    Wat bedoel je? De reacties zijn zo'n puinhoop dat ik niet weet waar je op reageert :p
    Vind ik leuk
    JustH +9394
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:13
    Ik eigenlijk ook niet meer,
    Maar zat wel op jouw lijn, zeg maar
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18494
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:16
    Daar kan ik mee leven :p
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2643
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:35
    Je probeerde het goed maar soms willen ze je gewoon niet begrijpen :)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18494
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:35
    Ik kan niet meer doen dan m'n best :p
    Vind ik leuk
    Guusman +5942
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:11
    R. de Boer mistte het punt en zijn kloon F. de Boer ook al.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18494
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:13
    Je moet doen waar je goed in bent he?..
    Vind ik leuk
    Ale +3493
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:08
    Zo dom. Begrijpend lezen is niet je sterkste kant!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:23
    Jawel ik ben er tenminste beter in dan jou
    Vind ik leuk
    Farmer +8890
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:24
    Wat ik nog dommer vind, is dat er al een half dozijn mensen zijn, die het al 'geliked' hebben ook..
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18494
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:38
    Ja, maar dat komt denk ik doordat een redelijk deel van de leden hier gewoon hele serieuze mentale ondersteuning nodig heeft
    Vind ik leuk
    Aramius +355
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:03
    Helemaal mee eens daarom reageer ik hier ook bijna nooit.
    Iedereen zeikt elkaar alleen maar af omdat de 1 voor de ene club is en de ander voor de andere club, te belachelijk en kinderachtig voor woorden.

    En als iemand een keer een normale reactie plaatst dan wordt er niet of amper op gereageerd.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18494
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:04
    Dat vind ik ook jammer, maar er is helaas weinig aan te doen denk ik.
    Vind ik leuk
    Farmer +8890
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:17
    Heb ik me nog nooit door laten weerhouden :) maar goed, de meningen zijn verdeeld over mijn mening :P

    Het is een open forum, als men wil afzeiken negeer ik dat toch gewoon(tot zover, ga ook wel es in verweer natuurlijk soms 'op zn Stratums' voor de lol, soms wil men ook nog wel es met een serieuze conversatie komen).

    T enige wat ik eigenlijk 'echt slecht' vind aan VP is dat die HD-reclamefilmpjes altijd moeiteloos, en van elke aanbieder', PRIMA afspelen altijd, maar.. ik heb altijd gef*ck met de video'tjes in de link's zelf, van bv een goal, of... naja, net genoeg wat...
    Vind k toch wel apart.
    En nee, dat ligt er niet zozeer aan omdat ik(soms)IE gebruik, heb het met Mozilla, nét zo...
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2643
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:36
    Begrijpend lezen valt niet mee
    Vind ik leuk
    Mo +11242
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:44
    Dat kan natuurlijk niet gezien een aantal leeghoofden op deze site
    Vind ik leuk
    Bossie020 +3677
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:25
    vindT
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:47
    Als dit dom is, wat ben jij dan?
    Vind ik leuk
    Degraaf +14428
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:49
    We gaan toch geen doperwt beledigen hé ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:51
    Dus we gaan JD85 niet beledigen??.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +2780
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:52
    @JD85

    Ik vind zijn reactie logisch.
    Een speler die het misschien niet red bij Man United zal bij Ajax de beste man van het team zijn.
    Dus logisch dat Rashford altijd een basisplaats bij Ajax zal hebben.
    Dus gewoon een domme uitspraak van de Boertjes
    Vind ik leuk
    Jozef +32617
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:37
    Is het niet gewoon zo dat Rashford bij Ajax als voorbeeld wordt genoemd om aan te geven dat er bij Ajax wat geduldiger wordt omgegaan met de grillen van jonge grote talenten?

    Daarmee wordt in feite gezegd dat het bij een absolute internationale topclub als United gewoon moeilijker is voor een jong talent om zich verder te ontwikkelen, omdat ze er bij de eerste de beste vormdip naast staan.

    Er wordt niks vreemds gezegd.
    De teentjes zijn weer eens lang, hoor.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18494
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:12
    Wat ik wel vreemd vind is dat Frank de Boer het bij Mourinho neerlegt. Alsof in de top van de PL spelers normaal kans na kans krijgen.
    Ik heb het idee dat het een beetje een gebrek aan inzicht verraadt bij De Boer.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2643
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:41
    Ik denk ook dat het niks met Mourinho te maken heeft maar met de club.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18494
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:43
    Ja, als je elk jaar een paar honderd miljoen uit mag geven, waarom zou je dan uberhaupt risico nemen om jonge spelers zich te laten ontwikkelen?
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2643
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:47
    Ja maar zelfs als oudere speler kan je geen 3 wedstrijden slecht spelen. dan sta je er ook gewoon naast
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18494
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:26
    Klopt, maar die gebeurt dat wat minder (anders kom je daar niet)
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2643
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:40
    Hehe
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:01
    Als ik het iq van een doperwt heb bestond jij nog niet eens 😂😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:06
    Ik snap het punt gewoon en maak er een ander punt van. Kan toch? Geeft jouw iq al aan dat je dat niet snapt
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:09
    Wat zegt dat dan dat dit de domste reactie ooit op vp is? Jouw reactie is anders nog dommer
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:11
    Ik ben nu op school
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:15
    Hoe dom ben jij dan. Niks anders te doen dus daarom om likes vragen. Kneusje
    Vind ik leuk
    JustH +9394
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:11
    Je Moer, hier ga je je niet uit redden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:22
    Jawel ik ben er al uit hoor
    Vind ik leuk
    reggie +1382
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:37
    Nu doe je de doperwt te kort!!
    Vind ik leuk
    Mo +11242
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:43
    Ben het toch wel heel erg met jou eens moet ik zeggen
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:38
    En trouwens ik zeg het alleen dat heeft niks met iq te maken iets zeggen
    Vind ik leuk
    DrDeef +1104
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:39
    De broertjes de Boer bedoelen natuurlijk dat Rashford zich meer slechte presentaties zou kunnen veroorloven bij een club als Ajax zonder dat er direct consequenties voor hem aan zitten. Bij United moet er gewonnen worden en gaat het om de prijzen, in Amsterdam is dat allemaal van ondergeschikt belang. Ze bedoelen niet dat Rashford daadwerkelijk bij Ajax zou gaan ballen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:35
    Hij neemt het op voor zijn broer. Verrassend.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7387
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:36
    Mourinho koopt waar Frank het moest doen met wat hij had, vergelijking loopt compleet scheef.
    Vind ik leuk
    Vato75 +1770
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:38
    Kwestie van goede keuzes maken had nooit naar crystal palace of inter moeten gaan doei carierre
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18494
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:48
    In Engeland word je ook iets sneller ontslagen dan als Frank de Boer bij Ajax
    Vind ik leuk
    Eindje040 +839
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:25
    Frank is gewoon een hele slechte trainer met een omgebouwde rotkop:)
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13264
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:40
    GEWELDIG
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +1501
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:04
    Uhm.. Volgens mij haal je de tweeling door elkaar. Ronald heeft de botox verslaving en Frank is de trainer van de twee. (Met 4 kampioenschappen op zijn naam.. Best veel voor een slechte trainer)
    Vind ik leuk
    JustH +9394
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:12
    Eindje.......Net als je familie.
    Vind ik leuk
    Eindje040 +839
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:35
    Hahaha klein mannetje
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +9500
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:37
    Haha Frank heeft groot gelijk Jose helaas ook.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7387
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:39
    Jose juist niet, Frank kreeg allerlei loze beloftes over spelers die aangetrokken werden waar Jose alleen maar koopt en antivoetbal predikt
    Vind ik leuk
    Leeuw +4383
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:43
    Dus Frank heeft het geweldig goed gedaan in de PL?
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7387
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:45
    Maak je dat op uit mijn woorden?
    Vind ik leuk
    Leeuw +4383
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:54
    Je gaf dat José geen gelijk heeft, maar ik vind dat hij wat Frank betreft wel gelijk heeft. Die heeft namelijk niks gepresteerd in de PL en dat niet alleen vanwege aankopen, maar vanwege de speelwijze die hij wilde gaan hanteren.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7387
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:57
    Even lijn doortrekken dan maar, Mourinho won geen Champions League met Real en Chelsea terwijl hij de beste ploegen ter wereld had!
    Vind ik leuk
    Leeuw +4383
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:02
    Dat is correct, alleen is de vergelijking met Frankies prestaties in de PL niet recht te trekken. Met Chelsea heeft "The special one" het geweldig gedaan, maar met Man United matig.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7387
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:11
    Met Chelsea geweldig gedaan? Het was toch Di Matteo die de CL won en niet Mourinho.

    Kijk hier maar even rond.

    https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_trainers_van_Chelsea_FC
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    JustH +9394
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:43
    Leeuw daar gaat het helemaal niet om.
    Vind ik leuk
    Vato75 +1770
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:24
    Hij won de cl met inter milaan en fc porto dat is nog een veel beteren prestatie
    Vind ik leuk
    RtdDub +8351
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:33
    Nee.... maar wel toen ie die ploegen niet had...
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +9500
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:48
    Frank heeft gelijk in wat hij over de ontwikkeling van Rashford heeft gezegd. Jose over Frank zijn prestatie in de PL. Er is wel een verschil, Frank mag ik wel, Jose zie ik het liefst in een eeuwig durende Tantaluskwelling opgaan.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +2780
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:56
    Wel wat qua ontwikkeling, maar om te zeggen dat hij bij Ajax altijd zal spelen is ook een vergelijking met niets.
    Zo zal bv Cassierra van Ajax ook altijd spelen bij Cambuur Leeuwarden!
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +9500
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:01
    Dat kan je inderdaad nooit beloven. Frank is gewoon iets te spontaan/eerlijk geweest en dan gaat je kop er af in de voetballerij, helemaal bij die arrogante B acteur uit Manchester.
    Vind ik leuk
    buddha +7679
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:42
    frankieeeeeeeeeeeeeeeeee
    Vind ik leuk
    Blueman +820
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:42
    Ik ben beslist geen fan van José Mourinho, maar deze keer heeft hij wel gelijk.
    Vind ik leuk
    Deltacraft +178
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:43
    Ronald dit moet je niet doen.....komt zielig over. Mourinho is het niet waard
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9318
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:43
    Frank reageerde voetbaltechnisch en Mourinho moet het weer meteen op de man spelen ipv uit te leggen waarom hij Rashford zo laat spelen.
    Lijkt net een klein jongetje met zijn gedrag.
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:48
    Verwacht jij anders bij Mourinho dan?
    Vind ik leuk
    Koeien +2077
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:11
    Ja, dat ligt niet aan Mourinho maar:
    - De stadionverlichting
    - de scheids
    - de ballenjongens
    - de medische staf
    - het publiek
    - Louis van Gaal
    - het meisje op vak M, rij 3 met de ballonetjes
    - zijn eigen spelers
    - het veld
    - de tegenstander die altijd de "bus parkeert"
    - de directie
    Vind ik leuk
    Eindje040 +839
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:28
    Je hebt moeite gedaan om grappig te zijn!!! Zal er verder niks over zeggen :)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18494
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:00
    Mourinho laat Rashford niet vaker spelen omdat hij minder goed is dan de andere opties.
    Mourinho mag bij United elk jaar flink investeren, dus het opleiden van spelers is helemaal niet interessant
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2643
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:46
    Frank had Mourinho er niet bij moeten beterekken. Het is bij elke topclub zo dat spelers minder krediet hebben want de keuze in andere spelers is groot. Niet handig geformuleerd
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18717
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:46
    De Boer reageert op felle Mourinho-uithaal: 'Hij heeft heel veel respect'

    Hahaha en de prijs voor 'meest misleidende titel' gaat naar.........
    Vind ik leuk
    Zultkop +2860
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:09
    VP stagiaire 3?
    Vind ik leuk
    Gid010 +714
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:46
    Tuurlijk kies je al broer die kant. Waarom die vergelijking maken met Ajax.. Het heeft er de schijn van dat Frank vindt dat Rashford minder goed ontwikkelt onder Mourihno. Dat praat je over zijn werkwijze/methodes. Dan ben je bij Mourihno aan t verkeerde adres, op dit moment presteert hij goed. Hij kan goed woorden ontkrachten waarvan mensen iets vinden. Als t wat negatief is, drukt hij je met de feiten naar achter. Vaak heeft hij ook gelijk.. Als je als trainer zijnde niet 1x gewonnen hebt in de Premier League, wordt je niet zo serieus genomen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:47
    De uitslag van de Europa League finale nog eens fijntjes uit de doeken gedaan. Jongens en mannen.
    Vind ik leuk
    RtdDub +8351
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:49
    Laat die Engelsen lekker het lazurus krijgen.
    Daar ga je toch als Ronald de Boer niet op reageren, op wat Mourinho over je broer zegt?

    Nou kan je weer wachten tot hij ook aan de beurt is bij Mourinho. Mocht Utd er vanavond uitvliegen tegen Sevilla, is R morgen waarschijnlijk al aan de beurt.
    Alles om de schijnwerpers van het eigen falen af te halen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:54
    Ronald moet niet eens reageren. Het lijkt wel of mensen niet meer tegen kritiek hebben. Als iemand zo over Mn zus zou lullen zou ik het doodzwijgen, behalve als ik erbij was als het gebeurde dan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:55
    Frank is nódig toe aan de kans op eerherstel. Hij heeft echt wat te bewijzen. Italie en Engeland hebben zijn 4 titels te niet gedaan. Hoop op een leuke club voor hem.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 15:57
    De Boer is de vernedering die Mourinho hem gaf niet te boven gekomen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:00
    Ik vond de reactie van Mourinho wel lachen
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:05
    is gelul tuurlijk zou hij blijven spelen bij ajax omdat je dan geen betere hebt op dat moment. ik ben ook geen fan van morinho maar hij heeft geen keus je kan ajax en Man U niet met elkaar vergelijken.als je na twee weken niet presteerd moet je naar de bank omdat het krioelt van goeie spelers op de bank. dus bijde broerjes de BOER lullen gewoon uit hun vette nek.
    maar dat krijg je tegenswoordig in nederlands ze zetten overal ex zogenaamde profs om te lullen uit hun vette nek. VAN HOOIDONK is de lijst aanvoerder
    Vind ik leuk
    plof111 +133
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:42
    Nee je hebt gelijk Morinho speelt geweldig mooi voetbal met die wereld toppers ,wat lullen die broertjes de Boer en Rasta uit hun nek.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:17
    Mourinho is toch volledig over de schreef gegaan in deze. Enorm op z'n pik getrapt en overdreven in de verdediging/aanval gegaan op een opmerking van
    F. de Boer. Wat de Boer zei was helemaal niet zo gek. Met een "oh, zij hij dat... waar is hij nu trainer?" was het ook klaar geweest.
    Vind ik leuk
    hassel +428
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:26
    Lol, United heeft 30 spelers die top zijn, 020 een halve. Er dient gepresteerd te worden, elke wedstrijd, zo niet, sta je er naast. Zo werkt het in de top.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:35
    Zelf overal mislukt en waar bemoeit hij zich mee gaat hem toch geen flikker aan
    Vind ik leuk
    plof111 +133
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:40
    Mijn god wat zijn jullie bang voor die engnek van Manchester,hij verwijt Frank dat hij verliest met crystal p.Maar die bal gehakt mag honderden miljoenen investeren in Manchester en hij hij speelt nog bagger voetbal,maak hem gewoon met de grond gelijk die anti trainer.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 10:58
    dat is op dit moment is het niet de issue. De Boer moet zijn mond houden als je bij twee grote clubs niets gepresteerd hebt. morinho is gek enz enz maar hij heeft prijzen en heeft altijd zo gespeeld dus hij heeft toch recht van spreken
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13264
    dinsdag 13 maart 2018 om 16:42
    FrEnk Holeder
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:02
    Als je broer je moet redden dan ben je verloren. Maar toch bedankt Ronald.
    Frank bedoelde het anders, kwestie van taal.
    Hij bedoelde dat er geen tijd is om Rash rustig te brengen.

    Overdreven ook van Mour.... die is zelf ook bepaald geen Stephen Fry.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:21
    Ehhhh, uhhhhhh en uhmmmm uhhhhhh.
    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +155
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:21
    Kan aan mij liggen maar werkt dit niet zo bij de meeste topclubs?
    In het voetbal regeert de waan van de dag , zoals het hoort.
    De ene trainer geeft hem vertrouwen door hem te laten staan terwijl de andere denkt meer te bereiken door hem op de bank te zetten.
    Valt voor alle 2 wel wat te zeggen , weet iniedergeval wel dat we het hier over 2 totaal verschillende clubs hebben die ook totaal andere doelstelling hebben , buiten dat is het een groot verschil als je kan kiezen tussen Rashford en Martial of Kluivert en Younes.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +2698
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:26
    Mourinho is de grootste kwal die in het voetbal rondloopt. Een ding heeft hij echter wel gelijk in.

    Frank de boer is de slechtste manager ooit in de premier league en ook de serie A.
    Vind ik leuk
    Ajaksiet +194
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:19
    Haal deze man aub van de TV, samen met nog een paar analytici...

    Verstand van een theelepel
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21058
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:29
    Lief hoor ronald...
    Vind ik leuk
    Itsese +3053
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:39
    Ronald, hoezo ga je in gods naam mee in dit? Of Frank? Hoezo ga je leuk even wat zeggen in een praat programma? Beide boertjes doen niks.... Mourinho is de grote baas bij Man united. Waar lullen we over ? Hier smult onze media dus over.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    peinke +1746
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:11
    Respect! Wat is dat voor een gelul. Dit is een randdebiel eerste klas die iedereen die ook maar een beetje kritiek heeft op zijn importantie, wordt afgemaakt. Om juist niet te reageren heb je dit soort onzinnige figuren bij hun ballen. Dom om broertje te verdedigen. Laat hem in z'n vet gaarsmoren. Iedereen is vrij om een mening te hebben, respect komt in zijn woordenboek helemaal niet voor.
    Vind ik leuk
    Smash +2504
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:23
    Geen woorden aan vuil maken aan die smeerlap eerste klas Mourinho. Wat een walgelijk mannetje is dat zeg.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7069
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:36
    De domme fout van Frank is dat hij MU niet met Ajax moet vergelijken.....
    Mourinho hoeft alleen maar te zeggen; "dat verklaart het kwaliteitsverschil tussen en MU en Ajax............"

    Frank zegt wel vaker domme dingen, omdat hij niet zo slim maar wel aardig is, vervolgens moet z'n broer het goed praten.......
    Vind ik leuk
    Farmer +8890
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:22
    Nah, Mourinho is sluw.. Dát zou hij expres niet zeggen, want daar schaadt hij Ajax mee bv, en heeft hij mensen als Overmars en vd Sar aan de lijn, bij wijze van..

    Nee t was Frank de Boer die hem 'blijkbaar een sneer gaf', iig zo voelde dat op Mourinho's súperlange tenen(altijd toch? :P), dús sneert hij naar de Boer terug. Laconiek, ludiek, lullig... zeg het maar..

    Mourinho laat éigenlijk gewoon zien dat hij slimmer is dan de Boer.
    Hoe Mourinho omgaat met zíjn speler, gaat hij niet over in discussie, hij generaliseert de hele discussie naar een ánder perspectief, en zet Frankie voor lul.
    En dát is nu precies dé specialiteit ván Mourinho; dat enorme zakelijke bord voor zn harses.
    Frank de Boer denkt met zo'n persoon over ethieke en morale dingen te kunnen praten..
    Misschien moet Frank de Boer nóg eens denken, maar dit keer, moet hij langer, en góed nadenken! :P
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11013
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:52
    De Nederlandse trainers die het aardig doen in Nederland en dan naar het buitenland gaan denken allemaal dat ze wat zijn. De Boer, Bosz, Stam en Koeman presteerden weinig en zijn weggestuurd bij hun clubs. En dan weer een grote mond over een ander die meer heeft gepresteerd zoals de Boer, die moet eerst naar zichzelf kijken.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 08:29
    Altijd dat vergelijken met Ajax pfff die zijn per ongeluk een keer in de finale van de Europa League gekomen

    ... Verder ook al jaren geen rol van betekenis in de CL en slechts een een opvulploeg... Buiten dit.... Frank heeft gelijk...Mourinho moet gelijk op straat na die schandalige vertoning tegen Sevilla met de selectie die hij heeft....nog erger als conte....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws