'Bij Ajax kon ik meer verdienen, maar spelen in de Premier League was mijn droom'

    'Bij Ajax kon ik meer verdienen, maar spelen in de Premier League was mijn droom'

    dinsdag 13 maart 2018 om 17:10

    Richarlison had bij Ajax méér kunnen verdienen dan bij zijn huidige club Watford. Toch twijfelde de Braziliaanse aanvaller geen moment toen hij afgelopen zomer een belletje kreeg uit Londen. 

    Ajax was medio 2017 heel dichtbij de komst van Richarlison. Op het allerlaatste moment ging Watford aan de haal met het talent van Fluminense. Een telefoontje van Marco Silva - inmiddels overigens ontslagen door The Hornets - overtuigde Richarlison, vertelt hij aan Four Four Two. 

    "Ajax is een grote club, ik had daar meer geld kunnen verdienen en waarschijnlijk ook in de Champions League kunnen spelen", aldus de Zuid-Amerikaan. "Maar ik ben naar Watford gegaan omdat spelen in de Premier League een droom van me is. Daar kan geen enkel bedrag tegen op."

    Richarlison (20) was dit seizoen goed voor vijf goals en vier assists in dertig Premier League-optredens. 

    Plaats een reactie

    dinsdag 13 maart 2018 om 17:15
    ja achja, wie wilt er nou niet liever bij Watford voetballen dan bij Ajax
    Vind ik leuk
    Hansdijk +396
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:24
    Prachtige competitie, geen kunstgras, geen trommels op de tribune, groot gelijk!
    Vind ik leuk
    Koeroe +8934
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:34
    Ze zijn daar zo ontzettend vol van zichzelf. Ze denken nog steeds dat Amsterdam het epicentrum van de wereld is. Heel Nederland walgt ervan behalve zij zelf joh. Lekker laten lullen
    Vind ik leuk
    jakeisback +4703
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:39
    Heel Nederland walgt van Amsterdam? Man man man laat je niet zo kennen. Het gaat over een speler van Watford die ook een akkoord had met Ajax. Waarom die haat wat heeft Amsterdam jou aangedaan? Net alsof Rotterdammers niet trots zijn op hun stad.
    Vind ik leuk
    RebelVox +5046
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:49
    artikel 360 over deze transfer tjonge had liever een stuk gezien over een spelertje van Ajax D1
    Vind ik leuk
    RtdDub +8351
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:26
    Hou vol. Bijna interland periode en dan komen die D1 verhalen vanzelf.
    Vind ik leuk
    AFFA +1295
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:41
    Stakker
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2643
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:50
    Nou, Ajax is wel een mooiere club als Watford. Dat heeft niks te maken met vol zijn van jezelf
    Vind ik leuk
    Spiegel +7616
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:06
    Ook dat is subjectief.

    Voor hem misschien niet.

    Ook durf ik sterk te betwijfelen of het contract bij Ajax veel aantrekkelijker was dan bij watford.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2643
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:13
    Nou goed, qua naamsbekendheid en verleden is Ajax wel een mooiere club
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:24
    Want hij had in Brazilië posters van Watford boven zijn bed hangen??
    Vind ik leuk
    Spiegel +7616
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:33
    Wat doet jou denken dat ie ze wel van Ajax had hangen dan?

    Het is gewoon subjectief.

    Wat de ene mooi vindt, hoeft de ander niet perse mooi te vinden.

    Ik vind bijv PSV mooier dan Ajax, jij andersom.

    Dan is het toch gewoon een kwestie van smaak en dus subjectief?
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7387
    woensdag 14 maart 2018 om 00:45
    Broodvoetballer die kiest voor het geld, niks mis mee moet alleen geen lulkoek verhalen gaan vertellen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:53
    Is het ook
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:54
    Wat een domme reactie. Berghuis verkoos ook Feyenoord boven Watford en wat mij betreft groot gelijk.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:01
    Berghuis verkoos Watford boven Feyenoord. Maar aangezien hij te slecht was ging hij naar Feyenoord. Feyenoord was dus zijn back up.
    Vind ik leuk
    meinema +1014
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:36
    Lees je dan eerst maar ff in
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10330
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:43
    Hoezo walgt heel Nederland van Ajax? Dat is alleen weggelegd voor trieste figuren zoals jou. Ik denk dat de groep die stiekem begint te glimlachen van de grote achterstand in punten van de regerend kampioen inmiddels groter is dan de groep die walgt van Ajax.
    Vind ik leuk
    13 +10017
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:57
    Je krijgt geen bijval so far, maar misschien wel na mijn reactie:)
    Vind ik leuk
    Koeroe +8934
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:48
    Interesseert me niet
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7387
    woensdag 14 maart 2018 om 00:46
    Misschien moet jij je eens laten bijspijkeren inzake Amsterdam, dat geldt nog steeds als het centrum van Europa.
    Vind ik leuk
    Koeroe +8934
    woensdag 14 maart 2018 om 06:09
    Hahahaahaha
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 07:37
    Ik woon niet in Amsterdam en ik walg niet van Amsterdam....
    Vind ik leuk
    Spartan +4793
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:37
    Hij had bij Ajax Champions League kunnen spelen????
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:10
    Kus van Elton John... voor wie daar van houdt.
    Vind ik leuk
    Wzawzsn +73
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:16
    Daar wil toch niemand voetballen in dat wespennest
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    13 +10017
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:27
    Ben toch wel benieuwd waar jouw nickname voor staat?
    Vind ik leuk
    Guusman +5942
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:28
    .
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    13 +10017
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:58
    Hé Guuskerel, je schreef hier toch echt niets raars. Ben je nu overal reacties aan het weghalen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:01
    Inderdaad, niemand houdt van wespen.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7021
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:22
    Is na een goed begin wel weggezakt.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Guusman +5942
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:28
    yep
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    patatboer +268
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:31
    Wat kinderachtig, godverdomme.
    Vind ik leuk
    Guusman +5942
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:36
    Vloeken ja.
    Vind ik leuk
    Thobar +3647
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:46
    Wat houd de zaakwaarnemer
    moet met een t
    Vind ik leuk
    Thobar +3647
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:46
    het is namelijk; een zaakwaarnemert
    net zoals het een trainert is :)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:54
    Whats up met de T

    O wacht laat maar je bent zo een zielige dump figuur
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Thobar +3647
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:36
    Was maar een geintje. Heb er voor jou (en anderen die dat niet snappen) maar een :) bijgezet.
    Dat moet blijkbaar
    Vind ik leuk
    13 +10017
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:59
    Bij mij maakt autocorrect van na ook naar en als je daar ff niet op bedacht bent, krijg je dus zo’n foutje.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Guusman +5942
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:04
    .
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    13 +10017
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:06
    Vinden mensen op voetbalforum meestal niet echt leuk Guusman.
    Vind ik leuk
    Guusman +5942
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:25
    .
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Guusman +5942
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:41
    Er worden heel veel dingen gezegd die Guusman niet zo leuk vindt.
    Vind ik leuk
    Guusman +5942
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:42
    Ben vandaag alweer voor van alles uitgemaakt en dat mag en moet kunnen blijkbaar.
    Vind ik leuk
    13 +10017
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:47
    Heb ik niet gezien, maar dat is niet leuk natuurlijk. Zag alleen die vloek hierboven. En VP treedt volgens mij alleen op bij extreme dingen. Bij VI wordt veel sneller opgetreden, maar dat is dan juist weer helemaal naar de andere kant doorgeschoten. Dan toch maar liever het gematigde moderate beleid hier. Maar nee, ik hou er niet van als mensen elkaar voor van alles en nog wat uitmaken, dat dat duidelijk moge zijn :)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Guusman +5942
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:54
    In het S.Swart topic.
    Vind ik leuk
    Guusman +5942
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:00
    Een beetje plagen moet kunnen toch , of ietwat gevat reageren op een post,
    dat zijn soms inkoppers.
    Heb ook wel eens een spelfout gemaakt hoor en daar werd ik hartelijk om uitgelachen,
    terecht vond ik het ook nog, ik zat er niet mee eigenlijk.
    Vind ik leuk
    13 +10017
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:05
    Plagen moet kunnen. Maar hou zelf ook niet heel erg van spellingverbeteraars. Goed mogelijk dat dat komt doordat dochter dyslexie heeft. Zal Swart topic ff opzoeken.
    Vind ik leuk
    Guusman +5942
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:11
    Ik denk wel dat het mee weegt in jouw gevoel over de spellingsfouten corrigeren.
    Maar doe het niet altijd bij iedereen, alleen bij mensen die erom vragen
    en/of als ik er zin in heb ;)
    Vind ik leuk
    13 +10017
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:24
    Op VI is trouwens een Guuswinnaar blijft perfect. Die doet me dus altijd ff aan jou denken :)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Guusman +5942
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:49
    It wasn't me :))
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:07
    Fora of forums ;-)
    Vind ik leuk
    13 +10017
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:16
    Musea of museums
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:21
    Is dit een questionnaire? Kan beiden.
    Vind ik leuk
    13 +10017
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:41
    Haha, ik begreep niet waar jouw comment op sloeg, from there.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7021
    woensdag 14 maart 2018 om 14:15
    Aangepast ;-)
    Vind ik leuk
    HJR +6331
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:04
    Inderdaad scoort niet meer en ook geen assists.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +7021
    woensdag 14 maart 2018 om 14:13
    Idd
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:23
    Watford is een hoger niveau, logische keuze
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:12
    Ja, Bob.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:42
    Weet ik
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:25
    5 goals en 4 assists in 30 wedstrijden? Ik weet niet eens of dat goed of slecht is in de Premier League als je bij Watford speelt ...
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +1501
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:35
    Zijn collega Troy Deeney heeft 6 doelpunten en 3 assists in 23 optredens.. Zeg het maar, volgens mij heeft Ajax geluk want dit lijkt op een duurdere Younes.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:47
    Aan de andere kant is het ook een stuk moeilijker voetballen in de PL he? Misschien had hij in Nederland wel betere cijfers gehad ...
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +1501
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:59
    Kan zeker, maar aangezien de doelpunten en assist voornamelijk aan het begin van het seizoen zijn gemaakt doet het mij meer denken aan een onetrickpony. Die als ze hem door hebben best af te stoppen is. (zoals Younes ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:06
    Zou kunnen. Maar even afwachten dan of we over 5 jaar nog van hem horen..
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +1501
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:30
    Hoop hem tegen die tijd alweer vergeten te zijn ;-)
    Vind ik leuk
    HJR +6331
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:06
    Die goals en assists waren in het begin. Laatste paar wedstrijden deed hij dat niet meer.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:26
    Zelfs in aanzien in het buitenland daalt Ajax hard.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +16914
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:28
    Zolang ze maar weten dat PSV uit het land van Ajax komt ;)
    Vind ik leuk
    JustH +9394
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:30
    Over jouw club wordt helemaal nooit meer gesproken
    Vind ik leuk
    Niels92 +11044
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:41
    Net zoals de rest van de Nederlandse clubs Bien :)

    Vind ik leuk
    AFFA +1295
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:45
    Kun je nagaan hoe hard die vereniging van jou daalt,want die hebben nog nooit aanzien gehad waar je ook komt Ajax kennen ze.
    Vind ik leuk
    jakeisback +4703
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:47
    Piep piep piep opperCalimero baby Lozano. Finalist Ajax vs boerenclubje PSV die de derde voorrondes Europa League eruit is geknikkerd. Wij zijn Ajax en wij hebben 4 Europese finales gespeeld in 25 jaar tijd. Jou PSV sinds de jaren 80 al niet meer. Ajax is in alles superieur aan PSV. Zeker met de status in het buitenland
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5397
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:27
    Premier League of kabouter competitie. Keuze is vrij makkelijk.
    Vind ik leuk
    Guusman +5942
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:29
    .
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4721
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:30
    Dat hij bij AJAX meer kon verdienen vindt ik vreemd, aangezien hier laatst een artikel stond dat hij 't ook voor 't geld heeft gedaan.
    Vind ik leuk
    JustH +9394
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:31
    Ik denk ook dat hij een beetje jokt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:30
    Geloof ik echt helemaal niets van. Wat verdienen de grootverdieners bij Ajax? Hoeveel moest berghuis wel niet inleveren toen (weliswaar naar Feyenoord) hij terugkwam?
    Zwamverhaal dit.
    Vind ik leuk
    Mo +11242
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:34
    Salarisverschil tussen Ajax en Feyenoord is wel groot hoor
    Vind ik leuk
    Maan88 +2507
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:31
    Wie wil er nou wel voor ajax uitkomen??
    Vind ik leuk
    GREY/WHITE +13264
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:33
    Perr Schuurs en Bande,die willen wel.
    Vind ik leuk
    Maan88 +2507
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:49
    Ja die hebben het nu ook al zo gemaakt zoals richarlyson. Perr is een talent waarvan ik hoop dat hij het gaat redden, puur voor het NL voetbal. En dat ie dan voor ajax kiest prima. Maar 8.5 miljoen voor Bandé, man o man wat wat gaat die jullie tegenvallen. Die wordt binnen een half seizoen gedumpt let maar op.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:35
    Bij Ajax meer? Nooit. Dat is een leugen van hem, deze zuid amerikaanse jongens spelen ook voor hun familie, dan had hij dus per definitie voor Ajax moeten hebben gekozen. Natuurlijk verdient hij meer in Engeland. Slap excuus.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Fr!ts +114
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:37
    Daar heeft ajax nu Bande voor.
    Vind ik leuk
    WRFM +825
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:40
    Champions leauge???
    Hebben ze hem voorgelogen
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:44
    Maar dat doe je neit.
    Vind ik leuk
    jessec +31
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:45
    Bij Ajax Sjampions Liekie? Tatatatatata
    Vind ik leuk
    stratumseind +134486
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:45
    Ik weet zeker dat ie het liegt
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:48
    Hij begon goed, maar staat naar mijn weten nu al een wedstrijd of 10/15 op dit aantal goals en assists.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:52
    Zo nu de hele voorpagina gevuld met nieuws over ajax. Vreselijk interessant uiteraard...
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18208
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:57
    En door...
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:06
    Goed begonnen bij Watford, maar de laatste weken niks van terug te zien.
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:16
    ''waarschijnlijk ook in de Champions League kunnen spelen''

    Is er een Champions League waar ik niet van af weet?
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21058
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:25
    Spelen met veltman of spelen met PL spelers, zou het ook wel weten.
    Vind ik leuk
    Dorzon +3880
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:27
    Die gozer spoort niet. Als hij eerst bij Ajax was gaan ballen had hij wat ervaring op kunnen doen en als hij echt goed is had hij bij een beter club in engeland terecht gekomen. Zie Sanchez.

    En CL voetbal bij ajax........dat is al jaren niet meer het geval. Zou hij zich wel inlezen voor hij ergens mee in gesprek gaat.
    Vind ik leuk
    fr1963 +1929
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:51
    Verstandige keuze! Al jaren geen CL meer in adam. Eigenlijk al jaren helemaal niets in amsterdam....
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1017
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:02
    Tuurlijk. Als hij bij Watford al een contract tekende waarmee hij minder geld zou gaan verdienen, dan zit er ongetwijfeld een clausule in voor een salarisverhoging bij een bepaald aantal wedstrijden. Die jongen gaat nooit van zijn leven in de Premier League basis voetballen met een Eredivisie salaris.
    Vind ik leuk
    Eindje040 +839
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:04
    Hahahaha kon meer verdienen bij ajax, en dan naar watford gaan:) geweldig...
    Vind ik leuk
    Mari +5042
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:09
    Hij kon wat meer verdienen, maar de zaakwaarnemers véél minder
    Vind ik leuk
    j-roen11 +570
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:19
    Who cares? Blijven maar berichten van deze knakker langs komen. Stond er overigens niet vorige week nog een bericht dat hij voor het geld bij Watford tekende?!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7387
    woensdag 14 maart 2018 om 00:43
    Precies. Broodvoetballers zijn het ze komen niet voor de prijzen maar voor het geld waar de hele familie van mee kan vreten
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7387
    woensdag 14 maart 2018 om 00:42
    Dat hij beweerd dat hij bij Ajax meer kon verdienen is lariekoek omdat Ajax geen 6 miljoen aan salaris betaald Richarlison verdient bij Watford 5.4 miljoen inclusief alles.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 07:39
    Deze kwal stond al op Schiphol om een contract te tekenen bij Ajax. Bij Ajax kon ie meer verdienen? Alsof Ajax 5 miljoen per jaar betaald.....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Bij Ajax kon ik meer verdienen, maar spelen in de Premier League was mijn droom'