'Heel moeilijke week' voor Ajacied na 'shit experience': 'Mijn eerste grote fout'

'Heel moeilijke week' voor Ajacied na 'shit experience': 'Mijn eerste grote fout'

Gepubliceerd: dinsdag 13 maart 2018 om 17:44di 13-03-2018 om 17:44

Max Wöber heeft een 'heel moeilijke week' achter de rug in Amsterdam. Onder meer door een gigantische fout van de jonge Oostenrijker leed Ajax op 4 februari een dure nederlaag bij Vitesse. Wöber trok het zich zwaar aan. 

"Het was een moeilijke week, een heel moeilijke week. Ik maakte in Arnhem de eerste grote fout in mijn carrière. Ik kan me geen grotere fout herinneren waar een doelpunt uit voortkwam. Het was een shit experience voor mij", vertelt de verdediger in gesprek met Ajax Life

Tegen sc Heerenveen (4-1 winst) stond Wöber een week later gewoon weer in de basis. "Ik heb veel geleerd van Vitesse-uit, al voelde ik zondag meer druk dan bij andere duels. Ik stak mijn hoofd in het zand en wilde voetballen alsof er niets was gebeurd."

"We speelden de laatste weken niet zo goed als we kunnen, maar lieten zien dat we nog steeds potentie hebben. We kunnen dus wel een goede wedstrijd op de mat leggen."

Plaats een reactie

dinsdag 13 maart 2018 om 17:48
Leert die jongen alleen maar van, vind het nog steeds een goede aankoop. Geen sanchez, maar wel gewoon prima.
Vind ik leuk
stratumseind +195513
dinsdag 13 maart 2018 om 17:48
Wen er maar vast aan jochie : Er gaan daar nog veel meer "shit momentjes" komen.
Vind ik leuk
3ziz +263
dinsdag 13 maart 2018 om 17:58
Reactie verwijder door vp.
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 18:01
Volgens mij is het best logisch als je afgunst hebt naar een rivaal toe zoals ik heb met feyenoord en psv. Daarnaast zijn er ook weinig psv topics hier op vp en was hij al enigzins kritisch op psv afgelopen weekend. Zo woest heb ik stratum niet vaak zien reageren hoor haha
Vind ik leuk
Always PSV +17040
dinsdag 13 maart 2018 om 18:10
Heb je zaterdagavond hier op VP iets gemist? Alle Ajacieden gingen los hier!
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 18:22
Ja, zat de finale van Wie is de mol te kijken. Des te leuker dat ik na de mol goed voorspeld te hebben ook nog eens te horen kreeg dat psv ff onderuit ging.
Vind ik leuk
Jozef +44672
dinsdag 13 maart 2018 om 21:23
Niet alle, dat weet ik pertinent zeker....

Vind ik leuk
Always PSV +17040
dinsdag 13 maart 2018 om 21:27
Had je een feestje oid, het waren er wel veel. Ook wel terecht trouwens.
Vind ik leuk
Jozef +44672
dinsdag 13 maart 2018 om 21:31
Goed geraden. Avondje stevig geborreld met ouwe maats. Geweldig. De stemming werd niet echt minder toen we de uitslag zagen.
We hebben er heel beschaafd nog een paar extra op gedronken... :-)
Vind ik leuk
Always PSV +17040
dinsdag 13 maart 2018 om 21:39
Zou ik zeer zekers ook gedaan hebben. Ik heb zaterdag maar een 'bitter' garnituur genomen.
Vind ik leuk
stratumseind +195513
dinsdag 13 maart 2018 om 18:02
ik vind jou ook best een leuk persoon
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 21:33
Dat is niet lief, zelfs niet voor een PSV’er .
Vind ik leuk
Wzawzsn +61
dinsdag 13 maart 2018 om 17:52
Het is al shit als daar voetbalt
Vind ik leuk
yuuup +10843
dinsdag 13 maart 2018 om 18:27
Het enige wat shit is, is je spelling.
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 17:53
Fijn nog meer ajax nieuws....
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 18:16
Kan nooit genoeg nieuws zijn. Hoe meer er reageren hoe groter Ajax wordt. Next.
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 18:25
Zie je in resultaten weinig van... veel praten en weinig bereiken...next idd
Vind ik leuk
yuuup +10843
dinsdag 13 maart 2018 om 18:29
Dus bij Roda mag niemand iets zeggen?
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 18:32
Media aandacht Coentje. Next.
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 20:46
Meeste media aandacht hier, toch prijs! Gefeliciteerd
Vind ik leuk
ihvmmdk +7195
dinsdag 13 maart 2018 om 17:58
Kan gebeuren, kwam terug van een blessure en moet je weer acclimatiseren.
Vind ik leuk
UitdeBijlmer +3427
dinsdag 13 maart 2018 om 18:05
Ik geef Ten Hag de schuld! Door de noodoplossing van Keizer door te zetten heeft hij Wöber het idee gegeven dat we op die positie liever een middenvelder zien.
Vervolgens mag Wöber weer meedoen en maakt hij spontaan een fout doordat hij verder wil door voetballen als dat hij kan.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 18:05]
Vind ik leuk
dinsdag 13 maart 2018 om 18:11
Niveau van de spelers is niet hoog. Wober is ook een redelijke speler die je ook kan opleiden.
Vind ik leuk
Cookee +12767
dinsdag 13 maart 2018 om 18:16
Was ook geen lekkere bal van de Ligt, die dacht ook... mooi weg dat ding.
En terug op de keep kon ook niet, dus.
Vind ik leuk
Butsbal +14759
dinsdag 13 maart 2018 om 19:31
Je eerste grote fout was tekenen bij Ajax haha
Vind ik leuk
Setovitch +1419