'Heel moeilijke week' voor Ajacied na 'shit experience': 'Mijn eerste grote fout'

    'Heel moeilijke week' voor Ajacied na 'shit experience': 'Mijn eerste grote fout'

    dinsdag 13 maart 2018 om 17:44

    Max Wöber heeft een 'heel moeilijke week' achter de rug in Amsterdam. Onder meer door een gigantische fout van de jonge Oostenrijker leed Ajax op 4 februari een dure nederlaag bij Vitesse. Wöber trok het zich zwaar aan. 

    "Het was een moeilijke week, een heel moeilijke week. Ik maakte in Arnhem de eerste grote fout in mijn carrière. Ik kan me geen grotere fout herinneren waar een doelpunt uit voortkwam. Het was een shit experience voor mij", vertelt de verdediger in gesprek met Ajax Life

    Tegen sc Heerenveen (4-1 winst) stond Wöber een week later gewoon weer in de basis. "Ik heb veel geleerd van Vitesse-uit, al voelde ik zondag meer druk dan bij andere duels. Ik stak mijn hoofd in het zand en wilde voetballen alsof er niets was gebeurd."

    "We speelden de laatste weken niet zo goed als we kunnen, maar lieten zien dat we nog steeds potentie hebben. We kunnen dus wel een goede wedstrijd op de mat leggen."

    Plaats een reactie

    dinsdag 13 maart 2018 om 17:48
    Leert die jongen alleen maar van, vind het nog steeds een goede aankoop. Geen sanchez, maar wel gewoon prima.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34805
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:12
    Vind ik ook. Hoe meer fouten je maakt als jeugdspeler, hoe meer je leert!
    Dat dit ten koste kan gaan van een landstitel, tja, dat hoort bij het leermomentje.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7387
    woensdag 14 maart 2018 om 00:40
    Wöber is een goede aankoop, hij speelt maanden niet en als hij dan speelt maakt hij een fout als je dit afzet tegen de 100% kansen die Huntelaar mist.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134448
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:48
    Wen er maar vast aan jochie : Er gaan daar nog veel meer "shit momentjes" komen.
    Vind ik leuk
    3ziz +270
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:58
    Reactie verwijder door vp.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:01
    Volgens mij is het best logisch als je afgunst hebt naar een rivaal toe zoals ik heb met feyenoord en psv. Daarnaast zijn er ook weinig psv topics hier op vp en was hij al enigzins kritisch op psv afgelopen weekend. Zo woest heb ik stratum niet vaak zien reageren hoor haha
    Vind ik leuk
    Always PSV +6889
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:10
    Heb je zaterdagavond hier op VP iets gemist? Alle Ajacieden gingen los hier!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:22
    Ja, zat de finale van Wie is de mol te kijken. Des te leuker dat ik na de mol goed voorspeld te hebben ook nog eens te horen kreeg dat psv ff onderuit ging.
    Vind ik leuk
    PSV NR1 +1622
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:37
    dat was de eerste keer dit jaar
    Vind ik leuk
    Jozef +32583
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:23
    Niet alle, dat weet ik pertinent zeker....

    Vind ik leuk
    Always PSV +6889
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:27
    Had je een feestje oid, het waren er wel veel. Ook wel terecht trouwens.
    Vind ik leuk
    Jozef +32583
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:31
    Goed geraden. Avondje stevig geborreld met ouwe maats. Geweldig. De stemming werd niet echt minder toen we de uitslag zagen.
    We hebben er heel beschaafd nog een paar extra op gedronken... :-)
    Vind ik leuk
    Always PSV +6889
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:39
    Zou ik zeer zekers ook gedaan hebben. Ik heb zaterdag maar een 'bitter' garnituur genomen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134448
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:02
    ik vind jou ook best een leuk persoon
    Vind ik leuk
    13 +10017
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:02
    Fatsoenlijk? Herlees je eigen comment gast.
    Vind ik leuk
    JustH +9394
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:10
    Je kan ook normaal reageren, of helemaal niet.
    Vind ik leuk
    Kijkmaar +1753
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:22
    Stratum heeft helemaal gelijk. Een jonge centrale verdediger maakt nu eenmaal foutjes. En dus zal die vaker shit momentjes hebben. Klagen om te klagen noem ik dit
    Vind ik leuk
    035 +3205
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:48
    Flauw straatje..........
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:33
    Dat is niet lief, zelfs niet voor een PSV’er .
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7387
    woensdag 14 maart 2018 om 01:08
    Gut heb je die stem uit de pishoek ook weer, wat een stumper ben je toch!
    Vind ik leuk
    stratumseind +134448
    woensdag 14 maart 2018 om 09:22
    Ik ok van jou
    Vind ik leuk
    Wzawzsn +73
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:52
    Het is al shit als daar voetbalt
    Vind ik leuk
    yuuup +8380
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:27
    Het enige wat shit is, is je spelling.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:53
    Fijn nog meer ajax nieuws....
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:16
    Kan nooit genoeg nieuws zijn. Hoe meer er reageren hoe groter Ajax wordt. Next.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:25
    Zie je in resultaten weinig van... veel praten en weinig bereiken...next idd
    Vind ik leuk
    yuuup +8380
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:29
    Dus bij Roda mag niemand iets zeggen?
    Vind ik leuk
    035 +3205
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:51
    Nu even niet?? :-))
    Vind ik leuk
    yuuup +8380
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:29
    VP moet niet alles overnemen. Maar zolang onze PSV vrienden massaal erop reageren kun je het ze eigenlijk ook niet kwalijk nemen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:32
    Media aandacht Coentje. Next.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:46
    Meeste media aandacht hier, toch prijs! Gefeliciteerd
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:53
    4 februari? Ik weet dat jullie bij VP meestal een week of wat achterlopen op de realiteit, maar een maand is wel heel veel nietwaar?
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +5815
    dinsdag 13 maart 2018 om 17:58
    Kan gebeuren, kwam terug van een blessure en moet je weer acclimatiseren.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +1501
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:05
    Ik geef Ten Hag de schuld! Door de noodoplossing van Keizer door te zetten heeft hij Wöber het idee gegeven dat we op die positie liever een middenvelder zien.
    Vervolgens mag Wöber weer meedoen en maakt hij spontaan een fout doordat hij verder wil door voetballen als dat hij kan.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:11
    Niveau van de spelers is niet hoog. Wober is ook een redelijke speler die je ook kan opleiden.
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    dinsdag 13 maart 2018 om 18:16
    Was ook geen lekkere bal van de Ligt, die dacht ook... mooi weg dat ding.
    En terug op de keep kon ook niet, dus.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11392
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:31
    Je eerste grote fout was tekenen bij Ajax haha
    Vind ik leuk
    035 +3205
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:52
    Die van jou is jouw account op VP!!!!
    Vind ik leuk
    Butsbal +11392
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:56
    Hey 035 zoek effe iemand anders uit. Je verveelt me
    Vind ik leuk
    035 +3205
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:30
    Kan ik mij voorstellen als jijzelf niets inhoudelijks te melden hebt.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11392
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:33
    Heb je daar nou echt een half uur over moeten denken ?
    Vind ik leuk
    035 +3205
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:36
    Nee hoor, maar ik heb ook nog zoiets als een sociaal leven en dat is voor mij belangrijker. Ik denk dat dit bij jou anders is omdat jij direct reageert op mij. Maar voor mij geen probleem dat jij niets anders te doen hebt. :-))))
    Vind ik leuk
    Setovitch +1542
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:46
    Kan de beste gebeuren behalve messi
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Heel moeilijke week' voor Ajacied na 'shit experience': 'Mijn eerste grote fout'