'United kan na Sánchez weer grote vis wegkapen voor de neus van City'

    'United kan na Sánchez weer grote vis wegkapen voor de neus van City'

    dinsdag 13 maart 2018 om 21:12

    De interesse van Manchester City in Shakhtar Donetsk-middenvelder Fred is bekoeld. Volgens The Telegraph hoopt nu stadgenoot Manchester United met de 25-jarige Braziliaan aan de haal te gaan.

    The Red Devils zijn gebaat bij vers bloed op het middenveld, aangezien Michael Carrick aan het einde van het seizoen stopt en Marouane Fellaini een aflopend contract heeft. Shakhtar-directeur Sergei Palkin gaat ervan uit dat Fred komende zomer vertrekt. "Als het niet naar Manchester City is, dan naar Manchester United. Hij is klaar voor de beste competities."

    Het prijskaartje van Fred wordt geschat op 45 miljoen euro. Hij zou na Alexis Sanchez de tweede grote vis zijn die United wegkaapt voor de neus van de stadgenoot. De interesse van City sluimert nog wel, nadat een winterse transfer afketste. De Premier League-koploper kijkt echter ook naar andere opties, zoals Julian Weigl van Borussia Dortmund, weet The Telegraph.

    Fred laat aan ESPN weten dat een overstap naar City nog altijd tot de mogelijkheden behoort. "Het is een geweldig team, ik zou heel blij zijn om daar te spelen. Maar dat geldt ook voor United, Chelsea, Arsenal of andere clubs met een grote traditie in Europa."

    Plaats een reactie

    dinsdag 13 maart 2018 om 21:16
    En Mourinho maar denken dat hij pep zijn visie kan gaan uitvoeren.
    Vind ik leuk
    power +4837
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:20
    Kopen, Kopen blijf kopen die clown Mourinho, laten verdedigen allemaal
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:23
    Rugby'ers zijn over het algemeen een stuk goedkoper
    Vind ik leuk
    power +4837
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:25
    Lijk mij ook, kan ze beter daar speler halen
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7493
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:07
    Mourinho heeft last van het PSV syndroom, wat jullie willen, wil ik ook.
    Vind ik leuk
    Ziggotje +1044
    woensdag 14 maart 2018 om 00:09
    wat kampioen worden??
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7493
    woensdag 14 maart 2018 om 00:11
    Het Calimero gedrag, en dat kampioen worden doe aan het einde van de rit niet halverwege het seizoen.
    Vind ik leuk
    Ziggotje +1044
    woensdag 14 maart 2018 om 07:37
    heb je dat geleerd in de laatste speelronde van het seizoen 2015/2016?
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14792
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:26
    Vraag me af wanneer iemand Paulinho van Vasco de Gama gaat oppikken. Horen binnenkort toch Barcelona/Real Madrid bij te staan.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7493
    woensdag 14 maart 2018 om 00:12
    Denk niet Barcelona na aankoop Griezmann zal anders te druk worden maar denk wel dat deze zomer Pavon gehaald wordt door Real.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14792
    woensdag 14 maart 2018 om 06:46
    Paulinho is zeventien, hè? Dacht dus eerder aan een Vinicius Junior aankoop: even terughuren aan Vasco. Is echt een enorm groot talent.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:30
    Manchester United moet van buiten spleen en daarna gooi die de bal naar het midden van het doelpunt. En binnen...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18217
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:30
    Schijtbakken voetbal bij United
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:36
    Van 2 kanten is het voorzichtigheid troef. Wie heeft het meeste geduld?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18217
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:46
    Ik vind het echt bedroevend Wim. Denk dat ik m'n kicksen maar ga aantrekken.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7493
    woensdag 14 maart 2018 om 00:13
    Sevilla heeft meer kwaliteit dan United als het gaat om aanvallen.
    Vind ik leuk
    Vidar +739
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:46
    Niet nodig bij United, opvolger van Carrick hebben we al in McTominay/Herrera. Daarnaast komt Fosuh-Mensah terug, dus ziet het nut niet. Voor aanvallende middenvelder kun je ook nog Angel Gomes opstellen.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7493
    woensdag 14 maart 2018 om 00:14
    Je kunt wel aanvallers halen maar als jij ze als trainer niet opstelt heb je er weinig aan.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +4734
    woensdag 14 maart 2018 om 03:03
    Die Fosuh-Mensah gaat toch nooit kansen krijgen onder Mourinho.Uiteindelijk wordt daar toch weer een naam gekocht.
    Vind ik leuk
    Maan88 +2507
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:14
    Zou mooi zijn. Ik wil united weer eens mee zien doen voor de titel. Dit seizoen is city echt heer en meester maar wat zou het mooi zijn als het eens een jaar echt spannend wordt en clubs als City, Spurs, Arsenal, United, Liverpool en Chelsea tot de laatste wedstrijden strijden om de titel.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7493
    woensdag 14 maart 2018 om 00:14
    United wordt geen kampioen met Mourinho dat kun je gewoon vergeten!
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15675
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:23
    Jullie zeggen 2x dat de City interesse is gekoeld en daardoor United interesse heeft. Jullie zeggen ook 2x dat United hem weg kaapt. Beetje tegenstrijdig niet?
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1592
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:07
    Met mourinho als trainer wordt het ieder seizoen een verschrikkelijk schouwspel. Zijn hele leven anti voetbal. Zelfs Inter was niet om aan te zien toen hij daar trainer was.
    Maar goed...geef de miljoenen maar uit. Het publiek zal er straks wel zat van worden.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7493
    woensdag 14 maart 2018 om 00:16
    Na 2010 met Inter heeft hij geen dikke prijs meer gewonnen, vorige seizoen de EL tegen Ajax was ook geen wereldwonder voor nodig. Mislukt bij Real en bij Cheslea waar anderen met dezelfde spelers wel de CL wonnen.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1592
    woensdag 14 maart 2018 om 00:52
    Waardeloos voetbal. En al die kleine schaaltjes naast de berker in Engeland zeggen mij ook helemaal niks
    Vind ik leuk
    Ryan82 +854
    woensdag 14 maart 2018 om 07:42
    koop maar raak beleid
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 08:35
    Mourinho lekker eruit pleiten, slechtste zet ooit. Als v Gaal er nog had gezeten had je dit seizoen CL finale gespeeld met de selectie die er nu staat
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 09:03
    Dat je nog bij die club wil spelen, met die lul aan het roer.
    Vind ik leuk
    rinirat +1535
    woensdag 14 maart 2018 om 10:33
    Wie wil er nu naar United?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'United kan na Sánchez weer grote vis wegkapen voor de neus van City'