Manchester United verveelt kijkers: 'Gadverdamme, echt een verschrikkelijke ploeg'

    Manchester United verveelt kijkers: 'Gadverdamme, echt een verschrikkelijke ploeg'

    Gepubliceerd: dinsdag 13 maart 2018 om 21:43di 13-03-2018 om 21:43

    Manchester United en Sevilla hebben er niet bepaald een enerverende Champions League-avond van gemaakt. Beide ploegen gaan na een slaapverwekkende eerste helft met 0-0 aan de thee, tot afgrijzen van de tv-kijkers. Een greep uit de reacties via Twitter, waar vooral Manchester United er bekaaid vanaf komt:

    Plaats een reactie

    3Bier +10752
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:46
    Je verwacht het niet hè....
    Vind ik leuk
    power +6115
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:48
    Had niks anders verwacht van die clown Mourinho, Unted is geen echte united door hem
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:54
    Inderdaad, normaal klappen ze er vol op.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:55
    Nee had het echt niet verwacht. Dacht dat Mourinho vandaag pep wel even zou overtreffen. Valt me echt tegen
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3060
    woensdag 14 maart 2018 om 08:50
    Die valt mij heel vaak tegen.
    Vind ik leuk
    PredatorA +6558
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:01
    Deze (terechte) kritiek was er 2 weken geleden ook al en toch kiezen de mensen er zelf voor om weer te gaan kijken! ;)
    Vind ik leuk
    3Bier +10752
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:04
    Ja TV'tje staat gewoon weer aan inderdaad. Beetje op de achtergrond. Uiteindelijk weet je dat Man Utd met 1-0 gaat winnen. Maar toch hoop je tegen beter weten in op een goaltje van Sevilla.
    Vind ik leuk
    PredatorA +6558
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:17
    Het staat inmiddels 0-1 voor Sevilla! ;)
    Vind ik leuk
    3Bier +10752
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:18
    Haha ja lekker man!
    Vind ik leuk
    PredatorA +6558
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:25
    0-2.. :P
    Vind ik leuk
    3Bier +10752
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:25
    1-2
    Vind ik leuk
    PredatorA +6558
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:27
    Haha zou het dan nog spannend worden?

    Moet Man Utd nu wel nog een keer gelijk scoren..
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4937
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:47
    Jammer dat Roma Sjaktar niet wordt uitgezonden. Dat is toch een stuk leuker met al die Brazilianen die wel kunnen voetbal.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8962
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:50
    Als je Ziggo hebt. Zet het schakelprogramma erop. Ga je misschien nog een goal zien.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14262
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:48
    Kon je wel verwachten. Zijn alle vier geen topteams
    Vind ik leuk
    Koeroe +12536
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:49
    Lekker Martial en Pogba inbrengen voor Lukaku en Fellaini
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:52
    Idd. Die Belgen zo snel mogelijk raus.
    Vind ik leuk
    Sil95 +11313
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:09
    Je bent toch al leip als je spelers als Martial en Pogba laat banken en vervolgens Fellaini opstelt?
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +938
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:22
    Met alle respect Pogba is ook een overschatte voetballer. Wel beter als Fellaini!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 23:23]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:50
    Die laatste commentaar is lekker hoor.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6759
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:55
    Wat een ongelooflijke zaad wedstrijd legt United op de mat zeg

    En lekker achter Mourhino blijven staan
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1854
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:56
    Aan de ene kant denk ik van, ja het is saai. Maar het is wel een beetje typisch Nederlands gezeik, want uiteindelijk gaat het wel om het resultaat
    Vind ik leuk
    Hyena +30622
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:31
    Gelukkig is het resultaat er nu ook niet.
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1854
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:35
    Gelukkig niet nee. Als er ook geen resultaat wordt behaalt blijft er niets over bij teams van mourinho
    Vind ik leuk
    henkmeijer +3234
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:00
    Manchester Antited
    Vind ik leuk
    Sil95 +11313
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:09
    Wat een zaadvoetbal produceert United..
    Vind ik leuk
    Piet44 +336
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:16
    Gelukkig gaan ze eruit , wat heerlijk !!!
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6759
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:20
    United (en met name Mourhino) krijgen hier het deksel op de neus

    Inmiddels 0-2
    Misschien zien ze nu in dat Mourhino totaal ongeschikt is om trainer te zijn
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 22:22]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:22
    Heerlijk dit. Kan ik echt zo van genieten. Antivoetbal bestraft.
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1463
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:21
    Is toch te verwachten. Zelfs tegen Ajax in de EL finale wilde de miljoenen ploeg er geen wedstrijd van maken.
    Dan krijg je dit.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:38
    Ha die arrogante lul van een Mourhino ligt eruit
    Vind ik leuk
    Emnu +5222
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:38
    Hoppa, wegwezen met je schijtbakkenvoetbal.

    Lekker.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:53
    Hahaha sandro ramirez speelt toch voor everton?
    Vind ik leuk
    FSCeara +8730
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:04
    Engeland is echt de sterkste competitie ter wereld daarvoor word de CL al jaren gedomineerd door Spanje
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 08:43
    Is ook de sterkste competitie,meeste wedstrijden, de subtoppers en degradatie clubs hebben over het algemeen betere spelers....Spanje is alleen Barca en real....daar zie ik geen betis of Valencia of Sevilla kampioen worden en Atletico per ongeluk een keer...waar je in Spanje een top 2 heb heb je in Spanje een top 8
    Vind ik leuk
    FSCeara +8730
    woensdag 14 maart 2018 om 09:01
    Arsenal,liverpool ,tottenham worden ook geen kampioen.
    Dan blijft er City,Manu en chelsea over.de rest is ook niet veel beter dan middenmoot daar en die gaan ook ten onder in europa.zoals in alle landen heb je een 4 a 5 teams die bovenin draaien en de rest is opvulling.ook in Engeland !
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 10:01
    Volgens mij is het niet zo lang geleden dat Leicester kampioen werd. Kwestie van tijd dan manU, Tottenham, Liverpool of zelfs Arsenal weer kampioen word... Elk seizoen kan het en in Spanje en Duitsland weet je al wie er kampioen word voor het seizoen überhaupt begonnen is, niveau middenmoot ligt ook een stuk hoger dan in Spanje...tempo ligt velen malen hoger. Veeeeeeel meer wedstrijden. Waarom denk je dat Messi nooit naar PL zal gaan of een Neymar.... Dan vallen ze door de mand
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 maart 2018 om 10:03]
    Vind ik leuk
    FSCeara +8730
    woensdag 14 maart 2018 om 10:19
    In engeland kunnen ze tempo van Barca en Real niet aan.heel mss City maar voor de rest niemand. Dan kom je met leicester maar in Spanje word ook wel eens een ander kanpioen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 10:22
    Maar PL is tempo en fysiek, Barca en real zouden alleen maar rollenbollen en huilen om kaarten. En vrije trappen....
    Vind ik leuk
    KoiFreak +271
    woensdag 14 maart 2018 om 06:30
    Vreselijk om naar de Mourinho te kijken!
    Hij heeft alles veroorzaken (zie voorgaande clubs die hij getrainde speel ook een vuile voetbal)
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1866
    woensdag 14 maart 2018 om 07:36
    Ben ik nou de enige die dit soort twitter berichten van nobody's nog vervelender vind dan die wedstrijd?
    Vind ik leuk
    kees ee +637
    woensdag 14 maart 2018 om 12:25
    alweer de volgende britse ploeg exit uit europa !!, . . uit 't land van veel geld voor weinig voetbal !!, wie volgt ??
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws