Sevilla-supersub velt Manchester United: verrassende Europese uitschakeling

    Sevilla-supersub velt Manchester United: verrassende Europese uitschakeling

    Gepubliceerd: dinsdag 13 maart 2018 om 22:37di 13-03-2018 om 22:37

    Manchester United is dinsdagavond tegen een verrassende uitschakeling in de Champions League aangelopen. The Mancunians hadden in de heenwedstrijd tegen Sevilla met 0-0 gelijkgespeeld, maar liepen op het eigen Old Trafford tegen een nederlaag aan.

    Voor rust viel er nauwelijks iets te beleven in Manchester. De grootste kans van de eerste helft was voor Marouane Fellaini, die echter Sevilla-doelman Sergio Rico op zijn weg vond. De wedstrijd kabbelde voort totdat Wissam Ben Yedder een kwartier voor tijd mocht invallen.

    De Franse spits had na vijf minuten al tweemaal het net gevonden. Eerst verschalkte hij doelman David de Gea met een droge knal. Even later frommelde hij na een corner de 0-2 binnen. Romelu Lukaku zorgde nog voor de aansluitingstreffer, die echter veel te laat kwam voor The Red Devils.

    Plaats een reactie

    Hyena +30562
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:39
    Heerlijk dit, top dat het verschrikkelijke spelletje van Mourinho wordt afgestraft.

    Jammer wel dat ooit zo'n mooie club tegenwoordig dit "voetbal" op de mat legt. Onbegrijpelijk ook dat de supporters dit laten gebeuren. Dit moet toch niemand willen lijkt mij?

    Frank de Boer zal in ieder geval lekker slapen vannacht.
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3102
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:41
    Dat weet je vantevoren als je Mourinho aanstelt als trainer.
    Vind ik leuk
    Gerro +7266
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:50
    De club word dan ook omgedoopt naar (M)anti footbal club united
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10136
    woensdag 14 maart 2018 om 06:43
    Met mourinho als trainer weet je gewoon dat het niks wordt tegenwoordig .
    Zijn manier van spelen en zijn houding zijn niet goed voor welke club meer dan ook .
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14266
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:41
    Wat moeten die supporters dan doen? Die zullen dit vast ook niet willen, maar qua inkomsten is Man United misschien een halve procent afhankelijk van de supporters.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:42
    Als de resultaten tegenvallen dan vliegt Mourinho eruit.
    Vind ik leuk
    power +6092
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:42
    Die clown Mourinho eruit geschakeld ik slaap ook lekker van
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 22:44]
    Vind ik leuk
    Leedz +7058
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:44
    Winst voor voetbal
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:12
    Onzin. Verdedigen is ook voetbal. De bekrompenheid van het Nederlands voetbaldenken kost ons al jaren de kop.
    Vind ik leuk
    Leedz +7058
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:19
    Verdedigen is een onderdeel van het spelletje voetbal, totaliteit is gewoon voetballen.. plezier hebben in het spel, fans proberen te vermaken en de punten mee naar huis nemen en dat is vandaag gebeurd
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9438
    woensdag 14 maart 2018 om 07:15
    Jij bent zeker voor PSV
    Vind ik leuk
    TheManager +498
    woensdag 14 maart 2018 om 07:54
    Verdedigen kan een kunst zijn, zoals bij Juventus of Celtic, maar dat gaat vaak gepaard met mooie counters of ontzettend veel passie. Dat is wat anders als alleen maar de bus parkeren, schoppartijen (zoals M. dat bij Real toeliet) of zaadvoetbal op de mat te leggen (zoals nu met Man United en in het verleden met Chelsea). Er straalt gewoon weinig van dit Man United af. Dat verdedigen erbij hoort snap ik, maar Man United is geen kleine ploeg die het tegen het grote Sevilla opnam, ze hadden best wat meer mogen brengen niet?!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:50
    Hahahhaha
    Vind ik leuk
    Mo +11770
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:03
    Dat de supporters dit laten gebeuren? Hebben daar vrij weinig over te zeggen. Je weet ook wat je binnenhaalt met Mourinho. Die heeft nou eenmaal een hele andere spelopvatting als Klopp of Pep
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3102
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:39
    Mooi hoor!
    De ploeg die kwam om te voetballen wint.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:39
    Lekker voor dat rugby elftal
    Vind ik leuk
    Emnu +4829
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:46
    Pardon?

    Wil jij de mooie rugbysport niet door hey slijk halen met deze vergelijking?

    Schitterende aanvallen, vloeiend spel, nooit maar dan ook echt nooit gezeik op de scheids, schwalbes oid.

    Kijk zaterdag op BBC anders Engeland - Ierland, weet je iig waar je t over hebt.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22035
    woensdag 14 maart 2018 om 05:58
    Daar liggen ze niet te kermen na een stevige tackle
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14266
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:39
    Lekker. Af van dat afgrijselijke voetbal van United.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8940
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:40
    Hahahaha, doei Mourinho!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:40
    Hebben ze over zichzelf afgeroepen.
    Vind ik leuk
    Fr!ts +101
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:40
    HAHAHAHAHA LEKKER DAN!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:40
    Lekker voor Mourinho.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:41
    Hahahahahaha
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15886
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:41
    :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:42
    Sevilla heeft de bus gesloopt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:42
    Hahahahaha heerlijk dat laffe voetbal van Mourinho afgestraft. Zelfs thuis geen enkel risico nemen dan verdien je ook niks.
    Vind ik leuk
    3Bier +10706
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:48
    Heerlijk! Het voetbal heeft gewonnen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:50
    Dat je zelfs thuis met zo een giga vermogen en kwaliteit op het veld en bank zo speelt kan ik bij mijn hoofd niet bij.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9438
    woensdag 14 maart 2018 om 07:18
    Jij bent voor PSV en zegt dit?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:44
    Héérlijk Mourinho eruit!!!! Zonde voor ManU, maar lekker voor Jose.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:45
    2 Engelse clubs uitgeschakeld, nog 3 te gaan.
    Vind ik leuk
    power +6092
    woensdag 14 maart 2018 om 10:56
    Heb je een speciale account gemaakt om te vieren. lekker voor die Clown mourinho
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +2008
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:46
    Mou's ego is om 21:37 UTC veilig geland op planeet aarde hehe!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:48
    Pas bij de eerste goal stond ik pas op. De wedstrijd was zo saai dat ik maar op de bang ging liggen met een kussentje :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:48
    Verschrikkelijk jammer dat United eruit vliegt..

    Maar eerlijk gezegd is het ook terecht, 2 wedstrijden lang alleen maar verdedigd en eigenlijk in Sevilla al goed weg gekomen.
    Sevilla terecht door!

    Ik begin langzaam het gevoel te krijgen dat het tijd is om een andere trainer aan te trekken, Mourinho past niet bij een club als United!
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15886
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:50
    Hij heeft net bijgetekend. Hij mag nog wel paar jaar blijven.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:58
    Ja wat jullie betreft mag hij zeker blijven ;)

    Maar je weet toch ook dat dit voetbal niet bij een club als United past.. Ik volg de club al jaren en heb mooie dingen gezien toen Sir Alex Ferguson nog de coach was maar dit kan gewoon echt niet.

    Toen ik de opstelling zag met Fellaini en Matic als controleurs toen wist ik eigenlijk al wat voor wedstrijd we zouden gaan krijgen.
    Vind ik leuk
    Sanders +4131
    woensdag 14 maart 2018 om 01:08
    Tsja maar hoe moet het wel? Dat moyes het niet weet snap ik nog, maar als winnaars als van gaal en mourinho er niks van kunnen maken, wie gaat dan wel het lek vinden? Iedereen schreeuwt wel leuk aanvallend voetbal, maar meer hoor ik ook niet.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 maart 2018 om 01:09]
    Vind ik leuk
    psYchovic +855
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:50
    Als United fan, kan ik het in 3 woorden benoemen: Fuck this system. Dit anti-voetbal past niet bij de club, Mourinho moet zo snel mogelijk vertrekken.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 22:50]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:50
    Karma is a bitch!
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:51
    Zo Frank jij zal nou erg blij zijn he?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:53
    Wie het laatst lacht...
    Vind ik leuk
    rinirat +2900
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:52
    Gelukkig en dik verdiend.
    Antivoetbal verdient geen podium.
    Ook zo een trainer niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:54
    Volgens mij is united de supersub haha.
    Vind ik leuk
    Liwwadder +3904
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:54
    Hahaaaa!! Mou el loco fueraaa cullons!! Heerlijk dit. Si señor!
    Vind ik leuk
    Reddevil +251
    dinsdag 13 maart 2018 om 22:56
    Ik ben al 40 jaar Man United supporter maar schaam me rot met zo een coach.
    Wat zal Sir Alex er van vinden terwijl hij dit allemaal kapot ziet maken door die idioot.

    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 23:01]
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:04
    De periode onder van Gaal was ook niet geweldig, maar toen kreeg de jeugd tenminste de kans. Nu staat er een ontzettend duur elftal op het veld dat gewoon door de nummer 5 van Spanje wordt uitgeschakeld. Dan wordt er ook nog dit belabberde spel op de mat gelegd...
    Vind ik leuk
    Sanders +4131
    woensdag 14 maart 2018 om 01:17
    Je punt klopt niet helemaal. Van gaal liet rashford doorkomen, maar verder stelde dat niet veel voor.
    Mourinho heeft rashford ook erg veel speeltijd gegeven, maar daar bovenop heeft hij ook heel veel andere jonge gasten het al laten proeven zoals fosu mensah, tuanzebe of angel gomes om er maar een paar te noemen. De laatste tijd gevruikt hij zelfs mctominnay ipv pogba. En hij had ook voor spelers als carrick kunnen kiezen ipv die jongen.

    Mensen praten elkaar allemaal na hier op vp. Dat je mourinho niet mag dat kan ik begrijpen, maar blijf wel bij de feiten.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6731
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:03
    Net goed dit

    Anti voetbal
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1466
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:03
    Manu is net als elk team onder Mourinho verschrikkelijk om naar te kijken. Anti voetbal
    Vind ik leuk
    City boy +383
    woensdag 14 maart 2018 om 07:22
    Nah moet zeggen dat inter er nog goed uitzag
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:15
    Spanje is de baas
    Vind ik leuk
    Gid010 +669
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:19
    Lekker dat Mourinho met zijn anit voetbal uitgeschakeld is..
    Nu de Engelse Tabloids erbij, beetje meer druk voor Jose:)
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:23
    Ik snap dit echt niet!!!! Hoezo speel je zo schandalig laf...resultaat behalen oke...maar dit is zo slecht en daarbij niet des man utd om zo op de counter te spelen...Mijn twee favo clubs herken ik nauwelijks meer terug
    Vind ik leuk
    Gerro +7266
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:47
    Mourinho levert een wereld prestatie namelijk hoe krijg je het voor elkaar om met zoveel geinvesteerd geld in topmateriaal zo verscjrikkelijk slecht voetbal te spelen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 00:02
    BAM!!!
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 00:09
    Retribution!
    Vind ik leuk
    Het Brein +4343
    woensdag 14 maart 2018 om 00:10
    Blij dat Mourinho eruit ligt, met dat beton voetbal..
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10870
    woensdag 14 maart 2018 om 00:22
    Heerlijk dit!! Een zege voor t voetbal! Wat een vreselijke coach is dit zeg. Alleen maar bezig met 't ontregelen van de tegenstander, proberen om op een vieze manier de 1-0 te maken en dan de bus te parkeren. Bah!!! De dag dat hij met pensioen gaat, gaat bij mij de vlag uit.
    Vind ik leuk
    gustare +615
    woensdag 14 maart 2018 om 00:58
    Eindelijk gerechtigheid. Afbraakvoetbal Mourinho niet beloond :-)
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 05:28
    Ben benieuwd hoe lang man u. hem nog krediet geeft.
    Of de afkoopsom is te hoog dat kan ook natuurlijk!.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22035
    woensdag 14 maart 2018 om 05:56
    Mooi. Afstraffen die hooghartige Mourinho.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2505
    woensdag 14 maart 2018 om 06:45
    Dik verdiend spelen toch altijd wel goed en mooi voetbal dat Sevilla
    Vind ik leuk
    City boy +383