'Mourinho spreekt huilende United-spelers toe en bezoekt Sevilla-kleedkamer'

'Mourinho spreekt huilende United-spelers toe en bezoekt Sevilla-kleedkamer'

donderdag 15 maart 2018 om 13:58

José Mourinho heeft zich na de Champions League-uitschakeling van Manchester United van zijn beste kant laten zien. De Portugese manager zou tegen zijn huilende spelers hebben gezegd dat hij de schuld van de uitschakeling op zich neemt. 

Afgelopen dinsdag werd United uitgeschakeld in het kampioenenbal. De heenwedstrijd tegen Sevilla eindigde in 0-0, waardoor de 1-2 overwinning van de Spanjaarden in Manchester genoeg was voor eliminatie van de Premier League-topclub. Na afloop van de return waren meerdere United-spelers flink overstuur. Mourinho zou een aantal huilende spelers bemoedigend hebben toegesproken.

Volgens The Times zei Mourinho: "Wanneer we winnen, winnen we met z'n allen. Wanneer we verliezen, verlies ik in mijn eentje." Vervolgens liep hij naar de kleedkamer van Sevilla om ze geluk te wensen voor de loting van de kwartfinales. Voor dat gebaar ontving Mourinho een warm applaus in de Spaanse kleedkamer. Na de teleurstellende uitschakeling weigerde Mourinho ook in de pers om zijn spelers af te vallen. 

Plaats een reactie

Kevinm +1417
donderdag 15 maart 2018 om 14:01
Mooi voor het voetbal dat Manchester United en Chelsea zijn uitgeschakeld. Nu alleen nog mooie ploegen in de Champions League.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 14:20
Ik ben anders niet wild van Sevilla hoor.
Vind ik leuk
Koeroe +6857
donderdag 15 maart 2018 om 14:20
Vind je? Ik word ook niet echt warm van Sevilla..
Vind ik leuk
RtdDub +6097
donderdag 15 maart 2018 om 14:46
Voor leuke westrijden heb je 2 ploegen nodig.
Liverpool - Sevilla was van een heel andere orde dan Sevilla - Utd.

Ook de manier waarop ze bij Sevilla werken verdient waardering. Geen vaag geld uit vage landen maar goeie spelers voor weinig kopen en vervolgens klappers op de transfer markt maken.
Van mij mogen ze de CL winnen. Mijn sympathie hebben ze.
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 maart 2018 om 14:46]
Vind ik leuk
Mo +11090
donderdag 15 maart 2018 om 18:35
Sevilla is natuurlijk volledig kansloos voor de cup met de grote oren.
Vind ik leuk
RtdDub +6097
donderdag 15 maart 2018 om 19:33
Ja in principe wel.... maar dat dachten er een hoop van deze ronde, dat ze kansloos waren.
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 maart 2018 om 19:33]
Vind ik leuk
Mo +11090
donderdag 15 maart 2018 om 21:21
Nou ik dacht gewoon dat Sevilla doorging hoor. Waren allesbehalve kansloos tegen United
Vind ik leuk
Lipu +297
vrijdag 16 maart 2018 om 18:01
Helemaal mee eens!
Sevilla - Liverpool als finale, dat wordt een echte klapper!
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 14:58
Terwijl het daar vaak niet echt koud is ;)
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 17:30
Die liggen er de volgende pot met grote cijfers af, ManUtd had gewoon door gebreid en miss wel de finale gehaald
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 14:20
Absoluut, alle ploegen willen vooruit voetballen... kijk erg uit naar de loting...
Vind ik leuk
power +3630
donderdag 15 maart 2018 om 14:21
Die Clown geeft nou weer anderen schuld. ligt overal aan behalve hij
Vind ik leuk
Manolo +1870
donderdag 15 maart 2018 om 16:22
Heb je het artikel wel gelezen? Hij legt juist de schuld bij zichzelf, staat er.
Vind ik leuk
power +3630
donderdag 15 maart 2018 om 17:39
was maar een geintje, Ik vind hem toch Mourinhi geen goede Trainer voor United,
[Reactie gewijzigd op donderdag 15 maart 2018 om 17:40]
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 13:25
U heeft gelijk!! Rcde supporter??
Vind ik leuk
Manolo +1870
vrijdag 16 maart 2018 om 13:32
Sí! Al valt er dit jaar weer weer weinig te juichen...
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 14:34
Nee, het is geen geweldig jaar voor ons, saludos!
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 17:31
De fut is er een beetje af Power?
Vind ik leuk
Lipu +297
vrijdag 16 maart 2018 om 18:02
Lezen!
Vind ik leuk
power +3630
vrijdag 16 maart 2018 om 22:58
je lees ook niet volgens mij, ik zei dat een geintje was
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 16:05
Maar the special one denkt : "Als United wint, dan wint Mourinho ook in zijn eentje ".....
Vind ik leuk
040-077 +769
donderdag 15 maart 2018 om 14:01
Je kunt veel van Mourinho vinden, maar hij laat z'n spelers nooit vallen. Getuigt van veel karakter, zeer netjes!
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 14:02
Niet? Hij trapt ze de grond in, kijk maar eens terug op zijn Chelsea periode.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 14:03
Klopt. Doet ie wel als ze weg zijn, dat gaat hij los.
Vind ik leuk
Kevinm +1417
donderdag 15 maart 2018 om 14:06
Nouja, ik weet niet of je dat interview destijds hebt meegekregen toen hij trainer was bij Chelsea? Daar maakte hij Hazard met de grond gelijk. Hij moest eerst maar eens leren verdedigen. Dat soort opmerkingen.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 14:12
Je zegt het zelf al, toen hij trainer was van maar zodra hij vertrokken is trapt hij ze allemaal de grond in. En als Mourinho zijn grote bek al dichthoudt heeft dit met de afkoopsom te maken.
Vind ik leuk
040-077 +769
donderdag 15 maart 2018 om 14:24
Denk je niet dat het meer te maken had met het Ego van Mourinho dat gekrenkt was dan dat hij het echt meende, dat idee had ik namelijk dat hij uit emotie los ging.
Als dat zo is kan hij nu natuurlijk niks zeggen hij wil graag zijn baantje nog een jaar veilig stellen (ook al wordt dit moeilijk).
Vind ik leuk
Kevinm +1417
donderdag 15 maart 2018 om 14:30
Hij zei na de wedstrijd van de week dat Manchester United het toch gewend is om uitgeschakeld te worden. Ook niet echt een bijster slimme opmerking als je zelf coach bent van die club.
Vind ik leuk
040-077 +769
donderdag 15 maart 2018 om 14:38
Klopt zag het inderdaad, maar volgensmij kookte hij van binnen van woede, als je in die staat voor de pers moet verschijnen ben je rijp voor de slacht. Zeker in Engeland!
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 17:33
Hij laat top talent schijtbakken voetbal spelen en als ze daar een paar jaar onder lijden kunnen ze niet eens meer normaal spelen, noem dat maar niet vallen
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 14:01
Een terechte conclusie, dat laffe spel van Mourinho is ook de schuld van het collectief falen!
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 14:02
Zo hoort het. Wat dit betreft een uitstekende coach.
Vind ik leuk
Gid010 +492
donderdag 15 maart 2018 om 14:03
Misschien heeft hij ook wat van die witte doekjes uitgedeeld, die de fans hebben gegooid.. :) Hij erkent misschien ook voor een gedeelte dat hij niet zo laf moest spelen met zijn team..
Vind ik leuk
Gavv +743
donderdag 15 maart 2018 om 14:03
Ik ga van Mourinho geen heilige man maken, maar soms overdrijft men ook richting José. Gewoon eerlijk en knap indien dit effectief zo gegaan is.

Hopelijk ziet hij in dat hij wel eens vaker aanvallend mag spelen in een topper zoals bv de eerste helft tegen Liverpool.
Vind ik leuk
pos +6958
donderdag 15 maart 2018 om 14:06
Via via vernomen dat Zlatan 1 van de huilende spelers was.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +15426
donderdag 15 maart 2018 om 14:10
Van het lachen zeker? :)
Vind ik leuk
19AZ82 +1339
donderdag 15 maart 2018 om 17:24
Zlatan is geëvolutioneerd die heeft geen traanklieren. ÜBERZLATAN
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +15426
donderdag 15 maart 2018 om 14:10
Zo heeft ook Mourinho een goede kant..
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 14:11
Tijd voor een andere trainer
Vind ik leuk
Gu3rilla +15467
donderdag 15 maart 2018 om 14:14
Awwhh
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 14:20
Dan is Lozano de ideale kandidaat voor United!

Weer een huilebal erbij!
Vind ik leuk
remakil +3489
donderdag 15 maart 2018 om 14:22
Misschien zien ze nu in dat die defensieve speelstijl geen succes brengt. Het verschil tussen de miljardenformaties van Chelsea en United en die van City is dat de eerste 2 vooral defensief denken en de laatste (City) aanvallend. Je zit gewoon te genieten als City speelt, zoveel wisselingen, zoveel oogstrelende combinaties, echt geweldig...

Bij Chelsea en United heb je meer zoiets van, ik ga ondertussen wel op mijn telefoon aan de gang en maak me maar wakker als er iets gebeurd...
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 14:31
Je zag gister Chelsea spelen met een 5 4 1 opstelling iets waar Mourinho ook een handje van heeft.
Vind ik leuk
remakil +3489
donderdag 15 maart 2018 om 15:34
Ja, bizar... zoveel goede voetballers en zo weinig lef hebben. Puur gokken op de bevliegingen van Willian en Hazard en de schroom er pas van afgooien, als het te laat is...

Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 14:23
Hij doet nu alles om zijn baan te redden, maar zolang hij aan het roer blijft zal Man U nooit meer het mooie aanvallende team zoals voorheen worden. #MourinhoOUT.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 15:01
Dat wist United van te voren toch ook.Ik snap werkelijk niet waarom ze hem toen hebben aangesteld.
Vind ik leuk
Mari +4452
donderdag 15 maart 2018 om 14:30
Kunnen Cocu en Frezer een voorbeeld aan nemen.
De een geeft direct een straftraining en de ander valt zijn spelers publiekelijk af. Als ze winnen zegt laatstgenoemde dat het tactisch sterk was. Hahaha
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 14:32
Een ieder heeft ook goede kanten!
Vind ik leuk
Cookee +7990
donderdag 15 maart 2018 om 14:36
Wat een held, wat een warmte, nu ook nog even een hug met Frank de Boer dan schiet ik helemaal vol Jose.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 14:52
Mag het een keer ?
Vind ik leuk
berwi +390
donderdag 15 maart 2018 om 14:54
kinderen zijn het toch
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 14:55
Huilende spelers..? Waar gaat dit over...
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 14:58
Wat een theater. Misschien was het ook wel zijn schuld. Zijn manier van spelen, zijn basisopstelling, zijn aankopen dan ben je ook verantwoordelijk voor de resultaten. Niks meer niks minder.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 15:18
Mr. Special One blijft volkomen crazy guy
Vind ik leuk
Ale +2845
donderdag 15 maart 2018 om 15:21
Er is maar 1 schuldig en dat is die domme Mourinho.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 17:40
Nee degene die hem hebben aangesteld
Vind ik leuk
rinirat +1412
donderdag 15 maart 2018 om 15:52
Ik zie dat helemaal voor me,een huilende Lukakoe
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 17:28
hij blijft een kwal Mourinho
Vind ik leuk
Nikos85 +676
donderdag 15 maart 2018 om 17:32

VP een verzoek graag niet meer de term kampioenenbal gebruiken om de CL aan te duiden want het heeft niks met die term te maken.
Vind ik leuk
Teo Smith +17956
donderdag 15 maart 2018 om 17:48
Zielig ventje, heel die club kapot aan het maken. ;)
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 18:13
Het is ook zo’n stomme trut aan t worden, die Mourinho. Bah. Het moet bij hem altijd over hem gaan. Het is een enorme ijdeltuit
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Mourinho spreekt huilende United-spelers toe en bezoekt Sevilla-kleedkamer'