'Mourinho spreekt huilende United-spelers toe en bezoekt Sevilla-kleedkamer'

    'Mourinho spreekt huilende United-spelers toe en bezoekt Sevilla-kleedkamer'

    donderdag 15 maart 2018 om 13:58

    José Mourinho heeft zich na de Champions League-uitschakeling van Manchester United van zijn beste kant laten zien. De Portugese manager zou tegen zijn huilende spelers hebben gezegd dat hij de schuld van de uitschakeling op zich neemt. 

    Afgelopen dinsdag werd United uitgeschakeld in het kampioenenbal. De heenwedstrijd tegen Sevilla eindigde in 0-0, waardoor de 1-2 overwinning van de Spanjaarden in Manchester genoeg was voor eliminatie van de Premier League-topclub. Na afloop van de return waren meerdere United-spelers flink overstuur. Mourinho zou een aantal huilende spelers bemoedigend hebben toegesproken.

    Volgens The Times zei Mourinho: "Wanneer we winnen, winnen we met z'n allen. Wanneer we verliezen, verlies ik in mijn eentje." Vervolgens liep hij naar de kleedkamer van Sevilla om ze geluk te wensen voor de loting van de kwartfinales. Voor dat gebaar ontving Mourinho een warm applaus in de Spaanse kleedkamer. Na de teleurstellende uitschakeling weigerde Mourinho ook in de pers om zijn spelers af te vallen. 

    Plaats een reactie

    Kevinm +1712
    donderdag 15 maart 2018 om 14:01
    Mooi voor het voetbal dat Manchester United en Chelsea zijn uitgeschakeld. Nu alleen nog mooie ploegen in de Champions League.
    Vind ik leuk
    Dutchies +541
    donderdag 15 maart 2018 om 14:20
    Ik ben anders niet wild van Sevilla hoor.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12448
    donderdag 15 maart 2018 om 14:20
    Vind je? Ik word ook niet echt warm van Sevilla..
    Vind ik leuk
    RtdDub +11832
    donderdag 15 maart 2018 om 14:46
    Voor leuke westrijden heb je 2 ploegen nodig.
    Liverpool - Sevilla was van een heel andere orde dan Sevilla - Utd.

    Ook de manier waarop ze bij Sevilla werken verdient waardering. Geen vaag geld uit vage landen maar goeie spelers voor weinig kopen en vervolgens klappers op de transfer markt maken.
    Van mij mogen ze de CL winnen. Mijn sympathie hebben ze.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 maart 2018 om 14:46]
    Vind ik leuk
    Mo +11365
    donderdag 15 maart 2018 om 18:35
    Sevilla is natuurlijk volledig kansloos voor de cup met de grote oren.
    Vind ik leuk
    RtdDub +11832
    donderdag 15 maart 2018 om 19:33
    Ja in principe wel.... maar dat dachten er een hoop van deze ronde, dat ze kansloos waren.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 maart 2018 om 19:33]
    Vind ik leuk
    Mo +11365
    donderdag 15 maart 2018 om 21:21
    Nou ik dacht gewoon dat Sevilla doorging hoor. Waren allesbehalve kansloos tegen United
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 14:58
    Terwijl het daar vaak niet echt koud is ;)
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7737
    donderdag 15 maart 2018 om 17:30
    Die liggen er de volgende pot met grote cijfers af, ManUtd had gewoon door gebreid en miss wel de finale gehaald
    Vind ik leuk
    J de Wit +1299
    donderdag 15 maart 2018 om 14:20
    Absoluut, alle ploegen willen vooruit voetballen... kijk erg uit naar de loting...
    Vind ik leuk
    power +5165
    donderdag 15 maart 2018 om 14:21
    Die Clown geeft nou weer anderen schuld. ligt overal aan behalve hij
    Vind ik leuk
    Manolo +2311
    donderdag 15 maart 2018 om 16:22
    Heb je het artikel wel gelezen? Hij legt juist de schuld bij zichzelf, staat er.
    Vind ik leuk
    power +5165
    donderdag 15 maart 2018 om 17:39
    was maar een geintje, Ik vind hem toch Mourinhi geen goede Trainer voor United,
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 maart 2018 om 17:40]
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 13:25
    U heeft gelijk!! Rcde supporter??
    Vind ik leuk
    Manolo +2311
    vrijdag 16 maart 2018 om 13:32
    Sí! Al valt er dit jaar weer weer weinig te juichen...
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 14:34
    Nee, het is geen geweldig jaar voor ons, saludos!
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7737
    donderdag 15 maart 2018 om 17:31
    De fut is er een beetje af Power?
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +20534
    donderdag 15 maart 2018 om 16:05
    Maar the special one denkt : "Als United wint, dan wint Mourinho ook in zijn eentje ".....
    Vind ik leuk
    040-077 +890
    donderdag 15 maart 2018 om 14:01
    Je kunt veel van Mourinho vinden, maar hij laat z'n spelers nooit vallen. Getuigt van veel karakter, zeer netjes!
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 14:03
    Klopt. Doet ie wel als ze weg zijn, dat gaat hij los.
    Vind ik leuk
    Kevinm +1712
    donderdag 15 maart 2018 om 14:06
    Nouja, ik weet niet of je dat interview destijds hebt meegekregen toen hij trainer was bij Chelsea? Daar maakte hij Hazard met de grond gelijk. Hij moest eerst maar eens leren verdedigen. Dat soort opmerkingen.
    Vind ik leuk
    040-077 +890
    donderdag 15 maart 2018 om 14:24
    Denk je niet dat het meer te maken had met het Ego van Mourinho dat gekrenkt was dan dat hij het echt meende, dat idee had ik namelijk dat hij uit emotie los ging.
    Als dat zo is kan hij nu natuurlijk niks zeggen hij wil graag zijn baantje nog een jaar veilig stellen (ook al wordt dit moeilijk).
    Vind ik leuk
    Kevinm +1712
    donderdag 15 maart 2018 om 14:30
    Hij zei na de wedstrijd van de week dat Manchester United het toch gewend is om uitgeschakeld te worden. Ook niet echt een bijster slimme opmerking als je zelf coach bent van die club.
    Vind ik leuk
    040-077 +890
    donderdag 15 maart 2018 om 14:38
    Klopt zag het inderdaad, maar volgensmij kookte hij van binnen van woede, als je in die staat voor de pers moet verschijnen ben je rijp voor de slacht. Zeker in Engeland!
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7737
    donderdag 15 maart 2018 om 17:33
    Hij laat top talent schijtbakken voetbal spelen en als ze daar een paar jaar onder lijden kunnen ze niet eens meer normaal spelen, noem dat maar niet vallen
    Vind ik leuk
    Knorrenboef +1057
    donderdag 15 maart 2018 om 14:02
    Zo hoort het. Wat dit betreft een uitstekende coach.
    Vind ik leuk
    Gid010 +679
    donderdag 15 maart 2018 om 14:03
    Misschien heeft hij ook wat van die witte doekjes uitgedeeld, die de fans hebben gegooid.. :) Hij erkent misschien ook voor een gedeelte dat hij niet zo laf moest spelen met zijn team..
    Vind ik leuk
    Gavv +903
    donderdag 15 maart 2018 om 14:03
    Ik ga van Mourinho geen heilige man maken, maar soms overdrijft men ook richting José. Gewoon eerlijk en knap indien dit effectief zo gegaan is.

    Hopelijk ziet hij in dat hij wel eens vaker aanvallend mag spelen in een topper zoals bv de eerste helft tegen Liverpool.
    Vind ik leuk
    pos +8660
    donderdag 15 maart 2018 om 14:06
    Via via vernomen dat Zlatan 1 van de huilende spelers was.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18908
    donderdag 15 maart 2018 om 14:10
    Van het lachen zeker? :)
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1687
    donderdag 15 maart 2018 om 17:24
    Zlatan is geëvolutioneerd die heeft geen traanklieren. ÜBERZLATAN
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18908
    donderdag 15 maart 2018 om 14:10
    Zo heeft ook Mourinho een goede kant..
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6551
    donderdag 15 maart 2018 om 14:11
    Tijd voor een andere trainer
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15613
    donderdag 15 maart 2018 om 14:14
    Awwhh
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 14:20
    Dan is Lozano de ideale kandidaat voor United!

    Weer een huilebal erbij!
    Vind ik leuk
    remakil +5499
    donderdag 15 maart 2018 om 14:22
    Misschien zien ze nu in dat die defensieve speelstijl geen succes brengt. Het verschil tussen de miljardenformaties van Chelsea en United en die van City is dat de eerste 2 vooral defensief denken en de laatste (City) aanvallend. Je zit gewoon te genieten als City speelt, zoveel wisselingen, zoveel oogstrelende combinaties, echt geweldig...

    Bij Chelsea en United heb je meer zoiets van, ik ga ondertussen wel op mijn telefoon aan de gang en maak me maar wakker als er iets gebeurd...
    Vind ik leuk
    Reddevil +181
    donderdag 15 maart 2018 om 14:23
    Hij doet nu alles om zijn baan te redden, maar zolang hij aan het roer blijft zal Man U nooit meer het mooie aanvallende team zoals voorheen worden. #MourinhoOUT.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 15:01
    Dat wist United van te voren toch ook.Ik snap werkelijk niet waarom ze hem toen hebben aangesteld.
    Vind ik leuk
    Mari +7591
    donderdag 15 maart 2018 om 14:30
    Kunnen Cocu en Frezer een voorbeeld aan nemen.
    De een geeft direct een straftraining en de ander valt zijn spelers publiekelijk af. Als ze winnen zegt laatstgenoemde dat het tactisch sterk was. Hahaha
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 14:32
    Een ieder heeft ook goede kanten!
    Vind ik leuk
    Cookee +9941
    donderdag 15 maart 2018 om 14:36
    Wat een held, wat een warmte, nu ook nog even een hug met Frank de Boer dan schiet ik helemaal vol Jose.
    Vind ik leuk
    K V ASSEL +194
    donderdag 15 maart 2018 om 14:52
    Mag het een keer ?
    Vind ik leuk
    berwi +435
    donderdag 15 maart 2018 om 14:54
    kinderen zijn het toch
    Vind ik leuk
    Wilhelmus +454
    donderdag 15 maart 2018 om 14:55
    Huilende spelers..? Waar gaat dit over...
    Vind ik leuk
    Wien1978 +348
    donderdag 15 maart 2018 om 14:58
    Wat een theater. Misschien was het ook wel zijn schuld. Zijn manier van spelen, zijn basisopstelling, zijn aankopen dan ben je ook verantwoordelijk voor de resultaten. Niks meer niks minder.
    Vind ik leuk
    El Cazador +5744
    donderdag 15 maart 2018 om 15:18
    Mr. Special One blijft volkomen crazy guy
    Vind ik leuk
    Ale +4322
    donderdag 15 maart 2018 om 15:21
    Er is maar 1 schuldig en dat is die domme Mourinho.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7737
    donderdag 15 maart 2018 om 17:40
    Nee degene die hem hebben aangesteld
    Vind ik leuk
    rinirat +2193
    donderdag 15 maart 2018 om 15:52
    Ik zie dat helemaal voor me,een huilende Lukakoe
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 17:28
    hij blijft een kwal Mourinho
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1462
    donderdag 15 maart 2018 om 17:32

    VP een verzoek graag niet meer de term kampioenenbal gebruiken om de CL aan te duiden want het heeft niks met die term te maken.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29432
    donderdag 15 maart 2018 om 17:48
    Zielig ventje, heel die club kapot aan het maken. ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 18:13
    Het is ook zo’n stomme trut aan t worden, die Mourinho. Bah. Het moet bij hem altijd over hem gaan. Het is een enorme ijdeltuit
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Mourinho spreekt huilende United-spelers toe en bezoekt Sevilla-kleedkamer'