Update: Eén afvaller bij Engeland: Southampton-back moet verstek laten gaan

    Update: Eén afvaller bij Engeland: Southampton-back moet verstek laten gaan

    dinsdag 20 maart 2018 om 22:36

    Bondscoach Gareth Southgate heeft een aantal verrassende namen opgenomen in de 27-koppige selectie van Engeland. Onder meer twee spelers van Burnley debuteren. Chelsea is niet vertegenwoordigd bij The Three Lions, die het volgende week vrijdag in Amsterdam opnemen tegen Oranje. 

    Doelman Nick Pope, verdedigers James Tarkowski (beiden Burnley) en Alfie Mawson (Swansea City) en middenvelder Lewis Cook (Bournemouth) kunnen tegen het Nederlands elftal hun eerste cap verdienen. 

    Opvallend zijn tevens de namen van onder meer Jack Wilshere, Danny Welbeck (beiden Arsenal) en Adam Lallana (Liverpool). Zij kampten dit seizoen met diverse blessures. Goalgetter Harry Kane (Tottenham Hotspur) ontbreekt vanwege een blessure. Jamie Vardy, Marcus Rashford, Jesse Lingard en Raheem Sterling lijken de goals te moeten maken voor Southgate.

    Engeland neemt het enkele dagen na de vriendschappelijke ontmoeting met het Oranje van Ronald Koeman ook nog op tegen Italië.

    Update 20/3 22.36: De Engelse selectie is gereduceerd tot 26 man. Southampton-back Ryan Bertrand laat de oefeninterlands tegen Oranje en Italië schieten vanwege rugklachten, meldt FOX Sports. Bertrand deed zondag nog negentig minuten mee in het FA Cup-duel met Wigan Athletic.

    Poll

    Wat wordt de uitslag bij Nederland-Engeland?

    (652 stemmen)

    Plaats een reactie

    Svoetbal +91
    donderdag 15 maart 2018 om 15:20
    Op enkele namen na pure middelmaat
    Vind ik leuk
    vos199 +1127
    donderdag 15 maart 2018 om 15:23
    Als het nou nog een team was, konden ze boven zichzelf uitstijgen (bijvoorbeeld een Leicester City scenario). Engeland valt op elk WK of EK toch weer ongekend tegen..
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 15:27
    PSV is ook middelmaat en die worden kampioen dus maak je geen zorgen.
    Vind ik leuk
    Svoetbal +91
    donderdag 15 maart 2018 om 15:32
    Waarom zou ik me zorgen maken?
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 07:18
    Omdat je lelijk bent maar dat staat een kampioenschap niet in de weg.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1655
    donderdag 15 maart 2018 om 16:23
    Wat heeft Engeland met psv te maken ?
    Vind ik leuk
    SPRKY020 +658
    donderdag 15 maart 2018 om 16:32
    Ze delen de categorie middelmaat.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1655
    donderdag 15 maart 2018 om 16:51
    OW op die manier een middelmaat club die boven aan staat met 7 punten los van de nummer 2 wat noemen we de rest van de clubs dan ondermaats ??? Kan natuurlijk nooit meer zijn als een middelmaat club die boven aan staat
    Vind ik leuk
    SPRKY020 +658
    donderdag 15 maart 2018 om 17:01
    Dat ze zo ver los staan is inderdaad merkwaardig te noemen. Dat hebben we zelf laten liggen hier want het spel van psv is nou eenmaal middelmaat.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1655
    donderdag 15 maart 2018 om 18:01
    Is geen antwoord als psv middel maat is maar wel boven aan staat onder wat valt jou clubje dan of durf je er niet voor uit te komen ??. Ik wil het wel voor je vertalen 1 groot hoogmoedig clubje is het die denk dat ze alles zijn maar gewoon poep onder mij schoen
    Vind ik leuk
    Stranger +4092
    donderdag 15 maart 2018 om 18:02
    Oké , maar het is toch wel bijzonder dat je de ander partij middelmaat noemt en zelf al jaren geen prijs hebt gepakt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 07:21
    Ga ik je uitleggen ei:
    Svoetbal schrijft Op enkele namen na pure middelmaat
    Ik schrijf PSV is ook middelmaat en die worden kampioen dus maak je geen zorgen.
    Met middelmaat kunnen we dus ook Engeland verslaan.

    En nu niet vragen Wat is Engeland...
    Vind ik leuk
    3-5-2 +429
    donderdag 15 maart 2018 om 15:22
    Ook geen daverend elftal hoor....
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3662
    dinsdag 20 maart 2018 om 22:42
    Twee veredelde b-teams,en nu maar hopen dat het iets word.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8389
    donderdag 15 maart 2018 om 15:22
    Geen geweldige selectie. Zullen het niet ver schoppen op het WK.
    Vind ik leuk
    Hesses +895
    dinsdag 20 maart 2018 om 23:10
    Denk ook idd dat NL t niet ver zal schoppen op t WK ;-)
    Vind ik leuk
    Leedz +5131
    donderdag 15 maart 2018 om 15:26
    Alleen de voorhoede is levensgevaarlijk, voor de rest niet veel bijzonders...

    Er zullen wel veel strijders en werkers tussen zitten dus makkelijk verslaan zal voor elk team moeilijk zijn
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 15:28
    Met Kane erbij staat er een geweldige aanval met Sterling Alli en Rashford. Walker en rose ook erg goede backs, misschien wel wereldtop zelfs. Maar de rest is toch echt middelmaat. Met de op de keepers positie misschien wel het grootste probleem. Zie dit team ook niet ver komen op het WK. Helemaal niet wanneer Kane niet fit word
    Vind ik leuk
    Koeroe +9578
    donderdag 15 maart 2018 om 15:34
    Keepers een groot probleem? Misschien niet de grootste namen maar Pickford, Pope, Butland en Hart zouden in NL allemaal onder de lat staan. Zijn nog jonge keepers met enorm veel potentie als je et mij vraagt
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7078
    donderdag 15 maart 2018 om 15:43
    Ik denk dat op elke positie onderhand, behalve CV , een Engelsman beter is op dit moment...
    Vind ik leuk
    Koeien +2115
    donderdag 15 maart 2018 om 19:41
    Klopt. Maar dan nog, tis ook niet dat bv een John Stones een enorm beroerde CV is.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3662
    dinsdag 20 maart 2018 om 22:43
    Zo druk zal het voor het Engelse doel ook niet zijn denk je wel ?
    Vind ik leuk
    Koeroe +9578
    woensdag 21 maart 2018 om 10:26
    Ja
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7078
    donderdag 15 maart 2018 om 15:28
    Geen Andy Carroll of Peter Crouch.....jammer..
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10048
    donderdag 15 maart 2018 om 15:31
    Frits van Turenhout uitslag 0 - 0
    Vind ik leuk
    Rodajc +10907
    donderdag 15 maart 2018 om 15:33
    Niks speciaals aan, paar leuke talenten maar verder...
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 15:45
    En weer gewoon interlands in de arena afwerken, terwijl iedereen weet dat daar totaal geen voetbalsfeer is. Comercie boven de sport, knvb weg ermee
    Vind ik leuk
    guusje +938
    donderdag 15 maart 2018 om 16:11
    lekker verrassend, pffff............ een verrassing zou zijn geweest als hij Paul Gascoigne had geselecteerd.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6944
    donderdag 15 maart 2018 om 16:12
    Prima ploegje, maar geen Europese top.
    Vind ik leuk
    PSV geluk +27
    donderdag 15 maart 2018 om 17:00
    In die graftombe moeten ze niet spelen daar wil je nog niet begraven liggen
    Vind ik leuk
    Knowitall +166
    donderdag 15 maart 2018 om 19:24
    Come on Koeman!!! Maak ons weer trots!
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 20:33
    Wedstrijden oranje horen in de kuip niet in de arena geen sfeer daar.
    Vind ik leuk
    Fce9091 +1433
    woensdag 21 maart 2018 om 07:32
    Oranje en sfeer in 1 bericht. Hmm
    Stel blije dodo's met een wortel op hun hoofd.. Kan er niet aan wennen.
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +2888
    dinsdag 20 maart 2018 om 22:40
    Dit is qua spelers niet heel veel beter dan Nederland hoor. Helemaal nu Kane geblesseerd is. Zie Nederland dit nog wel winnen
    Vind ik leuk
    Hesses +895
    dinsdag 20 maart 2018 om 23:07
    Southgate zei tegen Southampton...hou je back ! ;-)
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18368
    woensdag 21 maart 2018 om 06:05
    Gaat NL het lastig mee krijgen. Engeland wint met 2-1
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Update: Eén afvaller bij Engeland: Southampton-back moet verstek laten gaan