PSV-middenvelder ontbreekt in selectie Koeman: Dat kan maar op één manier

    PSV-middenvelder ontbreekt in selectie Koeman: "Dat kan maar op één manier"

    Gepubliceerd: donderdag 15 maart 2018 om 22:10do 15-03-2018 om 22:10

    In de 33-koppige voorselectie van bondscoach Ronald Koeman ontbreekt de naam van Bart Ramselaar. De jonge middenvelder weet wat hem te doen staat om weer in beeld te komen bij de nationale ploeg. 

    "Ik heb nu drie interlands gespeeld en het is de bedoeling dat dit er veel meer worden. Dat kan maar op één manier: door wekelijks heel goed te spelen bij PSV", vertelt Ramselaar (21) in een interview met Voetbal International. 

    "Ik ken de bondscoach nog niet persoonlijk, maar Ronald Koeman is een heel ervaren trainer. Er moet een nieuwe, frisse start worden gemaakt en dat zal ook wel gaan gebeuren", vervolgt de rechtspoot, die drie interlands op zijn naam heeft staan. "Oranje heeft natuurlijk een EK en een WK gemist, maar ik heb zeker vertrouwen in de toekomst."

    "We hebben voldoende kwalitatief goede spelers en bij Jong Oranje lopen genoeg talentvolle voetballers. Het Nederlands elftal moet een echt team gaan worden."

    Plaats een reactie

    Gewoon Bas +1909
    donderdag 15 maart 2018 om 22:17
    Dacht dat dit over v. Ginkel zou gaan
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 22:20
    Zit die er niet bij dan?
    Dat zou ik onbegrijpelijk vinden.
    Ik heb me nog niet ingelezen, dus vergeef me als ik poep praat.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 22:22
    Volgensmij is hij herstellend van blessure dus wilde Cocu dat niet.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6502
    donderdag 15 maart 2018 om 22:32
    Klopt. I.o.m. PSV laten ze van Ginkel met rust.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7724
    donderdag 15 maart 2018 om 22:35
    Jongens jongens... het nederlands elftal en we praten over Van Ginkel en Ramselaar. Ik verlang zo terug naar 1998 he...
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 22:48
    Ja hèhè... toen was de patatjeugd nog niet uitgevonden.
    Logisch.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 23:11
    De 'patatgeneratie betreft de generatie geboren tussen 1970 en 1985. In 1998 speelde dus juist de patatgeneratie verder wel een heel mooi verhaal
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7724
    donderdag 15 maart 2018 om 23:37
    Daar gaat het niet om. Ramselaar en Ginkel zijn nou juist nog wel jongens die er wat voor willen doen. Het gaat mij om het totale verval in kwaliteit als je deze selectie vergelijkt met die van 20 jaar geleden
    Vind ik leuk
    0260165 +664
    vrijdag 16 maart 2018 om 01:41
    Je bedoelt de swekkersjeugd :P
    Vind ik leuk
    MeAgain +6502
    donderdag 15 maart 2018 om 22:52
    Het is niet beter, we zullen het er mee moeten doen.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3544
    vrijdag 16 maart 2018 om 03:38
    Kinkel en Rammelaar. Tja, dan weet je genoeg...
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3544
    vrijdag 16 maart 2018 om 03:37
    Laat het denken maar aan anderen over ;-)
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8963
    donderdag 15 maart 2018 om 22:18
    Lijkt me logisch dat die niet is opgeroepen. Speelt nog maar 3 weken in de basis.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 22:21
    Maar speelt wel goed!
    Beter dan sommigen die er nu wel bij zitten.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8963
    donderdag 15 maart 2018 om 22:29
    Zoals?
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 22:34
    Til, Vormer
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8963
    donderdag 15 maart 2018 om 22:40
    Til speelt al het hele jaar vast in de basis en heel goed en Vormer is gouden schoen winnaar in België. Dus lijkt mij dat hun het meer verdienen dan Ramselaar.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 23:01
    Ik vind Bart beter. Maar ze komen er geen van 3 bij denk
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3544
    vrijdag 16 maart 2018 om 03:39
    Gelukkig ben jij geen bondscoach...
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13222
    donderdag 15 maart 2018 om 22:20
    Gewoon niet goed genoeg, leuke ED-speler, meer niet..
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 22:22
    Vind hem niet minder dan sommige andere middenvelders die erbij staan.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10907
    donderdag 15 maart 2018 om 22:23
    Van Ginkel niet erbij ivm recent blessureleed. Ramselaar komt eraan.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 maart 2018 om 22:24
    Ook met Koeman wordt het niks.
    Vind ik leuk
    Gerro +7347
    donderdag 15 maart 2018 om 22:41
    Door heel goed te spelen zegt ie dan moet ie gauw een tranfer aanvragen want dat is bij psv onmogelijk
    Vind ik leuk