PSV-middenvelder ontbreekt in selectie Koeman: Dat kan maar op één manier

PSV-middenvelder ontbreekt in selectie Koeman: "Dat kan maar op één manier"

donderdag 15 maart 2018 om 22:10

In de 33-koppige voorselectie van bondscoach Ronald Koeman ontbreekt de naam van Bart Ramselaar. De jonge middenvelder weet wat hem te doen staat om weer in beeld te komen bij de nationale ploeg. 

"Ik heb nu drie interlands gespeeld en het is de bedoeling dat dit er veel meer worden. Dat kan maar op één manier: door wekelijks heel goed te spelen bij PSV", vertelt Ramselaar (21) in een interview met Voetbal International. 

"Ik ken de bondscoach nog niet persoonlijk, maar Ronald Koeman is een heel ervaren trainer. Er moet een nieuwe, frisse start worden gemaakt en dat zal ook wel gaan gebeuren", vervolgt de rechtspoot, die drie interlands op zijn naam heeft staan. "Oranje heeft natuurlijk een EK en een WK gemist, maar ik heb zeker vertrouwen in de toekomst."

"We hebben voldoende kwalitatief goede spelers en bij Jong Oranje lopen genoeg talentvolle voetballers. Het Nederlands elftal moet een echt team gaan worden."

Plaats een reactie

donderdag 15 maart 2018 om 22:17
Dacht dat dit over v. Ginkel zou gaan
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 22:20
Zit die er niet bij dan?
Dat zou ik onbegrijpelijk vinden.
Ik heb me nog niet ingelezen, dus vergeef me als ik poep praat.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 22:22
Volgensmij is hij herstellend van blessure dus wilde Cocu dat niet.
Vind ik leuk
MeAgain +4792
donderdag 15 maart 2018 om 22:32
Klopt. I.o.m. PSV laten ze van Ginkel met rust.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 22:35
Jongens jongens... het nederlands elftal en we praten over Van Ginkel en Ramselaar. Ik verlang zo terug naar 1998 he...
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 22:48
Ja hèhè... toen was de patatjeugd nog niet uitgevonden.
Logisch.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 23:11
De 'patatgeneratie betreft de generatie geboren tussen 1970 en 1985. In 1998 speelde dus juist de patatgeneratie verder wel een heel mooi verhaal
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 23:37
Daar gaat het niet om. Ramselaar en Ginkel zijn nou juist nog wel jongens die er wat voor willen doen. Het gaat mij om het totale verval in kwaliteit als je deze selectie vergelijkt met die van 20 jaar geleden
Vind ik leuk
0260165 +590
vrijdag 16 maart 2018 om 01:41
Je bedoelt de swekkersjeugd :P
Vind ik leuk
MeAgain +4792
donderdag 15 maart 2018 om 22:52
Het is niet beter, we zullen het er mee moeten doen.
Vind ik leuk
mba4u2c +1239
vrijdag 16 maart 2018 om 03:38
Kinkel en Rammelaar. Tja, dan weet je genoeg...
Vind ik leuk
mba4u2c +1239
vrijdag 16 maart 2018 om 03:37
Laat het denken maar aan anderen over ;-)
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 22:18
Lijkt me logisch dat die niet is opgeroepen. Speelt nog maar 3 weken in de basis.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 22:21
Maar speelt wel goed!
Beter dan sommigen die er nu wel bij zitten.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 22:29
Zoals?
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 22:34
Til, Vormer
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 22:40
Til speelt al het hele jaar vast in de basis en heel goed en Vormer is gouden schoen winnaar in België. Dus lijkt mij dat hun het meer verdienen dan Ramselaar.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 23:01
Ik vind Bart beter. Maar ze komen er geen van 3 bij denk
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 23:17
Bart was bij Utrecht veel beter.
Vind ik leuk
mba4u2c +1239
vrijdag 16 maart 2018 om 03:39
Gelukkig ben jij geen bondscoach...
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 22:19
Is ook helemaal geen oranje materiaal, goed voor jong oranje dat dan weer wel.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 22:32
Klopt. Kan het nog wel worden denk ik. Maar het huidige oranje middenveld is ook niet veel. Heb Strootman nog nooit goed zien spelen in oranje. En qua verdediging is het ook zeer matig.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 23:40
Zit een kern van waarheid in, maar dat vind ik nog meer van Kluivert, van de Beek en twijfel nog over de ligt ..
Vind ik leuk
JCJWZ +11860
vrijdag 16 maart 2018 om 03:01
Maar bij Kluivert, vdBeek en de Ligt zie je ontwikkeling en daarbij spelen zij wekelijks bij hun club. Dat je dan met het oog op de toekomst de 3 genoemde Ajacieden wel selecteerd lijkt me niet verkeerd. Bart heeft sinds zijn transfer naar Psv nog maar weinig laten zien en kan voor hetzelfde geld het Maher-traject gaan volgen, daar ga je als nieuwe bondcoach niet snel in investeren.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 16 maart 2018 om 03:01]
Vind ik leuk
MojoRisin +7167
donderdag 15 maart 2018 om 22:20
Gewoon niet goed genoeg, leuke ED-speler, meer niet..
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 22:22
Vind hem niet minder dan sommige andere middenvelders die erbij staan.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 22:23
Van Ginkel niet erbij ivm recent blessureleed. Ramselaar komt eraan.
Vind ik leuk
donderdag 15 maart 2018 om 22:24
Ook met Koeman wordt het niks.
Vind ik leuk
Gerro +4550
donderdag 15 maart 2018 om 22:41
Door heel goed te spelen zegt ie dan moet ie gauw een tranfer aanvragen want dat is bij psv onmogelijk
Vind ik leuk