Koert Westerman weet dat ik de pers zeventien jaar lang in de maling heb genomen

"Koert Westerman weet dat ik de pers zeventien jaar lang in de maling heb genomen"

vrijdag 16 maart 2018 om 09:27

Sjaak Polak heeft de Nederlandse pers zeventien jaar lang in de maling genomen. Om de oud-voetballer werd vaak gelachen, omdat hij voor de camera vaak een bepaalde houding aannam en grappen maakte.

"Koert Westerman weet dat ik de pers zeventien jaar lang in de maling heb genomen. Als er een verslaggever naar je toe komt, nadat je met 4-1 klop hebt gekregen en hij vraagt wat ik van de wedstrijd vond met een konijn onder m'n neus, dan snap je het niet helemaal", zegt Polak tegen Betweters. Met 'konijn' bedoelt Polak waarschijnlijk het windscherm wat verslaggevers vaak bij kou om hun microfoon hebben zitten.

"Dan kun je van mij een raar antwoord verwachten. De hele crew daarachter lag dan op de grond. Ik kan gek uit de hoek komen, zo zit ik nou eenmaal in elkaar. Ik ben vrij direct, maar 95% van de keren heb ik een counter klaar."

Polak spreekt ook over NAC Breda, die volgens hem met Sadiq Umar een spits hebben die niet bij NAC thuishoort. "Die hebben een spits, even serieus. Die is in zijn geboorteland lopend het brood gaan halen. Die kan lopen, is vervelend en sterk. Dat is echt een goede spits. Dat hij bij NAC speelt is mij een raadsel. Wat een klier."

"Eerlijk is eerlijk, ik vind NAC goed voetbal spelen. Ze hebben ook een heel goede linksback, die Spanjaard (Angelino, red.). Er zit een drive in, durft kort te dekken, is rap en heeft een goede pass."

Lees meer over:EredivisieNAC Breda

Plaats een reactie

vrijdag 16 maart 2018 om 09:29
Nou dat weten we ook weer geweldig nieuws , kan geen topic van Ajax tegen op.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 09:42
Oke
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 09:29
Ik ga ook altijd lopend mn brood halen. Bakker is hier om de hoek
Vind ik leuk
SimonSays +2174
vrijdag 16 maart 2018 om 10:17
Maar ben jij ook vervelend, sterk en een klier? Want dan zou je echt een goede spits zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 10:19
ik zeg het niet graag over mijzelf..., maar je zou wel eens gelijk kunnen hebben;)
Vind ik leuk
SimonSays +2174
vrijdag 16 maart 2018 om 10:25
De bescheidenheid siert je ;)
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 12:06
Vandaar ook genius.
Vind ik leuk
Gerro +4594
vrijdag 16 maart 2018 om 22:28
Ja alleen in dat land zitten er 20 gasten je achterop als je dat brood gehaald hebt om het van je te stelen en dat maakt een groot verschil.
Vind ik leuk
Casuals88 +1716
vrijdag 16 maart 2018 om 09:29
Lol
Vind ik leuk
elmoo +506
vrijdag 16 maart 2018 om 09:30
Mooi mens die Sjaak.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 09:31
Even artikel inhoudelijk: "Met 'konijn' bedoelt Polak waarschijnlijk het windscherm wat verslaggevers vaak bij kou om hun microfoon hebben zitten."

HAHAHAHA dus het heet "windscherm" maar je gebruikt het tegen de kou? Lekker hoor VP!
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 09:52
Microfoon verwarmer ;)
Vind ik leuk
Gustavo +1295
vrijdag 16 maart 2018 om 09:41
Dit is het tweede artikel waarin de schrijver, net als de lezer, eigenlijk niet echt begrijpt wat Sjaak bedoeld. En Sjaak wil op termijn voor een groep staan op professioneel niveau...
Vind ik leuk
M.J. +159
vrijdag 16 maart 2018 om 09:42
Zouden er meer zoals hem moeten reageren. Weer eens wat anders dan antwoorden die ik zelf ook wel kan bedenken.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 10:18
Jij kan niet bedenken " die jongen heeft in zijn geboorteland lopen brood moeten halen"? Zeg er van wat je vindt maar als een jonge afrikaan die heel veel kan lopen (in wat voor sport dan ook) excelleert is die grap samen met water halen toch snel gemaakt
Vind ik leuk
M.J. +159
vrijdag 16 maart 2018 om 11:17
Je kan van alles bedenken, maar het zeggen is wat anders. De opmerking zelf is toch mooi. Beter als "kan goed voetballen, is erg snel" dat soort geneuzel. Dat soort opmerkingen maakt 90% van de voetballers/trainers al.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 11:54
tja van een konijn kan je ook een koe maken...
Vind ik leuk
M.J. +159
vrijdag 16 maart 2018 om 12:07
Dat bedoel ik, gaat er gewoon om dat je een mooi antwoord krijg in plaats van standaard opmerking, Kan me nog Stekeleburg herinneren dat Ajax een uitwedstrijd verloor en dat die verslaggever vroeg "hoe word de terug weg voor jullie nu?"dat hij reageert "zelfde als heen alleen dan andersom" ik vind dat persoonlijk fantastisch, dat soort uitspraken.
Vind ik leuk
MojoRisin +7285
vrijdag 16 maart 2018 om 09:43
Ik heb niks tegen Polak verder.. Maar vind het wel belachelijk dat zijn trainerscursus is betaald met crowd-funding, er zijn wel belangrijkere doelen lijkt me..
Vind ik leuk
Donnygo +328
vrijdag 16 maart 2018 om 09:59
Ik vind het juist wel ludiek en dat hij het opzet en mensen betalen, is het toch goed dat heeft niks belangrijk of niet te maken. Het is meer gunnen en vermaak denk ik.
Vind ik leuk
MojoRisin +7285
vrijdag 16 maart 2018 om 10:01
Ik vind het eerlijk gezegd net bedelen..
Vind ik leuk
Donnygo +328
vrijdag 16 maart 2018 om 10:12
Ja ik ook hoor maar via crowd-funding wordt dat blijkbaar geaccepteerd( over belachelijk gesproken neem een kijkje en dan is Polak 1 waar je het nog aan zou geven ook ). Moet ik wel zeggen hij is natuurlijk wel nog van de generatie met net boven modaal inkomen bij de kleinere clubjes dus is het ook wel een hoop geld voor die cursus.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 12:08
Beter dan stelen.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 09:54
Hakie op de takie
Vind ik leuk
Bdog +4267
vrijdag 16 maart 2018 om 10:10
Polak moet een eigen tv programma krijgen. Wie is de Sjaak o.i.d.
Vind ik leuk
Jarinr10 +2086
vrijdag 16 maart 2018 om 10:17
Is wel een spitsie die van NAC. Kan Psv eerdaags nog wel een hoop problemen mij krijgen.
Vind ik leuk
Pagan1964 +2556
vrijdag 16 maart 2018 om 10:43
Ja want die ligt al op de grond als je ernaar kijkt. Afgelopen weekend ook weer. Duikelaar
Vind ik leuk
Jarinr10 +2086
vrijdag 16 maart 2018 om 10:45
Ja dat kan hij als geen ander. Vraag maar aan Jones.
Vind ik leuk
Pagan1964 +2556
vrijdag 16 maart 2018 om 10:46
Ja maar ook tegen ADO. Gaat nergens over
Vind ik leuk
Jarinr10 +2086
vrijdag 16 maart 2018 om 10:55
Mogen ze van mij veel harder aanpakken. Opzettelijke schwalbe? Paar duels schorsen.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 13:14
Wat zouden ze volgens jou dan met die viesnek van een Veltman moeten doen?
Vind ik leuk
Jarinr10 +2086
vrijdag 16 maart 2018 om 13:22
Aanstellen is schorsen. Ook al is 't een speler van Ajax.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 13:26
Dan gaan er wekelijks veel wedstrijden geschorst moeten worden omdat er niet genoeg spelers meer zijn :-P
Vind ik leuk
Jarinr10 +2086
vrijdag 16 maart 2018 om 13:30
Het is dan maar zo! Is toch te walgelijk voor woorden dit. Ik zag laatst iemand die ging gewoon express met z'n hoofd naar de elleboog. Uitroeien die schwalbes!
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 13:35
Ja, dat klopt idd. Ik had ook al zoiets van: wat doet die nou weer????? Maar je hebt gelijk, het is een vorm van spelbederf en volgens mij staat daar gewoon een gele kaart voor volgens de regels. Alleen die scheidsen passen de regels niet consequent toe.
Vind ik leuk
Jarinr10 +2086
vrijdag 16 maart 2018 om 13:47
Je kan 't de spelers niet kwalijk nemen. Die zoeken de grenzen op! Irriteer me er dood aan.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 10:40
'Die is is in zn geboorteland zn brood lopend gaan halen'

Serieus sjaak; jij houdt in je eentje het stereotyperend beeld dat profvoetballers domme lui zijn in je eentje in stand. Jammer.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 10:48
Knap dat jij daar uit haalt dat hij dom is.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 11:09
Lijkt me dat jij dat ook kan. Nog los van het feit dat iemand na het spelen 13 jaar betaald voetbal geen 30.000 opzij gehouden heeft voor zn trainersdiploma.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 11:37
Oh je vind Sjaak dom, oke ja ik dacht dat je bedoelde dat Sjaak umar dom vond omdat hij brood ging halen.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 10:48
Rokende poeper die Sjaak
Vind ik leuk
Blindsy +5255
vrijdag 16 maart 2018 om 11:29
Alle sportjournalisten duiken inmiddels massaal op Westerman om zijn kant van het verhaal los te peuteren.
Morgen op de voorpagina van elke krant: Polak heeft ons 17 jaar misleid!!
Maandag bij RTL Late Night, ik kijk er naar uit.
Vind ik leuk
Cookee +8094
vrijdag 16 maart 2018 om 12:08
Leuk eens niet over de Tob-3.
Ben met hem eens, lekker om zo'n spits te hebben, das een echte.
En typisch dom Hollands dan zegt men, hij is technisch beperkt, dan lach ik me rot, dat zal wel maar stop hem maar eens af.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 13:31
Hij vindt zichzelf wel leuk, geloof ik.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 17:36
Umar kan nog beter struikelen. Denk dat hij thuis op de hobbelige vlaktes vaak op zijn vek is gegaan met zijn brood. Kreeg hij van zijn moeder Danielle Makellieli een strafschop
Vind ik leuk
Gerro +4594
vrijdag 16 maart 2018 om 22:29
Sjaak Komiek
Vind ik leuk
Gerro +4594
vrijdag 16 maart 2018 om 22:32
Die Sadiq Umar zie ik zomaar door Marc gekocht worden. Een ruwe diamant met heel veel potentie denk ik.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"Koert Westerman weet dat ik de pers zeventien jaar lang in de maling heb genomen"