Update: Warming-up met verstrekkende gevolgen voor Sandler: geen Jong Oranje

Update: Warming-up met verstrekkende gevolgen voor Sandler: geen Jong Oranje

Gepubliceerd: maandag 19 maart 2018 om 12:52ma 19-03-2018 om 12:52

Jong Oranje-bondscoach Art Langeler heeft zijn 21-koppige selectie voor de oefeninterland tegen Jong België en de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Andorra bekendgemaakt. Riechedly Bazoer (VfL Wolfsburg), Vito van Crooij (VVV-Venlo) en Gervane Kastaneer (1. FC Kaiserslautern) zijn afgevallen uit de voorselectie.

PSV levert de meeste spelers af aan de selectie van Langeler: Yanick van Osch, Pablo Rosario, Bart Ramselaar, Steven Bergwijn en Sam Lammers zijn de vijf spelers die de eer van de Eindhovense Eredivisie-koploper hoog houden.

De spelersgroep herbergt bovendien liefst acht mogelijke debutanten. Pelle Clement, Arnaut Groeneveld, Teun Koopmeiners, Bart Nieuwkoop, Philippe Sandler, Michel Vlap, Juninho Bacuna en Carel Eiting hebben nog nooit eerder voor Jong Oranje gespeeld.

Update 19/3 12.52: Philippe Sandler moet nog even wachten op zijn Jong Oranje-debuut, meldt Voetbal International. De verdediger van PEC Zwolle raakte zondagmiddag vlak voor de wedstrijd tegen Feyenoord geblesseerd en heeft zich afgemeld. Bondscoach Art Langeler heeft geen vervanger opgeroepen.

Plaats een reactie

vrijdag 16 maart 2018 om 12:53
Bazoer kan beter stoppen was toch ook zo'n briljantje
Vind ik leuk
Plattekar bv +34365
vrijdag 16 maart 2018 om 13:09
Bazoer...was dat die gozer die ons uitlachte in t ajax shirt bij psv - ajax 0-2...? Oh ja..hij. Nou...nu lachen wij...en hard ook.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 13:22
Dat heb je mooi gezegd kerel wij lachen ons de ballen uit de broek
Vind ik leuk
3Bier +14327
vrijdag 16 maart 2018 om 14:13
Nou die Art heeft hem even flink terug gepakt zeg! Zo, wat zal die Bazoer nu een spijt hebben.....
Vind ik leuk
popiejopie +2960
vrijdag 16 maart 2018 om 13:27
Hij lacht nog steeds harder dan jullie als hij elke keer zijn loonstrookje ziet.
Vind ik leuk
Plattekar bv +34365
vrijdag 16 maart 2018 om 16:23
Laat hem maar lachen om zijnoonstrookje. Geef ik geen moer om. Dit vermaak smaakt ook zoet. Ik heb geen geld nodig om hier heel gelukkig van te worden.
Vind ik leuk
popiejopie +2960
vrijdag 16 maart 2018 om 17:08
Welk vermaak? Dat hij niet wordt opgeroepen voor Jong Oranje? Als je daar al gelukkig van wordt dan wil ik niet weten waar je ongelukkig van wordt.
Vind ik leuk
Frietbakker +5722
maandag 19 maart 2018 om 14:24
Hij ligt nu thuis te snikken omdat hij niet mee mag naar Andorra...
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 12:55
Mooi dan Bergwijn hier in ieder geval wel zijn minuten kan maken.
Vind ik leuk
Koeroe +12381
vrijdag 16 maart 2018 om 12:55
Wie is Yannick van Osch. Mis verder Malacia. Dramatische voorhoede trouwens
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 12:57
Van Osch is keeper bij jong Psv
Vind ik leuk
#Keizerout +45833
vrijdag 16 maart 2018 om 13:22
Dat wordt een hele goede keeper bij een ambitieuze amateurclub
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 12:58
Bijlow held! Verder hoort Malacia hier wel bij lijkt me. Enige (een van de weinige anders) met CL ervaring
Vind ik leuk
MojoRisin +15156
vrijdag 16 maart 2018 om 13:01
Toch wel raar dat Bazoer niet wordt opgeroepen.. Hij speelt niet alles maar toch wel regelmatig in de BL, anderen spelen nauwelijks voor hun club in de ED en worden wel opgeroepen..
Vind ik leuk
#Keizerout +45833
vrijdag 16 maart 2018 om 13:23
Rosario is natuurlijk wel veel beter..
Vind ik leuk
stratumseind +195510
vrijdag 16 maart 2018 om 13:05
Wij hebben nou eenmaal zoveul goei....
Vind ik leuk
Niels92 +36630
vrijdag 16 maart 2018 om 13:20
Komiek :)
Vind ik leuk
henkvlis +4762
vrijdag 16 maart 2018 om 13:06
Hoezo geen talent bij (jong) PSV..... nu alleen nog zaak dat op verantwoorde wijze deze jongens een kans in het eerste krijgen.

Dat is de opgave voor Cocu voor het komende seizoen.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 15:57
Bergwijn inderdaad een groot talent, verwacht ook veel van hem. Van osch is als keeper nog te jong en gaan ze nog niet de kans geven volgend jaar. Lammers wordt een leuke eredivisiespits maar geen topper. Rosario en ramselaar ook geen toekomstig oranjemateriaal. Bij de o19 lopen grotere talenten met obispo, malen , gakpo, abouklal. Voor de rest loopt bij dit jong oranje geen toekomstig wereldtopper.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18960
vrijdag 16 maart 2018 om 13:12
Art Langeler is het grootste voorbeeld waarom de KNVB keer op keer hard faalt. Dit soort onbekwame mensen zitten er niet voor het Nederlandse voetbal, maar die zitten er voor zichzelf. Prive oorlogjes en de link naar je oude club zijn zo ontzettend doorzichtig, het is gewoon triest.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 13:13
Krijg je ervan als je geen geduld heb en je geforceerd wil doorbreken.
Vind ik leuk
Kopsterk +7081
vrijdag 16 maart 2018 om 13:15
Zivkovich? hebben we geen vervanger voor deze jongen? Bakt er toch niks van in Belgie?
Vind ik leuk
popiejopie +2960
vrijdag 16 maart 2018 om 13:26
Die bakt er nergens iets van
Vind ik leuk
Doe dan! +6383
vrijdag 16 maart 2018 om 13:18
Goh wat gek, Bazoer die niet wordt opgeroepen door een PSV-bondscoach...
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 13:23
Kan die mooi zwarte piet gaan spelen
Vind ik leuk
baboushka +1440
vrijdag 16 maart 2018 om 13:23
Onterecht bedoel je?
Vind ik leuk
Doe dan! +6383
vrijdag 16 maart 2018 om 13:37
Nou, het lijkt me dat je beter Bazoer kan oproepen dan middelmaat als Van Amersfoort, Rosario etc.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 13:39
Bazoer is dat een ziekte of een verdwaalde afgekeurde voetballer
Vind ik leuk
popiejopie +2960
vrijdag 16 maart 2018 om 13:25
Zivkovic... serieus?
Vind ik leuk
mchollie +3623
vrijdag 16 maart 2018 om 13:36
Toch mooi dat er 3 AZ-ters bij zitten.

Het hele AZ1 is opgeroepen voor interlands, welke club kan dat zeggen?
Vind ik leuk
2cents +61655
vrijdag 16 maart 2018 om 13:48
Kan AZ dat zeggen? Over het centrale duo bijvoorbeeld?
Vind ik leuk
pinkelman +4375
vrijdag 16 maart 2018 om 14:04
Alleen Wuijtens is niet opgeroepen voor een interland verder inderdaad alle spelers van de selectie.
Vind ik leuk
pos +9746
vrijdag 16 maart 2018 om 14:28
Gelijk weg met die Wuytens. Amateur.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29741
vrijdag 16 maart 2018 om 14:30
Seuntjes? Of komr die uit voor Limburg? ;-)
Vind ik leuk
pinkelman +4375
zaterdag 17 maart 2018 om 00:25
seuntjes behoort niet tot de basisspelers
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 13:38
Als je naar de selectie kijkt van ronald koeman en dan vooral naar de nieuwelingen.Dan word de flop nog groter dan de afgelopen 5 jaar.
Dit team zal niks bereiken.Van mij mogen ze het meteen opdoeken.
Ik dacht dat koeman meer verstand had.Maar niet dus.
Ik gok op 10 interlands en dan staat die weer op straat.
Het lijkt net ajax daar schoppen ze ook elke minuut een trainer de deur uit.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21720
vrijdag 16 maart 2018 om 13:58
Nou nou, er is 1 trainer ontslagen haha...
Vind ik leuk
Ale +5878
vrijdag 16 maart 2018 om 14:18
Die langeler blijft zijn eigen op de schouders kloppen door onterecht zoveel psv spelers te selecteren. Wat een miskleum.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29741
vrijdag 16 maart 2018 om 14:29
En dat terwijl Bazoer toch uit de jeugd van PSV komt! Langeler moet dat toch ook weten.
Vind ik leuk
El Cazador +8945
vrijdag 16 maart 2018 om 15:17
Doet Richairo Zivkovic het zo goed in België dat die geselecteerd word voor interlands??
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 15:52
1 goal ge.aakt
Vind ik leuk
Koeien +3775
maandag 19 maart 2018 om 15:50
4 goals en 2 assists dit seizoen over 24 wedstrijden om precies te zijn, maargoed, ook niet bepaald om over naar huis te schrijven dus.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 20:06
Das niet slecht bij dat clubje toch
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws