Update: Warming-up met verstrekkende gevolgen voor Sandler: geen Jong Oranje

Update: Warming-up met verstrekkende gevolgen voor Sandler: geen Jong Oranje

maandag 19 maart 2018 om 12:52

Jong Oranje-bondscoach Art Langeler heeft zijn 21-koppige selectie voor de oefeninterland tegen Jong België en de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Andorra bekendgemaakt. Riechedly Bazoer (VfL Wolfsburg), Vito van Crooij (VVV-Venlo) en Gervane Kastaneer (1. FC Kaiserslautern) zijn afgevallen uit de voorselectie.

PSV levert de meeste spelers af aan de selectie van Langeler: Yanick van Osch, Pablo Rosario, Bart Ramselaar, Steven Bergwijn en Sam Lammers zijn de vijf spelers die de eer van de Eindhovense Eredivisie-koploper hoog houden.

De spelersgroep herbergt bovendien liefst acht mogelijke debutanten. Pelle Clement, Arnaut Groeneveld, Teun Koopmeiners, Bart Nieuwkoop, Philippe Sandler, Michel Vlap, Juninho Bacuna en Carel Eiting hebben nog nooit eerder voor Jong Oranje gespeeld.

Update 19/3 12.52: Philippe Sandler moet nog even wachten op zijn Jong Oranje-debuut, meldt Voetbal International. De verdediger van PEC Zwolle raakte zondagmiddag vlak voor de wedstrijd tegen Feyenoord geblesseerd en heeft zich afgemeld. Bondscoach Art Langeler heeft geen vervanger opgeroepen.

Plaats een reactie

vrijdag 16 maart 2018 om 12:53
Bazoer kan beter stoppen was toch ook zo'n briljantje
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 13:09
Bazoer...was dat die gozer die ons uitlachte in t ajax shirt bij psv - ajax 0-2...? Oh ja..hij. Nou...nu lachen wij...en hard ook.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 13:22
Dat heb je mooi gezegd kerel wij lachen ons de ballen uit de broek
Vind ik leuk
3Bier +4651
vrijdag 16 maart 2018 om 14:13
Nou die Art heeft hem even flink terug gepakt zeg! Zo, wat zal die Bazoer nu een spijt hebben.....
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 13:27
Hij lacht nog steeds harder dan jullie als hij elke keer zijn loonstrookje ziet.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 16:23
Laat hem maar lachen om zijnoonstrookje. Geef ik geen moer om. Dit vermaak smaakt ook zoet. Ik heb geen geld nodig om hier heel gelukkig van te worden.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 17:08
Welk vermaak? Dat hij niet wordt opgeroepen voor Jong Oranje? Als je daar al gelukkig van wordt dan wil ik niet weten waar je ongelukkig van wordt.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 14:24
Hij ligt nu thuis te snikken omdat hij niet mee mag naar Andorra...
Vind ik leuk
JustH +7485
maandag 19 maart 2018 om 14:53
Echt waar, wat zwak zeg. Leedvermaak!
Vind ik leuk
jaja_PSV +31956
vrijdag 16 maart 2018 om 12:55
Toch mooi, PSV voortaan hofleverancier voor jong oranje. Betekent dat PSV heel goed bezig is qua ontwikkeling van de jeugd met een Nederlands paspoort.
Vind ik leuk
Koeroe +7044
vrijdag 16 maart 2018 om 12:56
Ze doen het absoluut goed maar sinds Langerer er zit worden de psvers wel heel makkelijk opgeroepen vind ik
Vind ik leuk
jaja_PSV +31956
vrijdag 16 maart 2018 om 13:00
Ach ach...kijk nu eens naar de namen en zeg wie er onterecht bij zit en wie ervoor dan in de plaats zou moeten komen.
Vind ik leuk
HJR +5981
vrijdag 16 maart 2018 om 13:09
Bergwijn, die moeten ze ruilen met Kluivert ;)

Bergwijn op dit moment in vorm, misschien dat Kluivert in potentie beter is, maar door Bergwijn op te roepen geen je een duidelijk signaal af dat je naar vorm kijkt en nee niet Michel Vorm ;).

Dat Zivkovic nog steeds bij Jong Oranje speelt :). Die speelt er al 10 jaar voor mij gevoel
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 13:20
Ik mis Malacia en Kadioglu.

Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 15:47
Malacia zit bij o20 en kadioglu bij de o19
Vind ik leuk
oke dan +3949
vrijdag 16 maart 2018 om 13:15
Tahith Chong had er bij moeten zitten,geweldige speler. Zou meteen de beste aanvaller zijn ook.
Vind ik leuk
3Bier +4651
vrijdag 16 maart 2018 om 14:15
Ik mis toch wel Jordy de Wijs en Menno Koch
Vind ik leuk
13 +9056
vrijdag 16 maart 2018 om 17:54
De Wijs geblesseerd.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 13:30
Is relatief...

Selectie is slecht persoonlijke voorkeur van een bondscoach, als iemand anders komt worden de selecties weer anders...
Vind ik leuk
jaja_PSV +31956
vrijdag 16 maart 2018 om 13:31
Danke, Herr SCHneiderrrr :)
Vind ik leuk
Doe dan! +4661
vrijdag 16 maart 2018 om 13:38
Dat jullie jeugdopleiding steeds hoger niveau krijgt is wel duidelijk ja, complimenten. Feit is natuurlijk wel dat de leeftijdsgenoten van Ajax al bij het echte Oranje zitten en Langerer nogal een PSV-gekleurde bril op heeft bij het maken van de selectie...
Vind ik leuk
2cents +43921
vrijdag 16 maart 2018 om 13:42
De Ajacieden die bij het grote Oranje zitten mogen ook nog voor dit team uitkomen. Net als de geblesseerde Frenkie de Jong.

In dat perspectief moet je de ontwikkeling van de PSV jeugd wel plaatsen.

Sterker nog, twee Ajacieden bij het grote Oranje mogen nog in de o19...
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 15:48
Ja maar de ere divisie spelers zitten bij oranje door gebrek aan beter. Dus blijft alsnog relatief...maar misschien maakt het kluiverttje volwassenener in zijn spel. Daarom is het wel jammer dat Robben er niet meer bij zit
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 14:25
Ja of dat Art Langeler een lichte voorkeur heeft voor zijn eigen PSV Jeugd...
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 12:55
Mooi dan Bergwijn hier in ieder geval wel zijn minuten kan maken.
Vind ik leuk
Koeroe +7044
vrijdag 16 maart 2018 om 12:55
Wie is Yannick van Osch. Mis verder Malacia. Dramatische voorhoede trouwens
Vind ik leuk
EdwinQ +23
vrijdag 16 maart 2018 om 12:57
Van Osch is keeper bij jong Psv
Vind ik leuk
#Keizerout +15007
vrijdag 16 maart 2018 om 13:22
Dat wordt een hele goede keeper bij een ambitieuze amateurclub
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 12:58
Bijlow held! Verder hoort Malacia hier wel bij lijkt me. Enige (een van de weinige anders) met CL ervaring
Vind ik leuk
MojoRisin +7229
vrijdag 16 maart 2018 om 13:01
Toch wel raar dat Bazoer niet wordt opgeroepen.. Hij speelt niet alles maar toch wel regelmatig in de BL, anderen spelen nauwelijks voor hun club in de ED en worden wel opgeroepen..
Vind ik leuk
#Keizerout +15007
vrijdag 16 maart 2018 om 13:23
Rosario is natuurlijk wel veel beter..
Vind ik leuk
stratumseind +121603
vrijdag 16 maart 2018 om 13:05
Wij hebben nou eenmaal zoveul goei....
Vind ik leuk
Niels92 +6067
vrijdag 16 maart 2018 om 13:20
Komiek :)
Vind ik leuk
henkvlis +2513
vrijdag 16 maart 2018 om 13:06
Hoezo geen talent bij (jong) PSV..... nu alleen nog zaak dat op verantwoorde wijze deze jongens een kans in het eerste krijgen.

Dat is de opgave voor Cocu voor het komende seizoen.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 15:57
Bergwijn inderdaad een groot talent, verwacht ook veel van hem. Van osch is als keeper nog te jong en gaan ze nog niet de kans geven volgend jaar. Lammers wordt een leuke eredivisiespits maar geen topper. Rosario en ramselaar ook geen toekomstig oranjemateriaal. Bij de o19 lopen grotere talenten met obispo, malen , gakpo, abouklal. Voor de rest loopt bij dit jong oranje geen toekomstig wereldtopper.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +3203
vrijdag 16 maart 2018 om 13:12
Art Langeler is het grootste voorbeeld waarom de KNVB keer op keer hard faalt. Dit soort onbekwame mensen zitten er niet voor het Nederlandse voetbal, maar die zitten er voor zichzelf. Prive oorlogjes en de link naar je oude club zijn zo ontzettend doorzichtig, het is gewoon triest.
Vind ik leuk
jaja_PSV +31956
vrijdag 16 maart 2018 om 13:20
Ondertekend door....een ajacied met eierdop trekjes.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 16 maart 2018 om 13:21]
Vind ik leuk
#Keizerout +15007
vrijdag 16 maart 2018 om 13:24
Klopt. Rosario, Van Osch en Lammers worden allemaal sterspelers voor Oranje
Vind ik leuk
Ajacied_8 +3203
vrijdag 16 maart 2018 om 13:45
Leg dat eens uit? Ik heb het niet over Ajax. Dat jij in elke post iets over Ajax leest zegt meer over jou. Misschien moet je toch een keer uit de kast komen als Ajacied.

Ik heb het er niet over dat Langeler meer Ajacieden moet oproepen. Dat kan ook niet, we hebben nou eenmaal belachelijk veel buitenlanders in Jong Ajax rondlopen. Iets wat ik absoluut niet toejuich maar niet Art Langeler kan verwijten.

Wel dat hij blijkbaar niet professioneel genoeg is om het verschil met Bazoer bij te leggen. Bazoer die gewoon minuten maakt in de Bundesliga. Of de oproepen van Van Bruggen??

Langeler is gewoon bezig met vriendjes politiek. Hij wil er zeker van zijn dat hij werk heeft als zijn dienstverband er bij de KNVB weer opzit.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 13:13
Krijg je ervan als je geen geduld heb en je geforceerd wil doorbreken.
Vind ik leuk
Kopsterk +6747
vrijdag 16 maart 2018 om 13:15
Zivkovich? hebben we geen vervanger voor deze jongen? Bakt er toch niks van in Belgie?
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 13:26
Die bakt er nergens iets van
Vind ik leuk
Doe dan! +4661
vrijdag 16 maart 2018 om 13:18
Goh wat gek, Bazoer die niet wordt opgeroepen door een PSV-bondscoach...
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 13:23
Kan die mooi zwarte piet gaan spelen
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 13:23
Onterecht bedoel je?
Vind ik leuk
Doe dan! +4661
vrijdag 16 maart 2018 om 13:37
Nou, het lijkt me dat je beter Bazoer kan oproepen dan middelmaat als Van Amersfoort, Rosario etc.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 13:39
Bazoer is dat een ziekte of een verdwaalde afgekeurde voetballer
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 13:25
Zivkovic... serieus?
Vind ik leuk
mchollie +3218
vrijdag 16 maart 2018 om 13:36
Toch mooi dat er 3 AZ-ters bij zitten.

Het hele AZ1 is opgeroepen voor interlands, welke club kan dat zeggen?
Vind ik leuk
2cents +43921
vrijdag 16 maart 2018 om 13:48
Kan AZ dat zeggen? Over het centrale duo bijvoorbeeld?
Vind ik leuk
pinkelman +3587
vrijdag 16 maart 2018 om 14:04
Alleen Wuijtens is niet opgeroepen voor een interland verder inderdaad alle spelers van de selectie.
Vind ik leuk
pos +6988
vrijdag 16 maart 2018 om 14:28
Gelijk weg met die Wuytens. Amateur.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 14:30
Seuntjes? Of komr die uit voor Limburg? ;-)
Vind ik leuk
pinkelman +3587
zaterdag 17 maart 2018 om 00:25
seuntjes behoort niet tot de basisspelers
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 13:38
Als je naar de selectie kijkt van ronald koeman en dan vooral naar de nieuwelingen.Dan word de flop nog groter dan de afgelopen 5 jaar.
Dit team zal niks bereiken.Van mij mogen ze het meteen opdoeken.
Ik dacht dat koeman meer verstand had.Maar niet dus.
Ik gok op 10 interlands en dan staat die weer op straat.
Het lijkt net ajax daar schoppen ze ook elke minuut een trainer de deur uit.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +15446
vrijdag 16 maart 2018 om 13:58
Nou nou, er is 1 trainer ontslagen haha...
Vind ik leuk
Ale +2867
vrijdag 16 maart 2018 om 14:18
Die langeler blijft zijn eigen op de schouders kloppen door onterecht zoveel psv spelers te selecteren. Wat een miskleum.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 14:29
En dat terwijl Bazoer toch uit de jeugd van PSV komt! Langeler moet dat toch ook weten.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 15:17
Doet Richairo Zivkovic het zo goed in België dat die geselecteerd word voor interlands??
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 15:52
1 goal ge.aakt
Vind ik leuk
Koeien +1855
maandag 19 maart 2018 om 15:50
4 goals en 2 assists dit seizoen over 24 wedstrijden om precies te zijn, maargoed, ook niet bepaald om over naar huis te schrijven dus.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 20:06
Das niet slecht bij dat clubje toch
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Update: Warming-up met verstrekkende gevolgen voor Sandler: geen Jong Oranje