Verbeek wijst naar Van 't Schip en Van den Brom: Daar hoor ik niemand over

    Verbeek wijst naar Van 't Schip en Van den Brom: "Daar hoor ik niemand over"

    vrijdag 16 maart 2018 om 15:27

    Gertjan Verbeek vindt de kritiek op zijn persoon 'hypocriet'. De trainer van FC Twente lag onder vuur omdat hij aan bleef schuiven bij talkshows op televisie, terwijl Twente in degradatienood zit.

    Verbeek zei bij FOX dat het soms goed is als een club degradeert, wat niet goed viel bij een bepaalde groep Twente-fans. "Maar ik vind het hypocriet", wordt Verbeek geciteerd door Tubantia. "Als we tien punten meer hadden gehad, had niemand er een punt van gemaakt. John van ’t Schip zie ik regelmatig aanschuiven, John den Brom was deze week op tv en bij Studio Voetbal zit ook regelmatig een collega. Daar hoor ik niemand over."

    Verbeek heeft de afgelopen week weinig kranten opengeslagen. De Twente-trainer zou te hard trainen en de medewerkers tegen zich in het harnas jagen. "Dan hoef ik al die verschrikkelijke dingen die jullie (de pers, red.) schrijven tenminste niet te lezen. Maar uiteraard zijn mij bepaalde dingen wel ter ore gekomen."

    "Jullie interpretatie van de situatie van nu, wordt neergezet als de waarheid, maar dat wil niet zeggen dat het ook de waarheid is. De medewerkers van mij hebben alles wel meegekregen en die ervaren de dingen 180 graden anders."

    Lees meer over:EredivisieFC Twente

    Plaats een reactie

    PRICE +32080
    vrijdag 16 maart 2018 om 15:31
    Verbeek,wordt eens tijd dat jij lekker gaat stoppen,latige kerel.
    Als je TERUG kijkt zo geweldig is het allemaal niet geweest.
    Vind ik leuk
    3-5-2 +773
    vrijdag 16 maart 2018 om 15:35
    Jezus wat wordt dit een zure man.... altijd maar die act van "de hele wereld is tegen mij...."
    Vind ik leuk
    Hyena +28346
    vrijdag 16 maart 2018 om 15:36
    "Als we tien punten meer hadden gehad, had niemand er een punt van gemaakt.''

    Nee, dan was het namelijk ook een stuk minder dubieus geweest om te benoemen dat degradatie goed voor een club kan zijn. Met een beetje verstand had Verbeek zelf ook kunnen bedenken dat het stom is om zoiets te roepen, door de positie waarin FC Twente momenteel verkeert.

    Gertjan doet in ieder geval zijn uiterste best overal zo snel mogelijk uitgekotst te worden.
    Vind ik leuk
    WES1907 +479
    vrijdag 16 maart 2018 om 15:41
    (He mijn reactie was weg)

    Maar 100% mee eens. Het gaat niet zozeer om het feit dat hij op TV is, maar het moment waarop en de situatie.

    Als je op vrijdag de zoveelste wedstrijd verliest, dan kan je toch de volgende dag niet bij de Eretribune gaan zitten om Willem II te gaan analyseren. Waar je dan ook nog de week erop tegen moet.

    En als hij dan roept dat het hem niks interesseert wat mensen ervan vinden, dan lult hij natuurlijk. Als het hem niks zou interesseren dan zou hij er ook niet constant op reageren, en zou hij nu tegen Van Halst zeggen dat hij gewoon op TV blijft.

    En over je laatste zin, Verbeek is echt de grootste eigenwijs die ik ooit heb meegemaakt. Bij Feyenoord kotste de spelersgroep hem uit en is hij ontslagen, bij AZ idem dito, bij Bochum was de spelersgroep hem ook zat, en nu binnen een paar maanden bij Twente hetzelfde. En dan zijn er al zo veel mensen die hem daar op hebben aangesproken, maar als je je werkwijze dan niet veranderd heb ik ook geen medelijden als je constant wordt ontslagen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 10:27]
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 15:58
    Ik kan het niet beter verwoorden...
    Vind ik leuk
    RtdDub +11832
    vrijdag 16 maart 2018 om 15:37
    "Ja maar hullie dan"

    Kom op, Verbeek.... je bent een veel te grote vent om op die manier te reageren.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29432
    vrijdag 16 maart 2018 om 15:42
    Die doen gewoon goed bij hun club lulhannes.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 15:44
    De hele houding van de Nederlandse voetbal pers naar de voetbalwereld toe moet eens gaan veranderen. Het is allemaal veel te negatief, niks deugd er en goede spelers worden constant naar een andere club in het buitenland geluld. De manier van interviewen slaat ook totaal als tang op een varken. De arrogante opstelling van verslaggevers van Studio Sport en Fox gaat helemaal nergens over. Ons voetbal mag best wel wat positiever gebracht worden. Napraten na een wedstrijd gaat eerder over wat er allemaal mis ging dan over wat er allemaal goed was.
    Vind ik leuk
    Hammie +1099
    vrijdag 16 maart 2018 om 15:49
    Misschien sta je onderaan Verbeek eerst veiligstellen dan blèren

    Als een speler er zou gaan zitten van Twente had hij dat ook niet geaccepteerd
    Vind ik leuk
    Leffe +1075
    vrijdag 16 maart 2018 om 15:50
    Blijf nou maar lekker in je hutje in Hoonhorst wonen, en je vrouw en kind lekker primitief opvoeden en terechtwijzen, want als ik jou zie bij de AH in Dalfsen, en zie hoe je daar omgaat met het personeel daar van die winkel.,, de wereld is en draait niet om jou hoor!!.,, ik vind jouw een botte hork,vandaar een jonger wat naïeve vrouw aan de haak slaan, want een beetje slimme vrouw wil jou écht niet want het ontbreekt jou totaal aan empatisch vermogen,..en dat is nou ook je probleem bij Twente.,,het snappen van hoe en wat andere mensen voelen en denken.,, en het dan aansturen en motiveren.,, Maar nee, jouw wil is wet.
    Vind ik leuk
    K V ASSEL +194
    vrijdag 16 maart 2018 om 15:52
    ja natuurlijk slimmeling.....
    vd Brom en vant Schip zeggen alleen niet van die domme dingen.
    Vind ik leuk
    Pec010 +1909
    vrijdag 16 maart 2018 om 16:41
    Precies dit. Van t Schip denkt eerst na voordat hij wat zegt. Verbeek is een leuke analist omdat hij een duidelijke mening heeft maar dat is niet handig als je zelf onder druk staat als trainer.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 15:56
    Er is een verschil, van het schip en John vd Brom presteren bij regelmaat.
    Gertjan daar in tegen lult veel onzin en presteert echt helemaal niks
    Daarbij geef je soms antwoord dan denk ik bij mezelf wie denk je wel niet dat je bent BOERENLUL
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 maart 2018 om 15:59]
    Vind ik leuk
    Urzaiz +1207
    vrijdag 16 maart 2018 om 15:57
    Van 't schip zie ik alleen bij studio voetbal zitten als pec dat weekend tegen ajax, feyenoord of psv heeft gespeeld. Oftewel wedstrijden die je kunt verliezen, dus dan zit je daar ook niet zo voor lul als het slecht gaat. Ik vind het zelf overigens ook niet kunnen, want je zit daar toch om concurrenten te analyseren/bekritiseren, en dat hoort niet vind ik. Maar als je club op degraderen staat moet je wel echt een flinke plaat voor je kop hebben als je dan overal maar aanschuift.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 16:00
    Waarom jankt iedereen? Gert doet wat hij moet doen! Twente als nog straffen met de JL!
    Vind ik leuk
    El Cazador +5744
    vrijdag 16 maart 2018 om 16:13
    Ieders zijn waarheid, toch!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 16:54
    Verbeek moet eens naar zichzelf kijken. Ga eens presteren met je ploeg.
    Vind ik leuk
    Knowitall +167
    vrijdag 16 maart 2018 om 19:43
    En als hij dan toch naar zichzelf kijkt, even een kammetje door dat haar halen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 10:38
    Denk eerder aan een paardenborstel
    Vind ik leuk
    Fred1975 +471
    vrijdag 16 maart 2018 om 16:59
    Omdat Van den Brom en Van 't Schip met hun clubs wel aan de verwachtingen voldoen! Die Verbeek heeft een bord voor zijn kop, niet normaal! Ik heb nieuws voor hem, volgend jaar kan hij iedere week aanschuiven als analist, wanneer Twente hem gedumpt heeft en geen club hem nog wil.
    Kan hij iedere week aanschuiven om te vertellen hoe er gevoetbald moet worden!!!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 maart 2018 om 17:41
    Weet niet hoe oud Verbeek is, maar die zal het niet erg vinden om meer tijd met zijn kind te zijn. Ook niet handig om op zo'n oude leeftijd nog een kind te maken.

    Dus denk dat het Verbeek weinig uitmaakt wat er gebeurd. Maar kan zijn dat ik het verkeerd heb.
    Vind ik leuk
    HanV +3994
    vrijdag 16 maart 2018 om 18:52
    Hij heeft nog een contract voor volgend seizoen en dat is ook zo als ze wel zouden degraderen. Maar ik denk dat het meer gaat om de toon waarmee over andere clubs wordt gesproken.
    Vind ik leuk
    Jelmer038 +167
    vrijdag 16 maart 2018 om 17:08
    Dat is het toch ook precies, die clubs doen het prima, alleen Twente strijdt tegen degradatie dan kun je het tegenover de supporters niet maken om een dag na een pijnlijke nederlaag doodleuk aan te schuiven bij FOX...
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2287
    vrijdag 16 maart 2018 om 18:02
    niet zeuren verbeek de rest kan wel iets en zit er maar 2 keer per jaar niet elke week
    Vind ik leuk
    peinke +1989
    vrijdag 16 maart 2018 om 19:13
    Als dit de mening is van Gert-Jan, waarom heeft hij dan niet gewoon schijt aan die argumenten. Niet er aan toe geven en dan je verontwaardiging uitspreken. Dat past ook niet bij hem. Ballen tonen en laat ze de pleuris krijgen en anders lekker laten uitzoeken bij dat oplichterszooitje!

    PS Ik heb ook gehoord dat het wandelen met je vriendin en kind niet meer op TV mag komen. Sterker nog, het mag helemaal niet meer.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 16 maart 2018 om 19:13]
    Vind ik leuk
    Deltacraft +180
    vrijdag 16 maart 2018 om 20:03
    Idioot.....deze 2 trainers hebben capaciteiten en kwaliteiten...jij mist alles. Ga zelf eens voor een spiegel staan...je overleeft het niet..
    Vind ik leuk
    Counterattack +10316
    vrijdag 16 maart 2018 om 20:11
    Hij legt zelf uit waarom niemand naar vd Brom of van ‘t Schip wijst. Die hebben nl ruim tien punten meer.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Verbeek wijst naar Van 't Schip en Van den Brom: "Daar hoor ik niemand over"