Van Bronckhorst: 'Heb al vaker geroepen dat er dan iets niet goed is gegaan'

Van Bronckhorst: 'Heb al vaker geroepen dat er dan iets niet goed is gegaan'

vrijdag 16 maart 2018 om 20:08

Giovanni van Bronckhorst geeft toe dat knokken om plek vier anders is dan knokken voor de koppositie.

"Ik heb al vaker geroepen dat als Feyenoord in maart en april niet meer om de landstitel zou strijden, dat er iets niet goed is gegaan", wordt de Feyenoord-trainer geciteerd door het Algemeen Dagblad. "Maar het is duidelijk dat het voor de jongens nu ook anders is dan vorig seizoen. Toen waren we koploper, wonnen we in het weekeinde en gingen we weer een hele week aan de slag om die koppositie een week later ook in bezit te hebben."

Van Bronckhorst zegt dat de motivatie nu meer uit de spelers moet komen, nu er gestreden wordt om plek vier. "En in uitwedstrijden is het ons niet gelukt in 2018 om te winnen. Daar speelt de start van een wedstrijd vaak een rol in en te vaak was die niet goed. Zoals we ook in Utrecht en Breda een voorsprong weggaven en we weer opnieuw moesten beginnen."

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Plaats een reactie

BassieN +10948
vrijdag 16 maart 2018 om 20:10
Er is iets niet goed gegaan, wie is daarvoor eindverantwoordelijk? Precies, trek je conclusies en ga eind dit seizoen door de voordeur weg Gio.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 20:18
Hij is de best presterende trainer sinds een hele lange tijd. Hij verdiend meer krediet
[Reactie gewijzigd op vrijdag 16 maart 2018 om 20:18]
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 20:20
Keizer is al in Rotterdam geweest dus je weet het maar nooit. Excelsior is misschien alleen maar de bliksem afleider
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 20:43
Van mij mag Gio nog 1 jaar blijven, maar Keizer zou ook geen slechte zijn. Snap niet dat Ajax die midden seizoen heeft weggestuurd.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 21:38
Zit je weer ruzie te zoeken ;-))
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 22:03
Hou je grote mond eens dicht joh. ;-)
Vind ik leuk
zomer +871
vrijdag 16 maart 2018 om 20:11
Dat kunnen wij ook wel zien ja.
Maar zie het maar weer eens op de rit te krijgen
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 20:15
Veel woorden om niets te zeggen.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 20:24
Ga alsjeblieft weg zeg!
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 20:28
Ik kreeg toch echt het idee dat alleen de beker telde.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 20:41
Nee één ding is zeker Feyenoord .... .. .....
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 20:50
Fräser
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 21:37
Nee
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 21:03
Dan is dit dus gewoon een herhaling.
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 21:37
Trek dan verdomme je conclusies en vertrek!

#GIO-out
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 22:52
Zei je dat 2 seizoenen geleden ook?
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 23:12
Nee, maar ik heb wel al een jaar grote twijfels. En die heb ik ook meerdere keren geuit. De titel winnen was mooi, maar ook close. Het is en blijft weinig overtuigend allemaal. Bovendien, wie stelt Jones nou op i.p.v. Vermeer?!?!
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 23:30
De spelers presteren gewoon onder en pech met veel blessures.
Vind ik leuk
Hugo59 +1335
vrijdag 16 maart 2018 om 21:50
Kut trainer vorig jaar was kuyt de baas .
Vind ik leuk
vrijdag 16 maart 2018 om 22:49
Die gozer die zo vaak op de bank zat?
Vind ik leuk
Hugo59 +1335
zaterdag 17 maart 2018 om 00:15
Zonder kuyt was en is feijenoord helemaal niets, van bronckhorst heeft geen idee van wat hij aan doen is.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 06:47
De meeste teams zonder hun basisspelers is niet best. En voor de winterstop begon het eindelijk te lopen.
Maar na de winterstop zit het weer niet echt mee. Berghuis en Jørgensen scoren moeizaam en de scheidsrechters zitten ook niet mee.
Maar ik ben er van overtuigd, dat ze vanaf nu alles gaan winnen. Veels te laat, dat wel. Maar soms heb je gewoon zo'n seizoen. Dan zal t volgend jaar allemaal wel weer mee zitten. Dat moet wel.

Gio speelt wel altijd om een prijs.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 06:48]
Vind ik leuk
Lipu +323
vrijdag 16 maart 2018 om 22:20
Er gaat al heeeeeeel lang van alles niet goed daar bij Feyenoord .?
Vind ik leuk
fr1963 +1781
zaterdag 17 maart 2018 om 01:05
Hij praat lucht.....totaal nietszeggend.
Het ontbreekt hem duidelijk aan de kwaliteiten om spelers beter te maken en automatismen in het voetbal te krijgen. Jammer, maar volgend seizoen moet er een echte trainer komen.....
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 06:49
De gehele kwaliteit in de ere divisie is daar te laag voor.

En Gio heeft maar weinig met het ideale team kunnen spelen.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 08:36
hallo Als je 7wetstrijden op rij verliest en de hulp nodig hebt van een collega? En met alle geluk kampioen bent geworden. En nu 26punten achterstand, dan is het duidelijk dat jij GIO door het ijs bent gezakt! mvg ritje
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 09:51
Kan ik jullie nog raken? Nou?
Vind ik leuk
fer65 +250
zondag 18 maart 2018 om 14:53
Gio krijgt het niet voorelkaar wie dan wel als de spelers zelf niet willen ?.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van Bronckhorst: 'Heb al vaker geroepen dat er dan iets niet goed is gegaan'