Het zegt veel dat AZ samen met Ajax hofleverancier is

    "Het zegt veel dat AZ samen met Ajax hofleverancier is"

    Gepubliceerd: zaterdag 17 maart 2018 om 07:35za 17-03-2018 om 07:35

    AZ-coach John van den Brom is bijzonder trots op het feit dat drie van zijn spelers opgeroepen zijn voor het Nederlands elftal. Wout Weghorst, Marco Bizot en Guus Til mogen zich gaan opmaken voor een interlandweek met Oranje.

    Van den Brom kreeg het nieuws donderdag al van bondscoach Ronald Koeman te horen. "Op zo'n mooi telefoontje hoop je natuurlijk als trainer", zegt de coach tegen De Telegraaf. "Zoiets wil je direct delen met de jongens, maar dat kon nog niet. Dat hebben we vanochtend (gisteren, red.) na het ontbijt gedaan, geweldig. Met name voor die jongens is het mooi, maar ook voor alles en iedereen bij de club. Het zegt veel dat je samen met Ajax hofleverancier bent."

    "Het is heel simpel: ze moeten laten zien wat ze kunnen, met goede spelers om zich heen", vervolgt Van den Brom. "Ik ben er benieuwd naar hoe ze zich staande houden. Maar daar heb ik alle vertrouwen in. Ze zijn alle drie heel nuchtere gasten, die genieten van het moment, maar gaan daar niet naartoe om vakantie te vieren. Die gaan zich tonen vanaf het moment dat ze daar bij elkaar komen."

    Poll

    Terecht dat deze drie AZ'ers zijn opgeroepen?

    (775 stemmen)

    Plaats een reactie

    MaximaalAFCA +13847
    zaterdag 17 maart 2018 om 08:05
    Waarom is bij PSV alleen Zoet geselecteerd eigenlijk? Als ik die namen van AZ zie en dan denk aan spelers als De Jong, van Ginkel en Bergwijn van PSV, dan vind ik die 3 uit Eindhoven toch echt beter dan die van AZ. Maar er zal wel een goede reden voor zijn mag ik aannemen?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 08:13
    Eens,vooral Kluivert tov Bergwijn begreep ik niet zo maar het is de eerste selectie ronde, oefenwedstrijd dus geef ik Koeman voordeel van de twijfel,ik denk dat hij uiteindelijk zal spelen met Cillessen, Janmaat,de Vrij,v.Dijk,v.Aanholt/Aké, Strootman, Wijnaldum, Pröpper,Promes,Dost,Berghuis.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13847
    zaterdag 17 maart 2018 om 08:19
    Dan ben ik bang dat ik die wedstrijd lekker oversla ;p
    Ben sowieso al geen echte Oranje supporter en kijk er eigenlijk nooit naar, maar als ik deze namen zie en die dan ga vergelijken met de namen van een paar jaar terug, dan zijn we er toch wel heel hard op achteruit gegaan.
    Vind ik leuk
    Butsbal +14983
    zaterdag 17 maart 2018 om 13:04
    Echte successupporter dus. Dat toon je met je eigen woorden aan. Je bent nou geen supporter omdat er minder kwaliteit is. Toch knap dat je dan nog deze naam voert op VP.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13847
    zaterdag 17 maart 2018 om 13:47
    Wat loop je nou dom te lullen?
    Ik ben gewoon geen Oranje supporter, dat is meer voor die carnavalsfiguren die niets met voetbal hebben maar het wel leuk vinden om in gekke oranje kleding rond te lopen en te zuipen.
    Ik support alleen mijn eigen cluppie en dat is Ajax.
    Als Oranje op een WK of EK speelt dan kijk ik meestal wel, maar voor de rest heb ik er niet zoveel mee.
    Maar bedankt voor je vervelende en nutteloze commentaar, weet niet waar ik het aan te danken heb maar goed.
    Alsnog een fijn weekend toegewenst en probeer eens iets vrolijker te zijn, want voor je het weet is het weer maandag ;)
    Vind ik leuk
    Butsbal +14983
    zaterdag 17 maart 2018 om 16:04
    Ik weet het. Stoor mij ook altijd aan die opblaasklompen en verklede kerels in oranje met plastic tieten voorgebonden. Schssm me kapot als ik in t buitenland ben en ze beginnen daar over. En dan heb ik t nog niet over die kutkapel. Sinds het hoge neuzengehalte ben ik zelfs anti-oranje geworden, dat kaartclubje uit Amsterdam was echt irritant. Is nou al wat minder maar geef er nog steeds geen ene ruk om. Winnen ze, prima. Verliezen ze, prima. Ik ga nou Mexico supporteren ipv die frietzakken.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13847
    zaterdag 17 maart 2018 om 16:19
    “Hoge neuzengehalte”?

    Hier ben ik maar gestopt met lezen, gasten met zulke uitspraken ga ik niet serieus nemen.
    Jammer, maar goed...
    Vind ik leuk
    Butsbal +14983
    zaterdag 17 maart 2018 om 16:43
    Sorry ben een beetje ongesteld
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13847
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:10
    Merk het ja, stop er anders ff zo’n kogel in en eet wat chocolade, wie weet helpt het....
    Vind ik leuk
    Butsbal +14983
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:24
    Zon kogel op batterijen ?
    Vind ik leuk
    fr1963 +3335
    zaterdag 17 maart 2018 om 13:53
    Haha, slechts 1 speler met een ajax verleden en 0 van huidige ajax......ik snap m!
    Vind ik leuk
    Counterattack +10911
    zaterdag 17 maart 2018 om 08:22
    Alleen 1 Feyenoorder in basis. Rest expats.
    Vind ik leuk
    DuWijk +316
    zaterdag 17 maart 2018 om 08:36
    Dat lijkt me niet Henk aangezien Janmaat af is gevallen. Meer dan terecht overigens. Heeft zijn tijd gehad en is nou niet allerbeste vorm. Lekker de kans geven aan Tete, Hateboer en/of TFM!
    Vind ik leuk
    pietprecies +7458
    zaterdag 17 maart 2018 om 08:45
    Tete speelt volgens mij nu ook niet meer zo veel
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 10:44
    Hij speelt wel maar niet zo goed. Van de week ook weer behoorlijk gepiepeld door die linksbuiten van CSKA..
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 09:02
    Oké wist ik niet,dan zal Tete waarschijnlijk rb staan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 10:42
    Heb je Tete gezien van de week?? 2 goals tegen en beide langs zijn kant...
    Vind ik leuk
    Adjab +994
    zaterdag 17 maart 2018 om 16:28
    Das niet echt verjongen
    Vind ik leuk
    Counterattack +10911
    zaterdag 17 maart 2018 om 08:20
    Inderdaad raar, hoewel Bergwijn zaterdag wel erg slap en ongeïnspireerd was, maar laatste tijd goed was, ook van Ginkel, die zaterdag als aanvoerder volledig door ijs zakte, gaf slenterend telkens te laat komend het slechte voorbeeld, maar zat er al niet bij ivm recente slepende blessure. Dan de Jong, die ook voor de spirit (altijd 100%, nooit zeuren bi slechts bank- of invalbeurt) waarde kan hebben. Denk niet dat die jongens definitief zijn afgevallen.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13847
    zaterdag 17 maart 2018 om 08:33
    Dat ze tegen Willem 2 tegenvielen dat kan gebeuren, maar over het algemeen vind ik het betere voetballers. Lijkt me niet dat Koeman alleen maar naar de laatste wedstrijd heeft gekeken en aan de hand daarvan heeft beoordeeld.
    Oke van Ginkel is dus vanwege die blessure, dan kan ik het begrijpen. Verbaasde me namelijk nog het meest dat Van Ginkel er niet bij zat, maar nu snap ik het.
    Dankje ;)
    Vind ik leuk
    Butsbal +14983
    zaterdag 17 maart 2018 om 13:06
    Van Ginkel heeft in overleg met de medische staf van PSV aangegeven niet voor deze oefenpotjes beschikbaar te zijn.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13847
    zaterdag 17 maart 2018 om 14:16
    Verstandige keuze. Waarom zou je onnodig het risico willen lopen door bij Oranje aan te sluiten terwijl je met PSV op weg bent naar de titel.
    Voor PSV ook wel lekker dat ie in Eindhoven blijft, dit seizoen een belangrijke kracht binnen de selectie.
    Vind ik leuk
    Butsbal +14983
    zaterdag 17 maart 2018 om 16:00
    Vind het dan ook totaal niet erg dat Bergwijn niet bij Oranje zit (ook al speelt hij toch zeker niet, trainingen zijn toch een tandje steviger bij Oranje schat ik zo).
    Vind ik leuk
    koppig +499
    zaterdag 17 maart 2018 om 09:37
    Daarom ben jij ook geen trainer die kijkt naar wat er gepresteert wordt en zeker ook naar de enorme werklust en inzet die de jongens van AZ laten zien dat zie ik bij de 2 van psv zeker niet alleen bergwijn speeld aardig bij vlagen jou mening is alleen dat het zeer doet dat AZ steeds meer van zich laat horen en dat doet pijn
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13847
    zaterdag 17 maart 2018 om 09:45
    Hahah jij maakt er nu helemaal wat van hoor, nu doet het mij ineens zogenaamd “zeer”?
    Ik vind het geweldig dat AZ het zo goed doet en dat de jeugdopleiding zo sterk is geworden. Ik heb het gewoon over de kwaliteiten van de spelers en in mijn ogen zijn de PSV’ers kwalitatief sterker dan die van AZ.
    Geloof me, ik had liever geroepen dat het andersom zodat ik niet de complimenten hoef te geven aan de Eindhovenaren, maar het is gewoon mijn mening.
    Dus probeer nou niet alles zo te verdraaien, want je hebt het daarin helemaal mis pik ;)
    Vind ik leuk
    koppig +499
    zaterdag 17 maart 2018 om 09:59
    Oke fijn te horen van een AJAX fan dat hij er voor uit komt dat AZ prima bezig is in de toekomst gaat de nieuwe klassieker misschien wel tussen AJAX en AZ dat zou mooi zijn
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13847
    zaterdag 17 maart 2018 om 10:04
    Hahah er is maar 1 Klassieker en dat zal ook zo blijven, maar het kan in de toekomst wel gewoon gezien worden als een Topper en de Noord-Hollandse derby natuurlijk. Alleen maar positief voor de Eredivisie als clubs als AZ sterker worden en de strijd aan kunnen gaan met de traditionele top 3.
    Vind ik leuk
    Butsbal +14983
    zaterdag 17 maart 2018 om 13:07
    Top 2
    Vind ik leuk
    Butsbal +14983
    zaterdag 17 maart 2018 om 16:50
    Ja die MaximaalAFCA is goed bezig
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:04
    Dan ga je er van uit dat zulke seizoenen structureel worden bij AZ,ik denk dat men blij mag wezen als de helft van deze selectie over 2 jaar nog in Alkmaar speelt, afgelopen weekend bleek maar weer dat grote wedstrijden spelen en winnen nog steeds niet lukt dus voorlopig nog geen klassieker.
    Vind ik leuk
    chicken +11760
    zaterdag 17 maart 2018 om 09:39
    Iets met bouwen? Bouwen op luc? Ginkel, met zijn blessures? Bergwijn niet rijp genoeg wellicht?
    Vind ik leuk
    Adjab +994
    zaterdag 17 maart 2018 om 16:29
    Luuk de Jong in Oranje hahaha niet echt een voetbal kenner
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13847
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:27
    Jij bent wel een echte kenner toch haha?
    Dan wist jij vast ook wel dat Luuk de Jong al 14 interlands achter zn naam heeft staan, beetje voetbal kenner zou dat toch moeten weten ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 08:20
    PSV blijkt ondanks de huidige koppositie eens te meer de dwerg te zijn van het Nederlandse voetbal.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10911
    zaterdag 17 maart 2018 om 08:38
    Is maar de vraag. Als je Jong Oranje erbij betrekt en degenen die voor andere landen spelen krijg je ander beeld. En geselecteerden voor Jong Oranje kunnen iha prima mee in Nederlandse eredivisie
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 09:05
    Heb je goed gezien,bij jong Oranje zijn ze hofleverancier,daar vaardigt Ajax ( beste jeugdopleiding) maar 1 speler af.
    Vind ik leuk
    mortagon +1239
    zaterdag 17 maart 2018 om 09:27
    En hoeveel gaan er van die talenten dan het eerste elftal halen? Ps. Wordt van ginkel volgend seizoen ook weer gehuurd?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 09:37
    Misschien,zou zomaar kunnen,wordt dan het 3de seizoen op rij,zolang blijven sommige spelers met contracten (Sanchez) niet eens Tagliafico,Zyech,je kan ze zomaar kwijt zijn in de zomer,schrijf je 35 miljoen bij hebben jullie er 210 op de bank,maar nog steeds geen titel,hoe dan?
    Vind ik leuk
    mortagon +1239
    zaterdag 17 maart 2018 om 09:40
    Alsnog beter dan huren pak je rekenmachine er maar nog ff bij jongetje
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:11
    Jongetje met mijn 51 jaar, nauwelijks of ben jezelf zo oud? Het levert prijzen op,daar betalen we graag voor,heb trouwens veel Ajacieden horen zeggen ( Ajax wilde hem ook)dat ze v.Ginkel graag hadden gehad,gaat niet lukken.
    Vind ik leuk
    mortagon +1239
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:25
    Ja 4-5 jaar geleden
    Vind ik leuk
    myrthewit +1646
    zaterdag 17 maart 2018 om 09:37
    Heeft ook met Langeler te maken hoor. Die selecteert PSV jeugd die nooit in het eerste van PSV zullen spelen. Terwijl Jong PSV veel punten achterstaat op Jong Ajax....
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:15
    Wie moet hij selecteren dan, Orejuela, Cassiera, Lamprou,Dijks of Sinkgraven, Johansson wellicht,zeg het maar.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 08:51
    Zit je dikke fopneus soms in de weg als je gaat typen?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 09:06
    Wie heeft de meeste titels gehaald de laatste 20/25 jaar? En zeg dat dan nog eens.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13847
    zaterdag 17 maart 2018 om 09:16
    De laatste 25 jaar allebei 10 titels ;)
    Maar wel apart dat die PSVers het altijd hebben over die laatste 20/25 jaar. Waarom niet de laatste 10 jaar of 50 jaar of gewoon aller tijden?
    Lekker selectief om het over de laatste 20 jaar te hebben puur omdat dat dan in het voordeel is van PSV haha, kom op zeg.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 09:32
    Het ging niet over Ajax of Feyenoord,het was een reactie op de term dwerg vh Nederlandse voetbal en dat is zeker niet waar,daar had ik het over. We weten allemaal dat Ajax de meeste en grootste prijzenkast heeft toch?
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13847
    zaterdag 17 maart 2018 om 09:39
    Gaat er mij ook niet om dat PSV de dwerg wordt genoemd, zulke gasten neem ik sowieso al niet serieus en die doen dit gewoon om even wat reacties uit te lokken, dus laat lekker gaan.
    Wat mij opvalt is dat er vaak over de laatste 20/25 jaar wordt gesproken omdat dat waarschijnlijk in het voordeel is van PSV, maar waarom niet 10 jaar of 50 jaar of wat dan ook?
    Dat lijkt me wel ja, maar ondanks dat we dat allemaal weten beginnen ze in Eindhoven toch wel heel vaak over die laatste 20 jaar en zijn die jaren daarvoor ineens niet meer zo belangrijk haha.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24201
    zaterdag 17 maart 2018 om 12:12
    Wat maakt het uit? De enige echte conclusie die je kunt trekken is dat geen enkele club kan bogen op een jarenlange hegemonie. Je ziet het aan Feyenoord, eigenlijk een prachtclub, kampioen van Nederland. Wat we nu zien dat direct het seizoen erna dramatisch wordt gespeeld. Dat overkwam PSV en Ajax ook wel en hoe vaak is dan niet de vraag, maar eerder: wat is de oorzaak? Is het ‘t aankoopbeleid? Is het ‘t doorstroombeleid? Is de trainer wel goed genoeg? Geven we de trainer onterecht de schuld en doen de spelers wel genoeg om beter te worden? Genoeg vragen om te beantwoorden en het lekker met elkaar oneens te zijn.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13847
    zaterdag 17 maart 2018 om 12:37
    Misschien werd er in het seizoen dat ze kampioen werden ook niet geweldig gespeeld?
    Ajax werd met Frank de Boer 4x oprij kampioen, maar om nou te zeggen dat ze zo geweldig speelde.
    De Nederlandse competitie is meer een competitie die gebruikt wordt als doorstroming naar de grotere Europese competities.
    Zodra een club hier goed presteerd is de kans groot dat er een hoop spelers verkocht worden, daardoor is het haast onmogelijk om iets op te bouwen en bij elkaar te houden.
    Bijna elk jaar moeten de grote clubs weer beginnen met bouwen en zodra ze de top hebben bereikt worden de beste weer verkocht en kun je weer opnieuw beginnen.
    Financieel en sportief gezien zijn we niet in staat om een team met goede spelers bij elkaar te houden en kunnen gewoon niet de concurrentie aangaan met de absolute Europese top die dit wel gemakkelijk voor elkaar krijgen en vaak zelfs nog groeien daarin.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:30
    Het gaat om geld,toen dat minder een rol speelde was Ajax in staat om 2 jaar achtereen de CL finale te halen en won Feyenoord daarna nog de UEFA cup,omdat we een klein land zijn 17 miljoen inwoners is echt niets( commercieel nauwelijks interessant) pompen de grote jongens zoals Sky en RTL, NBC,Fox enz.niet zoveel geld in bijvoorbeeld uitzendrechten, reclame enz. De BPL heeft een contract voor 5,7miljard met Sky,dat komt neer op ruim270 miljoen per club, promovendus Brighton and Hove koopt gewoon Pröpper en Locadia voor 30 miljoen bij PSV weg en je doet er niets aan,we leiden op voor de verkoop en soms heb je een uitschieter zoals Ajax vorig jaar in Europa.Dat zal voorlopig zo blijven.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13847
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:03
    Juist jij snapt het ;)
    Het TV-geld en het prijzengeld is in vergelijking met de grote Europese competities gewoon een lachertje.
    Dus van die inkomsten moeten we het niet hebben en aangezien we op Europees gebied ook niet meer zo snel een prijs zullen gaan winnen is er nog maar 1 manier over om alsnog die miljoenen binnen te harken en dat is met de verkoop van spelers. Daarom stopt Ajax zoveel energie in de jeugdopleiding, want dat is de enige manier om nog enigszins een beetje bij te blijven op financieel gebied.
    Tot dusver heeft het ook een hoop geld opgeleverd, maar vergeleken met de echte top is ook dit maar een schijntje. Hopelijk kunnen we nu wel gaan bouwen en proberen om in ieder geval een Europese subtopper te worden en te blijven. Die Europese top is onhaalbaar geworden door al die commerciële belangen die het voetbal kapot hebben gemaakt.
    Vind ik leuk
    Tim Loverr +125
    zaterdag 17 maart 2018 om 09:47
    Misschien zijn ze idd nog niet goed genoeg maar er wordt geïnvesteerd in de toekomst van het Nederlands Elftal. En de potentie hebben ze zeker. Verder zit er bij deze jongens een goede kop op, het zijn geen "Depaytjes of Drenthetjes". Het merendeel van de spelers kan qua mentaliteit nog een hoop leren van deze jongens.
    Vind ik leuk
    Kuip +8448
    zaterdag 17 maart 2018 om 10:25
    -Weghorst is de nieuwe pinch-hitter van Oranje
    -Til is een type speler die we in Nederland niet (meer) kennen. Veel diepgang en loopvermogen. Op dit moment nog niet klaar voor Oranje. Maar aangezien we toch niet meedoen met het WK heeft Koeman de tijd genomen om hem te laten wennen aan dit niveau. Over een jaar met de nieuwe kwalificatierace moet hij er klaar voor zijn.
    -Bizot is geen international en zal het ook nooit worden. Dan heb ik liever die van Groningen. Een jonge topkeeper in spe hebben we op dit moment niet.
    Voorlopig kunnen Cillissen en Zoet nog lang genoeg mee.
    Vind ik leuk
    pinkelman +4149
    zaterdag 17 maart 2018 om 11:04
    Wen er nou maar allemaal aan, want in de toekomst zullen wel meer spelers van AZ geselecteerd worden voor Oranje. Waarvan sommige een toonaangevende rol zullen vervullen en denk ik met name aan Calvin Stengs die de Robben rol zal gaan vervullen.
    Dat hou je niet tegen, hoe zeer sommige ajax/feyenoord en psv diehards dat zouden willen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 11:40
    Totaal geen problemen met het selecteren van spelers die niet voor de Ajax, PSV of Feyenoord uitkomen, maar deze 3 zijn echt niet goed genoeg.
    Vind ik leuk
    De Hout +1762
    zaterdag 17 maart 2018 om 11:21
    AZ is gewoon fantastisch bezig. Een voorbeeldclub, die zich met veel beperktere middelen al jarenlang bij de traditionele top drie voegt. Diep respect voor Noord-Hollands trots.
    Vind ik leuk
    rinirat +2904
    zaterdag 17 maart 2018 om 11:31
    Jan lul roept weer.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 11:36
    Totale onzin deze 3, Weghorst is niveau Moldavie, Til is onzichtbaar in de grote wedstrijden en voor Bizot hebben we ook meer ervaren keepers.
    Vind ik leuk
    JapAZ +525
    zaterdag 17 maart 2018 om 11:45
    Best scorende spits in de ED.
    Til is nog maar 19, en toont aan veel potentie te hebben (sterker nog, de grote wedstrijden? Alleen tegen fey was t slecht, kijk ook even naar de andere wedstrijden.)
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 12:01
    Leuk voor az ,maar het is voorlopig allemaal voor de kat zijn viool.

    Alleen onbegrijpelijk dat de beste back van nederland er niet bij zit.En dat is by far (ex az) HAPS!.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 12:04]
    Vind ik leuk
    nulzeven2 +549
    zaterdag 17 maart 2018 om 13:56
    Veruit de beste zelfs, deze pitbull moet je minimaal 4x voorbij.
    Ik heb het Hapsie, Hapsie, Hapsie nog niet gehoord bij jullie, helaas speelt hij niet meer bij ons, maar ik blijf fan!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 14:01
    Inderdaad ,ik was bij feyenoord-ajax vorig jaar en hapsie liep heel ajax voorbij voordat hij werd neergehaald in de 16 meter en een pingel kreeg.

    Maar als je dat kunt en de ajax boys worden altijd zo opgehemeld, dan zou hij toch de eerste op het oranje-formulier moeten zijn?.

    Maar ja helaas, anderzijds moet ik zeggen dat ik het knap vind dat az zo is opgeklommen na alle ellende en met de jeugdopleiding goed bezig is om aansluiting te krijgen bij de traditionele top 3.

    Chapeau!.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 12:17
    het zijn wel goede spelers voor az maar voor het nederlands elftal weet ik toch nog niet hoor
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 13:26
    Het zijn alleen geen spelers die basiswaardig zijn maar toch erg mooie prestatie van az. Ook verdiend, gezien de hoeveelheid talent die doorkomt. Weghorst zal nooit eerste spits voor dost worden, als die al speelt. Bizot vind ik niet zo’n geweldenaar maar Til gaat denk ik in de toekomst wel een vaste plaats afdwingen. Net als stengs als die weer gaat spelen en verder gaat waar hij gebleven was.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3335
    zaterdag 17 maart 2018 om 14:02
    In 2 onderlinge duels dit seizoen heeft Feyenoord laten zien veel sterker te kunnen zijn dan AZ: totaal 6-1.
    Mentaal is dit Feyenoord echter niet in staat om elke wedstrijd met dezelfde instelling te starten wat dus zeker 20 onnodig verloren punten heeft opgeleverd.
    Vind ik leuk
    nulzeven2 +549
    zaterdag 17 maart 2018 om 14:13
    Ik hoop dat we dat nog 6-2 kunnen maken dit jaar......
    Vind ik leuk
    fr1963 +3335
    zaterdag 17 maart 2018 om 15:27
    haha, dat mag hoor.
    Als we het seizoen dan maar afsluiten met 8-2.....
    Vind ik leuk
    nulzeven2 +549
    zaterdag 17 maart 2018 om 14:11
    Til bijgetekend tot 2023 mijn dag is goed!

    En er komen straks nog een paar verse supertalenten aan, hou mijn prachtcluppie voorlopig nog maar even in de gaten!
    Vind ik leuk
    Butsbal +14983
    zondag 18 maart 2018 om 10:16
    Netjes, goeie zaak voor AZ
    Vind ik leuk
    Cookee +11239
    zaterdag 17 maart 2018 om 14:14
    Is te vroeg, ze zijn nog niet klaar, je moet dan ook in grote wedstrijden excelleren. Maar zijn wel de grootse talenten.
    Alleen wel raar dat de beste linksbuiten Idrissi niet erbij is toch?
    Die is toch een klasse beter dan toevalsspeler Kluivert?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 16:18
    Denk dat koeman dit goed doet ..testen van spelers waar ze ook spelen ..
    Zulke wedstrijden die nu komen zijn daar voor .
    Of spelers bij welke club dan ook spelen proberr ze .
    Maar dit is ook het gevolg van het club beleid van de "grote" drie .. meer en meer buitenlanders in diens en tja dan komen clubs die dat niet doen vanzelf in beeld ..
    Hier ligt trouwens taak van knvb omdaar met de clubs over om tafel tegaan
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws