Twee grote meevallers voor Ajax: twijfelgevallen op tijd fit

    Twee grote meevallers voor Ajax: twijfelgevallen op tijd fit

    zaterdag 17 maart 2018 om 14:37

    Een meevaller voor Ajax richting het duel met Sparta van zondag. André Onana en Siem de Jong zijn beiden fit verklaard voor de wedstrijd.

    Beide spelers kampten met blessures deze week en waren twijfelgevallen voor het treffen met de Rotterdammers. Trainer Erik ten Hag sprak al de hoop uit dat Onana op tijd fit zou zijn, maar zette een groter vraagteken achter De Jong. Noussair Mazraoui is niet op tijd hersteld van zijn spierblessure en mist het duel met Sparta.

    Ten Hag heeft drie jongelingen opgenomen in zijn selectie. Noa Lang zit in de negentienkoppige groep, evenals Dani de Wit en Mitchel Bakker.

    De Ajax-selectie:
    Andre Onana, Kostas Lamprou, Joël Veltman, Matthijs de Ligt, Max Wöber , Nico Tagliafico, Rasmus Kristensen, Mitchel Bakker, Donny van de Beek, Hakim Ziyech, Carel Eiting, Lasse Schöne,Siem de Jong, David Neres, Klaas Jan Huntelaar, Mateo Cassierra, Justin Kluivert, Dani de Wit, Noa Lang

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    Jeroen Water +2558
    zaterdag 17 maart 2018 om 14:39
    Het zijn inderdaad niet de 2 kleinste spelers..
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:47
    Nou nou, Siem de Jong wat zal Sparta het in zijn broek doen. De Jong is brandhout voor de grote brandstapel, vuurtje er onder en branden maar.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12204
    zaterdag 17 maart 2018 om 14:42
    Nou weet ik het zeker, Ajax gaat verliezen.
    Vind ik leuk
    Niels92 +22594
    zaterdag 17 maart 2018 om 14:43
    Verdomme had je dat niet eerder kunnen zeggen, ik heb gisteren nog wel Ajax op winst gezet!
    Vind ik leuk
    Utca030 +12204
    zaterdag 17 maart 2018 om 14:45
    Dan zet je nu al je geld op Sparta.
    Vind ik leuk
    Niels92 +22594
    zaterdag 17 maart 2018 om 14:47
    Wanneer ik al mijn geld op Sparta zet, dan ben ik morgen blut, betaal jij dan de komende tijd mijn hypotheek tot en met mijn autoverzekering?
    Vind ik leuk
    Utca030 +12204
    zaterdag 17 maart 2018 om 14:49
    Jazeker als het maar geen hoge hypotheek is. Anders eet je en slaap je maar bij mij in utreg.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 14:50]
    Vind ik leuk
    Niels92 +22594
    zaterdag 17 maart 2018 om 14:50
    Dat lukt niet, ik krijg altijd een allergische reactie wanneer ik in Utrecht kom :)
    Vind ik leuk
    Utca030 +12204
    zaterdag 17 maart 2018 om 14:53
    Dus je komt erwel. Laat je inenten.
    Vind ik leuk
    Niels92 +22594
    zaterdag 17 maart 2018 om 14:55
    Ik moet er soms zijn ja.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8416
    zaterdag 17 maart 2018 om 15:14
    2 euro op roda en sparta willem
    2 winnen zijn 300 euro winst dus kan wel eens gokje wagen
    Vind ik leuk
    stratumseind +154634
    zaterdag 17 maart 2018 om 15:53
    is die geitensok met zwart geld nou al weer leeg?
    Vind ik leuk
    Niels92 +22594
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:11
    Hij heeft het over al mijn geld, dus ja dan zou ik dus blut zijn :)

    En wil je aub niet over zwart geld beginnen, voor ik er straks erg in heb staat anders de FIOD voor de deur :(
    Vind ik leuk
    stratumseind +154634
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:09
    maken dat je pleite bent voor ze er zijn.....
    Vind ik leuk
    Mo +11371
    zaterdag 17 maart 2018 om 14:59
    Omdat Onana en Siem er weer bij zijn?
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1581
    zaterdag 17 maart 2018 om 14:50
    Siem de Jong een grote meevaller ??
    Vind ik leuk
    Jens1999 +22048
    zaterdag 17 maart 2018 om 14:52
    Je zal het morgen zien... Huntelaar gaat weer kansen missen en dan nog krijgt Mateo Cassierra geen kans.... en zet ie Siem erin.... jammer genoeg....
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 14:53
    Pfff banana . Wat weer een onzinnig VP nieuws
    Vind ik leuk
    Niels92 +22594
    zaterdag 17 maart 2018 om 14:54
    Iemand uitmaken voor '' banana '' en dan over onzinnig beginnen?
    Vind ik leuk
    stratumseind +154634
    zaterdag 17 maart 2018 om 15:18
    even kijken wanneer de nummer twee van nederland speelt................

    ohhh morgen pas.........
    Vind ik leuk
    PRICE +32310
    zaterdag 17 maart 2018 om 15:52
    Dick helpt Sparta dit weekend aan een 3 punter,...:-)
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3607
    zaterdag 17 maart 2018 om 15:19
    Je kan ze beter allemaal 100% fit hebben want het word een zware kluif tegen SPARTA.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10311
    zaterdag 17 maart 2018 om 16:26
    Die Bart Verheijen, is dat een tweelingbroer van Sjaak Swart.?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 16:30
    De Jong daar mis je niks aan
    Vind ik leuk
    El Cazador +5778
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:24
    Mijn glazenbol zegt: Siem scoort morgen 100% zeker en Sparta verliest 100% zeker!! Oja, Sparta speelt morgen in mailot om de spieren voor de wedstrijd erop heel te houden!!!
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2290
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:41
    zo lang we ten hag hebben is elke wedstijd een gok
    Vind ik leuk
    Setovitch +1478
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:01
    Siem de jong meevaller??
    Vind ik leuk
    debacle +485
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:20
    Who cares, ook met 9 man winnen we van sparta
    Vind ik leuk
    hantayo +994
    zondag 18 maart 2018 om 12:32
    Oh de Jong fit, wat een opluchting.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Twee grote meevallers voor Ajax: twijfelgevallen op tijd fit