Twee grote meevallers voor Ajax: twijfelgevallen op tijd fit

Twee grote meevallers voor Ajax: twijfelgevallen op tijd fit

zaterdag 17 maart 2018 om 14:37

Een meevaller voor Ajax richting het duel met Sparta van zondag. André Onana en Siem de Jong zijn beiden fit verklaard voor de wedstrijd.

Beide spelers kampten met blessures deze week en waren twijfelgevallen voor het treffen met de Rotterdammers. Trainer Erik ten Hag sprak al de hoop uit dat Onana op tijd fit zou zijn, maar zette een groter vraagteken achter De Jong. Noussair Mazraoui is niet op tijd hersteld van zijn spierblessure en mist het duel met Sparta.

Ten Hag heeft drie jongelingen opgenomen in zijn selectie. Noa Lang zit in de negentienkoppige groep, evenals Dani de Wit en Mitchel Bakker.

De Ajax-selectie:
Andre Onana, Kostas Lamprou, Joël Veltman, Matthijs de Ligt, Max Wöber , Nico Tagliafico, Rasmus Kristensen, Mitchel Bakker, Donny van de Beek, Hakim Ziyech, Carel Eiting, Lasse Schöne,Siem de Jong, David Neres, Klaas Jan Huntelaar, Mateo Cassierra, Justin Kluivert, Dani de Wit, Noa Lang

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

zaterdag 17 maart 2018 om 14:39
Het zijn inderdaad niet de 2 kleinste spelers..
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 17:47
Nou nou, Siem de Jong wat zal Sparta het in zijn broek doen. De Jong is brandhout voor de grote brandstapel, vuurtje er onder en branden maar.
Vind ik leuk
Utca030 +5342
zaterdag 17 maart 2018 om 14:42
Nou weet ik het zeker, Ajax gaat verliezen.
Vind ik leuk
Niels92 +6362
zaterdag 17 maart 2018 om 14:43
Verdomme had je dat niet eerder kunnen zeggen, ik heb gisteren nog wel Ajax op winst gezet!
Vind ik leuk
Utca030 +5342
zaterdag 17 maart 2018 om 14:45
Dan zet je nu al je geld op Sparta.
Vind ik leuk
Niels92 +6362
zaterdag 17 maart 2018 om 14:47
Wanneer ik al mijn geld op Sparta zet, dan ben ik morgen blut, betaal jij dan de komende tijd mijn hypotheek tot en met mijn autoverzekering?
Vind ik leuk
Utca030 +5342
zaterdag 17 maart 2018 om 14:49
Jazeker als het maar geen hoge hypotheek is. Anders eet je en slaap je maar bij mij in utreg.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 14:50]
Vind ik leuk
Niels92 +6362
zaterdag 17 maart 2018 om 14:50
Dat lukt niet, ik krijg altijd een allergische reactie wanneer ik in Utrecht kom :)
Vind ik leuk
Utca030 +5342
zaterdag 17 maart 2018 om 14:53
Dus je komt erwel. Laat je inenten.
Vind ik leuk
Niels92 +6362
zaterdag 17 maart 2018 om 14:55
Ik moet er soms zijn ja.
Vind ik leuk
FSCeara +6809
zaterdag 17 maart 2018 om 15:14
2 euro op roda en sparta willem
2 winnen zijn 300 euro winst dus kan wel eens gokje wagen
Vind ik leuk
stratumseind +121703
zaterdag 17 maart 2018 om 15:53
is die geitensok met zwart geld nou al weer leeg?
Vind ik leuk
Niels92 +6362
zaterdag 17 maart 2018 om 17:11
Hij heeft het over al mijn geld, dus ja dan zou ik dus blut zijn :)

En wil je aub niet over zwart geld beginnen, voor ik er straks erg in heb staat anders de FIOD voor de deur :(
Vind ik leuk
stratumseind +121703
zaterdag 17 maart 2018 om 18:09
maken dat je pleite bent voor ze er zijn.....
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 14:45
Ha ha ha geloof het zelf!
Vind ik leuk
Utca030 +5342
zaterdag 17 maart 2018 om 14:47
De wonderen zijn de wereld nog niet uit Bart.
Vind ik leuk
Mo +11108
zaterdag 17 maart 2018 om 14:59
Omdat Onana en Siem er weer bij zijn?
Vind ik leuk
GROBAR66 +1068
zaterdag 17 maart 2018 om 14:50
Siem de Jong een grote meevaller ??
Vind ik leuk
Jens1999 +16396
zaterdag 17 maart 2018 om 14:52
Je zal het morgen zien... Huntelaar gaat weer kansen missen en dan nog krijgt Mateo Cassierra geen kans.... en zet ie Siem erin.... jammer genoeg....
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 14:53
Pfff banana . Wat weer een onzinnig VP nieuws
Vind ik leuk
Niels92 +6362
zaterdag 17 maart 2018 om 14:54
Iemand uitmaken voor '' banana '' en dan over onzinnig beginnen?
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 15:00
Jij bent onzin, Onana is duizend keer beter dan Zoet
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 15:16
Wie is dan de beste keeper in Nederland?
Onana zegt zelf dat hij niet de beste is.
Vind ik leuk
FSCeara +6809
zaterdag 17 maart 2018 om 15:17
Onana is dit jaar echt niet in goede doen. Momenteel is hij ver van de beste keeper in de eredivisie. En je zegt dat je 33 bent ? Ik denk dat je net 16 zal zijn gezien je eerdere opmerkingen.
Vind ik leuk
stratumseind +121703
zaterdag 17 maart 2018 om 15:18
even kijken wanneer de nummer twee van nederland speelt................

ohhh morgen pas.........
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 15:52
Dick helpt Sparta dit weekend aan een 3 punter,...:-)
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 17:44
Nee hoor sukkeltje, kindje!
Vind ik leuk
Kees Bman +3289
zaterdag 17 maart 2018 om 15:19
Je kan ze beter allemaal 100% fit hebben want het word een zware kluif tegen SPARTA.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 16:26
Die Bart Verheijen, is dat een tweelingbroer van Sjaak Swart.?
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 17:46
Is Stratum soms familie van Willy en René van de Kerkhof? Die praten ook alleen maar onzin!
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 16:30
De Jong daar mis je niks aan
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 17:24
Mijn glazenbol zegt: Siem scoort morgen 100% zeker en Sparta verliest 100% zeker!! Oja, Sparta speelt morgen in mailot om de spieren voor de wedstrijd erop heel te houden!!!
Vind ik leuk
ajax1973 +1826
zaterdag 17 maart 2018 om 17:41
zo lang we ten hag hebben is elke wedstijd een gok
Vind ik leuk
Setovitch +1322
zaterdag 17 maart 2018 om 18:01
Siem de jong meevaller??
Vind ik leuk
debacle +455
zaterdag 17 maart 2018 om 19:20
Who cares, ook met 9 man winnen we van sparta
Vind ik leuk
hantayo +918
zondag 18 maart 2018 om 12:32
Oh de Jong fit, wat een opluchting.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Twee grote meevallers voor Ajax: twijfelgevallen op tijd fit