Twee grote meevallers voor Ajax: twijfelgevallen op tijd fit

Twee grote meevallers voor Ajax: twijfelgevallen op tijd fit

Gepubliceerd: zaterdag 17 maart 2018 om 14:37za 17-03-2018 om 14:37

Een meevaller voor Ajax richting het duel met Sparta van zondag. André Onana en Siem de Jong zijn beiden fit verklaard voor de wedstrijd.

Beide spelers kampten met blessures deze week en waren twijfelgevallen voor het treffen met de Rotterdammers. Trainer Erik ten Hag sprak al de hoop uit dat Onana op tijd fit zou zijn, maar zette een groter vraagteken achter De Jong. Noussair Mazraoui is niet op tijd hersteld van zijn spierblessure en mist het duel met Sparta.

Ten Hag heeft drie jongelingen opgenomen in zijn selectie. Noa Lang zit in de negentienkoppige groep, evenals Dani de Wit en Mitchel Bakker.

De Ajax-selectie:
Andre Onana, Kostas Lamprou, Joël Veltman, Matthijs de Ligt, Max Wöber , Nico Tagliafico, Rasmus Kristensen, Mitchel Bakker, Donny van de Beek, Hakim Ziyech, Carel Eiting, Lasse Schöne,Siem de Jong, David Neres, Klaas Jan Huntelaar, Mateo Cassierra, Justin Kluivert, Dani de Wit, Noa Lang

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

Jeroen Water +4154
zaterdag 17 maart 2018 om 14:39
Het zijn inderdaad niet de 2 kleinste spelers..
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 17:47
Nou nou, Siem de Jong wat zal Sparta het in zijn broek doen. De Jong is brandhout voor de grote brandstapel, vuurtje er onder en branden maar.
Vind ik leuk
GROBAR66 +1534
zaterdag 17 maart 2018 om 14:50
Siem de Jong een grote meevaller ??
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 14:53
Pfff banana . Wat weer een onzinnig VP nieuws
Vind ik leuk
Niels92 +36632
zaterdag 17 maart 2018 om 14:54
Iemand uitmaken voor '' banana '' en dan over onzinnig beginnen?
Vind ik leuk
stratumseind +195507
zaterdag 17 maart 2018 om 15:18
even kijken wanneer de nummer twee van nederland speelt................

ohhh morgen pas.........
Vind ik leuk
Kees Bman +4637
zaterdag 17 maart 2018 om 15:19
Je kan ze beter allemaal 100% fit hebben want het word een zware kluif tegen SPARTA.
Vind ik leuk
Counterattack +11761
zaterdag 17 maart 2018 om 16:26
Die Bart Verheijen, is dat een tweelingbroer van Sjaak Swart.?
Vind ik leuk
El Cazador +8945
zaterdag 17 maart 2018 om 17:24
Mijn glazenbol zegt: Siem scoort morgen 100% zeker en Sparta verliest 100% zeker!! Oja, Sparta speelt morgen in mailot om de spieren voor de wedstrijd erop heel te houden!!!
Vind ik leuk
ajax1973 +2376
zaterdag 17 maart 2018 om 17:41
zo lang we ten hag hebben is elke wedstijd een gok
Vind ik leuk
Setovitch +1419
zaterdag 17 maart 2018 om 18:01
Siem de jong meevaller??
Vind ik leuk
debacle +551
zaterdag 17 maart 2018 om 19:20
Who cares, ook met 9 man winnen we van sparta
Vind ik leuk
hantayo +1245
zondag 18 maart 2018 om 12:32
Oh de Jong fit, wat een opluchting.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws