Twee grote meevallers voor Ajax: twijfelgevallen op tijd fit

    Twee grote meevallers voor Ajax: twijfelgevallen op tijd fit

    Gepubliceerd: zaterdag 17 maart 2018 om 14:37za 17-03-2018 om 14:37

    Een meevaller voor Ajax richting het duel met Sparta van zondag. André Onana en Siem de Jong zijn beiden fit verklaard voor de wedstrijd.

    Beide spelers kampten met blessures deze week en waren twijfelgevallen voor het treffen met de Rotterdammers. Trainer Erik ten Hag sprak al de hoop uit dat Onana op tijd fit zou zijn, maar zette een groter vraagteken achter De Jong. Noussair Mazraoui is niet op tijd hersteld van zijn spierblessure en mist het duel met Sparta.

    Ten Hag heeft drie jongelingen opgenomen in zijn selectie. Noa Lang zit in de negentienkoppige groep, evenals Dani de Wit en Mitchel Bakker.

    De Ajax-selectie:
    Andre Onana, Kostas Lamprou, Joël Veltman, Matthijs de Ligt, Max Wöber , Nico Tagliafico, Rasmus Kristensen, Mitchel Bakker, Donny van de Beek, Hakim Ziyech, Carel Eiting, Lasse Schöne,Siem de Jong, David Neres, Klaas Jan Huntelaar, Mateo Cassierra, Justin Kluivert, Dani de Wit, Noa Lang

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    Jeroen Water +3351
    zaterdag 17 maart 2018 om 14:39
    Het zijn inderdaad niet de 2 kleinste spelers..
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:47
    Nou nou, Siem de Jong wat zal Sparta het in zijn broek doen. De Jong is brandhout voor de grote brandstapel, vuurtje er onder en branden maar.
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1562
    zaterdag 17 maart 2018 om 14:50
    Siem de Jong een grote meevaller ??
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 14:53
    Pfff banana . Wat weer een onzinnig VP nieuws
    Vind ik leuk
    Niels92 +30236
    zaterdag 17 maart 2018 om 14:54
    Iemand uitmaken voor '' banana '' en dan over onzinnig beginnen?
    Vind ik leuk
    stratumseind +173870
    zaterdag 17 maart 2018 om 15:18
    even kijken wanneer de nummer twee van nederland speelt................

    ohhh morgen pas.........
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3513
    zaterdag 17 maart 2018 om 15:19
    Je kan ze beter allemaal 100% fit hebben want het word een zware kluif tegen SPARTA.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10910
    zaterdag 17 maart 2018 om 16:26
    Die Bart Verheijen, is dat een tweelingbroer van Sjaak Swart.?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 16:30
    De Jong daar mis je niks aan
    Vind ik leuk
    El Cazador +7289
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:24
    Mijn glazenbol zegt: Siem scoort morgen 100% zeker en Sparta verliest 100% zeker!! Oja, Sparta speelt morgen in mailot om de spieren voor de wedstrijd erop heel te houden!!!
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2369
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:41
    zo lang we ten hag hebben is elke wedstijd een gok
    Vind ik leuk
    Setovitch +1427
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:01
    Siem de jong meevaller??
    Vind ik leuk
    debacle +487
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:20
    Who cares, ook met 9 man winnen we van sparta
    Vind ik leuk
    hantayo +1117
    zondag 18 maart 2018 om 12:32
    Oh de Jong fit, wat een opluchting.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws