LIVE-discussie: Verbeek kiest weer voor vijf verdedigers in kelderkraker

    LIVE-discussie: Verbeek kiest weer voor vijf verdedigers in kelderkraker

    zaterdag 17 maart 2018 om 17:32

    De Eredivisie-zaterdag wordt afgetrapt met een wedstrijd onder hoogspanning. FC Twente ontvangt als nummer zeventien van Nederland Willem II, dat twee plekken hoger staat dan de Tukkers en acht punten voorsprong heeft.

    FC Twente-trainer Gertjan Verbeek heeft twee keer gewisseld ten opzichte van de verloren derby tegen Heracles Almelo. Stefan Thesker en Oussama Assaidi keren terug van blessures en vervangen de geblesseerde Michaël Maria en de gepasseerde Adnane Tighadouini. Het betekent dat de Enschedeërs weer met vijf verdedigers gaan voetballen.

    Willem II heeft weinig reden tot wisselen na de sensationele 5-0 zege op koploper PSV. Alleen doelman Mattijs Branderhorst, die tegen de Eindhovenaren geblesseerd uitviel, is niet van de partij. Timon Wellenreuther neemt de plek onder de lat van zijn concurrent over.

    De opstellingen:

    FC Twente: Drommel; Van der Lely, Bijen, Lam, Thesker, Cuevas; Maher, Fredrik Jensen, Holla; Boere, Assaidi.

    Willem II: Wellenreuther; Lewis, Lachman, Heerkens, Tsimikas; Chirivella, Rienstra, Lieftink; El Hankouri, Sol, Haye.

    Plaats een reactie

    HansVites +4414
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:36
    Dat word weer schijtbakken voetbal dus.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:38
    Je lacht toch de ballen uit je broek als Twente degradeert, nou het is zo ook van harte gegund hoor. Ik denk dat heel Nederland Twente gunt.
    Vind ik leuk
    PRICE +17913
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:50
    Zou zomaar eens laatste wedstrijd kunnen worden. 17 wedstrijden,1 winst,pffffff
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3188
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:17
    De eerste keer dat er wat zinnings uitkomt!
    Vind ik leuk
    PRICE +17913
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:02
    Is toch mooi dan kan Verbeek fijn iedere dag thuis klussen
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +10336
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:40
    Gewoon een lekkere degradatiekraker.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1451
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:38
    Ik hoop dat fran weer schitterd ik hou van die speler
    Vind ik leuk
    Rodajc +11135
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:47
    Verdomme had toch liever Branderhorst onder de lat gezien. Kom op Willem II!
    Vind ik leuk
    Kevin013 +52
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:53
    Nou hopen dat wij vandaag goed doorzetten en jullie morgen eens een goede wedstrijd spelen, is jullie gegund!
    Vind ik leuk
    Alibaba +330
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:53
    Helaas blijven de puntjes morgen in Breda!
    Vind ik leuk
    Kevin013 +52
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:00
    Ja dat denk ik ook, NAC voetbalt niet slecht nee, maar het is roda gegund hoor, hoop niet dat zij degraderen.
    Vind ik leuk
    Alibaba +330
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:01
    Zoals de stand nu is bij jullie en als wij winnen zijn we beide bijna veilig.
    Vind ik leuk
    Lubje +689
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:48
    Verbeek: die snapt er helemaal niets van. En dan ook nog eens in de pers roepen dat de Twentse fans hypocriet zijn. Nou dan roep je het toch wel op jezelf af.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:06
    Zijn ze ook
    Vind ik leuk
    13 +8972
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:50
    Kan mij het schelen, ben vanavond gewoon ff voor FC Twente, heb met ze te doen.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1451
    zaterdag 17 maart 2018 om 17:56
    Medelijden is het ergste wat je kan over komen... maar je heb wel gelijk maar vindt je ook niet dat ze het er een beetje naar maken met verbeek trainer wissel enzovoort?
    Vind ik leuk
    13 +8972
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:47
    Ik was het destijds er niet mee eens dat Hake werd weg gestuurd. Naar mijn mening liggen de slechte resultaten van dit seizoen niet zo zeer aan de oefenmeester(s) maar aan Van Halst, die niet zo’n goede selectie heeft weten samen te stellen als zijn voorganger vorig seizoen.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1451
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:55
    Daar sla je wel de spijker op zen kop indd... maar dan nog trainerswissel is ook beleidt dus gefaald heeft hij zoiezo :p
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 18:56]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:05
    Kom op Willem 2 10! 10! 10!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:15
    Schijtbakkenvoetbal. Onbegrijpelijk dat deze trainer iets over andere teams durft te zeggen. Met tegenhouden win je geen wedstrijd en Willem II zal niet blind gaan aanvallen met het risico tegen een counter aan te lopen. Wordt een potje waarvan je na 10 min. al hoopt dat het klaar is.
    Vind ik leuk
    sooike1973 +668
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:20
    Dan mag hij na 10 miniuten met 0-0 gewoon affluiten :). Puntje is genoeg voor ons
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3136
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:27
    COME ON BOYS IN RED FUCKIN DO IT! #COTE
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:31
    Dat worden toch echt 3 punten voor Twente.
    Vind ik leuk
    Kevin013 +52
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:47
    Niet als Twente zo door gaat!
    Vind ik leuk
    Shrimp +360
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:37
    Spelen toch echt maar met 4 verdedigers, Lam speelt op het middenveld
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:40
    Je moet punten gaan halen en dan komt Meneer sikkepit met een 5 mans verdediging, hij laat Twente schijtbakken voetbal spelen.
    Twente fans zullen los gaan bij verlies,
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18423
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:47
    Kom op Willem II
    Vind ik leuk
    Mo +10831
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:48
    Heerlijk, 1-0
    Gun Willem ll het allerbeste in de degradatiestrijd die ze natuurlijk niet gaan verliezen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:50
    Zo Twente gaat het in JL ook niet redden haha
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:53
    Karma volop aanwezig in enschede... :)

    Zou dan nu toch eindelijk het recht zegevieren ?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:01
    Leg uit.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:38
    Iedereen buiten enschede is hiervoor geen uitleg nodig...
    Vind ik leuk
    broedkip +1293
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:11
    Wie zal er maandag voor de groep staan? Cuevas en snelle Jelle zijn rijp voor de 5e klasse amateurs.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17623
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:13
    Hup FC Twente! 1-1!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17623
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:14
    Twente gaat winnen vandaag!
    Vind ik leuk
    14forever +7918
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:19
    Hopelijk wint W2 deze pot
    Vind ik leuk
    stratumseind +138789
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:32
    rode pepers op het veld.... die horen in de pan
    Vind ik leuk
    flipper +1324
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:44
    3-1 geen probleem.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:58
    Ben benieuwd, wat die zuurpruim na de wedstrijd te melden heeft.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:02
    Twente 1-2 Willem ll

    We spelen een goede pot en Twente totaal niet, hopelijk blijft dit nog 20 minuten duren dan hebben we 3 punten in de pocket en durf ik wel te zeggen dat we voor 99% veilig zijn!

    Come on Willem ll !!!!!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17623
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:13
    Yesyes 2-2:p
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5075
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:17
    Rottwente
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:25
    Uit bij Twente een puntje pakken, lang niet gek en had ik van tevoren zeker voor getekend!

    Op Sparta 6 punten voor (+ beter doelsaldo dus moet Sparta 7 punten halen).
    Op Twente 8 punten voor (+ beter doelsaldo dus moet Twente van de 6 wedstrijden er 3 winnen, wordt lastig).
    Op Roda JC 10 punten voor (+ beter doelsaldo dus zal Roda JC van de 6 wedstrijden 11 punten halen, gaat ze niet lukken).

    Op dit moment denk ik dat we met ons voetbal nog enkele punten binnen gaan halen, dus ga ik er van uit dat we ons veilig zullen spelen.
    Vind ik leuk
    Hansdijk +390
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:46
    Begrijpelijk. Want als al die Marokkanen bij Twente weer's geen flikker doen heb je extra verdedigers nodig!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    LIVE-discussie: Verbeek kiest weer voor vijf verdedigers in kelderkraker