Verbeek: 'Was hier zaterdagochtend, tot half vier gebleven. Wat wil je nog meer?'

    Verbeek: 'Was hier zaterdagochtend, tot half vier gebleven. Wat wil je nog meer?'

    zaterdag 17 maart 2018 om 18:32

    FC Twente-trainer Gertjan Verbeek heeft opnieuw uitgehaald naar zijn critici, die vinden dat hij te vaak op televisie komt. Volgens Verbeek is de kritiek nergens op gebaseerd en heeft de buitenwereld geen idee van hoeveel energie hij in FC Twente steekt.

    FOX Sports-interviewer Pascal Kamperman opent het vraaggesprek voorafgaand aan FC Twente-Willem II met een kwinkslag. "Dit komt ook op tv. Mag dit wel?" Verbeek reageert als een boer met kiespijn. "Ja, ik zal voorzichtig zijn met wat ik zeg. Of ik het flauwekul vind? Ach... Ik heb daar gisteren (vrijdag, red.) tijdens de persconferentie ook wat van gezegd. Heel selectief vind ik dat", aldus Verbeek, die het vreemd vindt dat collega's als John van den Brom en John van 't Schip niet veroordeeld worden vanwege hun televisieoptredens.

    "Als je weinig punten haalt en je volop in die degradatiestrijd zit, dan wordt er natuurlijk van alles bij gehaald en niets geaccepteerd", realiseert de trainer zich. Verbeek kan echter niet leven met de beschuldigingen dat hij te weinig tijd in FC Twente zou steken. "Alsjeblieft zeg! Laat ze mij een keer een week volgen, moet je eens kijken hoe veel tijd ik in deze club steek. Ik was hier op zaterdagochtend en ik ben tot half vier 's middags gebleven. Op de verjaardag van mijn dochter ben ik de hele dag hier geweest. Wat wil je nog meer?"

    Lees meer over:EredivisieFC Twente

    Poll

    Is Verbeek nog de juiste man voor FC Twente?

    (1708 stemmen)

    Plaats een reactie

    Patrickj3 +3060
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:35
    Is wel goed voor zijn overuren
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:36
    Heb jij geen kinderfeestje waar je naar toe moet patrick?.
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +3060
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:38
    Als het je niet aanstaat wat ik schrijf,kijk je er toch overheen,ik ben jou geen verantwoording schuldig dacht ik
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25329
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:38
    Inderdaad! Wie schrijft, die blijft!
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18908
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:35
    Ach, lekker laten gaan Gert-Jan...
    Vind ik leuk
    Setovitch +1478
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:37
    Wat ik nog meer wil? Dat iemand in je omgeving zegt dat je die stomme mutsen niet op moet doen als duizenden mensen je voor lul zien lopen xD
    Vind ik leuk
    JustH +14905
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:14
    Want? Loopt half Nederland voor lul?
    Vind ik leuk
    Setovitch +1478
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:16
    Als ze dezelfde mutsen als verbeek dragen wel weet niet uit welk deel van nl jij komt maar ik zie ze hier niet hoor chefke
    Vind ik leuk
    JustH +14905
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:21
    Ik let er niet zo op. Maar ga ook kijken of de petjes wel staan.
    leuk man.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1478
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:34
    Nouja je hoeft er niet op te letten maar omdat jij zegt half nederland loopt ermee dacht ik die gozer moet een mutsen kijker zijn alleen zie ik ze hier niet haha
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:39
    “ Soms is het goed als een club degradeert “. Kuch kuch....
    Vind ik leuk
    Streaker +3201
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:43
    En daar had hij volledig gelijk in, doelend op een andere club.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:08
    Niet alleen “ die andere club” als je het mij vraagt. Alleen voor de circa 30.000(denk ik) die elke week op de tribune zitten zou ik het heel erg vinden.
    Vind ik leuk
    Streaker +3201
    zondag 18 maart 2018 om 01:23
    Soms moet men of in dit 'het' een stapje terug doen om een groter doel te bereiken. Niemand zal het als prettig ervaren, zowel de club als de supporters. Maar ik vond niet dat Gertjan er geen gelijk in had.

    Gezien de situatie van zijn eigen club geen gelukkige opmerking, maargoed hij zat op dat moment niet in zo'n programma om over Twente te praten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:41
    Verbeek is vooral bezig met zichzelf te verdedigen. Als tie die kwaliteit over zou brengen op zijn team zou hij deze interviews niet hoeven geven.
    Vind ik leuk
    JustH +14905
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:15
    Ik begrijp niet zo goed dat Verbeek luistert en niet meer voor de tv komt. Niks voor hem.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20467
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:44
    7-15:30....voor dat geld moet je minstens om 20:00 weg
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:46
    Gister liep Gertjan te klagen dat er op hem zoveel kritiek is, terwijl van 't Schip ook overal aanschuift.. Het verschil zit hem in PUNTEN Gertjan! Voordat het seizoen begon, was de chemie tussen PSV en Cocu uitgewerkt...
    En denk je dat ten Hag werd nagedaan als hij alles gewonnen had en PSV wat meer punten had verspeeld? PUNTEN Gertjan!
    Vind ik leuk
    Butsbal +15003
    zaterdag 17 maart 2018 om 18:57
    Ik dacht dat hij onnavolgbaar was
    Vind ik leuk
    Mars78 +107
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:04
    Wat ze willen is dat je punten binnen haalt
    Vind ik leuk
    Utca030 +12206
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:10
    Ja Verbeek als je punten pakt hoor je niemand.
    Vind ik leuk
    nulzeven2 +557
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:26
    Tot half 4?
    Aan zijn haar te zien was het nog enkele dagen later.....
    Vind ik leuk
    flipper +1525
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:37
    1-1 OP DIT Moment. 3 punten blijven is het oosten.
    Vind ik leuk
    flipper +1525
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:41
    Geduld: 3 punten komt zo!
    Vind ik leuk
    baboushka +1188
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:16
    So so...tot half 4 op de club. En ook gewoon gewerkt op zijn dochtersminst verjaardag. Wat een inzet..wat een bruut..
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:44
    Hoe langer je van huis bent des te gelukkiger je vrouw is Gertjan
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 20:45]
    Vind ik leuk
    r4vje +162
    zondag 18 maart 2018 om 07:50
    Laat ze maar lullen Verbeek. Gewoon lekker degraderen en dan je biezen pakken,
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 09:31
    Wat wil je nog meer?

    In je hok Verbeek, en er pas weer uit als je gedegradeerd bent.
    Vind ik leuk
    Rodajc +13844
    zondag 18 maart 2018 om 09:46
    VdBrom en vtSchip presteren, dan kun je je zulke privileges veroorloven.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Verbeek: 'Was hier zaterdagochtend, tot half vier gebleven. Wat wil je nog meer?'