VVV is coulant en werkt mee aan vertrek van gewilde Steijn: Afkoopsommetje?

    VVV is coulant en werkt mee aan vertrek van gewilde Steijn: "Afkoopsommetje?"

    zaterdag 17 maart 2018 om 19:23

    Mocht succestrainer Maurice Steijn komende zomer de kans krijgen om een stap hogerop te maken, dan zal zijn werkgever VVV-Venlo niet dwarsliggen. Dat blijkt uit de woorden van voorzitter Hai Berden, zaterdagavond voor de camera van FOX Sports. 

    Hagenaar Steijn is in Venlo aan zijn vierde seizoen bezig. De oefenmeester doet het erg goed: Steijn werd kampioen van de Jupiler League met VVV en doet het dit jaar zeer verdienstelijk op het hoogste niveau. Zijn naam is inmiddels in verband gebracht met onder meer Willem II en sc Heerenveen. 

    "Hij is erg succesvol, andere clubs zien dat ook", weet Berden. "Dus we worden natuurlijk weleens gepolst, hoe het zit met zijn contract. Als ik eerlijk moet zijn: mocht het zo ver komen, dan gun ik Maurice die stap van harte."

    "Een afkoopsommetje? Ja, dat hoort er wel bij, haha", vervolgt Berden. Steijn ligt nog tot medio 2019 vast in stadion De Koel. "Het zal mij niet verwonderen als hij weggaat, laat ik het zo stellen. En ik gun het hem."

    Poll

    Is Steijn toe aan een stap hogerop?

    (1266 stemmen)

    Plaats een reactie

    zaterdag 17 maart 2018 om 19:25
    Zal wel naar Ajax gaan, de volgende nobody die het mag proberen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:32
    Kan niet hij is niet kaal wel kaalend paar jaartjes W8 nog.
    Vind ik leuk
    HJR +6364
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:03
    En maar klagen dat er zoveel topics over Ajax gaan. Als iedereen over Ajax blijft beginnen houd je dat he ;)
    Vind ik leuk
    El Cazador +4741
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:27
    Vind NAC wel wat voor hem, leuke volks club
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:29
    Hahaha! Mausje Einstein!
    Kreeg ooit heel Midden Noord leeg, op twee man na!
    Mooie discussies gevoerd met de goede man. Volgens mij wel een volwassen trainer geworden in Venlo!
    Succes Maurice!
    Groetjes KaleKootsj!
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 14:31]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22034
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:38
    Heerenveen is een mooie uitdaging voir hem!
    Vind ik leuk
    Forza u +1432
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:51
    Waarom weg bij VVV, ze doen het goed en er zijn maar weinig clubs die voor hem een verbetering zijn.
    Vitesse zou het meest logisch zijn, maar die hebben een Rus aangetrokken.
    Hij doet het goed, maar sportief is een overstap naar Heerenveen of willem2 geen verbetering.
    Vind ik leuk
    Reyhan +271
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:24
    Alle clubs die momenteel boven VVV op de ranglijst staan (wellicht Excelsior uitgezonderd), zijn sportief gezien een verbetering, dus waar je je onzin vandaan hebt...
    Vind ik leuk
    PRICE +17598
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:03
    Heerenveen
    Vind ik leuk
    Reyhan +271
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:22
    Degenen die "nee" hebben gestemd, leven waarschijnlijk in de waan dat VVV een topclub in Nederland is en het erop lijkt alsof Steijn naar een buitenlandse topclub wilt o.i.d.
    Vind ik leuk
    frank1971 +2199
    zaterdag 17 maart 2018 om 23:24
    Dat zullen ze niet bedoelen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 23:29]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    VVV is coulant en werkt mee aan vertrek van gewilde Steijn: "Afkoopsommetje?"