PSV komt laat op gang tegen VVV en wint met ruime cijfers na rode kaart

    PSV komt laat op gang tegen VVV en wint met ruime cijfers na rode kaart

    zaterdag 17 maart 2018 om 21:35

    Het gat tussen koploper PSV en titelconcurrent Ajax is weer opgelopen tot tien punten. Zaterdagavond wonnen de Eindhovenaren voor eigen publiek met 3-0 van VVV-Venlo. Marco van Ginkel (twee keer) en Hirving Lozano scoorden na de pauze voor PSV, dat vorige week nog met 5-0 verloren had bij Willem II. 

    Voor aanvang van de clash tussen PSV en VVV ging alle aandacht uit naar Lennart Thy. De Duitse spits van de Limburgers miste de clash in het Philips Stadion, vanwege een stamceltransplantatie inclusief bloeddonatie, waarmee hij het leven van een leukemiepatiënt kan redden. Thy kreeg een groot applaus van alle aanwezigen en PSV steunde de aanvaller middels diverse uitingen op reclameborden. 

    Binnen de lijnen bood de wedstrijd weinig spektakel. De thuisploeg creëerde amper kansen. Ook Hirving Lozano - terug na een schorsing - slaagde er maar niet in om echt gevaarlijk te worden. Na 45 schamele minuten zonder goals vielen er wat fluitconcerten te horen toen PSV de kleedkamer opzocht.

    Het spelbeeld veranderde na rust enigszins toen VVV met een man minder kwam te staan. Spits Ralf Seuntjes kreeg op schlemielige wijze zijn tweede gele kaart en kon inrukken. Tien minuten later profiteerde PSV: een corner werd binnengeknikt door Van Ginkel.

    De koploper kon na die bevrijdende 1-0 een stuk relaxter spelen. Het was wachten op meer treffers. Uiteindelijk liep de score uit naar 3-0: Lozano maakte de tweede van de avond en opnieuw Van Ginkel zorgde vanaf de penaltystip voor de derde PSV-treffer. 

    Door de zege heeft PSV nu 71 punten, tien meer dan Ajax. De Amsterdammers gaan zondag op bezoek bij Sparta. 

    Poll

    Gaat Ajax het gat zondag weer verkleinen naar zeven punten?

    (882 stemmen)

    Plaats een reactie

    masterpsv +15365
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:36
    Makkelijke avond psvers prooossssttttt!!!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20470
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:37
    Gefeliciteerd goos! Einde komt in zicht-;)
    Vind ik leuk
    Always PSV +10499
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:38
    Hoppa, terechte overwinning. Morgen genieten van Sparta! Proost!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20470
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:42
    Met 7 punten voorsprong ga je het echt niet meer weggeven.
    Vind ik leuk
    RebelVox +6846
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:40
    Jammer, had gehoopt op een vervolg van vorige week.
    Zat er dik in

    man man man wat was dat psv weer slecht
    Vind ik leuk
    isnake +2263
    zondag 18 maart 2018 om 00:56
    Dat horen we nu al zo vaak... en nog steeds met een ruime marge bovenaan... Dat zegt voldoende over de anderen dan.
    Vind ik leuk
    RebelVox +6846
    zondag 18 maart 2018 om 02:11
    Wat heeft dat met slecht spelen te maken?
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4250
    zondag 18 maart 2018 om 08:17
    Hebt is precies zoals isnake zegt:

    Het zegt dan heel wat over de rest...
    Vind ik leuk
    MeAgain +6125
    zondag 18 maart 2018 om 09:12
    Bij de andere clubs geven ze echt alles maar meer zit er gewoon niet in.
    Vind ik leuk
    Peast22. +71
    zondag 18 maart 2018 om 07:21
    Weet je wat ik zo opvallend vind? Dat veel Ajacieden spreken over dat PSV zo slecht speelt. Maar ik ben fan van geen van beide, het maakt me echt niets uit wie kampioen wordt.Maar wat ik raar vind is dat ze bij Ajax net doen alsof zij heel goed voetbal spelen. Tegen mijn clubje was ik veel meer onder de indruk van PSV dan van Ajax. Ajax speelde toen pas armoedig, zat geen idee achter, zielloos en weinig creativiteit. Als je echt het beste voetbal speelt, had je toch allang tien punten voorsprong op PSV?
    Vind ik leuk
    masterpsv +15365
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:42
    Thanks makker!! Steeds dichterbij;)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88857
    zaterdag 17 maart 2018 om 23:19
    Gefeliciteerd gozah!
    Vind ik leuk
    masterpsv +15365
    zaterdag 17 maart 2018 om 23:20
    Thanks vriend!
    Vind ik leuk
    Boer Teun +153
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:39
    Boereh boereh boereh boeley, mijn cluppie PSV is de grotste van de hele wereld, boerreh, boeerreh.
    Vind ik leuk
    410hhw +1768
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:57
    Boeley de grotste.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +8408
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:41
    Verdiende overwinning. Wel gaf PSV twee dot van een kansen weg in de eerste 25 minuten.
    Vind ik leuk
    masterpsv +15365
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:43
    Klopt maar godzijdank de drie punten.
    Vind ik leuk
    broedkip +1542
    zondag 18 maart 2018 om 01:24
    Je schrijft het verkeerd:

    Klopt maar godzijdank Gozubuyuk de drie punten.
    Vind ik leuk
    masterpsv +15365
    zondag 18 maart 2018 om 01:26
    Hahaha jij schrijft het ook verkeerd gozubuyuk tegen Twente ook gratis pingel s ook drie punten of ben jij dat vergeten ;)
    Vind ik leuk
    broedkip +1542
    zondag 18 maart 2018 om 13:22
    Van zo'n flapdrol is het toch normaalt dat je zijn naam niet goed schrijft. Hadden jullie tegen Twente ook gratis pingels? Dan is het verklaarbaar dat het een door de Turkse maffia geleide boef is. Ik ben voor goed voetbal en woon in Alkmaar en heb geen voorkeur.
    Vind ik leuk
    san the man +1010
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:17
    Dank je gaat lukken.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +20534
    zaterdag 17 maart 2018 om 23:58
    Tegen Nac zorgen dat de marge voor AZ en Ajax geruststellend is. Het was niet groots, maar elke overwinning zorgt ervoor dat ik nog even n poetsdoek over mezelf haal.
    Vind ik leuk
    masterpsv +15365
    zondag 18 maart 2018 om 00:03
    Dat gaat ook gebeuren zeker weten! Tegen az en ajax ben ik heilig van overtuigd dat we goed resultaat kunnen halen!
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +20534
    zondag 18 maart 2018 om 06:34
    Az weet ik niet, maar tegen Ajax minimaal punt
    Vind ik leuk
    masterpsv +15365
    zondag 18 maart 2018 om 10:32
    Psv is altijd goed in topwedstrijden daar ben ik niet bang voor, az wint bijna nooit van de top 3 en dat zal deze keer ook zijn! Thuis tegen ajax is gewoon 3 punten ben heilig van overtuigd!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20470
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:36
    Mooi PSV!
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6817
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:40
    Stiekem PSV-fan?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20470
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:43
    Nee gun het ze wel aangezien ze heel het seizoen koploper zijn...jaloers?
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6817
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:51
    Heel het seizoen klopt niet, maar goed.

    En zeker niet jaloers nee, maar valt me op dat je wel erg vaak erg positief bent over PSV. That’s all.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12082
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:04
    Mooie club he
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:17
    Heel seizoen klopt wel
    Vind ik leuk
    san the man +1010
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:20
    Mag ook wel zelfs spelen we slecht pakken we vaak de punten daarom staan we waar we staan. Niet door het goede voetbal, maar de punten die we halen. Hoe maakt niet uit, zie liever ook een goed PSV maar punten tellen harder dan mooi voetbal.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2435
    zondag 18 maart 2018 om 00:35
    Als Ajax heel t seizoen bovenaan stond zou je het Ajax ook gunnen?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:38
    Toegegeven dat het ook een goede tactiek is. Geduld hebben op de rode kaart om daarna een wervelende show op de mat te leggen. Het volk is wild!
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:38
    Zo weer een stap dichterbij . Alles komt goed
    Vind ik leuk
    NederBelg +1534
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:47
    Heerlijk he statum. Deze kunnen we wegstrepen.
    Stapje dichterbij
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:56
    Zo ist , laat ze maar mauwen daar in abcoude
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +42583
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:57
    Zelfs die ijsklompen...man man wat was het koud.
    Maar we zijn weer een stap dichterbij het kampioenschap gekomen! :)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 21:58]
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14596
    zondag 18 maart 2018 om 08:09
    En hoe dichterbij, hoe zuurder die Ajaciedjes hier worden. Héérlijk
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:38
    PROFICIAT PSV

    Vergeet de wedstrijd en ga lekker zuipen.

    Nog 4 overwinningen te gaan :)
    Vind ik leuk
    Dorzon +4261
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:56
    Met diy punten aantal was ajax onder de boer al kampioen
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:38
    Gefeliciteerd ajaxieden
    Vind ik leuk
    buddha +8343
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:40
    is het niet GECONDOLEERD ?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:41
    eigenlijk wel haha
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2028
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:39
    Het was gewoon weer niet om aan te gluren tjongetjonge wat is dat psv slecht(en ja de rest bakt er ook niet veel van maar psv? Bahhhhhhhhh
    Vind ik leuk
    PRICE +32080
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:48
    In de aanbieding deze week 2 voor de prijs van 1 f les AZIJN,dat triest gezeur elke keer. Niet meer niet minder 020 heef t zelf laten liggen.
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1462
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:50
    Aan de reacties merk je ook duidelijk opluchting lol
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +42583
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:00
    Moet je nagaan Hugo, ajax is slechter dan PSV.
    Morgen achteroverleunen, denk dat Sparta wel graag voor de punten wil gaan.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 22:01]
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2028
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:02
    Ajax ook en we zullen zien
    Vind ik leuk
    PRICE +32080
    zondag 18 maart 2018 om 01:50
    Zie het gebeuren snoek duik kramer. 1-0 ,en 3 punten
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:18
    30-3 schoten! Nieuw record, blind???
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2028
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:19
    Nee, wel een bril.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:20
    Tijd voor een nieuwe
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12082
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:29
    66% balbezit
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +855
    zaterdag 17 maart 2018 om 23:19
    Welke club heeft dat niet tegen ons! Wij hoeven de bal niet te hebben!
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6817
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:40
    Pfff, zo armoedig, zo weinig kwaliteit... En toch kampioen.
    Vind ik leuk
    buddha +8343
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:40
    beter dan kwaliteit hebben en geen prijs toch ?
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6817
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:51
    Eens.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +42583
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:02
    Nuance: ajax gaat voor kwantiteit, niet voor kwaliteit.
    Vind ik leuk
    PRICE +32080
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:50
    Gelul,als je dan nr 2 bent dan ben je simpel gewoon minder,iedere keer dat gezeur.
    Vind ik leuk
    Always PSV +10499
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:57
    Whoehahahaha, schitterende reactie! Genieten man!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:20
    Idd veruit de beste! 10 pt
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14596
    zondag 18 maart 2018 om 08:10
    Eigenlijk perfect verwoord zo.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:41
    Helaas, puntjes gaan weer naar de grootste toneelclub van Nederland.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:42
    Tot over 2 weken maar weer
    Vind ik leuk
    Middenstip +665
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:43
    Ajax moet morgen toch pas spelen anders heb ik (n)iets gemist.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:21
    ? Heeft Ajax al gespeeld dan??
    Vind ik leuk
    8mei2016 +72
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:42
    Laatste loodjes wegen t zwaarste, c'mon PSV!! Nog 6x alles geven!!
    Vind ik leuk
    Ekster +199
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:42
    Wederom kon PSV de scoren pas beginnen na een rode kaart van VVV. (beide geel van Seuntjens was overigens terecht) ben benieuwd wanneer we gewoon met 11-11 hadden gestaan over er uberhaupt wel gescoord was. De grootste kansen tot de rode kaart waren namelijk wel van VVV (2 standaard situaties).
    Vind ik leuk
    Middenstip +665
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:45
    Euh dan heb je zand in je ogen. Lars Unnerstall heeft een aantal ballen aardig weten te keren, waarvan 1 de kopbal van de Jong.
    Vind ik leuk
    Ekster +199
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:03
    Die zien wij wekelijks die 1 of 2 wereldreddingen per wedstrijd. In Augustus toen ik Lars in de voorbereiding en het begin van het seizoen had zien keepen riep ik overal dat Lars een van de beste zo niet de beste keeper van de eredivisie is. Als Lars bij Ajax had gekeept of bij PSV hing er gegarandeerd een prijskaartje van 5 miljoen of meer. Ik hoop ook echt dat hij VVV wil bedanken voor de kans die ze hem hebben gegeven om zich in de kijker te spelen door minimaal nog voor 1 jaar te te tekenen (dit zie ik overigens ook wel gebeuren mocht er niet een reuze aanbod elders vandaan komen).
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +42583
    zondag 18 maart 2018 om 09:20
    War ik gisteren zag; heel goede keeper.
    Vind ik leuk
    Ekster +199
    zondag 18 maart 2018 om 10:03
    Een betere, goedkopere en betrouwbaardere vervanger voor Zoet is er niet na mijn idee. Brands zou wel heel gek zijn als die niet al voorzichtige contactyen heeft gemaakt met zijn zaakwaarnemer. Het zou Lars trouwens sieren als die bij VVV nog een jaarcontrac5t aan vastplakt zodat die niet voor niets de deur uit loopt. Wij hebben hem immers na zijn ernstige blessure de kans gegeven zich in de kijker te spelen vanuit de 4 liga in Duitsland. En heb uit redelijk betrouwbare bron vernomen dat de onderhandelingen voor met VVV in een positief ver stadium zijn.
    Vind ik leuk
    rinirat +2193
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:08
    Nee die jonge heeft het goed gezien.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:22
    Haha, 19-1 schoten op doel
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +855
    zaterdag 17 maart 2018 om 23:23
    Wij hadden wel penalty moeten krijgen!
    Vind ik leuk
    Lemon +1552
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:43
    Ze hebben een rode kaart nodig? Spoelt kater weg. Psv bevestigd haar beperking.
    Vind ik leuk
    NederBelg +1534
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:50
    Maar wel 3 punten erbij. 3 punten dichterbij de titel.
    Who gives a fuck in the end.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12000
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:43
    Was te verwachten, gefeliciteerd PSV'ers..
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:44
    Lekkerrr nou morgen zitten de neusjes weer met billetjes tegen elkaar want het word morgen 0-0
    Vind ik leuk
    JoeyC +1721
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:44
    Makkelijke avond voor PSV. Goed hersteld na vorige week.
    Terechte twee gele kaarten voor Seuntjes. Ook allebei voor een overtreding op Hendrix, die goed speelde vandaag.
    De penalty leek mij makkelijk gegeven, alhoewel niet zo makkelijk als dat PSV ze dit seizoen tegen krijgt. Bergwijn met een assist en Chucky meteen weer een doelpunt.
    Weer 10 punten los. Kijken of Sparta morgen kan stunten.
    Nu 71 punten. Je kan er kampioen mee worden.
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6817
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:52
    Makkelijke avond? Eerste 60 minuten gemist?
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5151
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:00
    Jij wel blijkbaar.
    Vind ik leuk
    JoeyC +1721
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:02
    Nee hoor. Het was wachten op de 1-0 en buiten een paar speldenprikjes werd VVV niet gevaarlijk.
    Vind ik leuk
    Reyhan +280
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:45
    Geflatteerde overwinning, maar ook die leveren gewoon 3 punten op. Als neutrale supporter vond ik het leuk Lozano weer te zien spelen. Man van de wedstrijd in positief opzicht is die keeper van VVV.
    Vind ik leuk
    ValenciaFc +652
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:59
    Man van de wedstrijd was thy.
    Vind ik leuk
    Reyhan +280
    zondag 18 maart 2018 om 09:51
    symbolisch gezien wel ja.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:46
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 21:46]
    Vind ik leuk
    Sluisje +526
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:47
    En nog steeds klagen dat ze de scheidsrechters tegen hebben, wordt weer een gekocht kampioenschapje
    Vind ik leuk
    Eindje040 +805
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:01
    Dacht dat ons geld op was haha? O
    Vind ik leuk
    Sluisje +526
    zondag 18 maart 2018 om 15:03
    Ze verkopen vast wel weer een stukje grond aan de gemeente, onuitputtelijke subsidie
    Vind ik leuk
    Eindje040 +805
    zondag 18 maart 2018 om 16:42
    Hahaha huilenbalkje
    Vind ik leuk
    Sluisje +526
    zondag 18 maart 2018 om 16:45
    Oh nee hoor, volg regelmatig het nieuws.........
    Vind ik leuk
    Eindje040 +805
    zondag 18 maart 2018 om 16:57
    Netjes, kijk je ook weleens naar de stand??
    Vind ik leuk
    Sluisje +526
    zondag 18 maart 2018 om 20:13
    Oh jazeker, bij de idioten sta jij bovenaan
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:02
    Doekje?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:34
    Wordt Ajax kampioen dan??
    Vind ik leuk
    PRICE +32080
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:48
    AZIJN,10 punten is geen 2 of 3 dan zal het bij die andere wel vaker fout zijn gegaan,HEB VANAVOND wel een stuk of 6 likes geschreven,tegenstander PSV hier op site snappen blijkbaar NIET dat de nr 2 en 3 enz het ZÉLF hebben laten liggen.
    Néé steeds zeuren PSV speelt slecht. KLAAR niemand dan PSV staat 1,klagen,zeuren,zeiken heeft geen zin. ZÉLF meer punten verloren. Veel dommeriken hier tegen PSV die t MAAR niet aanvoelen,laatste maal,.........zelf WINNEN.
    GROETJES FEEST COMMISSIE PLATTE KAR
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:48
    Commentaar van de neusjes is weer begonnen 10 punten en dat word morgen weer smullen met jullie geweldige spel en team 10 punten
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:01
    Aldus de beleving van een doorsnee primeurpassant die meer voldoening haalt uit een nederlaag van Ajax dan een zege van zijn of haar eigen club.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:20
    Kneus
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:24
    Heel beleefd dat je je in retrospect nog even voorstelt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:48
    Waarom zou ik me aan zo'n verschrikkelijke vent als jou me voorstellen
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:50
    Als VVV niet scoort en PSV wel dan krijg je een heel andere wedstrijd.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:59
    Wanneer je op je hamburger curry gebruikt i.p.v. ketchup krijg je een hele andere smaak.
    Vind ik leuk
    Hansdijk +386
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:55
    Hahahahahaha, die ontzettend domme Seuntjens, wat een hopeloos beperkte kneus!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:59
    Wat een loser die Seuntjens haha
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2028
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:05
    Die de Jong valt wel heel makkelijk altijd, heeft hij last van de vallende ziekte?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:36
    Heeft naar Huntelaar gekeken
    Vind ik leuk
    sweeper +84
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:07
    Met 12 tegen 10 kan ik ook winnen, waar VVV in de eerste helft een penalty moest krijgen na een duidelijke overtreding op Castelen, krijgt PSV hem in de tweede helft wel van deze thuisfluiter. Cruciaal moment het tweede geel van Seuntjens na een lichte overtreding....geen geel waard, wel een vrije trap...
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 22:09]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:36
    Hij moet wel na ajax - twente
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:09
    Schoten 30-3 en schoten op doel 19-1 en dan nog zeggen dat het niet goed was! Een nieuw seizoensrecord. Haha. Gewoon zuiver terechte 3-0
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29432
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:11
    Onze kampioenen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:15
    Wat is die van Ginkel een goreng smerige klootzak die mislukkeling.
    Hem maakt het niet uit dat ze geweldig geholpen zijn door de scheidsrechter.
    Maar als het een keer bij die kut ploeg is wordt Nederland te klein.
    En die Bergwijn als je die hoort praten daar straalt de dommigheid vanaf maar dat is aan die kop van hem af te lezen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:19
    Het lijkt wel of je ze persoonlijk kent,ach zal de frustratie wel zijn op zaterdagavond, eenzaam?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:27
    Heb ik geen last van ik hoef me niet zelf bezig te houden
    Vind ik leuk
    Quareck +7013
    zaterdag 17 maart 2018 om 23:06
    Uit jouw onleesbare reactie blijkt wel een hoop intelligentie! Wat ik me vooral afvraag: vind je van ginkel echt een goreng?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 23:07]
    Vind ik leuk
    PRICE +32080
    zaterdag 17 maart 2018 om 23:55
    Henk AARTS het zit wel diep bij JOU...pffff,ja en dan moet je gaan schelden,is 1 antwoord op.
    JOUW EIGEN ONMACHT. GROETJES FIJN WEEKEND GEWENST,AFZENDER EINDHOVENSE FEEST KAMPIOENSCOMMISSIE
    Vind ik leuk
    Eindje040 +805
    zondag 18 maart 2018 om 17:44
    Hahaha ontzettende loser ben je tog ook
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:17
    Goede overwinning,3 punten erbij,fijne avond manne.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:30
    Brabantse nachten zijn lang! Ze komen maar langzaam op gang, ja maar dan..! Ja maar dan! Forza PSV!
    Vind ik leuk
    san the man +1010
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:43
    Kater weg spelen was het niet. Gewoon weer net iets beter dan de tegenstander. Al klagen er veel over de eerste helft had wel 2-0 moeten staan. Spel was weer niet best de kansen waren er. Dat Ajax supporters klagen snap ik, maar snap niet dat ze klagen over PSV wij pakken gewoon punten met slecht spel. Ajax speelt slecht en heeft er ook de punten naar dus zie het probleem niet.
    Vind ik leuk
    El Cazador +5744
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:47
    Wederom dit seizoen word een heel matig Pisvee geholpen door een nog matiger scheidsrechter. Wat een zakkenwasser die kaartentrekker.
    Vind ik leuk
    Quareck +7013
    zaterdag 17 maart 2018 om 23:08
    Hahaha loser!
    Vind ik leuk
    El Cazador +5744
    zaterdag 17 maart 2018 om 23:33
    Neem aan dat je jezelf voorstelde met je naam loser, suker
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:58
    Onze turkse gastfluiter deed weer waarvoor hij bekend staat, thuisfluiter eerste klas.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 23:01
    Vandaag dacht iemand bijdehand te zijn door mij te vragen of we v.Ginkel volgend jaar weer zouden huren?Ik zei"wie weet,dat zou dan het derde jaar op rij worden, redden sommige contractspelers niet eens en het levert prijzen op, betalen we graag voor,wat denk je?scoort ie gewoon 2 x,het geld meer dan waard en die gast?nooit meer wat van gehoord, hahahahaha
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 23:06
    Toch wel benieuwd wat er gebeurt was als Nijhuis deze wedstrijd had gefloten.....lekker mannelijk voetbal en zo....was de uitslag vast minder geflatteerd geweest! Maar ja, alleen Ajax wordt in Nederland door de arbitrage geholpen.....
    Vind ik leuk
    Het Brein +3846
    zaterdag 17 maart 2018 om 23:09
    De platte kar kan uit de schuur gehaald worden..
    Vind ik leuk
    PRICE +32080
    zaterdag 17 maart 2018 om 23:57
    Komende weken even met de PLATTE kar wat pallets AZIJN afzetten in a en r dam.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +1795
    zaterdag 17 maart 2018 om 23:56
    Hoppa slecht of goed voetbal belangrijkste is einde van het seizoen die schaal om hoog houden alle Ajacieden die mag zeuren zeiken en klagen op psv dat zo slecht is bla bla ... als andersom was geweest Ajax boven aan met slecht spel had je ze ook niet gehoord !!!!
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 08:20
    hallo. IK heb 1!!! vraag had BAS NIJHUIS ook gefloten voor een penalty? mvg ritje
    Vind ik leuk
    cornelisse +189
    zondag 18 maart 2018 om 11:45
    Als Ajax zo wint volgen er altijd complottheorieën over scheidsrechters en knvb.
    Vind ik leuk
    hantayo +993
    zondag 18 maart 2018 om 12:33
    Met dank aan de 12de man.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8866
    zondag 18 maart 2018 om 13:38
    CHUCKY THA BOMB !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    PSV komt laat op gang tegen VVV en wint met ruime cijfers na rode kaart