PSV komt laat op gang tegen VVV en wint met ruime cijfers na rode kaart

PSV komt laat op gang tegen VVV en wint met ruime cijfers na rode kaart

zaterdag 17 maart 2018 om 21:35

Het gat tussen koploper PSV en titelconcurrent Ajax is weer opgelopen tot tien punten. Zaterdagavond wonnen de Eindhovenaren voor eigen publiek met 3-0 van VVV-Venlo. Marco van Ginkel (twee keer) en Hirving Lozano scoorden na de pauze voor PSV, dat vorige week nog met 5-0 verloren had bij Willem II. 

Voor aanvang van de clash tussen PSV en VVV ging alle aandacht uit naar Lennart Thy. De Duitse spits van de Limburgers miste de clash in het Philips Stadion, vanwege een stamceltransplantatie inclusief bloeddonatie, waarmee hij het leven van een leukemiepatiënt kan redden. Thy kreeg een groot applaus van alle aanwezigen en PSV steunde de aanvaller middels diverse uitingen op reclameborden. 

Binnen de lijnen bood de wedstrijd weinig spektakel. De thuisploeg creëerde amper kansen. Ook Hirving Lozano - terug na een schorsing - slaagde er maar niet in om echt gevaarlijk te worden. Na 45 schamele minuten zonder goals vielen er wat fluitconcerten te horen toen PSV de kleedkamer opzocht.

Het spelbeeld veranderde na rust enigszins toen VVV met een man minder kwam te staan. Spits Ralf Seuntjes kreeg op schlemielige wijze zijn tweede gele kaart en kon inrukken. Tien minuten later profiteerde PSV: een corner werd binnengeknikt door Van Ginkel.

De koploper kon na die bevrijdende 1-0 een stuk relaxter spelen. Het was wachten op meer treffers. Uiteindelijk liep de score uit naar 3-0: Lozano maakte de tweede van de avond en opnieuw Van Ginkel zorgde vanaf de penaltystip voor de derde PSV-treffer. 

Door de zege heeft PSV nu 71 punten, tien meer dan Ajax. De Amsterdammers gaan zondag op bezoek bij Sparta. 

Poll

Gaat Ajax het gat zondag weer verkleinen naar zeven punten?

(882 stemmen)

Plaats een reactie

masterpsv +11627
zaterdag 17 maart 2018 om 21:36
Makkelijke avond psvers prooossssttttt!!!
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 21:37
Gefeliciteerd goos! Einde komt in zicht-;)
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 21:38
Hoppa, terechte overwinning. Morgen genieten van Sparta! Proost!
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 21:42
Met 7 punten voorsprong ga je het echt niet meer weggeven.
Vind ik leuk
RebelVox +4767
zaterdag 17 maart 2018 om 22:40
Jammer, had gehoopt op een vervolg van vorige week.
Zat er dik in

man man man wat was dat psv weer slecht
Vind ik leuk
isnake +1874
zondag 18 maart 2018 om 00:56
Dat horen we nu al zo vaak... en nog steeds met een ruime marge bovenaan... Dat zegt voldoende over de anderen dan.
Vind ik leuk
RebelVox +4767
zondag 18 maart 2018 om 02:11
Wat heeft dat met slecht spelen te maken?
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 08:17
Hebt is precies zoals isnake zegt:

Het zegt dan heel wat over de rest...
Vind ik leuk
MeAgain +4802
zondag 18 maart 2018 om 09:12
Bij de andere clubs geven ze echt alles maar meer zit er gewoon niet in.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 07:21
Weet je wat ik zo opvallend vind? Dat veel Ajacieden spreken over dat PSV zo slecht speelt. Maar ik ben fan van geen van beide, het maakt me echt niets uit wie kampioen wordt.Maar wat ik raar vind is dat ze bij Ajax net doen alsof zij heel goed voetbal spelen. Tegen mijn clubje was ik veel meer onder de indruk van PSV dan van Ajax. Ajax speelde toen pas armoedig, zat geen idee achter, zielloos en weinig creativiteit. Als je echt het beste voetbal speelt, had je toch allang tien punten voorsprong op PSV?
Vind ik leuk
masterpsv +11627
zaterdag 17 maart 2018 om 21:42
Thanks makker!! Steeds dichterbij;)
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:19
Gefeliciteerd gozah!
Vind ik leuk
masterpsv +11627
zaterdag 17 maart 2018 om 23:20
Thanks vriend!
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 21:39
Boereh boereh boereh boeley, mijn cluppie PSV is de grotste van de hele wereld, boerreh, boeerreh.
Vind ik leuk
410hhw +1525
zaterdag 17 maart 2018 om 21:57
Boeley de grotste.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:59
Hey calimerotje, ik zeg 5-0 en hulp nodig van de scheids!
Vind ik leuk
WRFM +505
zaterdag 17 maart 2018 om 23:05
Tuurlijk belg
Allemaal terecht
Vind ik leuk
dezink +668
zondag 18 maart 2018 om 07:23
Hey debieltje , weer last van luieruitslag ??
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 21:41
Verdiende overwinning. Wel gaf PSV twee dot van een kansen weg in de eerste 25 minuten.
Vind ik leuk
masterpsv +11627
zaterdag 17 maart 2018 om 21:43
Klopt maar godzijdank de drie punten.
Vind ik leuk
broedkip +1139
zondag 18 maart 2018 om 01:24
Je schrijft het verkeerd:

Klopt maar godzijdank Gozubuyuk de drie punten.
Vind ik leuk
masterpsv +11627
zondag 18 maart 2018 om 01:26
Hahaha jij schrijft het ook verkeerd gozubuyuk tegen Twente ook gratis pingel s ook drie punten of ben jij dat vergeten ;)
Vind ik leuk
broedkip +1139
zondag 18 maart 2018 om 13:22
Van zo'n flapdrol is het toch normaalt dat je zijn naam niet goed schrijft. Hadden jullie tegen Twente ook gratis pingels? Dan is het verklaarbaar dat het een door de Turkse maffia geleide boef is. Ik ben voor goed voetbal en woon in Alkmaar en heb geen voorkeur.
Vind ik leuk
feyeniels +22785
zaterdag 17 maart 2018 om 21:42
Gefeliciteerd! Nog vier keer winnen en jullie kunnen een feestje bouwen!
Vind ik leuk
masterpsv +11627
zaterdag 17 maart 2018 om 21:45
Thanks!!! Ik hoop het ;)
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:00
Reactie verwijderd door vp.
Vind ik leuk
masterpsv +11627
zaterdag 17 maart 2018 om 23:22
Ga je op andere mensen reageren kut idioot ga snel naar je bedje toe mafkees! Wegwezen hier!!
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:17
Dank je gaat lukken.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:36
Met scheidsrechterlijke hulp die vvv gele kaarten geeft waar psv voort dezelfde overtredingen geen gele kaarten krijgt. Hoezo met hulp van.......
Vind ik leuk
masterpsv +11627
zaterdag 17 maart 2018 om 23:09
Hshshshshshs huilie huilie.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 00:09
Waarom huile als fc Emmen fan. Wat ben jij een zielig portret en een mee waaiende fan. Gefeliciteerd.
Vind ik leuk
masterpsv +11627
zondag 18 maart 2018 om 00:20
Jij bent ajacied en reageert als ajacied en altijd tegen psv! Zielig figuur ben jij.

Ajacied met fc emmen logo leg mij dat eens uit???
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 00:27
Bayern en Liverpool volger alsmede Ajax volger met fc Emmen fan. Ik zal VP vragen voor 4 logo’s. Maar wat is dat met jullie psv fans dat jullie zo geobserdeerd en gefrustreerd zijn omwille van Ajax. Zijn jullie zo zielig en slechte voetbal genieters. Blijkbaar wel.
Vind ik leuk
masterpsv +11627
zondag 18 maart 2018 om 00:55
Hahahahaah bayren volger Liverpool volger Ajax volger met fc Emmen fan hahaha je maakt je zelf steeds belachelijker hj bent gewoon Ajacied ga nou niet zielig doen volger dit volger dat wees gewoon en vent zeg gewoon dat jij Ajacied bent klaar is toch duidelijk!!

Ik ben ras PSV’er en tweede buitenlandse club is Chelsea!

Maar ik zeg niet ik volg Chelsea ik volg Juventus ik volg real.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 01:38
Niet iedereen is hetzelfde en heeft zijn eigen voorkeuren.
Vind ik leuk
rpaulp50 +6174
zondag 18 maart 2018 om 06:31
Dat doet een "Fan" nu eenmaal.
Nait soezen moar broezen !
Vind ik leuk
Noudyo. +14897
zondag 18 maart 2018 om 08:08
"Favoriete Nederlandse club: Ajax"

Staat gewoon op je profiel
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:57
Reactie verwijderd door vp.
Vind ik leuk
masterpsv +11627
zaterdag 17 maart 2018 om 23:09
Hshshshahsh ben jij die pingel vergeten die die kut turk aan jullie gaf tegen twente en nu snel naar je bed toe kut mafkees sukkel die je bent bakkertje bart!
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:11
Jij bent een kut mafkees! Ik zeg Willem II - PSV 5-0 blijft lachen!
Vind ik leuk
masterpsv +11627
zaterdag 17 maart 2018 om 23:15
Hahahahah ik zeg 0-0 ado ik zeg 3-2 vitesse hahahahah kut mafkees ga lekker uithuilen .

Kampioene ole Kampioene ole Kampioene Kampioene ole ole ole
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:17
Triest calimerotje, Ajax en AZ gaan gehakt van jullie maken
Vind ik leuk
masterpsv +11627
zaterdag 17 maart 2018 om 23:20
Hahahahaahahahahahshhshsshshsjjahahahahaahha huillie huillie kut idioot!!
Vind ik leuk
Laliga +1158
zondag 18 maart 2018 om 11:52
Die bart ga ik geen woorden aan vuil maken maar komop ik zie dat je 28 bent.. je reageert wel heel kinderachtig hoor. Geniet vsn je 3 punten en het kampioenschap en laay dat soort figuren gaan joh
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:27
Kut Mafkees zijn JOU WOORDEN,HIER MEE geef je alleen MAAR AAN dat je onmachtig bent. PSV 'ERS vinden het alleen maar PRACHTIG.
Idéé voor dat soort als jij,een PLATTE kar door Amsterdam en Rotterdam vol met AZIJN boys. Huldiging aan AZIJN 010 en 020. ALLEMAAL zwakke woorden omdat het gewoon onmacht is. Jullie zijn verslagen GEEN KAMPIOENSFEEST FC AZIJN
Vind ik leuk
13 +9097
zondag 18 maart 2018 om 00:02
Een Ajacied loopt hier vervelend te doen, de Rotterdammers toch niet.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:20
Maar BART toch,jij zult wel voortaan een GRUWELIJKE PLATTE KOP HEBBEN ,met stééds tegen de muur aanlopen. Komt het aan,let op DOMME Bart. JOUW WOORDEN PSV KAMPIOEN VAN DE ARMOEDE,HET MOOIE IS DE REST STAAT ACHTER PSV,das dan helemaal niks. Suc6 Bart. Ik betaal jou AZIJN FLESSEN,want dat kinderlijk PSV afgezijk WORDEN we hier niet koud of warm van. PSV 1,de rest staat er gewoon ACHTER. Bonk maar lekker door met je kop tegen de muur.
Wij feesten lekker in Eindhoven en genieten van jullie KANSLOOS GEZIJK.

ALLE PSV 'ERS,WIJ GAAN T MAKEN. ONMACHT ANDERE ZEURDERS
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:37
Een Ajacied mag dit seizoen niet klagen over Gözobuyuk, anders was het gat nu 12 punten ;) weltruste Bartje, en snaveltje toe
Vind ik leuk
Dorzon +3490
zondag 18 maart 2018 om 01:14
Kan je nagaan hoe dramatisch de rest is als dit elftal 10 punten los staat
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:58
Tegen Nac zorgen dat de marge voor AZ en Ajax geruststellend is. Het was niet groots, maar elke overwinning zorgt ervoor dat ik nog even n poetsdoek over mezelf haal.
Vind ik leuk
masterpsv +11627
zondag 18 maart 2018 om 00:03
Dat gaat ook gebeuren zeker weten! Tegen az en ajax ben ik heilig van overtuigd dat we goed resultaat kunnen halen!
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 06:34
Az weet ik niet, maar tegen Ajax minimaal punt
Vind ik leuk
masterpsv +11627
zondag 18 maart 2018 om 10:32
Psv is altijd goed in topwedstrijden daar ben ik niet bang voor, az wint bijna nooit van de top 3 en dat zal deze keer ook zijn! Thuis tegen ajax is gewoon 3 punten ben heilig van overtuigd!
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 16:06
Ha ha altijd goed in top wedstrijden, hoeveel was Ajax - PSV ook alweer een kansloze 3-0 voor jullie calimero!
Vind ik leuk
masterpsv +11627
maandag 19 maart 2018 om 17:15
Hshshshh kan een keer gebeuren verliezen van ajax, psv won al twee keer van Feyenoord en 1 keer van az dit seizoen. Psv gaat sowieso niet verliezen van az!!

Psv is in eindhoven oppermachtig jullie krijgen en enorme pakslaag!!! Dan is het definitief beslist.

Jij bent de grooste Calimero!!!
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 18:46
PSV gaat zeker verliezen van AZ, ze kunnen niet eens normaal van VVV winnen. Castelen had een zuivere penalty moeten hebben en die rode kaart was veel te zwaar gestraft, ook volgens van Hooijdonk!
Vind ik leuk
masterpsv +11627
maandag 19 maart 2018 om 18:56
We zullen zien bart.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 21:36
Mooi PSV!
Vind ik leuk
Doe dan! +4934
zaterdag 17 maart 2018 om 21:40
Stiekem PSV-fan?
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 21:43
Nee gun het ze wel aangezien ze heel het seizoen koploper zijn...jaloers?
Vind ik leuk
Doe dan! +4934
zaterdag 17 maart 2018 om 21:51
Heel het seizoen klopt niet, maar goed.

En zeker niet jaloers nee, maar valt me op dat je wel erg vaak erg positief bent over PSV. That’s all.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:04
Mooie club he
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:01
Reactie verwijderd door vp (provocatie)
Vind ik leuk
masterpsv +11627
zaterdag 17 maart 2018 om 23:24
Helemaal niks in die homo stad!!
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 00:36
Deze uitspraak vind ik dan weer jammer.. !)
Vind ik leuk
masterpsv +11627
zondag 18 maart 2018 om 00:59
Excuus van taalgebruik! Had ik mij eigenlijk niet uit de tent laten lokken door zielige figuur als Bartje. Nogmaals excuus!!!
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 02:05
Niet erg ,BART VERHEIJEN solliciteert naar harde WOORDEN tegen hem.
Chapeau masterpsv.
Vind ik leuk
masterpsv +11627
zondag 18 maart 2018 om 02:07
We pesten hem hier wel weg die gek. Wat een mafkees is het!
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 09:07
Excuses aanvaard;)
Men wordt hier wel eens uit de tent gelokt hè.. er zitten hier ook rare gasten op vp
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 00:51
Mijn reactie wordt wel verwijderd en die van masterpsv niet, ze snappen er niks van bij VP niet te geloven!!
Vind ik leuk
masterpsv +11627
maandag 19 maart 2018 om 00:58
Omdat je steeds belachelijk maakt je bent een trieste figuur!!!!
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 10:41
Jij ook
Vind ik leuk
masterpsv +11627
maandag 19 maart 2018 om 10:50
Hahahahah wat ben je aardig netjes taal gebruikt Of ben je bang dat vp jou reacties weer verwijderd.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 10:51]
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 16:03
Het is lachwekkend dat VP jou reactie niet verwijderd die reactie over Homostad. Ze zijn bij VP niet consequent!
Vind ik leuk
masterpsv +11627
maandag 19 maart 2018 om 16:17
Hahshsh
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:24
Gooit het er allemaal maar uit bartje.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:29
BART ik HOOP dat iedereen joi HIER GRUWELIJK aanpakt.
Laffe waardeloze supporter
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:32
Kindjes die niet kunnen winnen BART VERHEIJEN die moeten gaan schelden.
DAT noemen ze LAAG NIVEAU.
BART JE BENT HET TOTAAL NIET WAARD.
PSV FEEST GEWOON DOOR.
SUC 6 Bart. Dikke plank VOOR dat dom HOOFD van jou.
Hopelijk pakken meer psv 'ers jou HIER aan.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:38
Kom op Bartje... Dit wordt jouw jaar... Dit is je podium... Gooi het 't eruit.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:47
Al jou WOORDEN BART VERHEIJEN,alles wát jij schrijft geeft aan dat je een onvolwassen kind bent. Schelden en janken als je het niet kunt WINNEN. GROOT KIND BART VERHEIJEN.
ALLES wat jij hier in de toekomst schrijft ZAAG ik dwars DOOR de midden.
Verder op roep aan PSV 'ERS OM JOU HIER VOL TE DRUKKEN MET JOU LAFHARTIGE TEKSTEN.
Vind ik leuk
:O +1555
zondag 18 maart 2018 om 08:03
Wat kan ons nou boeien wat Bart schrijft. Wij worden kampioen en gaan straks feest vieren.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 07:25
Een kutclub DIE allang failliet had moeten zijn!
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:17
Heel seizoen klopt wel
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:20
Mag ook wel zelfs spelen we slecht pakken we vaak de punten daarom staan we waar we staan. Niet door het goede voetbal, maar de punten die we halen. Hoe maakt niet uit, zie liever ook een goed PSV maar punten tellen harder dan mooi voetbal.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 00:35
Als Ajax heel t seizoen bovenaan stond zou je het Ajax ook gunnen?
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 21:38
Toegegeven dat het ook een goede tactiek is. Geduld hebben op de rode kaart om daarna een wervelende show op de mat te leggen. Het volk is wild!
Vind ik leuk
stratumseind +121703
zaterdag 17 maart 2018 om 21:38
Zo weer een stap dichterbij . Alles komt goed
Vind ik leuk
NederBelg +1532
zaterdag 17 maart 2018 om 21:47
Heerlijk he statum. Deze kunnen we wegstrepen.
Stapje dichterbij
Vind ik leuk
stratumseind +121703
zaterdag 17 maart 2018 om 21:56
Zo ist , laat ze maar mauwen daar in abcoude
Vind ik leuk
jaja_PSV +32021
zaterdag 17 maart 2018 om 21:57
Zelfs die ijsklompen...man man wat was het koud.
Maar we zijn weer een stap dichterbij het kampioenschap gekomen! :)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 21:58]
Vind ik leuk
Noudyo. +14897
zondag 18 maart 2018 om 08:09
En hoe dichterbij, hoe zuurder die Ajaciedjes hier worden. Héérlijk
Vind ik leuk
Bayern FC +2045
zaterdag 17 maart 2018 om 21:38
PROFICIAT PSV

Vergeet de wedstrijd en ga lekker zuipen.

Nog 4 overwinningen te gaan :)
Vind ik leuk
Dorzon +3490
zaterdag 17 maart 2018 om 21:56
Met diy punten aantal was ajax onder de boer al kampioen
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:02
Reactie verwijderd door vp.
Vind ik leuk
Dorzon +3490
zondag 18 maart 2018 om 01:17
Nee zijn de feiten. Google maar
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 21:38
Gefeliciteerd ajaxieden
Vind ik leuk
buddha +7107
zaterdag 17 maart 2018 om 21:40
is het niet GECONDOLEERD ?
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 21:41
eigenlijk wel haha
Vind ik leuk
Hugo59 +1335
zaterdag 17 maart 2018 om 21:39
Het was gewoon weer niet om aan te gluren tjongetjonge wat is dat psv slecht(en ja de rest bakt er ook niet veel van maar psv? Bahhhhhhhhh
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 21:48
In de aanbieding deze week 2 voor de prijs van 1 f les AZIJN,dat triest gezeur elke keer. Niet meer niet minder 020 heef t zelf laten liggen.
Vind ik leuk
Nikos85 +692
zaterdag 17 maart 2018 om 21:50
Aan de reacties merk je ook duidelijk opluchting lol
Vind ik leuk
iceman +667
zaterdag 17 maart 2018 om 21:54
Lekker janken. Ajax is ook slecht. Of heb je die wedstrijd tegen Vitesse en Ado niet gezien?
Vind ik leuk
Hugo59 +1335
zaterdag 17 maart 2018 om 22:01
Wie jankt er? Ik niet feijenoord, ajax enz ook niet best maar psv jeemig ik kan er echt niet naar kijken zo anti voetbal bahhhhh
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:19
19-1 schoten op doel! Nieuw record! Haha
Vind ik leuk
Hugo59 +1335
zaterdag 17 maart 2018 om 22:20
Dus het was goed wat psv liet zien??
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:28
Ja het was goed.
Heb je het gezien?
Vind ik leuk
Hugo59 +1335
zaterdag 17 maart 2018 om 22:33
Ja en het goed...waardeloos.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:39
Ik vond ze best gretig.
De afronding moet veel beter natuurlijk.

Jullie morgen op kunstgras hahaha
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:31
Nee, maar dit is in ons land de top. Beter is het niet!
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:34
Néé,tuurlijk is het niet SUPER,maar bij VEEL tegen supporters van PSV valt het maar niet dat ze minder zijn WANT ze staan niet op 1.
Sta je op 1 dan geef je het weg bij degradant de Graafschap.
020,t is gewoon klaar,zelf laten liggen. Een pallet vol azijn doet ons NIKS.
FORZA PSV,HOUDOE EN BEDANKT.
PS,TRAP MAAR NA BOEIEN,TITEL IS BINNEN:-)
Vind ik leuk
Dorzon +3490
zondag 18 maart 2018 om 01:18
Volgens de criteria van ten hahahahahag wel
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:29
Onvoorstelbaar,die domme conclusies,alles wat onder PSV staat is mínder,KLAAR,WÉÉR 10 punten los,ergens zal toch wel fout gegaan zijn met die andere.
Mooier nog PSV is slecht dat wil AZIJNLAND HOREN,de rest is dan gewoon grote bras,dag zeur 020
Vind ik leuk
jaja_PSV +32021
zaterdag 17 maart 2018 om 22:00
Moet je nagaan Hugo, ajax is slechter dan PSV.
Morgen achteroverleunen, denk dat Sparta wel graag voor de punten wil gaan.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 22:01]
Vind ik leuk
Hugo59 +1335
zaterdag 17 maart 2018 om 22:02
Ajax ook en we zullen zien
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 01:50
Zie het gebeuren snoek duik kramer. 1-0 ,en 3 punten
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:18
30-3 schoten! Nieuw record, blind???
Vind ik leuk
Hugo59 +1335
zaterdag 17 maart 2018 om 22:19
Nee, wel een bril.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:20
Tijd voor een nieuwe
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:29
66% balbezit
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:19
Welke club heeft dat niet tegen ons! Wij hoeven de bal niet te hebben!
Vind ik leuk
Doe dan! +4934
zaterdag 17 maart 2018 om 21:40
Pfff, zo armoedig, zo weinig kwaliteit... En toch kampioen.
Vind ik leuk
buddha +7107
zaterdag 17 maart 2018 om 21:40
beter dan kwaliteit hebben en geen prijs toch ?
Vind ik leuk
Doe dan! +4934
zaterdag 17 maart 2018 om 21:51
Eens.
Vind ik leuk
jaja_PSV +32021
zaterdag 17 maart 2018 om 22:02
Nuance: ajax gaat voor kwantiteit, niet voor kwaliteit.
Vind ik leuk
feyeniels +22785
zaterdag 17 maart 2018 om 21:44
Ken je nagaan hoe slecht de rest is
Vind ik leuk
Doe dan! +4934
zaterdag 17 maart 2018 om 21:51
Eens.
Vind ik leuk
feyeniels +22785
zaterdag 17 maart 2018 om 21:52
Ik heb niet alle wedstrijden van Ajax gezien, maar als ik de wedstrijd van PSV van vanavond vergelijk met hoe mijn club dit seizoen speelt, dan kan ik niet zeggen dat het er bij Feyenoord beter uitziet.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 00:12
Nou dan , wat zeur je dan ?
Deze was voor doe dan
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 00:13]
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 21:50
Gelul,als je dan nr 2 bent dan ben je simpel gewoon minder,iedere keer dat gezeur.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 21:57
Whoehahahaha, schitterende reactie! Genieten man!
Vind ik leuk
iceman +667
zaterdag 17 maart 2018 om 21:58
Ajax heeft ook weinig kwaliteit. Zwaar overschat elftal hebben ze in Amsterdam. Ik zie in het weekend veel wedstrijden, maar kan niet zeggen dat Ajax beter of mooier speelt dan PSV.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:20
Idd veruit de beste! 10 pt
Vind ik leuk
Noudyo. +14897
zondag 18 maart 2018 om 08:10
Eigenlijk perfect verwoord zo.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 21:41
Helaas, puntjes gaan weer naar de grootste toneelclub van Nederland.
Vind ik leuk
stratumseind +121703
zaterdag 17 maart 2018 om 21:42
Tot over 2 weken maar weer
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 21:43
Ajax moet morgen toch pas spelen anders heb ik (n)iets gemist.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:21
? Heeft Ajax al gespeeld dan??
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 21:42
Laatste loodjes wegen t zwaarste, c'mon PSV!! Nog 6x alles geven!!
Vind ik leuk
Ekster +140
zaterdag 17 maart 2018 om 21:42
Wederom kon PSV de scoren pas beginnen na een rode kaart van VVV. (beide geel van Seuntjens was overigens terecht) ben benieuwd wanneer we gewoon met 11-11 hadden gestaan over er uberhaupt wel gescoord was. De grootste kansen tot de rode kaart waren namelijk wel van VVV (2 standaard situaties).
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 21:45
Euh dan heb je zand in je ogen. Lars Unnerstall heeft een aantal ballen aardig weten te keren, waarvan 1 de kopbal van de Jong.
Vind ik leuk
Ekster +140
zaterdag 17 maart 2018 om 22:03
Die zien wij wekelijks die 1 of 2 wereldreddingen per wedstrijd. In Augustus toen ik Lars in de voorbereiding en het begin van het seizoen had zien keepen riep ik overal dat Lars een van de beste zo niet de beste keeper van de eredivisie is. Als Lars bij Ajax had gekeept of bij PSV hing er gegarandeerd een prijskaartje van 5 miljoen of meer. Ik hoop ook echt dat hij VVV wil bedanken voor de kans die ze hem hebben gegeven om zich in de kijker te spelen door minimaal nog voor 1 jaar te te tekenen (dit zie ik overigens ook wel gebeuren mocht er niet een reuze aanbod elders vandaan komen).
Vind ik leuk
jaja_PSV +32021
zondag 18 maart 2018 om 09:20
War ik gisteren zag; heel goede keeper.
Vind ik leuk
Ekster +140
zondag 18 maart 2018 om 10:03
Een betere, goedkopere en betrouwbaardere vervanger voor Zoet is er niet na mijn idee. Brands zou wel heel gek zijn als die niet al voorzichtige contactyen heeft gemaakt met zijn zaakwaarnemer. Het zou Lars trouwens sieren als die bij VVV nog een jaarcontrac5t aan vastplakt zodat die niet voor niets de deur uit loopt. Wij hebben hem immers na zijn ernstige blessure de kans gegeven zich in de kijker te spelen vanuit de 4 liga in Duitsland. En heb uit redelijk betrouwbare bron vernomen dat de onderhandelingen voor met VVV in een positief ver stadium zijn.
Vind ik leuk
rinirat +1423
zaterdag 17 maart 2018 om 22:08
Nee die jonge heeft het goed gezien.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:22
Haha, 19-1 schoten op doel
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:23
Wij hadden wel penalty moeten krijgen!
Vind ik leuk
Lemon +1542
zaterdag 17 maart 2018 om 21:43
Ze hebben een rode kaart nodig? Spoelt kater weg. Psv bevestigd haar beperking.
Vind ik leuk
NederBelg +1532
zaterdag 17 maart 2018 om 21:50
Maar wel 3 punten erbij. 3 punten dichterbij de titel.
Who gives a fuck in the end.
Vind ik leuk
MojoRisin +7279
zaterdag 17 maart 2018 om 21:43
Was te verwachten, gefeliciteerd PSV'ers..
Vind ik leuk
feyeniels +22785
zaterdag 17 maart 2018 om 21:44
Nette reactie!
Vind ik leuk
MojoRisin +7279
zaterdag 17 maart 2018 om 21:46
Vaak lukt me het wel, heel soms niet.. ;)
Vind ik leuk
feyeniels +22785
zaterdag 17 maart 2018 om 21:50
Als je ziet hoe er hier door sommige accounts de laatste tijd gereageerd wordt, dan is jouw reactie een prima voorbeeld van hoe het ook kan.
Moet ik er wel bij zeggen dat dat soort account het vaak maar een paar uur bestaan.
Vind ik leuk
MojoRisin +7279
zaterdag 17 maart 2018 om 21:56
Ik ben soms wat geirriteerd als we hetzelf weer hebben laten liggen en een PSV wel weer met enig fortuin wint, maar dat is meestal maar even..
Ja, wat sommigen hier spuien is echt erg en van een zeer laag niveau idd..
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 21:44
Lekkerrr nou morgen zitten de neusjes weer met billetjes tegen elkaar want het word morgen 0-0
Vind ik leuk
JoeyC +479
zaterdag 17 maart 2018 om 21:44
Makkelijke avond voor PSV. Goed hersteld na vorige week.
Terechte twee gele kaarten voor Seuntjes. Ook allebei voor een overtreding op Hendrix, die goed speelde vandaag.
De penalty leek mij makkelijk gegeven, alhoewel niet zo makkelijk als dat PSV ze dit seizoen tegen krijgt. Bergwijn met een assist en Chucky meteen weer een doelpunt.
Weer 10 punten los. Kijken of Sparta morgen kan stunten.
Nu 71 punten. Je kan er kampioen mee worden.
Vind ik leuk
Doe dan! +4934
zaterdag 17 maart 2018 om 21:52
Makkelijke avond? Eerste 60 minuten gemist?
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:00
Jij wel blijkbaar.
Vind ik leuk
JoeyC +479
zaterdag 17 maart 2018 om 22:02
Nee hoor. Het was wachten op de 1-0 en buiten een paar speldenprikjes werd VVV niet gevaarlijk.
Vind ik leuk
Reyhan +257
zaterdag 17 maart 2018 om 21:45
Geflatteerde overwinning, maar ook die leveren gewoon 3 punten op. Als neutrale supporter vond ik het leuk Lozano weer te zien spelen. Man van de wedstrijd in positief opzicht is die keeper van VVV.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:59
Man van de wedstrijd was thy.
Vind ik leuk
Reyhan +257
zondag 18 maart 2018 om 09:51
symbolisch gezien wel ja.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 21:46
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 21:46]
Vind ik leuk
Sluisje +272
zaterdag 17 maart 2018 om 21:47
En nog steeds klagen dat ze de scheidsrechters tegen hebben, wordt weer een gekocht kampioenschapje
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:01
Dacht dat ons geld op was haha? O
Vind ik leuk
Sluisje +272
zondag 18 maart 2018 om 15:03
Ze verkopen vast wel weer een stukje grond aan de gemeente, onuitputtelijke subsidie
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 16:42
Hahaha huilenbalkje
Vind ik leuk
Sluisje +272
zondag 18 maart 2018 om 16:45
Oh nee hoor, volg regelmatig het nieuws.........
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 16:57
Netjes, kijk je ook weleens naar de stand??
Vind ik leuk
Sluisje +272
zondag 18 maart 2018 om 20:13
Oh jazeker, bij de idioten sta jij bovenaan
Vind ik leuk
stratumseind +121703
zaterdag 17 maart 2018 om 22:02
Doekje?
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:34
Wordt Ajax kampioen dan??
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:48
AZIJN,10 punten is geen 2 of 3 dan zal het bij die andere wel vaker fout zijn gegaan,HEB VANAVOND wel een stuk of 6 likes geschreven,tegenstander PSV hier op site snappen blijkbaar NIET dat de nr 2 en 3 enz het ZÉLF hebben laten liggen.
Néé steeds zeuren PSV speelt slecht. KLAAR niemand dan PSV staat 1,klagen,zeuren,zeiken heeft geen zin. ZÉLF meer punten verloren. Veel dommeriken hier tegen PSV die t MAAR niet aanvoelen,laatste maal,.........zelf WINNEN.
GROETJES FEEST COMMISSIE PLATTE KAR
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 21:48
Commentaar van de neusjes is weer begonnen 10 punten en dat word morgen weer smullen met jullie geweldige spel en team 10 punten
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:01
Aldus de beleving van een doorsnee primeurpassant die meer voldoening haalt uit een nederlaag van Ajax dan een zege van zijn of haar eigen club.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:20
Kneus
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:24
Heel beleefd dat je je in retrospect nog even voorstelt.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:48
Waarom zou ik me aan zo'n verschrikkelijke vent als jou me voorstellen
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 21:49
Is "schlemielig" een terechte kaart?

Het klinkt zo treurig.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 21:50
Als VVV niet scoort en PSV wel dan krijg je een heel andere wedstrijd.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 21:59
Wanneer je op je hamburger curry gebruikt i.p.v. ketchup krijg je een hele andere smaak.
Vind ik leuk
feyeniels +22785
zaterdag 17 maart 2018 om 22:00
Smaakt beide prima moet ik zeggen :p
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:02
Ik dacht laat ik Schwalbe eens nadoen en een dooddoener maken op het PSV topic.
Vind ik leuk
Quareck +5297
zaterdag 17 maart 2018 om 23:01
Schwalbe is redelijk sneu.. iedereen kan woordjes en synoniemen opzoeken, maar hij denk er ernstig interessant mee over te komen.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 21:55
Hahahahahaha, die ontzettend domme Seuntjens, wat een hopeloos beperkte kneus!
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 21:59
Wat een loser die Seuntjens haha
Vind ik leuk
Hugo59 +1335
zaterdag 17 maart 2018 om 22:05
Die de Jong valt wel heel makkelijk altijd, heeft hij last van de vallende ziekte?
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:36
Heeft naar Huntelaar gekeken
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:07
Met 12 tegen 10 kan ik ook winnen, waar VVV in de eerste helft een penalty moest krijgen na een duidelijke overtreding op Castelen, krijgt PSV hem in de tweede helft wel van deze thuisfluiter. Cruciaal moment het tweede geel van Seuntjens na een lichte overtreding....geen geel waard, wel een vrije trap...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 22:09]
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:36
Hij moet wel na ajax - twente
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:09
Schoten 30-3 en schoten op doel 19-1 en dan nog zeggen dat het niet goed was! Een nieuw seizoensrecord. Haha. Gewoon zuiver terechte 3-0
Vind ik leuk
Teo Smith +18198
zaterdag 17 maart 2018 om 22:11
Onze kampioenen.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:15
Wat is die van Ginkel een goreng smerige klootzak die mislukkeling.
Hem maakt het niet uit dat ze geweldig geholpen zijn door de scheidsrechter.
Maar als het een keer bij die kut ploeg is wordt Nederland te klein.
En die Bergwijn als je die hoort praten daar straalt de dommigheid vanaf maar dat is aan die kop van hem af te lezen.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:19
Het lijkt wel of je ze persoonlijk kent,ach zal de frustratie wel zijn op zaterdagavond, eenzaam?
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:27
Heb ik geen last van ik hoef me niet zelf bezig te houden
Vind ik leuk
Quareck +5297
zaterdag 17 maart 2018 om 23:06
Uit jouw onleesbare reactie blijkt wel een hoop intelligentie! Wat ik me vooral afvraag: vind je van ginkel echt een goreng?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 23:07]
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:55
Henk AARTS het zit wel diep bij JOU...pffff,ja en dan moet je gaan schelden,is 1 antwoord op.
JOUW EIGEN ONMACHT. GROETJES FIJN WEEKEND GEWENST,AFZENDER EINDHOVENSE FEEST KAMPIOENSCOMMISSIE
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 17:44
Hahaha ontzettende loser ben je tog ook
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:17
Goede overwinning,3 punten erbij,fijne avond manne.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:30
Brabantse nachten zijn lang! Ze komen maar langzaam op gang, ja maar dan..! Ja maar dan! Forza PSV!
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:43
Kater weg spelen was het niet. Gewoon weer net iets beter dan de tegenstander. Al klagen er veel over de eerste helft had wel 2-0 moeten staan. Spel was weer niet best de kansen waren er. Dat Ajax supporters klagen snap ik, maar snap niet dat ze klagen over PSV wij pakken gewoon punten met slecht spel. Ajax speelt slecht en heeft er ook de punten naar dus zie het probleem niet.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:46
Als we 3x winnen incl ajax zijn we toch kampioen? Hoe komen ze op 4?
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:47
Wederom dit seizoen word een heel matig Pisvee geholpen door een nog matiger scheidsrechter. Wat een zakkenwasser die kaartentrekker.
Vind ik leuk
Quareck +5297
zaterdag 17 maart 2018 om 23:08
Hahaha loser!
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:33
Neem aan dat je jezelf voorstelde met je naam loser, suker
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:58
Onze turkse gastfluiter deed weer waarvoor hij bekend staat, thuisfluiter eerste klas.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:01
Vandaag dacht iemand bijdehand te zijn door mij te vragen of we v.Ginkel volgend jaar weer zouden huren?Ik zei"wie weet,dat zou dan het derde jaar op rij worden, redden sommige contractspelers niet eens en het levert prijzen op, betalen we graag voor,wat denk je?scoort ie gewoon 2 x,het geld meer dan waard en die gast?nooit meer wat van gehoord, hahahahaha
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:06
Toch wel benieuwd wat er gebeurt was als Nijhuis deze wedstrijd had gefloten.....lekker mannelijk voetbal en zo....was de uitslag vast minder geflatteerd geweest! Maar ja, alleen Ajax wordt in Nederland door de arbitrage geholpen.....
Vind ik leuk
Het Brein +2857
zaterdag 17 maart 2018 om 23:09
De platte kar kan uit de schuur gehaald worden..
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 23:57
Komende weken even met de PLATTE kar wat pallets AZIJN afzetten in a en r dam.
Vind ik leuk
Psv1989 +793
zaterdag 17 maart 2018 om 23:56
Hoppa slecht of goed voetbal belangrijkste is einde van het seizoen die schaal om hoog houden alle Ajacieden die mag zeuren zeiken en klagen op psv dat zo slecht is bla bla ... als andersom was geweest Ajax boven aan met slecht spel had je ze ook niet gehoord !!!!
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 00:09
de kop van dit item klopt niet....PSV komt laat op gang.... Had moeten zijn: Zonder hulp van de scheids was PSV niet op gang te krijgen.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 00:48
doe mij maar telstar of emmen. veel leuker als PSV
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 17:46
Dan* ga naar school haha
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 02:00
in elk geval is deze wedstrijd een bewijs dat t goed is dat Koeman geen veldspelers van PSV heeft geselecteerd
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 08:20
hallo. IK heb 1!!! vraag had BAS NIJHUIS ook gefloten voor een penalty? mvg ritje
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 11:45
Als Ajax zo wint volgen er altijd complottheorieën over scheidsrechters en knvb.
Vind ik leuk
hantayo +918
zondag 18 maart 2018 om 12:33
Met dank aan de 12de man.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 13:38
CHUCKY THA BOMB !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

PSV komt laat op gang tegen VVV en wint met ruime cijfers na rode kaart