Dramatisch duel der vertrekkende trainers: Vitesse en Heracles bakken er niets van

Dramatisch duel der vertrekkende trainers: Vitesse en Heracles bakken er niets van

zaterdag 17 maart 2018 om 21:37

Een werkelijk dramatisch duel tussen Vitesse en Heracles Almelo heeft zaterdagavond de uitslag gekregen die het verdiende. De teams van scheidend trainers Henk Fraser en John Stegeman bakten er helemaal niets van. Het bleef 0-0 in het Gelredome na 92 verschrikkelijke minuten. 

Lichtpuntje van de avond: de manier waarop de fans van Vitesse VVV-spits Lennart Thy eerden. De Duitse spits ontbrak zaterdagavond tijdens het uitduel met PSV, vanwege een stamceltransplantatie inclusief bloeddonatie, waarmee hij het leven van een leukemiepatiënt kan redden. In het Gelredome hingen diverse spandoeken voor Thy en de aanvaller kon ook op een mooi applaus rekenen.

Op het veld viel er weinig, héél weinig te beleven. Echte kansen vielen er niet te bewonderen. Uit niets bleek dat Vitesse zich sportief wilde revancheren voor de 5-1 nederlaag die het vorige week leed bij FC Utrecht. Heracles hield veel mensen achter de bal, Vitesse speelde simpelweg te slecht om iets te creëren. 

Na het verlossende eindsignaal van scheids Allard Lindhout klonk er een stevig fluitsignaal vanaf de tribunes. Vitesse blijft op de zesde plek staan, met 42 punten. Heracles is de nummer negen (37 punten). 

Plaats een reactie

zaterdag 17 maart 2018 om 21:39
Matige wedstrijd gezien dat geen winnaar verdiende. Dit is een mooie uitslag, want zo blijft Vitesse in zicht voor ons en Heracles onder ons. Heerenveen lijkt het tegen Utrecht ook niet veel beter te doen. Kan wel eens een heel mooi weekend worden zo.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 00:57
Matig?? Zeg dan gewoon ‘slecht’!
Vind ik leuk
buddha +7109
zaterdag 17 maart 2018 om 21:43
mooi gebaar van Thy . zo zie je maar weer dat voetbal niets voorstelt en maar een spelletje is.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 21:43
Titel zegt meer dan genoeg, verder geen woorden meer aan vuil maken!
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 21:44
Had geen betere titel/tekst kunnen bedenken voor deze wedstrijd
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 21:50
Gunstige uitslag voor ons, en blij dat ik naar de andere wedstrijd heb gekeken.
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:21
2-1-:(
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:33
2-2 :)
Vind ik leuk
zaterdag 17 maart 2018 om 22:34
Ja beter man:D
Vind ik leuk
Dicky +13604
zaterdag 17 maart 2018 om 21:55
Typisch een wedstrijd van Vitesse onder Fräser. Nog 8 keer deze ellende en dan zijn we van die prutser af.
Vind ik leuk
Verratti +1169
zaterdag 17 maart 2018 om 22:24
Het was koud en er viel weer niets te genieten. Inderdaad aftellen.
Vind ik leuk
jaja_PSV +32055
zaterdag 17 maart 2018 om 22:42
Wel heel negatief...
Welke trainer bracht Vitesse haar 1e prijs?
Welke trainer won 2 keer met Vitesse van Ajax in 1 seizoen?
Vind ik leuk
Dicky +13604
zaterdag 17 maart 2018 om 22:54
Baker tegen Sparta en Van Wolfswinkel tegen AZ. Vitesse wint alleen maar door individuele kwaliteit van spelers sinds de komst van Fräser die alleen maar in de weg loopt.
Vind ik leuk
Vak-DD +10242
zaterdag 17 maart 2018 om 23:03
Bert Jacobs bracht ons het kampioenschap in de eerste divisie, en haalde gelijk het seizoen erop Europees voetbal. Hij blijft voor mij de onbetwiste nummer één !
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 21:26
Als je als speler van Vitesse alleen maar kunt opladen voor wedstrijden tegen Feijenoord en Ajax dan ben je geen knip voor de neus waard. Ook tegen de mindere goden zul je alles uit de kast moeten halen om de winst te behalen.
Vind ik leuk
Vak-DD +10242
zaterdag 17 maart 2018 om 23:04
Niet om aan te gluren weer, heracles kwam voor een punt en slaagde daarin.
Vind ik leuk
pico323 +5035
zondag 18 maart 2018 om 01:17
hoe jaag je het publiek uit het stadion. zo dus. Heracles speelt toch echt alleen maar om niet te verliezen. die trainer daar is nog slechter dan Fraser wat haast onmogelijk is.
Vind ik leuk
Noord +114
zondag 18 maart 2018 om 01:23
Het was niet best, maar laten we eerlijk zijn. Er was maar 1 ploeg die had moeten winnen, en dat was Vitesse. Die boeren hebben geen enkele kans gecreeerd. Maar met die achterlijke wissels van Fraser ben ik natuurlijk blij dat we van dat tactische onbenul verlost zijn over een paar wedstrijden
Vind ik leuk
Dicky +13604
zondag 18 maart 2018 om 11:59
Die boeren vind ik niet netjes ten opzichte van Heracles. Natuurlijk kwam Heracles voor een punt. Kijk naar het verschil in budget, selectie en mogelijkheden en je begrijpt dat een punt in Arnhem voor Heracles gewoon een goed resultaat is. Het is dan aan Vitesse om er voor te zorgen dat Heracles met lege handen terug naar Almelo gaat. Dat Vitesse daar niet in slaagt moet je Vitesse aanrekenen.
Vind ik leuk
Noord +114
zondag 18 maart 2018 om 12:04
Dat reken ik Vitesse ook zeker aan. Er staat nergens dat ik Heracles ergens de schuld van geef. Ik geef alleen maar aan dat deze pot gewonnen had moeten worden ondanks dat het een saaie wedstrijd was.
Vind ik leuk
Dicky +13604
zondag 18 maart 2018 om 13:09
Natuurlijk en daar heb je ook gelijk in. Maar Heracles is gewoon een prima club en verdient het niet om als die boeren benoemd te worden. Ze speelden niet onsportief of iets dergelijks zoals bijvoorbeeld Heerenveen dit seizoen in Arnhem deed.
Vind ik leuk
Noord +114
zondag 18 maart 2018 om 13:54
Ik vind het boeren. En ik denk dat ze dat zelf ook zullen beamen?. Ze zijn ook niet onsportief ofzo. En boeren is tegenwoordig ook een geuzennaam, dus was dat niet zozeer beledigend bedoeld.
Vind ik leuk
El Lobo +1499
maandag 19 maart 2018 om 08:24
Wel eens opgevallen dat er in heel Nederland boeren zijn?
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 14:58
Laten ze de play offs maar vergeten.
En eerst eens de zooi op de rit krijgen.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 23:38
De wedstrijd tegen Heracles was zeer teleurstellend. Geen gretigheid, geen scherpte bij schoten en kopballen op doel van Vitesse. Het was bij elke aanval "net niet". Vitesse had zaterdagavond geen geloof in eigen kunnen! Heracles was alleen naar de Gelredome gekomen om doelpunten te voorkomen. Helaas zagen we een machteloze voorhoede die het net niet liet bollen. Ik las dat Vitesse op zoek is naar een nieuwe spits tw. Tammy Abrahams momenteel op huurbasis uitkomende voor Bristol City, eigendom van Chelsea en dit jaar verhuurd. Hij weet het net overigens wel te vinden nl. 23 keer, hetgeen een respectabel aantal is. Het is een grote spits en uit de filmpjes die ik van hem zag kan hij ook nog aardig voetballen en scoren natuurlijk. Van mij mag de nieuwe coach Slutskiy deze speler proberen los te weken bij zijn vriend Tsjigirinsky. Als je zijn naam intoetst kun je verschillende promotiefilmpjes van deze speler zien.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Dramatisch duel der vertrekkende trainers: Vitesse en Heracles bakken er niets van