'Terugkeer naar Engeland lonkt voor Feyenoorder: scouts op de tribune'

'Terugkeer naar Engeland lonkt voor Feyenoorder: scouts op de tribune'

zondag 18 maart 2018 om 11:09

Brad Jones keert komend seizoen mogelijk terug in de Premier League. Volgens boulevardkrant The Daily Mirror heeft promotie-kandidaat Aston Villa het oog laten vallen op de doelman van Feyenoord. 

De 35-jarige Jones heeft in De Kuip een contract tot medio 2019. De Australiër zou volgens geruchten hopen op een terugkeer naar Engeland. Daar speelde Jones eerder voor onder meer Liverpool en Bradford City. 

Volgens The Mirror is Villa-manager Steve Bruce op zoek naar een nieuwe keeper. Manchester United-huurling Sam Johnstone staat dit seizoen onder de lat in Birmingham. Scouts van Aston Villa zouden de afgelopen weken een paar keer op de tribune hebben gezeten in Nederland om Jones te bekijken. 

Op de achtergrond lijkt Feyenoord ook al bezig met de zoektocht naar een nieuwe sluitpost. Michel Vorm (Tottenham Hotspur) wordt door Engelse media aan de club gelinkt. 

Plaats een reactie

Doe dan! +5027
zondag 18 maart 2018 om 11:14
En Gio liet Vermeer naar Club Brugge gaan...
Vind ik leuk
elmoo +506
zondag 18 maart 2018 om 11:17
Moesten ze dan een ontevreden speler houden?
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 11:31
Nee, gewoon bij een verloren seizoen naar de toekomst kijken en dus vermeer opstellen. Jones verdiende de wissel. Had je nu niet weer naar een keeper hoeven te zoeken, kon je dat geld anders besteden.
Vind ik leuk
Feye1908 +8141
zondag 18 maart 2018 om 11:54
Bij een verloren seizoen Bijlow opstellen. Hij is de toekomst maar ze hadden eigenlijk ook Hahn moeten houden. Vermeer heeft 1,5 jaar laten zien geen keeper te zijn voor het niveau dat Feyenoord moet willen nastreven. Veel te onrustig en veel te veel fouten.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 13:06
Hahn is ook geen succes tot nu toe. Heeft het wel goed gedaan eerder, maar die blessures steeds...

Ik vind Vorm wel een goede optie!
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 13:37
Vorm is bijna opa. Wil je verouderen?
Vind ik leuk
mba4u2c +1256
zondag 18 maart 2018 om 15:58
Als je goed genoeg bent ben je ook oud genoeg...
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 07:44
Maar 2 jaar ouder dan Vermeer, jonger dan Jones. En een goede ervaren keeper is niet verkeerd.
Vind ik leuk
John M. +3736
zondag 18 maart 2018 om 13:58
Vorm wil alleen komen als hij de garantie krijgt dat hij op de bank mag blijven zitten.
Vind ik leuk
Bdog +4267
zondag 18 maart 2018 om 11:19
Ja, is in het nieuws geweest via teletekst enzo. Maar toch bedankt.
Vind ik leuk
Rodajc +6983
zondag 18 maart 2018 om 11:38
Verhuurd toch? Of verkocht?
Vind ik leuk
Feye1908 +8141
zondag 18 maart 2018 om 11:55
Verhuurd met een optie tot koop
Vind ik leuk
Doe dan! +5027
zondag 18 maart 2018 om 12:14
Precies, dus praktisch verkocht (aangezien Club Brugge hem kan overnemen zonder toestemming van Feyenoord)
Vind ik leuk
Gid010 +535
zondag 18 maart 2018 om 12:19
Dat is opzich niet zo slecht geweest. Vermeer heeft laten zien dat het een blessuregevoelige keeper is. Daar kan je voor een nummer 1 positie simpelweg niet echt op rekenen. Het is ook maar de vraag of hij zijn oude niveau nog gaat halen. Hij was ook geselecteerd voor oranje, die selectie toen lijkt nu al een eeuwigheid
Vind ik leuk
Doe dan! +5027
zondag 18 maart 2018 om 12:28
Zie hem nog steeds wel worden opgeroepen, niks minder dan Bizot of Zoet. En met Bijlow heb je een talentvolle doelman achter de hand, mocht Vermeer geblesseerd raken. Groot talent.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 13:21
Zal best een rede voor zijn.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 13:22]
Vind ik leuk
Filip_FCU +9287
zondag 18 maart 2018 om 11:16
Aston Villa wilt wanneer het promoveert meteen weer degraderen?
Vind ik leuk
Mo +11117
zondag 18 maart 2018 om 12:12
Dat lijkt er inderdaad wel op ja
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 12:37
Hebben ze een beheerder van de kantine nodig?
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 12:41
Hij was wel een van de redenen waardoor we vorig jaar boven ajax eindigden en kampioen werden.Maar ja dat hebben ze in utrecht nog nooit meegemaakt he :)
Vind ik leuk
Filip_FCU +9287
zondag 18 maart 2018 om 13:39
En in dit seizoen is hij een van de redenen dat het zo slecht gaat....
Vind ik leuk
Sil95 +7835
zondag 18 maart 2018 om 12:50
Dat heeft er alles van weg ja.. wat moet je als Premier League club met zo'n doelman?
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 15:15
Hij gaat wel met australie mee met het nationale 11tal silly!.
Vind ik leuk
Sil95 +7835
zondag 18 maart 2018 om 15:22
Dat wel en dat is hem van harte gegund hoor.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 11:19
Jones moet blijven al gaat het minder nu!
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 11:20]
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 11:20
Ze hebben Bijlow toch? Je hoort al jaren dat hij de toekomstige eerste keeper voor Feyenoord is. Stel hem dan een keer op of verhuur hem een jaar. Straks krijg je weer te horen dat hij te weinig ervaring heeft. Dit krijg je door te spelen.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 11:20
Ja zonden!
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 11:25
Wat was Michel Vorm van de week goed bezig zeg. Als je die kan inruilen tegen Jones, doen. Dan moet je Jones lekker vaar Aston Villa laten gaan!
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 11:29
Nog 1 keer een vet contract is hem zeker gegund.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 11:31
Strik eromheen zou ik zeggen.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 11:34
Doen!
Vind ik leuk
Jarinr10 +2086
zondag 18 maart 2018 om 11:35
Hoor net dat Jones naar Liverpool gaat...... Op vakantie!
Vind ik leuk
rinirat +1423
zondag 18 maart 2018 om 11:37
HAHA,een van de mindere goden Eredivisie naar Engeland.
Feyenoord heeft een betere jeugdkeeper.
Vind ik leuk
Rodajc +6983
zondag 18 maart 2018 om 11:39
Aston Villa verdient toch wel wat beters dan deze veteraan.
Vind ik leuk
13 +9127
zondag 18 maart 2018 om 11:41
Ik snap best dat Jones een kans om als eerste keeper in de PL te spelen zou willen grijpen, maar dan had ik wel graag Vermeer weer onder de lat gehad en dat is niet meer in Feyenoords handen, want Brugge heeft optie tot koop.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 11:42]
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 11:42
Vermeer is veel beter dan Jones, en 4 jaar Jonger, v, Bronckhorst maakt te veel fouten, hij had nooit v, Persie terug moeten halen, kapitaal vernietiging, en geen meerwaarde,
Vind ik leuk
Feye1908 +8141
zondag 18 maart 2018 om 11:58
Jones heeft nu een gigantische dip maar Vermeer is zeker niet beter. In top vorm zou Vermeer nu gelijkwaardig zijn aan Jones maar na 1,5 seizoen Vermeer en vorig seizoen Jones kan zelfs Stevie Wonder nog zien dat Vermeer veel zwakker is.
Vind ik leuk
Branco +46
zondag 18 maart 2018 om 12:11
Vermeer is een drama!
Onrustig en heeft nooit een hoge bal.
Bij corners hou je je hart vast
Vind ik leuk
Ajacied_8 +3364
zondag 18 maart 2018 om 11:57
Een 35-jarige keeper die in de eredivisie niet meer mee kan. Als ze dat doen hebben ze gewoon teveel geld daar in Engeland. Oh wacht..
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 12:44
Klaassen jullie aanvoerder ,werd toch ook gekocht voor maar liefst 35 miljoen door everton om wedstrijden te bekijken vanaf de tribune?.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 12:55
27 miljoen.

Nog steeds een belachelijk bedrag, daar heb je gelijk in.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 12:06
Jones is te teleurgesteld in van Geels aankopen. Net als Ajax (ook problemen) pot van Geel op. Terwijl je gewoon met nulsaldo aan een competitie moet beginnen, tgv de supporter.
Vind ik leuk
Stranger +3255
zondag 18 maart 2018 om 12:59
Volgens mij heeft van Geel gewoon nul gespeeld met inkomende en uitgaande transfergelden.
Dus ik snap je opmerking niet helemaal.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 22:32
Idd schuld afgelost met eindsaldo. Ik heb het over het eindsaldo. Maakt niet uit.
Vind ik leuk
Branco +46
zondag 18 maart 2018 om 12:08
Hoop dat t positief uitpakt
Jones wil naar Engeland Villa wilt Jones
Laat m dan aub weer normaal gaan keepen met vertrouwen dat t vorig jaar ook kon en dat Feyenoord er een mooie prijs voor krijgt en dan zelf kijken voor een goede keeper!
Vind ik leuk
derksen +8231
zondag 18 maart 2018 om 12:09
Mooi zo snel mogelijk wegwezen die Jones!
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 12:27
Als Aston Villa promoveert....prima club voor Zoet!!
Vind ik leuk
BassieN +10953
zondag 18 maart 2018 om 12:32
Ja Jones lekker naar Brum komen, mooie club en rivaliteit!
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 12:33
Jones naar Villa, Marsman naar Feyenoord.
Win win situatie.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 12:45
Marsman naar mars zal je bedoelen.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 12:58
Nee dankje!

Ben niet zo heel erg onder de indruk van Marsman. Dan zie ik liever Bijlow.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 13:54
Marsman.... hahaha
Vind ik leuk
Maan88 +1758
zondag 18 maart 2018 om 12:58
Na vorig seizoen zou ik zeggen oké. Jones was geweldig. Dit seizoen hebben ze bij Feyenoord veelal pech en niet het geluk wat de kampioen nodig heeft. (Dat hebben wij nu gelukkig!) Maar dit seizoen is Jones ook zeer matig, Vermeer verkopen is geen slimme zet geweest. Maar genoeg talent die hem op kunnen vangen.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 13:03
Hadden zeker een vrije dag.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 13:07
Zitten die scouts dan op een blinde tribune?
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 13:08
Haal gewoon bizot van AZ
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 17:26
Padt liever, is een stabielere keeper naar mijn mening, ondanks dat Bizot de voorkeur krijgt bij oranje.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 13:35
Kan hij vandaag al vertrekken?
Vind ik leuk
Teo Smith +18205
zondag 18 maart 2018 om 13:59
Als ze weer naar de championship willen waarom niet.
Vind ik leuk
Romo +144
zondag 18 maart 2018 om 14:16
Terecht Jones is een prima keeper.
Maar gaat mee in een zwalkend elftal, lijkt me niet gek.
Er scoort dit seizoen niemand een dikke voldoende

En Vermeer ... die kan dan toch terug komen mits hij wilt.
Maar dan zal Gio moeten vertrekken
Maar een keeper die bij tegenslag als een klein kind weg loopt, wil je dat?
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 14:44
Zo heb je Hahn, Vermeer en Jones.

En zo heb je niks. Maar ... Aston Villa is nog niet gepromoveerd.
Vind ik leuk
Blindsy +5255
zondag 18 maart 2018 om 15:57
Tja. In 1 week hoorden we dat Vorm in beeld was bij Feyenoord, én dat Jones zou hebben gezegd weer terug te willen keren naar Engeland? En nu wordt in de Engelse media gesproken over Aston Villa. Waar rook is, is vuur, neem ik aan.
Volgend jaar dus Vorm en Bijlow, 3e doelman nog onbekend.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 16:00
Jones ook weg laten en dan Vorm halen. Dan heb je Vorm die op korte termijn een goede optie is en dan heb je Bijlow op lange termijn, done.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 16:23
Jonge talent volle keeper halen en dan denk bij. aan die Duitse keeper van VVV
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 16:54
Om de bank warm te houden
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 17:25
Ik zou Sergio Padt halen als opvolger. Zo'n Vorm heeft ook weer zo'n dik Engels salaris.
Vind ik leuk
Pds010 +594
zondag 18 maart 2018 om 18:44
Zou het mooi vinden voor Jones en een opluchting voor Feyenoord die geen afscheid kan nemen voor hem.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Terugkeer naar Engeland lonkt voor Feyenoorder: scouts op de tribune'