Ontluistering in Friesland: 'Zo knullig. Het is vervelend en frustrerend'

    Ontluistering in Friesland: 'Zo knullig. Het is vervelend en frustrerend'

    zondag 18 maart 2018 om 13:00

    Trainer Jurgen Streppel en captain Stijn Schaars zijn enorm teleurgesteld over het thuisduel met FC Utrecht van zaterdagavond. In de laatste minuten tekende Utrecht-invaller Cyriel Dessers voor de gelijkmaker (2-2), waardoor Heerenveen twee kostbare punten liet liggen. 

    "Dit is weer een domper", zei een gedesillusioneerde Schaars voor de camera van FOX Sports. "Het is illustratief voor ons seizoen. We begonnen slecht en Utrecht maakte de goal. Als je ziet wat we daarna brengen met passie en af en toe goede aanvallen. We konden zelfs nog 3-1 maken, maar helaas viel de bal er aan de andere kant wel in."

    Streppel was minstens zo teleugesteld als zijn aanvoerder. "Het is niet de eerste keer dit jaar dat we zo knullig en onnodig een zege weggeven. Dit is geen incident meer, het is een patroon. Dat is vervelend en frustrerend. Utrecht was in het begin veruit de bovenliggende partij en toen dacht ik: dit wordt lastig."

    Lees ook: Invaller Dessers maakt laat gelijk in Friesland en bezorgt Heerenveen kater

     

    Plaats een reactie

    tollie +768
    zondag 18 maart 2018 om 13:12
    Volgend jaar maar opnieuw beginnen.. Nieuwe trainer nieuwe kansen. Gewoon een k seizoen..
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 13:15
    Maar wel 5 punten van de koploper afgesnoept, 4 behaald.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19864
    zondag 18 maart 2018 om 13:32
    Ja, nieuwe kansen, nieuwe prijzen. Maar SC Heerenveen, zou ik daar niog niet mee bezig zijn. Wees liever blij met wat je wel hebt, 1 punt. Dat moeten wij ook zijn, de uitslag heeft met deze wedstrijd gewoon gelijk. Ik heb de hele match terug gezien en de 100 procent kansen van beide teams geteld, De gemiste kansen bedoel ik. het waren er niet veel, 2 voor SC Heerenveen, 4 voor FC Utrecht. Ben ik dan teleurgesteld? Wel is het jammer, maar als je ze niet afmaakt kan je er ook geen aanspraak op maken, dus ben ik blij met ieder een punt, hoe het later ook uitpakt. Je maakt je kansen af of je laat het na, zo is het en daar moeten we het mee doen.
    Vind ik leuk
    Objectief +2811
    zondag 18 maart 2018 om 14:01
    Ik heb de wedstrijd gezien en ben zoals jij niet subjectief. Ik ben erg benieuwd hoe jij op 2 vs 4 kansen komt. Behoudens de eerste 20 min en laatste 5 min was Heerenveen de betere.
    Leuke spannende pot voor de voetballiefhebber. Als Utrecht 70 min kan geven wat ze in de eerste 20 min lieten zien, rollen ze elke ploeg in de Eredivisie op.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19864
    zondag 18 maart 2018 om 14:22
    Ja, daar kan ik wel mee leven, maar ik had het over de 100 procent kansen en die waren wel zo verdeeld. Natuurlijk zag ik ook mogelijkheden, maar die tellen al helemaal niet, zeker als je ze niet omzet in kansen en doelpunten.
    Vind ik leuk
    Hupfean +2999
    maandag 19 maart 2018 om 11:01
    Als wij punten krijgen voor balbezit zijn we kampioen. Hahah. Ook statistieken tellen niet.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19864
    maandag 19 maart 2018 om 11:39
    Juist Hupfean, ook daar hebben we mee te maken, haha. Als je maar genoeg je eigen punten herhaalt, krijg je vast eerder gelijk, not. Toch heeft Objectief in mijn ogen wel een ‘puntje’. Hij zegt dat ik niet subjectief ben (dat is iemand, in dit geval,l die op en of andere manier belang heeft bij de te discussieren onderwerpen. Wel ik heb dat absoluut niet enprobeer ook alle eer aan de nickname van Objectief, en de mening van anderen te geven. Ik ben het dus met Objectief’s standpunt eens, hij krijgt van mij toch een duimpje (waarom doen we aan die onzin mee?), want hij heeft een mening en ik hoef het daar n iet mee eens te zijn, ook al ben ik het wel. Het is wel een punt waard en veel respect. Hoevelen praten er hier mee enpraten dan anderen, of VI, na om lollig te zijn, of... omdat ze geen benul hebben wat ze ergens over moeten vinden. O wacht, we vragen VP erbij. VP, kunnen jullie ook duimpjes naar beneden toestaan? Zo’n systeem wordt dan echt meer waard, maar vooral en alleen als jullie slechts forumliefhebbers, echte, met een eigen mening hier toelaten.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 11:42]
    Vind ik leuk
    Hupfean +2999
    maandag 19 maart 2018 om 13:47
    Wij hebben ook geen slecht 11tal maar een slechte trainer. Zoals dat incident zaterdag met JP de Jong en Leeuwin. Netjes opgelost.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 13:13
    Ik ben benieuwd wie de nieuwe trainer wordt. Gezien de selectie had ik dit seizoen toch echt veel meer verwacht van Heerenveen. Streppel blijft wisselen in zijn basiself en lijkt ook niet meer te weten wat te doen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 13:13
    Weer een jaar helemaal niks
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 13:17
    Uit statistieken blijkt dat Heerenveen al 25 tegendoelpunten heeft gekregen in de laatste 15 minuten van elke helft. 13 in de eerste helft en 12 in de tweede helft.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 13:27
    Dan doen ze het niet goed ........
    Vind ik leuk
    Kijkmaar +1710
    zondag 18 maart 2018 om 15:33
    Goede redenatie
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:26
    Zijn we toch eens
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 15:19
    Ik denk dat ook een probleem is dat het zo langzamerhand een bij elkaar gekocht elftal is. Het zal mij niets verbazen dat Maurice Steyn er beland. Vind ik ook kwa karakter wel bij Heerenveen passen. Van der Gaag wil graag naar het buitenland dus die zie ik niet komen. Misschien ook een outsider voor de job zou Henk Fraser zijn.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ontluistering in Friesland: 'Zo knullig. Het is vervelend en frustrerend'