Roda JC boekt immens belangrijke zege en duwt FC Twente naar laatste plaats

    Roda JC boekt immens belangrijke zege en duwt FC Twente naar laatste plaats

    Gepubliceerd: zondag 18 maart 2018 om 16:23zo 18-03-2018 om 16:23

    Roda JC heeft een immens belangrijke zege geboekt op NAC Breda. De ploeg van trainer Robert Molenaar heeft gevochten voor wat het waard is en snoepte zo drie punten weg uit Breda. 

    NAC was in de eerste helft de gevaarlijkste ploeg. Onder meer Rai Vloet en Sadiq Umar kregen mogelijkheden op de openingstreffer, maar benutten die niet. Ondanks dat de thuisploeg de meeste kansen kreeg, was het Roda dat op voorsprong kwam. Donis Avdijaj zorgde voor de belangrijke Limburgse treffer.

    Na rust probeerde de Bredase ploeg met man en macht een gelijkmaker te forceren, maar kwam niet echt door de Roda JC-muur heen. Na een uur spelen was het wel bijna raak: Umar zag zijn inzet op de paal belanden. Manu Garcia, Vloet en Paolo Fernandes waren dichtbij de 1-1, maar zagen ook hun pogingen stranden. Ook invaller Mitchell te Vrede kon het tij niet keren

    Voor Roda JC komt de zwaarbevochten 0-1 zege op NAC als geroepen. Door de driepunter gaat Roda JC naar de zeventiende plek en maakt het van FC Twente de hekkensluiter. De Tukkers hebben een punt minder dan Roda met nog zes wedstrijden te gaan. 

    Poll

    Wie degradeert rechtstreeks?

    (2626 stemmen)

    Plaats een reactie

    RJC045 +618
    zondag 18 maart 2018 om 16:23
    HOPPAAA!!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22678
    zondag 18 maart 2018 om 16:25
    Knappe en toch wel een verdiende overwinning.

    Proficiat!
    Vind ik leuk
    Alibaba +513
    zondag 18 maart 2018 om 16:38
    Verdiend?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22678
    zondag 18 maart 2018 om 16:42
    Yep!
    Vind ik leuk
    Alibaba +513
    zondag 18 maart 2018 om 17:04
    Net zo verdiend als die wedstrijd van Ado in Breda zeker.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22678
    maandag 19 maart 2018 om 09:59
    Kusje erop-:)

    Je bedoelt net zo verdiend als Nakkelie de wedstrijd dood floot en Nac de wedstrijd cadeau gaf. Wees blij want zelfs met 10 man was ADO de betere en met 11 man had je met 0 punten richting Breda gegaan.

    Vind ik leuk
    elijah +1620
    zondag 18 maart 2018 om 16:32
    Haha nice lekker hoor roda! Boven twente nu! Verdient! Enne...dit het zelfde fc twente dat tegen Ajax won? Man man hard afgezakt hoor. Ik zei het al vorige week, ik ben bang dat twente zal degraderen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 16:33
    Verliezen is Kut.. Maar wat is het heerlijk dat dat FC Twente onderaan staat. Hoop met heel mijn hart dat ze eruit vliegen. Jarenlang hebben zij de boel bedonderd en zijn ze door oer-twentenaar Kesler gered van de verplichte degradatie. Van mij mogen ze eruit en vervolgens failliet raken. Kut club.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 16:36
    Je blinde haat kan je niet verder van de realiteit brengen. Wat een hoop onzin in 1 bericht. Maar je zal scoren bij de bühne die ook afhankelijk van facebook reacties zijn om op de hoogte van nieuws te blijven.

    Overigens terecht dat dit twente laatste staat.
    Vind ik leuk
    nulzeven2 +550
    zondag 18 maart 2018 om 16:58
    Helemaal mee eens wat jij van Twente vind.
    Toch heb ik liever Roda eruit, ken je nagaan...
    Vind ik leuk
    mcmodd +24236
    zondag 18 maart 2018 om 18:38
    Ik heb nieuws voor je, denk ik. Er zullen er ook twee uitvliegen, misschien krijgen jullie beiden nog gelijk.
    Vind ik leuk
    redknap +1133
    zondag 18 maart 2018 om 17:01
    De K(NAC) er is heel slecht geinformeerd over FC Twente. Kessler was al jaren weg toen de KNVB begon te zeuren.
    Dus knakworstje eerst goed je huiswerk doen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 17:06
    Red knap... Jouw naam gaat zeker niet over jullie keeper, of wel?
    Vind ik leuk
    lol123 +357
    zondag 18 maart 2018 om 17:43
    Nou het zijn Duitsers die komen wel weer met een geluk weer weg!
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2572
    zondag 18 maart 2018 om 20:09
    Wij tegen iedereen!!
    En ik voorspel je : wij zullen winnen
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 20:12
    Calimero
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2572
    zondag 18 maart 2018 om 20:19
    Wie is er nou calimero met je gehuil elke keer dat twente gestraft moet worden.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3555
    dinsdag 20 maart 2018 om 15:08
    Wat heeft dat met de club te maken. Ik kan me voorstellen dat je zegt dat die Munsterman niet deugt maar...........
    Vind ik leuk
    Rodajc +15780
    zondag 18 maart 2018 om 16:23
    Jaaaaaa eindelijk!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22678
    zondag 18 maart 2018 om 16:24
    Gefeliciteerd gozer.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11613
    zondag 18 maart 2018 om 16:27
    Proficiat, jullie horen in de eredivisie thuis.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12536
    zondag 18 maart 2018 om 16:31
    Op basis van wat? Als je niet genoeg punten haalt dan hoor je er niet thuis.. dan kan er wel elke week 8000 man met een trommel in t publiek zitten maar als je die 8000 man bij een amateurclub zet horen die er toch ook niet thuis. Jarenlang wanbeleid van zon club moet afgestraft worden net als bij Twente
    Vind ik leuk
    Gazza +372
    zondag 18 maart 2018 om 17:45
    Wanbeleid van Roda daar hebben alleen de fans van Roda last van. Twente heeft de boel opgelicht en niet zo n beetje ook. Dus kom eens met een beter argument!
    Vind ik leuk
    Koeroe +12536
    zondag 18 maart 2018 om 18:46
    Dat staat er toch al? Te weinig punten = geen recht op de eredivisie. Halen ze dat wel dan horen ze er, zo niet; doei doei!
    Vind ik leuk
    SirUltionem +2804
    dinsdag 20 maart 2018 om 15:18
    punten pakken door fraude = recht op eredivisie blijkbaar?
    Vind ik leuk
    FSCeara +8730
    zondag 18 maart 2018 om 16:29
    Gefeliciteerd mit uch euverwinning ! Wert tied .
    Vind ik leuk
    Kevin013 +52
    zondag 18 maart 2018 om 16:36
    Gefeliciteerd kerel! Eindelijk van die laatste plek af!
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +2185
    zondag 18 maart 2018 om 16:44
    Gefeliciteerd! Niet meer laatste: nu doorpakken en Twente direct eruit.
    Vind ik leuk
    Ishetecht +123
    zondag 18 maart 2018 om 17:52
    Ik zei het vorige week nog in reactie. Nac gaat dit verliezen. Is mijn ploegje maat oh zo voorspelbaar altijd als er echt iets verwacht wordt geven ze niet thuis. Ben benieuwd met alle rechtstreekse degradatiekrakers of we het gaan redden....
    Vind ik leuk
    Rodajc +15780
    zondag 18 maart 2018 om 18:09
    Jawel joh, jullie hadden vandaag gewoon die pech die wij de laatste weken hadden. Jullie blijven er zeker wel in, de onderste 3 blijven gewoon daar staan verwacht ik.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 00:17
    Gefeliciteerd. Ik ben er goed ziek van.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 19:29
    Gefeliciteerd met de overwinning op onze zusjes !
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9714
    zondag 18 maart 2018 om 16:23
    Dat word zweten Gert Jan.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22678
    zondag 18 maart 2018 om 16:23
    Mooie en zeer belangrijke overwinning!

    Gefeliciteerd Roda fans.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13847
    zondag 18 maart 2018 om 16:24
    Twente nu dus officieel laatste. Wie had dat in september vorig jaar durven voorspellen? Vanaf morgen zal er massaal om het ontslag van Bokser en Kale geschreeuwd worden. Het is spannender ónderaan, dan bóvenaan!
    Vind ik leuk
    rjc71 +1490
    zondag 18 maart 2018 om 16:26
    Hehe.. Eindelijk weer eens een overwinning..
    Nu weer hoop op geen rechtstreekse degradatie..
    Volgende week weer de volgende finale..
    Vind ik leuk
    FSCeara +8730
    zondag 18 maart 2018 om 16:33
    Dacht dat ik dit als fortunees nooit zou zeggen maar klasse ! Maar Rosheuvel en Ndenge kan echt niet in de basis. Het zou zomaar eens een clash kunnen worden in de nacompetitie ! Succes en hopelijk houden jullie dit vast. Twente word hopelijk laatste !
    Vind ik leuk
    RJC045 +618
    zondag 18 maart 2018 om 16:35
    Ndenge vind ik normaal een van de betere, en rosheuvel heeft geen vertrouwen na die misser tegen sparta. Ik hoop toch liever dat we tegen in mvv komen in de nacompetitie want vind fortuna een goede ploeg hebben.
    Vind ik leuk
    Broes +1026
    zondag 18 maart 2018 om 16:59
    Ndenge?? Die hoort echt wel in de basis, een van de weinige spelers van Roda die iets met een bal kan...En met Rosheuvel weet je het nooit. Hoewel ik me niet meer kan herinneren wanneer die voor het laatst een goede voorzet heeft gegeven...

    Ik denk dat Molenaar tegen NAC eindelijk de beste elf in de basis heeft gezet. Gelukkig geen Dijkhuizen meer. Alleen had ik in de tweede helft Ncombo gebracht voor Shahin
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 17:00]
    Vind ik leuk
    FSCeara +8730
    zondag 18 maart 2018 om 17:12
    Ik ben niet kapot van hem.kan wel iets met een bal maar komt nooit iets uit en blijft maar pielen tot hij de bal verliest.dan kan je beter iemand hebben die niet zoveel kan maar wel afspeelt naar iemand van dezelfde kleur.
    Rosheuvel is alles behalve in vorm en met vertrouwen die moet je even aan de kant laten want elk punt is er momenteel 1.

    Ik hoop dat we volgend jaar beide in de eredivisie spelen maar als we clashen dan spelen jullie volgend jaar een niveautje lager !

    Succes en kop op!
    Vind ik leuk
    rjc71 +1490
    zondag 18 maart 2018 om 17:07
    Sportieve reactie.. Zo kan het dus ook..
    Vind ik leuk
    Romo +993
    zondag 18 maart 2018 om 16:27
    Gefeliciteerd Roda.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174233
    zondag 18 maart 2018 om 16:28
    ik zei het eerder deze week nog het zou mij niet verbazen als twente gewoon rechtstreeks degradeert, die zijn deze situatie daar totaal niet gewoon in kerkrade wel
    Vind ik leuk
    elmoo +716
    zondag 18 maart 2018 om 16:28
    Daar gaat Twente. Met hun schijtbakken voetbal.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 16:29
    Hoop zo dat Twente degradeert.
    Spelen echt schijtbakken voetbal.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4780
    maandag 19 maart 2018 om 08:30
    Onderbouw dat schijtbakken voetbal eens.
    Waren sowieso de laatste drie thuis wedstrijden tegen Sparta, Groningen en nu Willem II vaker op de helft van de tegenstander dan andersom.
    En uitslagen zoals PSV -Twente 4-3 en Twente - Ajax 3-3 getuigen ook niet van de boel dicht timmeren.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 16:30
    Dit geeft flink vertrouwen voor roda netjes
    Vind ik leuk
    Mo +11797
    zondag 18 maart 2018 om 16:31
    Verbeek moet zich echt kapot schamen als hij degradeert
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5750
    zondag 18 maart 2018 om 16:31
    Heerlijk, leuk om te zien dat avdijaj meeleeft. Hij brengt er een stuk meer pit in
    Vind ik leuk
    mcmodd +24236
    zondag 18 maart 2018 om 16:32
    Tja, zo kan het gaan in de degradatiezone. Maar het is nog niet gespeeld, er zijn nog zes wedstrijden, ik heb al zoveel zien veranderen in drie, vier weken, daar durf ik niet nu al iets te voorspellen. Het kan verkeren, dat is een oud spreekwoord.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 16:32
    Gefeliciteerd Roda,
    Twente 18 de ooit het voorbeeld die andere clubs moesten volgen nu de slamiel van de eredivisie onder leiding van Mister schijtbak him self
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34384
    zondag 18 maart 2018 om 16:32
    Knap van twente dat ze 18de staan.
    Man wat zijn die afgezakt.
    Vind ik leuk
    Liwwadder +3903
    zondag 18 maart 2018 om 16:33
    Ja TWENTE OUT!!!
    Vind ik leuk
    0546 +264
    zondag 18 maart 2018 om 16:34
    LEKKER RODA!! Almelo staat achter jullie!!! Onze support gaat ook naar Rotterdam trouwens.. Hé waar zijn de grote praatjes nu over kampioen worden twente fans? In de Jupiler League zeker.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13847
    zondag 18 maart 2018 om 16:50
    Nou, dat zal nog knap lastig worden, kampioen worden in de 1e divisie met zo'n duur huis? Zie een faillissement eerder gebeuren. Wat zal jij hebben genoten van je Broodje Balmelo!
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 17:25
    Binnenkort heeft Twente een financiele last minder. Twente dat 2,5 miljoen betaald voor de opleiding en Heracles maar 2 ton en dan nog zo’n trotse haat. Je mag Twente op je blote knietjes bedanken dat Heracles zover is gekomen. Ik denk dat Twente met op zet degradeerd. Ze zijn met iets bezig achter de schermen en zou vast een mondelinge akkoord zijn.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 16:39
    Wat zullen ze in Almelo lachen....... en hard !!!
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2724
    zondag 18 maart 2018 om 16:49
    Haha, mooi man!
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5504
    zondag 18 maart 2018 om 16:51
    Ik ben aangenaam verrast dat Roda JC de laatste plaats aan Twente kan afdoen.
    Toch denk ik dat Verbeek in staat is rechtstreekse degradatie af te wenden en Roda dan wel Sparta rechtstreeks doet degraderen. Lekker spannend onderin.
    Vind ik leuk
    Wally g +488
    zondag 18 maart 2018 om 16:57
    Het mooiste zou Twente zijn :-)
    Vind ik leuk
    Het Brein +4350
    zondag 18 maart 2018 om 16:58
    Lekkere goal! 3 teams kort bij elkaar nu. Wil ze liefst alledrie niet kwijt ;(
    Vind ik leuk
    Blindsy +13847
    zondag 18 maart 2018 om 17:07
    De stand:
    16 Sparta 21 pntn
    17 Roda 20 pntn
    18 Twente 19 pntn

    Het programma:
    Sparta: Zwolle (u), VVV(t), Vitesse (u), NAC (t), Feyenoord (u), Heracles (t).
    Roda:Vitesse (u), Zwolle (t), Groningen (u), PSV (t), VVV (u), ADO (t).
    Twente: VVV (u), Feyenoord (t), ADO (u), Zwolle (t), Vitesse (u), NAC (t).

    De degradatie wordt niet onderling beslist. Roda heeft het met PSV natuurlijk erg zwaar, maar Twente moet 5 van de 6 wedstrijden spelen tegen ploegen die nog voor de nacompetitie strijden.
    Ik denk dat het nog wel eens héél moeilijk kan gaan worden voor Twente.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8730
    zondag 18 maart 2018 om 17:17
    PSV kan dan al kampioen zijn en VVV en ADO zijn safe dus word nog spannend. Daarnaast zou het zomaar kunnen zijn dat NAC de laatste wedstrijd punten moeten halen voor nacompetitie te ontlopen en ze vol gas geven. Ik denk dat Twente eruit vliegt
    Vind ik leuk
    Farmer +12751
    zondag 18 maart 2018 om 17:31
    Heh, kijk die slotdag dan:

    Sparta- Heracles: Heracles is dan waarschijnlijk al uitgespeeld?
    Roda-ADO.... naja :P 'kan alle kanten op toch".

    En dan Twente-NAC? Ik den dat dat dé pot van het jaar voor NAC gaat worden, die strijden voor wat ze waard zijn om te laten zien dat zíj de eredivisie verdienen
    Het worden hele zware weken daar in Enschede.

    "Duurste kampioenschap in de Nederlandse sport-geschiedenis"
    Vind ik leuk
    Blindsy +13847
    zondag 18 maart 2018 om 17:44
    Je zou ook kunnen zeggen, dat wanneer de beslissingen mbt de nacompetitie al zijn gevallen, er voor de tegenstanders van Sparta, Roda en Twente dan niks meer op het spel staat.
    En aangezien ze alle 3 thuis spelen? Kunnen dat net zo goed 3 overwinningen opleveren.
    Maar kijk eens naar ronde 33; denk je dat Feyenoord graag verliest in de Kuip van dat Sparta? Of dat VVV zich thuis wil blameren tegen provinciegenoot Roda? Nee, ik durf er echt geen geld op te zetten.
    Vind ik leuk
    Farmer +12751
    zondag 18 maart 2018 om 18:24
    Vooral met oog op dát ja. T worden zware weken voor Twente. Er is nog wel wat kans, maar, dan moeten ze ook nét even dan die punten pakken.
    Maar niet alleen VVV, t zijn ook Vitesse en Zwolle die de onderste 3 nog langsmoeten. Nu kwakkelt Vitesse wat momenteel, toch zie ik Fräser tegen déze clubs, wél de puntjes sprokkelen met het oog op Europees voetbal natuurlijk. Zwolle wil ook wel, en VVV speelt het hele seizoen eigenlijk al 'onbevongen en vrijuit, ik denk dat dat 3x3x0 wordt voor Sparta, Roda, en Twente. Feyenoord kunnen ze ook schriftelijk afdoen. Daar gaan ze écht geen punten meer tegen pakken.

    maarreeh, effe in de kantlijn he'.. Als Ajax nog 1x morst, de komende weekjés.. Dan is PSV al kampioen, als ze tegen Roda moeten! weet niet of je díe 'plot-twist' ook al mee had genomen!
    En de week ervoor komt Roda bij Groningen op bezoek. 'Gezien de verhoudingen', ga ik 'gemakshalve'uit van een 1 of 2-0 overwinning tegen een strijdbaar Roda - tegelijkertijd zal ADO 'niets weggeven' tegen Twente.

    Nee, er gaat nog genoeg gebeuren in de staart vd competitie.

    T is een shit-seizoen voor veel clubs, maar... saai is het iig niet voor de 'neutrale toeschouwer'.

    Heb het toch wel wat te doen met de échte trouwe Twente-supporter hier. Hondstrouw, en met de volle ziel en zaligheid achter de club staan, om het 'lot, dan zo door de duivel te zien worden bespeeld'.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 18:26]
    Vind ik leuk
    Blindsy +13847
    maandag 19 maart 2018 om 09:18
    Dat laatste is zoals ik t ook voel. Ik ga wel eens naar Schalke en zit dan een hele dag met Tukkers met een groot Twente-hart in de bus en in de Veltins-Arena. Fanatieke lui hoor, voetbal leeft enorm in Enschede. En dan natuurlijk vooral de liefde voor 'hun' Twente.
    Die mensen verdienen niet dat hun cluppie naar de knoppen gaat door de incompetentie van een aantal eikels.

    Overigens zie ik Ajax niet heel snel nog punten morsen. PSV echter ook niet, dus uiterlijk in de 32e ronde de kampioenswedstrijd, uit tegen Roda. Winnen ze die niet, mogen ze het uit tegen ADO regelen. Lukt t dan weer niet? Thuis tegen Groningen, die dan nergens meer om spelen. Tuurlijk wordt PSV kampioen.
    Vind ik leuk
    Farmer +12751
    maandag 19 maart 2018 om 11:50

    15 april; PSV-Ajax.
    Ajax móet dat winnen, willen ze nog érgens hoop op houden. En PSV gaat dat niet verliezen denk ik. Als PSV em wint, staan ze dus 10 punten los met nog 3 te gaan: zijn ze dr al.. Ajax móet, PSV kan het daar in eigen huis beslissen tov Ajax.

    Maar AZ krijgt PSV nog, en moet nog naar de Arena.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13847
    maandag 19 maart 2018 om 14:45
    Ja, en mocht PSV die wél verliezen stellen ze hun kampioenschap alleen maar uit.
    Zie maar weer het potje tegen VVV; werkelijk alles zit mee, dit seizoen. Gun het ze overigens van harte.
    Vind ik leuk
    Farmer +12751
    maandag 19 maart 2018 om 19:02
    PSV zit al wat achterover in hun luie stoel, beetje op hun klokje kijkend, beetje mokkend naar Ajax kijkend... 7 punten dichten in 6 wedstrijden is niet onmogelijk, maar vergeet Ajax bv niet om ook áchterom te kijken?

    AZ is ook fínk aan het punten-harken, krijgt PSV, én Ajax nog, hebben dus éigenlijk een sleutelrol in de bepaling vd top3.

    En van álle ploegen in de Eredivisie, is AZ, een van de sterkeren, en onberekenbaren: Ze zijn bést in staat om Ajax of PSV met 2-5 klop te geven bv.... maar andersom ook :S

    koffiedik kijken :P
    Vind ik leuk
    Blindsy +13847
    dinsdag 20 maart 2018 om 17:24
    Tegen Feyenoord lieten ze zich in Alkmaar slachten en in Rotterdam was het veel te slap.
    Kortom, AZ heeft nog steeds niet laten zien wat ze waard zijn tegen de traditionele Top 3.
    Maar uiteraard hoop ik dat ze eens gaan breken met die traditie...beginnend tegen Ajax! Want dan wordt de strijd om plek 2 nog wel spannend ja.
    Vind ik leuk
    De Joker +184
    zondag 18 maart 2018 om 17:42
    Ik denk dat Sparta ook 5 tegenstanders treft die voor nacompetitie strijden. spannend.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13847
    zondag 18 maart 2018 om 17:45
    Ik hou het op 4. Heracles en NAC tel ik niet mee.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15456
    zondag 18 maart 2018 om 17:08
    Voor de "Club" FC Twente hoop ik dat ze in de eredivisie blijven.
    Maar voor van Halst hoop ik dat Fc Twente direct degradeert.
    Vind ik leuk
    Broes +1026
    zondag 18 maart 2018 om 17:09
    Gelukkig 3 onverwachte punten voor Roda! Een briljant moment van Avdijaj was voldoende, wat een wereldtreffer! De strijd is nog niet gestreden. Maar duidelijk in ook waarom Roda is degradatienood verkeert. Wat een ruimte in de 2e helft en Roda was niet in staat daar voetballend iets mee te doen. Maar met vechtvoetbal en tijdtrekken waar het kan, tegen een tegenstander die het voetbal ook niet heeft uitgevonden, kun je toch soms resultaat halen. Ik ben er voor nu blij mee....
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 17:10]
    Vind ik leuk
    Pruus +66
    zondag 18 maart 2018 om 17:25
    Trotse pruus zal ik maar zeggen :-)
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9541
    zondag 18 maart 2018 om 18:03
    Verbeek en Twente gefeliciteerd met deze mijlpaal
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:09
    Hoop dat Roda erin blijft, alleen al vanwege het beleid wat ze nu voeren. Let wel, ik heb het over het beleid van dit jaar, niet de afgelopen jaren. Heb het gevoel dat daar nu wel de juiste mensen zitten. Bij de meeste clubs was de trainer er al lang uitgegooid in deze situatie(zie Sparta en Twente) maar daar niet. Wat wel eens in het voordeel zou kunnen vallen is de rust die daar nu heerst. Dat is wel eens anders daar geweest.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 18:10]
    Vind ik leuk
    Sluisje +825