'Niet normaal veel' reacties voor Ajacied: Daar ben ik ze dankbaar voor

    'Niet normaal veel' reacties voor Ajacied: "Daar ben ik ze dankbaar voor"

    Gepubliceerd: zondag 18 maart 2018 om 17:13zo 18-03-2018 om 17:13

    Justin Kluivert mag zich na de 2-5 zege op Sparta opmaken voor het Nederlands elftal. De jonge aanvaller van Ajax gaat zich voor het eerst melden bij Oranje. 

    "Ik ga wel m'n best doen om rustig te slapen, maar dat zal moeilijk worden", zegt Kluivert in gesprek met FOX Sports. "Je gaat je natuurlijk afvragen hoe dat allemaal gaat. Maar ik laat het allemaal op me afkomen, ik zie wel hoe het gaat."

    "Natuurlijk wil ik ook graag spelen. We trainen veel, dus dan moet ik laten zien dat ik het aankan. Dan is het aan de trainer om te kiezen. Ik ben er omdat hij in me gelooft, zo zie ik het. Ik zal er alles aan doen om dat te bewijzen", belooft Kluivert.

    Of hij veel reacties heeft gekregen op zijn uitverkiezing voor Oranje? "Niet normaal veel. Dat zijn allemaal mensen die me het gunnen. Daar ben ik ze dankbaar voor." 

    Plaats een reactie

    stratumseind +173848
    zondag 18 maart 2018 om 17:15
    wie heeft er een telraam bij de hand?
    Vorige week waren het maar 31 topics n.a.v. een overwinning van de almachtige , dat moet vandaag verbroken worden
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 17:16]
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 17:15
    Ik, hoezo?
    Vind ik leuk
    stratumseind +173848
    zondag 18 maart 2018 om 17:16
    zie mijn edit.......
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 17:17
    Aah. Ik zie het eerlijk gezegd morgen of volgende week vrijdag pas verbroken worden.
    Vind ik leuk
    Pino61 +12642
    zondag 18 maart 2018 om 17:17
    Mu, muil houden jij, nepsupporter
    Vind ik leuk
    Butsbal +14983
    zondag 18 maart 2018 om 17:37
    Stotterend typen das knap
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 17:51
    Nepsupporter? Fluit ik spelers uit dan? Maak ik mijn team belachelijk? Nee, dus bek houwe.
    Vind ik leuk
    Pino61 +12642
    zondag 18 maart 2018 om 17:16
    Strat weer, jij zou een jodeman kunnen zijn. Streken heb je.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173848
    zondag 18 maart 2018 om 17:18
    wat is een jodeman?
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 17:25
    Denk zoiets als een jodenkoek
    Vind ik leuk
    035 +6329
    zondag 18 maart 2018 om 17:43
    Kun je opeten en ben je gelijk van Straatje af........... :-)
    Vind ik leuk
    elmoo +708
    zondag 18 maart 2018 om 17:48
    Justin Kluivert:)
    Vind ik leuk
    2cents +57839
    zondag 18 maart 2018 om 17:19
    Denk dat je geen telraam van een ander nodig hebt. Je zit er namelijk altijd bovenop hier qua Ajax artikelen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173848
    zondag 18 maart 2018 om 17:22
    jullie moeten ook bezig gehouden worden.....
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 17:24
    Werkelijk onbegrijpelijk dat je elke keer zo sneu moet doen bij een artikel die niet PSV gerelateerd is.

    Walgelijk ben je
    Vind ik leuk
    stratumseind +173848
    zondag 18 maart 2018 om 17:28
    sterkte er mee dan maar
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 17:29
    Ja lul het maar zo weg. Simpel figuur... Door sukkels zoals jij kan er amper normaal gediscussieerd worden.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 17:46
    Hij brengt tenminste nog wat humor hier.
    Beter zo dan van die serieuze gasten
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10870
    zondag 18 maart 2018 om 18:33
    Vindt ik ook Vindt deze man wel humor hebben ondanks dat hij niet voor mijn club is.
    Vind ik leuk
    035 +6329
    zondag 18 maart 2018 om 17:47
    Jij snapt Straatje niet!!
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 17:27
    Dan zou het wel heeeeeeeel erg saai zijn met die ajaxmannetjes
    Vind ik leuk
    2cents +57839
    zondag 18 maart 2018 om 17:38
    Moeten? Het is meer dat je Ajacieden constant bezig “wil” houden. En VP in stand wil houden natuurlijk. Niet normaal hoeveel clicks jij genereert op Ajax artikelen. Kijk alleen naar het aantal likes. Verreweg de meesten daarvan zul je gekregen hebben onder een Ajax artikel. Een betere indicatie van hoeveel verkeer je genereert ,onder de artikelen waartegen je je hier afzet, is er niet.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173848
    zondag 18 maart 2018 om 17:39
    louter gekregen van ajacieden......
    Vind ik leuk
    2cents +57839
    zondag 18 maart 2018 om 17:42
    Logisch, jij zorgt dat er extra veel artikelen geplaatst worden over hun favoriete club...
    Vind ik leuk
    stratumseind +173848
    zondag 18 maart 2018 om 17:43
    zo zie je maar ik heb het helemaal niet slecht voor met jullie.....
    ik ben de slechtste nog niet
    Vind ik leuk
    2cents +57839
    zondag 18 maart 2018 om 17:47
    Vandaar ook dat we je zo gretig belonen.
    Vind ik leuk
    035 +6329
    zondag 18 maart 2018 om 17:51
    Op 1 na dan........
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1279
    zondag 18 maart 2018 om 17:46
    Jezus hè ...beetje elkaar de vliegen afvangen op basis van welke kutclub je support of het aantal topics over een speler van een bepaalde club....lekker volwassen gedrag hoor.
    Vind ik leuk
    Stranger +5493
    zondag 18 maart 2018 om 20:03
    Waar is die club met kut? En wat kost het lidmaatschap?

    Verder ben ik het wel met je eens;-)
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:02
    Die likes kon je aantal jaren terug ook jezelf geven. Dat deed Stratum toen ook.

    Hij ging zichzelf liken als een gek.

    En maar interessant doen over zn bank en elke keer een vermelding maken als hij een biertje opentrekt. Ik denk dat het niet meer dan de waterkraan is, want voor een goed kwaliteit biertje heeft die niet eens geld voor.

    Hij doet zich voor als een financieel onafhankelijke pensionado, de stakker.

    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:10
    Moet jij nodig zeggen stakkertje.
    Anderen onterecht voor racist uitmaken. Zielige Rotterdamse kneus.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:11
    Jij weet wel wat je bent ;-)

    Alleen speel je nu de verontwaardigde...is niet erg. Ik laat jou zijn wie jij wilt zijn.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:14
    Je moet je muil houden stumperd!
    Lekker nederig op je knietjes en stil zijn, want jij bent hier de grootste racist!
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:16
    Hahaha ik raak die gevoelige snaar he? Ik benoem de pijnpunten in je leven he?

    Hahahaha stakker nr2
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:20
    Mijn leven ken je niet zieligerd.

    En nu op je knietjes! En vlug!
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:23
    Ik weet al genoeg over jou, de verdere invulling van je miezerige leven boeit me totaal niet.

    Vind ik leuk
    FSCeara +8732
    zondag 18 maart 2018 om 18:39
    Jou pijnpunten blijkbaar.kut is dat als een buitenlander de baan krijgt waarvoor je net een cursus bij het uwv hebt volbracht. Vandaar dat je ook rotterdamse ajacied bent veel woorden maar 0,0 daden! Stumperdje !
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:43
    Hahahaha jij bent nog dommer dan ik dacht hahahahahaha
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:13
    Jij was zeker 1 van die gasten:

    https://www.telegraaf.nl/nieuws/1802157/pvd-a-top-steunt-racistisch-bejegende-kandidate

    Of ben ik nu weer Sylvana
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:18
    Nu doe je het weer.
    Vals beschuldigen.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:21
    Wie zegt dat het vals is? Jij die undercover wilt blijven voor je vreselijke gedachten die door je hoofd spoken elke dag maar weer...??

    Haha ga ga spelen stakker. Racisme stinkt en jou ruik ik van mijlenver ;-)
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:26
    Vandaar dat mijn eigen vrouw bruin is sukkeltje.
    Omdat ik racist ben.
    Ga lekker je jurk wassen ofzo stumperd!
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:29
    Tuurlijk je vrouw is bruin...hahahaha

    Geloof je het zelf? Bruin van de zonnenbank zeker. En als het echt zo is dan zal ze vroeg of laat achter je ware aard komen.

    Mijn kleren wassen? Doet je vrouw al voor me als je niet in de buurt bent
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:31
    Mijn vrouw gaat niet om met contractarbeiders.
    Ga lekker rijst verbouwen met je hoerekop!
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:35
    Hahahaha vuilnisman vond ze zelf ook niet echt prettig. Maar je brengt wel cash money binnen hahahaha

    Noem je mij nou een hoerekop? Jonge je moest eens weten wat je vrouwtje doet voor een beetje rijst en soms ook voor wat minder ;-)
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:39
    Grapjas.
    Draai er maar weer omheen met valse beschuldigingen. Ben je goed in.
    Maar goed, Iblis heeft een plekje gereserveerd voor je. Waar je thuishoort.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:49
    Waarom zo haatdragend jochie? Wat is er gebeurd dat je zo een hekel hebt?

    Iblis is natuurlijk je vriend dat je dat weet ;-)
    Vind ik leuk
    Stranger +5493
    zondag 18 maart 2018 om 20:09
    Laat hem gaan joh? Hij weet niet beter en kan alleen maar provoceren.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:50
    vraag het me toch af; lucht dat nou op? zo ruzie maken op het internet? lijkt me doodvermoeiend
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:52
    Omdat ik hem een keer vroeg of hij pro sylvana is, ben ik ineens een racist.
    Hij kent me niet eens die blaaskaak.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:54
    ach, ik zou het lekker laten gaan
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:56
    Is ook zo ja.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:59
    Ik maak geen ruzie. Ik doorzie alleen iemand vanwege eerdere opmerkingen. Vervolgens krijg je haatdragende verwensingen naar je toegespeeld en ben ik degene die fout is. Maar maak niet uit..ik weet tegen wie ik wat zeg
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 19:02
    vind jullie gesprek van beide kanten niet erg respectvol en inhoudelijk overkomen, daarom leek het me eerder een ruzie dan een discussie, maar wie ben ik?
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 19:09
    Nee maar je praat wel met hem mee. Maar is niet erg. Als je terugkijkt dan zie je wie deze discussie start. En nogmaals ik weet tegen wie ik wat zeg...
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 19:14
    de beste knul reageerde op mij, aan jou zou ik hetzelfde mee geven; "ach, laat gaan joh."
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 19:15
    Prima zo
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 21:00
    zeker, fijne avond en gefeliciteerd met de klinkende overwinning, moet zeggen dat ik op meer hoopte na Kramer haha :)
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 21:01]
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 21:03
    Na zijn doelpunt wou die toch maar een broodje kroket ;-)
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:23
    Je zou je eiegen comments een terug moeten lezen pannenkoek
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41636
    zondag 18 maart 2018 om 17:20
    Eerlijk is eerlijk. Je fetisj in deze is wel echt heel zielig en kinderachtig :').
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 17:20]
    Vind ik leuk
    stratumseind +173848
    zondag 18 maart 2018 om 17:27
    de teller staat nu op 9 topics over 1 wedstrijdje .

    Bij de wedstrijd van feijenoord die nu bezig is al op 1 ......
    De pot van az op 1 en roda ook op 1
    Is het toeval?
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 17:30
    Waarom zou dat zijn? Denk nou eens na? Ben je echt zo achterlijk?
    Vind ik leuk
    stratumseind +173848
    zondag 18 maart 2018 om 17:31
    zou jij je even niet willen mengen in een grote mensen discussie ?
    Dank je wel
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 17:34
    Grote mensen? Jij bent waarschijnlijk een tienertje van 16, als ik je comments moet geloven.
    Vind ik leuk
    035 +6329
    zondag 18 maart 2018 om 17:52
    Jij wel zo te zien....
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41636
    zondag 18 maart 2018 om 17:44
    Als er een speler wordt geïnterviewd van Ajax over zijn eerste selectie voor het grote Oranje, beschouw je dat al als een Ajax-wedstrijd topic...

    Of het allemaal toeval is of niet boeit mij echt niet.
    Is het zo belangrijk voor je dat Ajax topics nu eenmaal meer gelezen worden?
    Of zie je er een ander complot in?
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 17:49]
    Vind ik leuk
    stratumseind +173848
    zondag 18 maart 2018 om 17:45
    complot niet maar een beetje meer moeite om net te doen alsof je een neutrale voetbalforum zegt te zijn zou niet slecht zijn.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 17:49
    Zou je er eigenlijk 1000 likes voor moeten geven. Hier heb je echt een punt
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41636
    zondag 18 maart 2018 om 17:50
    Dus als je meer topics over Ajax plaatst ben je niet neutraal?
    Is dat nu echt het punt wat je hier al maanden probeert te maken met dat - vergeef me- toch wel enigszins kinderachtige gedoe over iets wat voor de gehele wereld evident is?
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 17:53]
    Vind ik leuk
    035 +6329
    zondag 18 maart 2018 om 17:54
    Straatje heeft wel een punt Arie.......
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41636
    zondag 18 maart 2018 om 17:55
    Een punt? Wat is zijn punt dan precies?
    Vind ik leuk
    035 +6329
    zondag 18 maart 2018 om 17:59
    Dat de topics overwegend over Ajax gaan. Dat is toch een feit?
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41636
    zondag 18 maart 2018 om 18:00
    Dat is een onjuist feit.

    De club waar de meeste aandacht - en topics - heen gaat is inderdaad Ajax. Maar dat das dus niet het overwegend deel. Twee verschillende dingen.

    Maar is dat nu zo belangrijk? Dit is toch voor iedereen bekend? Is dat nu echt een punt wat gemaakt moet worden?
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 18:01]
    Vind ik leuk
    Jozef +39723
    zondag 18 maart 2018 om 17:53
    Waar staat geschreven dat ze neutraal willen overkomen?

    Vind ik leuk
    035 +6329
    zondag 18 maart 2018 om 17:55
    Nergens maar dat laat onverlet dat het aantal topics over Ajax veruit het meest zijn. Daar mag best een opmerking over komen vind ik.
    Vind ik leuk
    Jozef +39723
    zondag 18 maart 2018 om 17:58
    Gewoon hun belang. Er is geen club waarover zoveel reacties loskomen. Precies dat is de levensader van VP. We leven in een vrije wereld en er zijn zat alternatieven.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41636
    zondag 18 maart 2018 om 18:13
    De helft van de reacties in dergelijks topics komen van PSV-fans...
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:22
    Het is gewoon sneu, net zoals hoe diep jouw vuist zit in de anus van Stratsum
    Vind ik leuk
    035 +6329
    zondag 18 maart 2018 om 18:52
    Ik ben een rationeel mens maar jij dus niet. Dat mag maar dan zeg ik tegen jou..... hahahahaha wat ben jij zielig.
    BTW...... jij kunt zijn naam niet eens goed weergeven.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 18:54]
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13025
    zondag 18 maart 2018 om 17:45
    Gelukkig houdt jij het bij. Kan de rest zich met voor hun zinvollere zaken bezig houden.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173848
    zondag 18 maart 2018 om 17:46
    zoals op reacties van mij te reageren bedoel je?
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13025
    zondag 18 maart 2018 om 17:47
    Ja en? Bepaal jij wat voor anderen zinvol is? Best bijzonder voor iemand die geen leven heeft.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173848
    zondag 18 maart 2018 om 17:49
    jij bepaalt dat schijnbaar wel voor mij dus...
    best bijzonder voor iemand die continu reageert op iemand die geen leven heeft
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 17:59
    Stratum, je bent en blijft een comedian.

    Je probeert leuke verhaaltjes hier op te hangen en de merendeel die je nog gelooft ook...

    Valt mij altijd op als ik altijd zo door jou heen prik dat die berichten worden verwijderd.

    Of je liefde voor Ajax is groter dan voor PSV...of je hebt er belang bij door onrust te veroorzaken op de topics die over de meest belangrijke club van Nederland gaat ;-)
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13025
    zondag 18 maart 2018 om 18:06
    Ik bepaal niets voor niemand. Jij bepaalt het voor jezelf door het bij te houden. “Vorige week waren het maar 31 topics”
    Vind ik leuk
    035 +6329
    zondag 18 maart 2018 om 17:56
    Jij bepaalt niet of iemand anders een leven heeft. Onnodige opmerking.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13025
    zondag 18 maart 2018 om 18:09
    Inderdaad, onnodige opmerking. Bedankt voor je bijdrage...
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:27
    Niet clicken Straat, als jij je zo aan Kluivert ergert.....
    Jij weet toch betere dingen met je tijd te doen?
    Oh eh, hoewel........
    Vind ik leuk
    stratumseind +173848
    zondag 18 maart 2018 om 18:35
    ik ben nu weer ff vrij .. barca is net klaar , op naar real dus.....
    druk druk druk druk
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 18:35]
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:42
    Beheers je nou eens, wees een kerel, doe het nou eens niet, als er weer iets over Justin verschijnt......
    Vind ik leuk
    stratumseind +173848
    zondag 18 maart 2018 om 18:46
    juist niet ik ben fan van "Just"
    Vond het ook heel mooi hoe fanatiek hij op het logo wees na zijn intikker vanmiddag ....
    Dat moet toch een teken zijn dat ie erover na denkt om ooit nog een keer bij te tekenen ......
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:55
    Je kan nu wel weer raar lullen, voor iemand die waarschijnlijk nooit een balletje getrapt heeft, begrijp dat je jaloers op Just bent.......
    Vind ik leuk
    stratumseind +173848
    zondag 18 maart 2018 om 19:02
    och jongen toch je moest eens weten hoeveel talent ik bezat
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 20:58
    In het flesjes bier leeg drinken ja, dat weet iedereen zo langzamerhand, daar loop je genoeg over te snoeven.....
    Vind ik leuk
    stratumseind +173848
    zondag 18 maart 2018 om 21:01
    Vroeger schoot ik links net zo rechts als hard ....
    verwoestend 2 benig was ik .... soms... later op de zondag iets minder
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 21:03
    Je schoot links net zo zacht als rechts?
    Twee chocolade beentjes.......
    Vind ik leuk
    stratumseind +173848
    zondag 18 maart 2018 om 21:04
    hoho je hebt het hier wel over de beckenbauer van de lage landen....
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19940
    zondag 18 maart 2018 om 17:16
    Verdiend of niet, leuk voor die jongen. Laat hem lekker genieten!
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 17:18]
    Vind ik leuk
    JDW1988 +3102
    zondag 18 maart 2018 om 17:22
    Zou erg mooi zijn als hij in de voetsporen treed van zijn vader.
    Vind ik leuk
    VP Eindbaas +2861
    zondag 18 maart 2018 om 17:27
    Over n paar jaar bij psv het kampioensfeest vieren.. Ja gun ik m wel ;p
    Vind ik leuk
    deltiaan +1273
    zondag 18 maart 2018 om 17:36
    Justin nog lang niet rijp voor Oranje
    Vind ik leuk
    Padason +943
    zondag 18 maart 2018 om 17:36
    Dat is al 100 jaar geleden haha
    Vind ik leuk
    Butsbal +14983
    zondag 18 maart 2018 om 17:36
    Ik wil een Ferrari
    Vind ik leuk
    Hansdijk +385
    zondag 18 maart 2018 om 17:42
    Het nis een oefenpotje. Samen met Wout Weghorst debuteren. Dat geeft ff aan over welk niveau we het hebben tegenwoordig.
    Vind ik leuk
    nulzeven2 +549
    zondag 18 maart 2018 om 17:46
    Dit kereltje zal nu nog meer naast zijn schoenen gaan lopen, ik vind Bergwijn toch echt stukken beter....
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 17:47
    Justin - Zyech leest je vanavond wel een verhaaltje voor het slapen gaan,
    veel plezier bij je debuut en geniet er maar van en zorg dat wij in de toekomst ook weer kunnen gaan genieten van het Nederlands Elftal.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 17:56
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 19:13
    Wauw!!! VP neem aan dit hier keihard tegen wordt opgetreden?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22035
    zondag 18 maart 2018 om 19:17
    Stakker
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 19:19
    Tering leijer
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22035
    zondag 18 maart 2018 om 19:24
    1 woord.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 19:24
    Gaskamer
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 17:49
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 17:52
    Hey kerel verlaag jezelf niet naar zulke uitspraken. Kom op zeg
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 17:55
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:12
    Het is duidelijk dat je geen fan bent van die gasten. Sta dr boven kerel. Ik ben het meestal ook niet eens met hun
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:34
    hen
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10870
    zondag 18 maart 2018 om 19:26
    Dus dan mag je je nek maar breken! Als hij over een paar jaar scoort op 't WK sta je ook te juichen. Net zoals ik sta te juichen als een PSV er zou scoren.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 19:27
    Zal nooit juichen voor een jood en nee ben niet voor ned
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10870
    zondag 18 maart 2018 om 18:49
    Stoere man omdat hier op internet te zeggen. Echt triest ben je dan. Omdat de een voor AJAX is en de andere voor PSV.
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 19:21
    De meeste zijn arogante volk en kleineren van andere clubs stinkers
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 18:00
    Vandaag weer dramatisch! Onbegrijpelijke keuze v Koeman
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9722
    zondag 18 maart 2018 om 18:27
    Als Justin slim is bedankt hij voor de eer en wacht hij nog een jaar of 5.
    Wat was hij slecht.
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2505
    zondag 18 maart 2018 om 19:14
    Kluivert de nieuwe ballen zak drager van oranje ? Weet niet wat die er anders moet zoeken !
    Vind ik leuk
    zondag 18 maart 2018 om 20:00
    Inderdaad hier ook veel reacties ......Wat een misser justin in oranje wat een zeperd van koeman!.
    Vind ik leuk
    Wzpwwk +131
    zondag 18 maart 2018 om 21:15
    Heet zijn vader niet Marco bakker
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws