'Liever geen terugkeer' bij Ajax: Ik heb weinig te winnen in Nederland

'Liever geen terugkeer' bij Ajax: "Ik heb weinig te winnen in Nederland"

zondag 18 maart 2018 om 19:45

Terugkeren bij FC Utrecht of Ajax heeft nooit de voorkeur gehad van Wesley Sneijder. De reden: hij acht de kans dat een terugkeer écht een succesverhaal wordt, klein. 

Sinds deze winter speelt Sneijder zijn wedstrijden in Qatar. "Ik heb altijd gezegd: het (terugkeren bij Utrecht of Ajax, red.) kan altijd gebeuren, maar liever niet. Ik denk dat ik weinig te winnen heb in Nederland", zegt Sneijder in een exclusief interview met de NOS

"Ik denk dat het heel weinig spelers goed gelukt is", doelt hij op een terugkeer naar de Eredivisie. "Hier ben ik op de achtergrond en zo nu en dan lezen jullie nog berichten over mij: als ik er twee in schiet of drie assists lever. Dan krijgen jullie nog iets mee."

Wat Sneijders plannen voor de komende jaren zijn? "Zo lang ik hier kan blijven, blijf ik. Ik heb een contract voor anderhalf jaar en de kans is groot dat ik hier doorga. Amerika is op het derde plan geraakt."

Poll

Logisch dat Sneijder niet terug wilde naar de Eredivisie?

(1613 stemmen)

Plaats een reactie

Niels92 +6483
zondag 18 maart 2018 om 19:48
Niet nodig bij Ajax.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 19:52
Niet nodig maar wel altijd welkom
Vind ik leuk
035 +2374
zondag 18 maart 2018 om 21:17
Omdat??
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 20:30
Trainer in spé.
Vind ik leuk
035 +2374
zondag 18 maart 2018 om 21:18
Denk het niet. Iets te grote ego volgens mij.
Vind ik leuk
13 +9127
maandag 19 maart 2018 om 05:02
Da’s wel een dingetje hè.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 20:48
Gelukkig heb je wel veel te winnen in de woestijn Wesley.
Vind ik leuk
Zultkop +2510
zondag 18 maart 2018 om 19:48
Nou Dirkie heeft het toch aardig gedaan.
Vind ik leuk
feyeniels +22793
zondag 18 maart 2018 om 19:51
Klopt, maar bij Feyenoord schatten ze ervaring op waarde. Bij Ajax lijkt meer te gelden dat ''hoe jonger, hoe beter''. Huntelaar was bij zijn komst ook slechts tweede spits. Dan kan ik me best voorstellen dat Sneijder daar geen zin in heeft.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 19:53
Rijkaard destijds was toch prima gelukt hoor.
Vind ik leuk
feyeniels +22793
zondag 18 maart 2018 om 19:55
Zekers, maar dat is inmiddels al weer wat langer geleden.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 19:56
Ligt meer aan Sneijder dan toch?
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 20:13
Och och,1995,dat was een andere tijd,Sneijder neemt Ajax niet meer op sleeptouw als destijds Rijkaard. Eenmaal toen in deze tijd UTOPIA
Vind ik leuk
Sil95 +7835
zondag 18 maart 2018 om 19:54
Tja Huntelaar was in zijn laatste seizoen ook al bankzitter bij Schalke 04 waar Kuyt nog iedere week in de basis stond bij Fenerbahçe. Maar inderdaad , je kunt wel spreken van een zekere hype als het gaat om jonge spelers opstellen in plaats van oudere , meer ervaren spelers.

Nu vind ik ( dat ondanks Klaas Jan niet meer de Klaas Jan van weleer is ) dat hij echt van grote waarde is voor dit jonge Ajax.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 19:56]
Vind ik leuk
feyeniels +22793
zondag 18 maart 2018 om 19:55
Daar heb je gelijk in.
Vind ik leuk
mcmodd +17842
zondag 18 maart 2018 om 20:14
Daar kan ik het moeilijk mee eens zijn. Als hij vandaag al binnen vijf minuten een tegenstander op zijn enkel stampt, gebruikt hij echt geen techniek. Verder ging alles aan hem voorbij en het waren vooral zijn overtredingen, hoe klein soms ook, die de aandacht trokken. Je mag dan van geluk spreken dat de scheids geen kaart trekt voor een soort overtredingen oeuvre. Voor mij heeft hij het dit seizoen nog niet overtuigend gedaan. Jammer voor een ploeg als Ajax, je kunt toch ook betere spelers kopen? Zelfs in Nederland zijn er betere.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 20:15]
Vind ik leuk
Sil95 +7835
zondag 18 maart 2018 om 20:24
Beste kerel , wat had je dan verwacht? Dat hij er nu nog even 35 in zou jagen? De beste man is 34 jaar inmiddels. Het beste is er helaas vanaf. Desalniettemin heeft hij toch al 11 treffers voor zijn rekening genomen en dat waren vooral belangrijke treffers die ons punten hebben opgeleverd. Ajax presteert ook aanzienlijk beter als Huntelaar erbij is dan zonder hem. Dat hij niet meer de Klaas Jan van weleer is zien we allemaal. Als hij er aan het einde van het seizoen een goaltje of 15 gemaakt heeft , heeft hij het redelijk gedaan.

[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 20:25]
Vind ik leuk
mcmodd +17842
zondag 18 maart 2018 om 20:39
Dat ben ik nu helemaal eens met je. Maar tel ook eens de blessures die hij anderen bezorgt, of denk je dat Ajax dat bijhoudt, laat staan interesseert. Ik zie liever een mooi spelend Ajax, maar ik zie veel meer overtredingen. Kluivert bijv. duwt een tegenstander in het strafschopgebied van Sparta tegen de grond, een duidelijke overtreding, waar de scheidsrechter direct voor hoort te fluiten. Dat doet de heer Dennis H. niet en drie seconden later scoort de heer Justin K. Die benaming gebruik ik niet om te plagen of wat dan ook. Het is de manier hoe de dief en diefjesmaat die de zaak belazeren in de krant worden genoemd als ze worden opgepakt. Maar de heer Dennis H. partijdigheid verwijten? Eigenlijk isdat wel het resultaat maar laten we het op onkunde houden, mag van mij ook. En als je die overtreding van Kluivert niet hebt gezien kan je deze bij mij bekijken: 1.80 m bij, wat zal het zijn, 1.20 m? groot genoeg, echt levensgroot. De opname staat in zijn geheel op de harde schijf.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 20:01
Ik snap dus echt niet dat ze Huntelaar hebben gehaald als tweede spits. Ik heb ergens gelezen dat hij verruit het meest verdient in de selectie. Je best betaalde speler in de selectie hoort toch ook je beste speler te zijn...? Wat dat betreft hebben ze het bij feyenoord veel beter aangepakt met Kuyt. En ze zijn er ook nog kampioen mee geworden ook. Vind het dan wel weer jammer dat ze hem zo aan de kant hebben geschoven terwijl hij zelf nog door wilde voetballen
Vind ik leuk
Nikos85 +693
zondag 18 maart 2018 om 20:30
Ik zie hem anders wel vaak goed coachen ongetwijfeld brengt hij zijn ervaring over op de jonkies met trainingen dat is lastig in geld uit te drukken.
Vind ik leuk
Kees Bman +3290
zondag 18 maart 2018 om 21:43
Misschien krijgen ze boksles,voetballes lijkt me ver gezocht.
Vind ik leuk
Nikos85 +693
dinsdag 20 maart 2018 om 10:41
Jij bent zeker de leukste thuis. We zeuren toch ook niet dat jij bi bent maar liever kerels afpaalt? Beetje meer respect voor the Hunter. Hij komt wel terug en flikt het toch maar ff. Maar reacties zoals die onzin die jij verkondigt zorgt dat dit soort spelers liever naar de zandbak gaan tegenwoordig.
Vind ik leuk
Kees Bman +3290
dinsdag 20 maart 2018 om 15:25
Lik jij de reet van stuntelaar maar ik wil hem niet op mijn netvlies hebben staan. Volgend seizoen staat hij er niet meer in en terecht want hij kan NIKS.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 20:48
Huntelaar wist dat hij tweede spits achter Dolberg zou zijn. Sneijder is gewoon over the hill en kan het amper tot niet meer belopen.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 19:54
Dirkie was fysiek ook een stuk sterker.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 20:18
Persie, hunter, bommel, cocu, stam, v bronckhorst.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 19:49
Vertaling: betalen niet genoeg;)
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 19:49
In Qatar is er sportief wat te winnen.....
Vind ik leuk
feyeniels +22793
zondag 18 maart 2018 om 19:49
Dat is zijn goed recht. Kuyt heeft het voorbeeld gegeven dat een terugkeer wel degelijk succesvol kan zijn.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 19:51
Waar een wil is is een weg, vraag maar aan van Persie
Vind ik leuk
stratumseind +121909
zondag 18 maart 2018 om 19:52
Sneijdertje is zo gek nog niet , die heeft donders goed ingezien dat hij geen kampioen kan worden dan in Nederland....
Die kans is in Qatar natuurlijk veel groter...
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 19:53
In qatar word hij ook geen kampioen dus dat is onzin
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 19:55
Hij geeft zelf aan dat hij met Ajax of Utrecht niets kan winnen, hij schat dus kans op titel (of beker) hoger in in Qatar.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 19:57
Omdat hij hier al kampioen is geworden en de beker heeft gewonnen. Heb je alleen de titel gelezen?
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 20:04
Zie mijn eerste reactie, daaraan refereer ik aan zijn zin “liever niet” ofwel er is geen wil. Ik geef geen waarde-oordeel, analyseer alleen wat er staat in artikel
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 20:06
Ook Amsterdam - Utrecht is alleen terug te vinden in artikel niet in titel, maar laat ook maar
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 19:58
Alleen staan ze 30 punten achter op de nummer 1 ;-)
Vind ik leuk
stratumseind +121909
zondag 18 maart 2018 om 19:59
Wie Sneijdertje?
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 20:00
Ja die kleine
Vind ik leuk
stratumseind +121909
zondag 18 maart 2018 om 20:29
dan kan het nog dan......
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 20:14
Mooi
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 19:54
Nee hij wil prijzen winnen dus is ajax geen optie!.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 19:55
Sneijder heeft veel populariteit vergaard in de Arabische wereld.

Die blijft daar in die omgeving.
Vind ik leuk
Utca030 +5356
zondag 18 maart 2018 om 19:56
Geld daar is goed. En vooral de volle stadions. Nee je hebt gelijk ook dat je in de Emiraten ben gaan ballen.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 19:58
Nee voor het geld wilde hij niet terug "Geldwolf"
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 20:15
Dure vrouw,wil een creditcard
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 20:50
Wie weet hahaha
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 20:00
Gewoon logisch geredeneerd: het beste is er af en hij kan nog zakken met geld verdienen daar in die zandbak. Dan ga je toch niet bij min vijftien voor een fractie van wat je daar kunt verdienen in de galgenwaard lopen hollen...
Vind ik leuk
Het Brein +2857
zondag 18 maart 2018 om 20:03
Liever geld aannemen van de oliebaronnen en woestijnvossen...
Vind ik leuk
Psv1989 +795
zondag 18 maart 2018 om 20:03
Hij is wel bijna eerlijk ik hoef niks te winnen hij bedoelde eigenlijk met Ajax valt er niks te winnen haha
Vind ik leuk
mcmodd +17842
zondag 18 maart 2018 om 20:07
Wat hij zegt is dat hij daar veel meer geld verdient in een zwakkere competitie. Bovendien lukt het maar weinig spelers, weet hij uit ervaring. Het is zijn goed recht, maar geenzins een goede sportieve keuze. Dus hij gaat liever voor veel meer geld naar een zandbak en denkt dan dat hij in Nederland meer wordt gezien door zijn goals in dat zand en zijn assists daar. Bovendien zegt hij ook, zonder het te weten, dat hij in Nederland niet meer goed zou zijn. Beetje laf, maar nog steeds begrijpelijk. Als hij hier in een doorzonwoninkje moet wonen snap ik echt zijn keuze wel. Dat wil toch niemand, ook niet voor Sneijder?
Vind ik leuk
13 +9127
maandag 19 maart 2018 om 05:07
Zou hij nou zelf echt niet snappen dat het (vrijwel) niemand boeit wat hij in de zandbak nog presteert?
Vind ik leuk
Kees Bman +3290
dinsdag 20 maart 2018 om 15:29
Alleen geld anders ga je toch niet in die zandbak spelen,en de vrouwen gesluierd over straat.
Vind ik leuk
mcmodd +17842
dinsdag 20 maart 2018 om 18:53
Dat lijkt duidelij, die geldmotivatie. Dat daar de vrouwen gesluierd over straat gaan, dat wist Schneijder ook voordat hij besloot het schepje, het harkje en de vormpjes ging inpakken. Ja, die gaan er nog steeds gesluierd over straat. Dat hoeft ons hier niet tenfrustreren? Ik weet niet hoe oud je bent, maar toen ik jong was, zo in 1958 en daaromtrent, zag je op vrijdag en vooral zaterdag als het badhuis open was, dat bijna alle vrouwen met een hoofddoek liepen of fietsten. Dat zag je oog als het regende. Dat was dus hier, in heel Nederland, in elke stad, in elk dorp of gehucht, dus overal en bijna alle vrouwen.
Daar was natuurlijk een reden voor, net als bij die vrouwen in Quatar. Verschillende redenen natuurlijk, dat heb je als culturen verschillen. Wat de reden ook is, in beide gevallen is er sprake van een zelfbeschikkingsrecht en kunnen ze, ook de Hollandse vrouwen nog steeds, die keuze zelf maken. Onder de hoofddoeken van de vrouwen zaten van die dikke en vaak tegelijkertijd dunnere krulspelden. Zodra de haartjes (en lange haren) gewassen waren ging de vrouw aan de slag, ook vaak buurvrouwen en vriendinnen bij elkaar. Strak en soms te strak werden de rollers erin gedraaid en afhankelijk van de rijen rolletjes achter of onder elkaar werden ingezet, dat bepaalde al hoe het kapsel er de komende week moest uitzien. Er ging een behoorlijk stinkend goedje in dat zorgde voor enige fixatie. Hoofddoek om ende volgende ochtend eruit. Ze hadden er veel voor over want het was best pijnlijk als je er op ging liggen in bed. Een bijkomend probleem: De echtgenoten hadden vaak op zaterdagavond ook een plannetje voor het delen van hun plekjes in bed.

Vrouwen in Quatar hebben ook zelfbeschikkingsrecht. Ze bepalen zelf of staan zelf toe dat hun man ook iets over hun kleding te zeggen heeft. Wat er echt gedwongen wordt weten we niet officieel. Het komt voor. Vergelijk het maar met je eerste verliefdheid. Je hebt een verdomd mooi meisje aan de haak en ze heeft ingestemd. Jullie gaan met elkaar. Voor jou een ontzettend gelukkig moment, want er zijn ook wel erg weinig meisjes in je hele stad of dorp die het halen aan dit schoonheidsniveau.. Maar die verblindende schoonheid trekken de aandacht dus van heel veel knappe jongens, eerlijk gezegd en jammergenoeg, toch wel een stuk aantrekkelijker dan jij. Hopelijk zeg jij, net als ik, dat dit niet alles zegt, toch lijkt het aantrekkelijke jongens en dito meisjes wel erg vaak te lukken om te hoppen naar knappere meiden en jongens, dus je loopt gevaar. Hoe graag zou je je meisje behouden, hoe graag verzin je een methode of laat haar die aangeven, hoe die aantrekkelijkheid wat ‘minder te maken’ voor als ze buiten is. De oplossing is een hoofddoek. Natuurlijk niet als bij moslima’s die om precies dezelfde reden die strakke hoofddoek dragen. Begrijp je? Het verschil met die jonge moslimman? Hij is vanuit zijn tradities, maar vooral door zijn cultuur en ook zijn mannelijkheid doorgaans wat ergerndan jij waar het gaat om jaloezie.
Wat doe je, hoe denk je nu?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 19:07]
Vind ik leuk
Kees Bman +3290
dinsdag 20 maart 2018 om 22:10
Wat je schrijft dat geloof ik wel ,kijk daar is een totale andere cultuur dus andere gewoontes daar moeten wij ons ook niet mee bemoeien,kijk daar is als voetballer veel geld te halen ,en daar hebben ze ook gelijk in,maar als je alles op een hoop schuift kan je veel beter hier voetballen en dat bedoel ik er eigenlijk mee te zeggen .Hier mag veel meer . De vrouwen zijn hier mooi maar daar ook ,daar is het weer beter en hier ook.De straffen zijn hier milder .
Vind ik leuk
mcmodd +17842
woensdag 21 maart 2018 om 09:08
Dank je Kees, we moeten het ‘all over the world’ toch hebben van begrip en menselijkheid. Al het andere leidt tot onnodige tegenstellingen en hoe vaak ook niet tot onnodige conflicten en dan gaat het soms over maar een enkele lap stof van, wat zal het zijn, 60 x 80 cm? Lekker belangrijk om je druk over te maken. Mijn moeder zou zeggen: Ik maak zelf wel uit of ik die rare rollers aan anderen laat zien of dat ik er even mijn hoofddoekie omheen drapeer.
Vind ik leuk
stollie38 +15632
zondag 18 maart 2018 om 20:10
En Yolanthe die dan moet winkelen bij de Action of de Wibra dan kun je beter in Qatar blijven. ;-)
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 20:10]
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 20:15
Yep,creditcard
Vind ik leuk
Het Brein +2857
maandag 19 maart 2018 om 00:31
Je hebt daar prima winkels hoor! Zoals: El Wibrah, Albert Hussein, El Zara, Halaldi etc.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 20:14
Het Nederlandse profvoetbal is failliet. Dit is wederom een bewijs. Maar we modderen gewoon door....
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 20:18
Dat hij maar lekker in die zandbak blijft
Vind ik leuk
BS +777
zondag 18 maart 2018 om 20:19
Na dit jaar willen we hem bij Utrecht ook niet meer hebben. Is over de houdbaar datum, dus blijf maar in de zandbak
Vind ik leuk
kaazelien +1416
zondag 18 maart 2018 om 20:23
Echt,zonder schaamte! Alle supporters,eer deze gozert! Warmte? Zelfs als jullie 20 keer achter elkaar kampioen worden,Jullie verdienen hem niet!!!!!!
Vind ik leuk
mcmodd +17842
zondag 18 maart 2018 om 20:59
Nou lekker dan. Daar zitten we echt mee hoor:-/))
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 20:59]
Vind ik leuk
kaazelien +1416
zondag 18 maart 2018 om 21:11
Echt,Jij hebt een probleem met mij.Zeg dat gewoon.Ik weet ook waar het aan ligt.Jij bent Of Brommie zijn zoon,oom,neef of wat dan ook.Wordt volwassen! Zorg dat Brommie zichzelf verbetert,heb ik er ook wat aan.
Vind ik leuk
mcmodd +17842
zondag 18 maart 2018 om 21:39
Moet je horen, ik zal heel duidelijk zijn. Ik ken van de Brom al vanaf die een jaar of negen is en door zijn vader meegenomen werd naar de voetbalclub waar vader van de Brom bestuurslid was. Ik was nog jong, in de twintig schat ik. Zijn vader vroeg mij, toen ook nog voetballer, of ik iets zag in de kwaliteit van zijn zoon. Eerlijk zag ik het niet in zijn spel, en zo eerlijk mogelijk zei ik zijn vader: Dat kan je bij hem nog nauwelijks zien. Maar hij heeft een goede mentaliteit, knokt voor zijn medespelertjes, en kan goed tegen zijn verlies. Drie eigenschappen die een prof ook moet hebben, het talent was nog niet en zeker niet bovenmatig aanwezig. Ik zei zijn vader: Hij zal wel prof willen worden, net als alle jochies die op voetbal plezier hebben. Dat is wat John v,.d Brom te zien gaf. Ondanks mijn twijfels ontwikkelde hij zich goed, al bij APWC. Zijn vader had het beter gezien, hij vond dat het er wel in zat. Toen hij in het profvoetbal kwam bewees hij het, ruimschoots. Dus ja, ik ken John redelijk tot goed, weet waar hij heeft gewoond en sprak hem een aantal keren, sinds hij redelijk bij mij in de buurt in Amersfoort kwam te wonen.
Is dat een reden om hem zich te laten verbeteren als coach? Waarom ik? Jij bent toch supporter van AZ, ik zou zeggen schrijf hem een brief, ik geef je geen adres natuurlijk. Stuur die naar je club en zeg jij dat je hem wil verbeteren. Daar heb je meer belang bij dan ik, mijn club moet nog vaak tegen de jouwe spelen en ik wil geen enkele kans op overwinningen van FC Utrecht in gevaar brengen. Eerlijk gezegd, en vertel het niet verder, de kansen voor AZ mèt John v.d. Brom zijn al een stukkie groter. En een man van negenenzestig noem je maar beter niet een bang hertje. Als je jezelf nauwlijks hebt leren kennen, niet eerlijk tegen jezelf wil zijn, en het gebrek aan respect voor je medemens mist, mankeert er ook iets aan je zelfkennis en je zelfvertrouwen. Anoniem anderen hier zitten uitschelden is makkelijk, het verspreiden van roddels zou verboden moeten worden, maar dat is een persoonlijke mening. Daar hoef je het van mij niet mee eens te zijn. Tenslotte moet je ook je gezicht in dit publieke domein nog een beetje hooghouden, toch?
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 21:47]
Vind ik leuk
kaazelien +1416
zondag 18 maart 2018 om 21:13
Nu ik er nog eens over nadenk,Ben jij niet Brommie zelf? Bang hertje!
Vind ik leuk
mcmodd +17842
zondag 18 maart 2018 om 21:43
zie maar het epistel hierboben.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 20:45
Wat een ongelofelijke dombo is deze jongen toch . Hij had bij Ajax maar ook Utrecht de jonge talenten kunnen bijstaan voor het Nederlandse voetbal. Van de beek frenkie de Jong etc hadden zoveel van hem kunnen opsteken. Het laat des te meer zien wat voor neppe Ajacied het is. En aangezien hij voor interlands niet meer de arena in hoeft. Moet deze man een definitief stadion verbod krijgen. Nooit meer welkom bij Ajax als je er zo overdenkt.

En Kuyt Davids rijkaard cocu huntelaar stam van persie Koeman zijn allemaal voorbeelden van zeer succesvolle tot succesvolle terugkeer in de eredivisie geweest.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 20:45]
Vind ik leuk
13 +9127
maandag 19 maart 2018 om 05:11
Tja, Nederlandse talenten wat bijbrengen stond niet echt op zijn lijstje?
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 10:22
Nee dus heeft hij niet zoveel met het Nederlandse voetbal. En ik zou liever voor 50. 000 man spelen dan voor 3 man
Vind ik leuk
13 +9127
maandag 19 maart 2018 om 10:32
Maar wel moest iedereen zich maar in de gekste bochten wringen t.b.v. zijn record, eist hij zo ongeveer een wedstrijd ter ere van zichzelf en dan wel zonder die eer met anderen te delen en moet hij een verkorte trainerscursus krijgen. En wil hij nu WK Qatar gaan promoten, want hij heeft al echt helemaal wat met Qatar. Hij staat paraat voor ze.
Vind ik leuk
RtdDub +6421
zondag 18 maart 2018 om 21:04
Niet meer in de Nederlandse competitie willen voetballen maar wel een speciaal voor hem georganiseerde afscheidswedstrijd eisen.

Hoop dat er geen hond naar toe gaat als het zo ver komt.
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 23:44
In een leeg stadion met spelers op niveau van een tweede klasse zaterdag amateur club uitblinken ......Barcelona was hem al aan het bekijken daar inde zandbak.
Vind ik leuk
rpaulp50 +6201
zondag 18 maart 2018 om 21:11
"Te winnen" = " geld te verdienen" en hij heeft gelijk in Quatar is er veeeel meer te "winnen".
Vind ik leuk
Ari as +164
zondag 18 maart 2018 om 21:16
Wel doen Wesley. Dan gaat Sjakie ook weer meedoen
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 21:18]
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 21:44
Nu speelt hij voor volle syadions dat wil toch elke speler hahahaha
Vind ik leuk
Sazzz +10460
zondag 18 maart 2018 om 22:38
Ik ben voor Ajax, maar geef me dan toch maar Van Persie, die niet (alleen) kijkt naar wat hij te winnen heeft, maar wat hij terug kan geven aan de jeugd. Bij Sneijder is het ikke, ikke, ikke
[Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 22:39]
Vind ik leuk
zondag 18 maart 2018 om 23:41
Sneijder is ook overbodig bovendien zal hij tempo niet meer aankunnen, heeft zijn beste tijd gehad.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 16:22
Vind ik leuk