VP-voetbalkantine: 'Van Persie verdient een plek in Oranje meer dan Weghorst'

    VP-voetbalkantine: 'Van Persie verdient een plek in Oranje meer dan Weghorst'

    maandag 19 maart 2018 om 17:00

    De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

    Stelling 1: 'Twee miljoen euro voor Ritsu Doan is een koopje'

    Stelling 2: 'FC Twente moet het seizoen afmaken met Pusic als hoofdtrainer'

    Stelling 3: 'Van Persie verdient een plek in Oranje meer dan Weghorst'

    Plaats een reactie

    maandag 19 maart 2018 om 11:16
    Ik weet niet of dat voor groningen een koopje is maar het is zeker wel een goede speler en een verstandige keuze. Kan een goede worden
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 11:24
    Groningen heeft geen cent, dus die twee miljoen zal van een weldoener moeten komen. De mensen rennen daar het stadion uit, en sowieso vluchten alle mensen en bedrijven weg uit de provincie Groningen. Groningen is stervende, geen toekomst.
    Vind ik leuk
    GaoYao +5146
    maandag 19 maart 2018 om 12:06
    Wat een onzin kraam je uit! Dit jaar komen er inderdaad minder supporters maar dat heeft met het spel te maken. Als Groningen thuis in de Euroborg weer een moeilijke tegenstander wordt dan komen deze wel weer. Doan is een speler waarvoor je naar het stadion wilt komen samen met Reis.
    Google heeft zich gevestigd in Groningen en is nog vol op in beweging. Dat ze achterblijven tov de randstad is een gegeven en dat heeft met economische beslissingen cq ligging te maken..
    Vind ik leuk
    Tim +4574
    maandag 19 maart 2018 om 12:31
    Dat je Google er bij haalt is echt een non-argument. De bouw heeft een hoop werk opgeleverd voor voornamelijk Poolse bouwvakkers, maar een datacenter is voor de rest gewoon een pakhuis met servers met amper personeel. Of dit verdere bedrijven gaat aantrekken is nog maar zeer de vraag. WillemII is ook niet opeens geweldig in opkomst omdat Tesla daar toevallig een assemblage-fabriekje heeft neergezet.
    Feit is dat Oost-Groningen bij de 10 armste regio's van West-Europa hoort, maar dat Groningen op basis van bodemschatten ook bij de 10 rijkste regio's van Europa hoort.
    Helaas is vooral het eerste merkbaar en dat in combinatie met de zuinige en sceptische mentaliteit betekent gewoon dat een seizoenkaart één van de eerste besparingen voor een nuchtere en kritische Groninger is, zeker als het door de negatieve sfeer, rare tijden, slecht voetbal en dito resultaten geen leuk uitje meer is.
    Vind ik leuk
    G-Town 1986 +1033
    maandag 19 maart 2018 om 12:59
    Trek je maar niks van die mafkees(Hij git er in) aan hij kan alleen negatief over Groningen (en andere clubs die dit heerschap niet bevallen) praten en zijn club is (zogenaamd) het goddelijk middelpunt van het ganse universum en ver daarbuiten kortom niet serieus nemen deze werkloze internet trol.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 11:16
    Het was iedergeval een prachtige goal
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23557
    maandag 19 maart 2018 om 11:17
    Stelling 1: daar valt nu nog niets over te zeggen. We hypen in Nederland spelers al heel snel op na een paar leuke acties.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8416
    maandag 19 maart 2018 om 11:18
    1. Dat is zeer zeker een koopje. Is pas
    19 dus daar kan je over jaar of 2 een veelvoud voor vangen als hij zich doorontwikkeld. Vind dat echt een speler voor PSV of Feyenoord aangezien die de nodige creativiteit missen en dit wel eens de sleutelspeler kan zijn.
    Vind ik leuk
    Jeroenvk94 +3843
    maandag 19 maart 2018 om 11:30
    Stelling 1 :
    Deze jongen kan leuk ballen, 19-jaar voor 2 miljoen. Als deze jongen een jaar lang op dit niveau presteert heeft Groningen de investering er zo weer uit.
    Vind ik leuk
    JustH +14917
    maandag 19 maart 2018 om 11:48
    Zijn allemaal koopjes, alleen als je geen geld er voor heb.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3235
    maandag 19 maart 2018 om 12:15
    Totaal mee eens.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 12:33
    Voor wat hij nu al laat zien, zekerste weten! Wel veel geld voor Groningen. Want er moeten nog wel meer spelers gehaald worden rond die (prijs) klasse.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 14:06
    Hoe kan het dat schorem met bipolaire stoornissen, en sociaal/cognitief gehandicapt tuig, dat primeur uitsluitend frequenteert om topics te ontwrichten en te laten ontsporen, voortdurend gerehabiliteerd wordt en een vrijgeleide krijgt om met trolaccount na trolaccount primeur te blijven saboteren?
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3235
    maandag 19 maart 2018 om 14:51
    Ja dat snap ik ook niet!
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2910
    maandag 19 maart 2018 om 14:07
    Maakt niets uit wat ze doen, de chaos is toch al compleet en de nacompetitie is nog het hoogst haalbare.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3235
    maandag 19 maart 2018 om 14:51
    Als ze dat halen.
    Ik zie het somber in :(
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3235
    maandag 19 maart 2018 om 14:49
    2. Nee
    Vind ik leuk
    Cookee +9958
    maandag 19 maart 2018 om 15:37
    1. heeft Groningen 2 miljoen liggen ? Laat de tobclubs maar geld uitgeven, voor andere clubs kan je best voor niks aan spelers komen.

    2. Verbeek loopt als een olifant door de porceleinkast.
    hij heeft hetzelfde syndroom als van Gaal, gelijk denken te hebben. Ik ken dat. Gertjan is bezig het allemaal te groot te maken, het is een ego-clash.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 16:23
    Stelling 2: ONZIN is gewoon een herhaling van zetten, denk je nu echt dat dit de laatste 6 wedstrijden op zijn kop zet. De spelers van nu hebben zo'n grote faalangst opgebouwd dat het dit seizoen niet meer goed komt ook al zet je de beste trainer voor de groep.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5170
    maandag 19 maart 2018 om 16:57
    Stelling 1) Eens. Groningen moet het geld vinden om deze investering te kunnen doen. Mensen komen voor deze speler naar stadion.

    Stelling 2) Zou het geen gek idee vinden, want sommige mensen denken dat het aan Verbeek ligt en niet aan de 11 mensen op het veld. Om de factor Verbeek eruit te halen, kan Twente dan beter Pusic trainer maken.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 17:04
    Stelling 3, tuurlijk, ook meer dan janssen
    Vind ik leuk
    kees ee +538
    maandag 19 maart 2018 om 17:28
    janssen, . . . die is toch al jaren geleden gestopt met fietsen ??
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5170
    maandag 19 maart 2018 om 17:09
    3) Nee, Van Persie zelf geeft al aan dat hij eerst fit wil worden, dus Weghorst is momenteel een logischere keus.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 17:19]
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 17:14
    3. Nee te oud
    Vind ik leuk
    kees ee +538
    maandag 19 maart 2018 om 17:27
    stelling 3; . . weghorst is dit seizoen een stabiele factor !! en dat is van persie nog ff niet, maar dat kan komen.
    Vind ik leuk
    Kramertje +889
    maandag 19 maart 2018 om 17:45
    Stelling 3 - voetballend is hij momenteel wel de beste die we hebben maar laat hij maar eerst helemaal fit worden en als het dan tegen die tijd weer om de punten gaat dan weet opstellen .
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 17:46]
    Vind ik leuk
    Gid010 +679
    maandag 19 maart 2018 om 17:51
    Stelling 1 kan een koopje zijn, Groningen heeft niet de begroting om het een koopje te noemen volgens mij.

    Stelling 2 het is qua resultaat onder Verbeek niet aantoonbaar beter gegaan. Om nu nog te wisselen met de assistent, heeft misschien niet zo veel zin. Hij zal op dezelfde strijdwijze ongeveer verder gaan, met misschien 1 of 2 ander basisspelers.

    Stelling 3 Van Persie is wel de betere speler, over een langere periode gezien verdient Weghorst een plek meer dan Van Persie. Het klinkt al raar om te zeggen eigenlijk. Van Persie heeft nog geen volle 90 minuten meegedraaid in het 1e van Feyenoord. Ook dat mag je niet vergeten, hij heeft zijn klasse wel laten zien. De deur staat voor Van Persie op een kier bij Koeman.
    Vind ik leuk
    Sytz +3132
    maandag 19 maart 2018 om 17:55
    van Persie is zonder enige twijfel beter dan Weghorst, hij is echter niet fit genoeg om mee te draaien bij Oranje. Daarnaast vind ik ook dat Weghorst een kans mag krijgen in Oranje. Gewoon om te zien of hij het niveau aan kan. Dat staat bij van Persie toch buiten kijf.
    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +139
    maandag 19 maart 2018 om 19:34
    1: Weet niet
    2: Nee
    3: Die tijd is geweest
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    VP-voetbalkantine: 'Van Persie verdient een plek in Oranje meer dan Weghorst'