'Ik kan niet goed kijken naar FC Twente. Nerveuzer dan mijn eigen wedstrijden'

    'Ik kan niet goed kijken naar FC Twente. Nerveuzer dan mijn eigen wedstrijden'

    maandag 19 maart 2018 om 11:30

    Roda JC-trainer Robert Molenaar had alle reden tot lachen na afloop van de uitwedstrijd tegen NAC Breda van zondagmiddag. De Limburgers wonnen met 0-1 en deden daardoor afstand van de laatste plaats in de Eredivisie. Volgens doelman Hidde Jurjus was dat aanleiding om eens aan teambuilding te gaan doen.

    "Ik weet niet wat Hidde daaronder verstaat", lacht Molenaar, geïnterviewd door Voetbal Inside, in de catacomben van het Rat Verlegh Stadion. De doelman doelde volgens interviewer Simon Zijlemans op 'met zijn allen heel erg lazarus worden', maar Molenaar had daar niet zo'n trek in. "Als ze dan de muziek draaien die ook in de kleedkamer gehanteerd wordt, dan ben ik er niet bij. Wat ik zelf luister? Dat lijkt me niet interessant haha."

    De trainer was in opperbeste stemming na de driepunter in Breda. "Laat ik vooropstellen dat we die ook wel een keer verdiend hadden. Het is loon naar werken." Molenaar was een dag eerder nog veel zenuwachtiger, toen hij concurrent FC Twente gelijk zag spelen tegen Willem II (2-2). "Daar kan ik niet goed naar kijken. Geen invloed en dat helpt niet echt. Daar word ik eigenlijk nerveuzer van dan van mijn eigen wedstrijden."

    Poll

    Blijft Roda JC in de Eredivisie?

    (4732 stemmen)

    Plaats een reactie

    RJC045 +575
    maandag 19 maart 2018 om 11:33
    Molenaar is sws maar een saaie vent, denk niet dat de spelers hem erbij willen hebben.
    Vind ik leuk
    HansVites +4483
    maandag 19 maart 2018 om 11:42
    Oke jij kent die man persoonlijk vertel eens?
    Vind ik leuk
    RJC045 +575
    maandag 19 maart 2018 om 11:45
    Ik ken de man niet persoonlijk maar enkele spelers wel, en die zijn niet te spreken over dhr. Molenaar.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3047
    maandag 19 maart 2018 om 12:01
    Maar toch gaat Roda, ondanks ze toen nog onderaan stonden, met deze man verder.
    Dan doet hij toch ook wel wat goeds neem ik aan?
    Vind ik leuk
    RJC045 +575
    maandag 19 maart 2018 om 12:03
    Hij heeft geluk dat er de laatste tijd zoveel trainers zijn ontslagen en van veldhoven is aangesteld om de rust te houden, dat gaat niet door je trainer te ontslaan. Anders was hij al weg geweest
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3047
    maandag 19 maart 2018 om 12:10
    nou, niet eens ontslaan maar hij kreeg toch een contract verlenging?
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5097
    maandag 19 maart 2018 om 14:36
    Klopt ja, maar elk jaar een ander gezicht brengt ook niet veel rust.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3047
    maandag 19 maart 2018 om 14:49
    Klopt, maar ik was verbaasd te horen (lezen dan) van RJC045, dat er spelers waren die niet tevreden waren met Molenaar.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5097
    maandag 19 maart 2018 om 14:56
    Dat zou kunnen, ik heb geen idee. Heb niet echt gehoord dat er super veel onvrede is, maar het zou kunnen. Ik ken de man verder ook niet, hij komt altijd rustig en netjes over. Heb het idee dat hij misschien wat zakelijk en wat ouderwets is. Maar dat je rond plek 17/18 staat lijkt me ook niet beoordelijk voor de sfeer.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 12:35
    Zou het bestuur ze niet allemaal op een rij hebben om met deze stoethasspel door te gaan? Heeft zolang hij er is nog geen enkele verbetering in de spelersgroep gebracht.
    Vind ik leuk
    allround +1483
    maandag 19 maart 2018 om 13:06
    wanneer RJC zich handhaaft, lijkt Mitchell van der Gaag een goede opvolger. Laat zijn team ook realistisch voetballen.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 13:49
    En die spelers die je spreekt zijn zeker de reserves
    Vind ik leuk
    allround +1483
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:26
    begrijp je reactie niet met betrekking op mijn reactie. Mogelijk bedoelde je op een andere te reageren.
    Vind ik leuk
    Toke +1459
    maandag 19 maart 2018 om 11:33
    Heerlijk hoe spannend de degradatie strijd is dit jaar.
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2568
    maandag 19 maart 2018 om 11:33
    Ze kunnen beter de hosanna-stemming iets temperen. Kan nog altijd fout gaan voor Roda.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 11:34
    Komt wel goed, Twente moet en zal er uit gaan. Boontje komt om zijn loontje.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 11:34
    Iedergeval degeadeert Twente rechtstreeks. Roda en Sparta krijgen het moeilijk in de na competitie
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +1969
    maandag 19 maart 2018 om 11:35
    Goed idee van Jurjus, op dit moment is Roda JC los zand aan elkaar en als er niks gebeurd zijn ze volgend jaar te bezichtigen in de Juup
    Vind ik leuk
    El Lobo +1674
    maandag 19 maart 2018 om 11:51
    Ook in Almelo toch stiekum wel genoten van de overwinning van Roda!;-)
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 11:56
    Mijn hoop is op roda gevestigd. Sparta einigt in elk geval boven twente en als roda dat ook doet dan vind ik dat geweldig.
    Vind ik leuk
    FSCeara +7895
    maandag 19 maart 2018 om 12:03
    Roda gaat zich handhaven mits ze ons treffen in de nacompetitie.wij mogen zij moeten.ik hoop echter dat we beide volgend jaar in de eredivisie spelen dan moet alleen MVV nog volgen.gezien het programma denk ik dat ondanks de beste sellectie van de 3 Twente rechtstreeks degradeerd.dat is qua team de minste eenheid.daarnaast speelt sparta de laatste wedstrijd tegen Heracles en die zullen er niet rouwig om zijn als het kleine broertje degradeerd !
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 14:09
    Afwachten maa zou ik zeggen
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 12:15
    Dat we thuis tegen heracles en sparta geen punten hebben gehaald lag aan jou molenaar. Je beste voetballee, gustafson, op 6 neerzetten, grootste fout van dit seizoen. Teven horen milts en vancamp nooit in de basis thuis. Met deze opstelling (oke avdijaj was geblesseerd, van velzen of engels dan in zijn plaats) hadden we 100% zeker meer punten gehaald uit die twee cruciale potten.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 20:48
    van de 11 spelers zijn er 9 niks en twee halve
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10438
    maandag 19 maart 2018 om 12:16
    Iedereen wist wel dat het gaat tussen Roda en Twente als je het hebt over directe degradatie, van beide is het vertoonde spel niet om aan te gluren.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5807
    maandag 19 maart 2018 om 12:33
    Een leuk stukje teambuilding zou toch zijn om bij elkaar in het stadion de wedstrijd te gaan kijken.
    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +141
    maandag 19 maart 2018 om 19:50
    Gun het hem wel , nog 1 wedstrijd verloren en hij had zo regelrecht naar de psychiater gestuurd kunnen worden voor wat anti depressiva.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 20:47
    Lacht Molenaar, wis niet dat hij kon lachen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ik kan niet goed kijken naar FC Twente. Nerveuzer dan mijn eigen wedstrijden'