'Mourinho maakt zich niet populair: spelers boos over wissel Shaw'

    'Mourinho maakt zich niet populair: spelers boos over wissel Shaw'

    maandag 19 maart 2018 om 14:34

    Afgelopen zaterdag won Manchester United van Brighton & Hove Albion (2-0) in de FA Cup, maar niet iedereen houdt een fijne nasmaak over aan dat duel. Manager José Mourinho koos ervoor om Luke Shaw al in de rust naar de kant te halen en die beslissing zou meerdere spelers in het verkeerde keelgat zijn geschoten.

    Shaw startte als linkervleugelverdediger tegen Brigthon & Hove Albion en werd tot zijn grote verbazing gewisseld na 45 minuten. Mourinho zou bezig zijn met een persoonlijke aanval op Shaw en zijn verblijf op Old Trafford alleen nog maar onaangenamer willen maken, zo meldt The Telegraph

    Al tijdens de wedstrijd werd Shaw constant bekritiseerd door de Portugese trainer. Hij was overigens niet de enige die het moest ontgelden; ook andere spelers kregen er flink van langs, maar mochten wel blijven staan. Voor de linksback gold dat niet. De vernederende wissel zou door meerdere spelers worden afgekeurd en tot boosheid binnen de selectie hebben geleid.

    Plaats een reactie

    JustH +15583
    maandag 19 maart 2018 om 14:36
    Het spel gaat beginnen
    Vind ik leuk
    Koeien +2438
    maandag 19 maart 2018 om 15:45
    jup, Chelsea 2.0 is in aantocht.
    Vind ik leuk
    cj_fey +4260
    maandag 19 maart 2018 om 14:37
    Mourinho is onder de indruk..... (not)
    Vind ik leuk
    Sanders +3768
    maandag 19 maart 2018 om 14:39
    Shaw kan in potentie een van de beste linksbacks in de league worden. Ik snap Mourinho hierin echt niet
    Vind ik leuk
    zondag 29 juli 2018 om 16:05
    @Sanders

    Luke Shaw is de beste optie na linker middenvelder Ashley Young die al 33 jaar is.Ik geloof als Asley Young stopt dat hij de opvolger word als linksback.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 14:39
    Blijft een enge man. United wist met wie ze in zee gingen. Het voetbal ziet er ook niet uit. Saai.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10825
    maandag 19 maart 2018 om 18:58
    De club en de trainer verdienen elkaar momenteel, ze wisten inderdaad precies wie ze binnenhaalde.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 18:59]
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 14:39
    Locadia maakte hem geeek 😋
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 14:43
    Hadden ze het met de mailtjes van van Gaal zo slecht nog niet..
    Vind ik leuk
    FSCeara +8776
    maandag 19 maart 2018 om 14:43
    Die gaat aan het einde van seizoen de laan uit.zodra de spelers zich tegen hem
    keren is het afgelopen. Het ellendige is dat er wel weer een club zal zijn die deze malloot aanneemt voor miljoenen
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2955
    maandag 19 maart 2018 om 14:48
    Met dit spel / gedrag gaat Mourinho nooit meer prijzen pakken. Man u zou er goed aan doen om een coach aan te stellen die wat aanvallender voetbal speelt en echt het maximale uit het team / spelers haalt.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2142
    maandag 19 maart 2018 om 14:59
    Ja dat is toch einde oefening met Mourinho. Hij speelt betonvoetbal met peperdure selecties en maakt overal stennis. Die man was al gek, maar nu heeft hij echt medicijnen nodig. Arrogante miskwal.
    Vind ik leuk
    Ale +4528
    maandag 19 maart 2018 om 15:18
    Snap mourinho niet helemaal en de gene die hem een goede trainer vinden al helemaal niet!
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 15:18]
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3239
    maandag 19 maart 2018 om 15:34
    Begrijp ik inderdaad niets van. Ik vind die Shaw een goeie voetballer...
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 15:44
    ah nee gaat die debiel nou weer een talent verkloten.
    Vind ik leuk
    goekie4 +1665
    maandag 19 maart 2018 om 15:54
    Dat ze deze man nog een club geven met zijn gedrag...
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 16:25
    Klasse...die Morinho krijgt het voor mekaar dat je werkelijk elke club waar hij voor werkt uitkotst!!
    Vind ik leuk
    Truth +3019
    maandag 19 maart 2018 om 16:59
    Ik heb de jos het voordeel van de twijfel gegeven maar nu mag hij echt oprotten , het trekt op geen kluute wat United laat zien en altijd maar commentaar op anderen is echt om te bleiten ...koop je een spiegel eikel !! Shaw altijd maar afzeiken is makkelijk deed hij dat bij zlatan hij lag al op zijn rug !
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4464
    maandag 19 maart 2018 om 17:46
    Mourinho is volledig de weg kwijt. In het verleden was zijn kracht dat hij een hecht team kon smeden, een soort David tegen Goliath mentaltieit. Zoals met Porto onverwachts CL winnen of met Inter als underdogde treble. Spelers gaan voor hem door het vuur.

    Ik heb het idee dat Mourinho vandaag de dag denkt dat hij de vedette is. Zichzelf boven de groep plaatst. Dat zal alleen maar meer tegen hem keren
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4371
    maandag 19 maart 2018 om 18:06
    En vAndaag het gerucht gelezen dat mourinho die spaanse linksback van chelsea voor 80 miljoen wilt overnemen.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 18:29
    Mourinho graaft zijn eigen de laatste weken, acht straks wat miljoentjes meenemen en weer door naar de volgende club.
    Vind ik leuk
    zondag 29 juli 2018 om 16:20
    @willemklapkoek

    Eerst nog eens kampioen worden met MU en dan nog bij tekenen.Vind Mourinho tactisch best wel goed als Coach.

    Heeft duidelijk de bus naar de sloop gebracht maar mag met de tijd meer gaan en gs voor de dubbeldekker bus met een 352 formatie met 1 centrale verdedigers en twee spitsen maar de backs naar voren geschoven.

    Maar ik ben niet vies met een 433 ook Sanchez en Chong als vleugels
    [Reactie gewijzigd op zondag 29 juli 2018 om 16:23]
    Vind ik leuk
    navidos +111
    maandag 19 maart 2018 om 18:59
    Begin van het einde typisch patroon van de firstclass arrogante kwal die niets van voetbal afweet. Weg ermee en heel snel!
    Vind ik leuk
    zondag 29 juli 2018 om 16:13
    @navidos

    Als Manchester United fan mag je best wel achter een coach staan die het team de weg naar de top leid en nu staan we nummer 1.

    Ik had ook liever LVG als gekke lachwekkende Coach van MU gehad maar ik vond Mourinho nu toch wel beter😉
    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +139
    maandag 19 maart 2018 om 19:37
    Wordt tijd dat het bestuur daar gaat ingrijpen.
    Ze maken hun zelf belachelijk en gooien hun naam te gabbel.
    Als je die 2 woorden in 1 zin hoort : Man.Utd en Mourinho..
    Snap sowieso niet waarom ze toen voor zo een defensieve coach hebben gekozen , al is dat wel een open deur want letterlijk niemand begrijpt het.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws