Heerenveen ontkent deal met Real Madrid: Wij gaan verantwoordelijk met geld om

    Heerenveen ontkent deal met Real Madrid: "Wij gaan verantwoordelijk met geld om"

    Gepubliceerd: maandag 19 maart 2018 om 19:36ma 19-03-2018 om 19:36

    Martin Ødegaard speelt sinds ruim een jaar op huurbasis voor sc Heerenveen. Zijn uitleenbeurt loopt aan het einde van dit seizoen af en het ziet er niet naar uit dat de Friezen hem definitief zullen inlijven. De creatieve aanvaller zal dan ook terugkeren naar zijn werkgever Real Madrid.

    Algemeen directeur Luuc Eisenga van sc Heerenveen beschrijft de situatie van Ødegaard in een Q&A op Facebook. "Martin heeft hier een prima ontwikkeling  doorgemaakt, maar had van zichzelf meer voorgesteld qua assists en doelpunten. Al is een assist natuurlijk een dingetje, omdat je altijd van die ander moet verwachten dat hij scoort", zegt Eisenga, geciteerd door FeanOnline.

    De negentienjarige Noor zal niet van Real Madrid worden gekocht, benadrukt Eisenga. "Dat is niet zo. Wij gaan verantwoordelijk om met ons geld. En daarom is het van belang dat we alles in de redelijkheid houden en dat is met Martin ook gebeurd. Hij vertrekt na het seizoen, zoals het nu lijkt, en gaat het terug naar Madrid. En wat Real Madrid met hem van plan is, is bij mij niet bekend."

    Plaats een reactie

    maandag 19 maart 2018 om 19:39
    Die zullen hem wel ergens elders onderbrengen lijkt me
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +3351
    maandag 19 maart 2018 om 19:42
    Maakt helaas toch niet de gehoopte ontwikkeling door die werd verwacht door zoveel mensen!
    Blijft natuurlijk knap om op je 19e al zover te zijn.
    Vind ik leuk
    Jozef +39724
    maandag 19 maart 2018 om 19:50
    Je bedoelt dat het knap is dat hét wereldtalent van een aantal jaren terug nu vrij kleurloos loopt te ballen bij - echt met alle respect - Heerenveen? Als hij maar de helft de kwaliteiten had die hem ooit toegedicht werden kon hij Heerenveen naar een ander niveau tillen. Ik zie het niet. Leuke voetballer. Niks meer, niks minder.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 19:52
    Hij heeft echt wel talent maar zal inderdaad de wereldtop niet halen. Veel te licht en te weinig rendement. Dat hij Heerenveen inmiddels ontgroeit is lijkt mij vrij duidelijk.
    Toch had ik hem graag nog een seizoen gehad.
    Vind ik leuk
    Jozef +39724
    maandag 19 maart 2018 om 20:05
    Dat begrijp ik wel. Vandaar dat ik het een leuke voetballer noemde....;-)
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 20:05]
    Vind ik leuk
    Azsub +157
    maandag 19 maart 2018 om 19:58
    Beetje het verhaal als van al die ajax debutantjes die meteen ongekende talenten genoemd worden.
    Vind ik leuk
    Jozef +39724
    maandag 19 maart 2018 om 20:03
    Wie weet, maar toch...

    Na pak 'm beet Cruijff, Neeskens, Krol, Lerby, Rijkaard, van Basten, Bergkamp, de Boertjes, Davids, Zlatan, Suarez, vd Vaart, Sneijder zou je een licht vermoeden kunnen krijgen dat men er bij Ajax aardig kijk op heeft.

    Ik zeg niet dat Odegaard geen wereldtalent was, maar hij maakte de verkeerde keuze en ontwikkelde daardoor niet maximaal. Dat haalt hij nooit meer in nu.
    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +138
    maandag 19 maart 2018 om 19:44
    Als je gehuurd wordt van Real Madrid en speelt in de Eredivisie , Ja wie niet..
    Vind ik leuk
    Laliga +2225
    maandag 19 maart 2018 om 19:45
    Gaat ook niet de basis van real madrid halen ben ik bang , wat ook helemaal geen schande is natuurlijk! Mooie speler om naar te kijken gaat denk europese subtop wel halen
    Vind ik leuk
    Jozef +39724
    maandag 19 maart 2018 om 20:27
    Precies zijn ontwikkeling zouden jonge enorme talenten in ogenschouw moeten nemen. Grote teams hebben nu eenmaal niet het geduld om goed met de grillen van een piepjonge wereldster om te gaan.
    Messi was de enorm grote uitzondering op die regel en niet bij Real bovendien.
    Vind ik leuk
    WengerIn +23
    maandag 19 maart 2018 om 19:47
    Verantwoordelijk met geld omgaan? Hoe kun je het dan in je hoofd halen om Dave Bulthuis te halen 😂😂
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 19:48]
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 19:52
    Laat dit nou precies een vraag zijn die mij ook bezig houdt.
    Vind ik leuk
    WengerIn +23
    maandag 19 maart 2018 om 20:00
    Zullen wij anders gewoon samen de transfers regelen voor die friezen, hoeven ze in ieder geval niet te vrezen voor een actie a la bulthuis
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 20:01
    Strak plan.
    Dat Bulthuis betaald krijgt om te voetballen is al een godswonder.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6319
    maandag 19 maart 2018 om 19:57
    Ik denk dat ze hem volgend jaar uitlenen aan een kleine club in de spaande competitie. Alvast wennen aan het niveau daar , de taal en dan kijken hoe hij het daar doet.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 22:17
    Sevilla of Villareal schijnt het te worden, toch niet echt kleine clubjes....
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6319
    dinsdag 20 maart 2018 om 00:09
    Nee klopt. Zat zelf meer aan eibar of alaves te denken. Denk dat sevilla wel te hoog voor hem is (nog wel)
    Vind ik leuk
    WengerIn +23
    maandag 19 maart 2018 om 20:01
    Die Luuc Eisinga lijkt me toch een partijtje op Beau van Ervendorens
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws