Heerenveen ontkent deal met Real Madrid: Wij gaan verantwoordelijk met geld om

    Heerenveen ontkent deal met Real Madrid: "Wij gaan verantwoordelijk met geld om"

    maandag 19 maart 2018 om 19:36

    Martin Ødegaard speelt sinds ruim een jaar op huurbasis voor sc Heerenveen. Zijn uitleenbeurt loopt aan het einde van dit seizoen af en het ziet er niet naar uit dat de Friezen hem definitief zullen inlijven. De creatieve aanvaller zal dan ook terugkeren naar zijn werkgever Real Madrid.

    Algemeen directeur Luuc Eisenga van sc Heerenveen beschrijft de situatie van Ødegaard in een Q&A op Facebook. "Martin heeft hier een prima ontwikkeling  doorgemaakt, maar had van zichzelf meer voorgesteld qua assists en doelpunten. Al is een assist natuurlijk een dingetje, omdat je altijd van die ander moet verwachten dat hij scoort", zegt Eisenga, geciteerd door FeanOnline.

    De negentienjarige Noor zal niet van Real Madrid worden gekocht, benadrukt Eisenga. "Dat is niet zo. Wij gaan verantwoordelijk om met ons geld. En daarom is het van belang dat we alles in de redelijkheid houden en dat is met Martin ook gebeurd. Hij vertrekt na het seizoen, zoals het nu lijkt, en gaat het terug naar Madrid. En wat Real Madrid met hem van plan is, is bij mij niet bekend."

    Plaats een reactie

    Baileys 2002 +17155
    maandag 19 maart 2018 om 19:38
    Leuke speler. Zal volgend seizoen weer uitgeleend worden denk ik
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 19:50
    Dat lijkt mij ook, daarom had ik nou graag gezien dat Heerenveen er nog 1 of 2 seizoenen bij kon snoepen.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17155
    maandag 19 maart 2018 om 19:53
    Ja je merkt dat hij gewend raakt. Maar Heerenveen is goed in scouten, zou mooi zijn als er weer een gelijkwaardige speler voor terugkomt.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 19:59
    Dat klopt, maar toch, dan is het altijd maar weer afwachten. Odegaard kan geweldig goed voetballen en groeit met de wedstrijd. Maar je hebt gelijk, er zal wel geïnvesteerd worden en dan maar hopen dat het goed uitpakt.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17155
    maandag 19 maart 2018 om 20:05
    Ja Heerenveen is dit seizoen erg wisselvallig. Ook pech met blessures.
    Maar bij Odegaard zie je een stijgende lijn. Ben benieuwd wie de nieuwe trainer wordt.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 20:09
    Ik ook, het komende seizoen kan ons maken of breken.
    Er wordt veel verwacht en de lat zal hoger liggen dan de middenmoot.
    Om de mensen in het stadion te krijgen moet er gewoon voor plek 4/5/6 geknokt worden.

    Wat de trainer betreft gaat mijn voorkeur uit naar Vd Gaag of Van 't schip. Doen beiden goede zaken bij hun clubs (al zakt Zwolle de laatste weken wel grandioos door het ijs).
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17155
    maandag 19 maart 2018 om 20:12
    Zou juist voor Steijn gaan. Goede coach ook.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 20:35
    Steijn speelt voornamelijk reactievoetbal.....wel een goeie kerel trouwens! VD Gaag zou ook kunnen maar die wil terug naar Portugal dacht ik, zijn zoon voetbalt daar nog. Ik zou op zich Keizer wel een interessante optie vinden...liet Jong Ajax ook prachtig spelen en bij Heerenveen is toch iets minder druk. Odegaard gaat helaas weg, ik heb gehoord dat hij wordt uitgeleend aan Sevila of Villareal...
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17155
    maandag 19 maart 2018 om 20:40
    Dat is zonde wel mooie clubs voor hem. Keijzer zou ook een goede optie zijn maar vind Steijn wel passen. Is ook aanvallend vind ik. Hij heeft bij VVV en ADO goed werk verricht.
    Vind ik leuk
    mason +1569
    maandag 19 maart 2018 om 21:04
    Ik denk dat henk de jong een betere optie is. Is assistent geweest van foppe dus kent de club en is een gevoelsmens. Keijzer vind ik maar een dooie alla vd looi.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 07:58
    Alex Pastoor ook, heeft ook nog bij ons gevoetbald.....moet je ook niet aan denken..Henk is een prima kerel maar denk je dat hij dat doet??Hyballa is ook beschikbaar da's geen dooie :-)
    Vind ik leuk
    Caniggia +658
    dinsdag 20 maart 2018 om 06:57
    Dacht dat zijn contract al verlengd was en dat hij volgend seizoen ergens in Spanje gaat spelen,wederom uitgeleend.
    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/768323/-real-madrid-bereikt-akkoord-met-spaanse-club-over-huurdeal-odegaard-.html
    Vind ik leuk
    PRICE +17598
    maandag 19 maart 2018 om 20:18
    Gaat real nooit halen
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17155
    maandag 19 maart 2018 om 20:19
    Dat denk ik ook niet
    Vind ik leuk
    PRICE +17598
    dinsdag 20 maart 2018 om 01:21
    Bij Heerenveen een absolute topper werd er van verwacht. Ik heb het niet gezien. Real denk ik verkeken op wat er nu uitkomt.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 19:39
    Die zullen hem wel ergens elders onderbrengen lijkt me
    Vind ik leuk
    Utca030 +7941
    maandag 19 maart 2018 om 19:41
    Welkom in utreg
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17155
    maandag 19 maart 2018 om 19:45
    Geen slecht idee. Zou wel passen bij Fc Utrecht
    Vind ik leuk
    Utca030 +7941
    maandag 19 maart 2018 om 19:51
    Zeker weten nou dat ayoub naar jouw cluppie gaat.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17155
    maandag 19 maart 2018 om 19:54
    Ja precies! Ben wel blij met Ayoub ;-) leuke gozer en creatief!
    Vind ik leuk
    Utca030 +7941
    maandag 19 maart 2018 om 19:57
    Zeker weten. Jammer dat hij weggaat maar gun het die jongen wel. Hij heeft het verdiend een stap hoger te spelen. Hoop dat hij bij je cluppie slaagt.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17155
    maandag 19 maart 2018 om 20:00
    Ik hoop het ook. Vilhena gaat weg en Toornstra ook verwacht ik dus er zijn mogelijkheden ;-)
    Vind ik leuk
    Utca030 +7941
    maandag 19 maart 2018 om 20:19
    Die zal die zeker aangrijpen.
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +1650
    maandag 19 maart 2018 om 19:42
    Maakt helaas toch niet de gehoopte ontwikkeling door die werd verwacht door zoveel mensen!
    Blijft natuurlijk knap om op je 19e al zover te zijn.
    Vind ik leuk
    Jozef +32780
    maandag 19 maart 2018 om 19:50
    Je bedoelt dat het knap is dat hét wereldtalent van een aantal jaren terug nu vrij kleurloos loopt te ballen bij - echt met alle respect - Heerenveen? Als hij maar de helft de kwaliteiten had die hem ooit toegedicht werden kon hij Heerenveen naar een ander niveau tillen. Ik zie het niet. Leuke voetballer. Niks meer, niks minder.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 19:52
    Hij heeft echt wel talent maar zal inderdaad de wereldtop niet halen. Veel te licht en te weinig rendement. Dat hij Heerenveen inmiddels ontgroeit is lijkt mij vrij duidelijk.
    Toch had ik hem graag nog een seizoen gehad.
    Vind ik leuk
    Jozef +32780
    maandag 19 maart 2018 om 20:05
    Dat begrijp ik wel. Vandaar dat ik het een leuke voetballer noemde....;-)
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 20:05]
    Vind ik leuk
    Utca030 +7941
    maandag 19 maart 2018 om 19:54
    Ben niet eens met je Jozef. Deze jongen is echt goed. Zou hem graag bij utreg of AZ willen zien. Dan gaat hij echt hoge ogen gooien.
    Vind ik leuk
    Jozef +32780
    maandag 19 maart 2018 om 20:06
    Dat geloof ik zo. Het feit dat Utrecht en AZ nu genoemd worden, zegt dat eigenlijk niet alles over een misgelopen ontwikkeling?

    Echt, dit zeg ik met alle respect voor deze mooie clubs.
    Vind ik leuk
    Utca030 +7941
    maandag 19 maart 2018 om 20:22
    Die jongen is pas 19. Er zo echt veel potentie in deze jongen. Geloof me deze wordt echt een grote.
    Vind ik leuk
    Jozef +32780
    maandag 19 maart 2018 om 20:24
    Wie weet, maar ik zie slechts talent en geen hele grote in spe.

    Ik heb veel jonge wereldsterren zien opkomen en sorry, ik zie dat niet in Odegaard en ik zal de eerste zijn om mijn ongelijk toe te geven hoor;-)
    Vind ik leuk
    Utca030 +7941
    maandag 19 maart 2018 om 20:25
    Ik hou je eraan
    Vind ik leuk
    Jozef +32780
    maandag 19 maart 2018 om 20:31
    Dat mag...


    ...als dat zo is natuurlijk...;-)
    Vind ik leuk
    Utca030 +7941
    maandag 19 maart 2018 om 20:32
    Dat zeker.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 20:42
    Zie jij hem elke wedstrijd? Ik wel en ook regelmatig een training...die gast is zo ontzettend goed man. Het is dat de helft van zijn teamgenoten niet begrijpt wat hij aan het doen is (of een seconde of 10 later iig).... Als hij tussen goeie voetballers staat, echte top dan kan hij echt wel wat hoor! Maar Engeland gaat hem niet worden.... Had naar Ajax moeten komen, een normale stap voor een ventje van 16! Maar ja, money, money money..... Het schijnt dat hij zijn contract verlengd heeft bij Real tot 2022 en nu uitgeleend wordt aan Sevilla...is toch een goeie Spaanse subtopper.
    Vind ik leuk
    Jozef +32780
    maandag 19 maart 2018 om 20:48
    Tuurlijk had hij naar Ajax moeten komen. Nu is er in heel belangrijke jaren met hem gesold en mist hij ontwikkeling die hij m.i. nooit meer in kan halen.

    Misschien zie ik het verkeerd en wordt hij alsnog een wereldtopper. Hiermee erken ik zijn talent... Maar als je me het nu vraagt zeg ik: uitgesloten.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 21:13
    Het zegt denk ik al genoeg wat deze man bij Heerenveen zegt. Ze kopen hem niet want ze willen het financieel in het redelijke houden. Oftewel, hij is de centen niet waard.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 21:35
    Volgens mij is er 50 miljoen betaald voor Odegaard. Dat heeft Heerenveen niet.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 21:41
    Dan had hij gezegd dat hij onbetaalbaar is, hij zegt nu wat anders.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 21:49
    Ik mag toch hopen dat je begrijpt dat Heerenveen niet het soort club is dat 'wonderkids' van 50 miljoen wegplukt bij Real Madrid he?
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 21:53
    Jij trekt conclusies die ik hier niet teruglees. Hij zegt: Wij gaan verantwoordelijk om met ons geld. En daarom is het van belang dat we alles in de redelijkheid houden en dat is met Martin ook gebeurd.
    50 miljoen? Het zal, maar het lijkt mij dat hij dan zegt dat Odegaard onbetaalbaar is. Dat zegt hij dus niet.
    Vind ik leuk
    Azsub +163
    maandag 19 maart 2018 om 19:58
    Beetje het verhaal als van al die ajax debutantjes die meteen ongekende talenten genoemd worden.
    Vind ik leuk
    Jozef +32780
    maandag 19 maart 2018 om 20:03
    Wie weet, maar toch...

    Na pak 'm beet Cruijff, Neeskens, Krol, Lerby, Rijkaard, van Basten, Bergkamp, de Boertjes, Davids, Zlatan, Suarez, vd Vaart, Sneijder zou je een licht vermoeden kunnen krijgen dat men er bij Ajax aardig kijk op heeft.

    Ik zeg niet dat Odegaard geen wereldtalent was, maar hij maakte de verkeerde keuze en ontwikkelde daardoor niet maximaal. Dat haalt hij nooit meer in nu.
    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +141
    maandag 19 maart 2018 om 19:44
    Als je gehuurd wordt van Real Madrid en speelt in de Eredivisie , Ja wie niet..
    Vind ik leuk
    Laliga +1771
    maandag 19 maart 2018 om 19:45
    Gaat ook niet de basis van real madrid halen ben ik bang , wat ook helemaal geen schande is natuurlijk! Mooie speler om naar te kijken gaat denk europese subtop wel halen
    Vind ik leuk
    Jozef +32780
    maandag 19 maart 2018 om 20:27
    Precies zijn ontwikkeling zouden jonge enorme talenten in ogenschouw moeten nemen. Grote teams hebben nu eenmaal niet het geduld om goed met de grillen van een piepjonge wereldster om te gaan.
    Messi was de enorm grote uitzondering op die regel en niet bij Real bovendien.
    Vind ik leuk
    WengerIn +23
    maandag 19 maart 2018 om 19:47
    Verantwoordelijk met geld omgaan? Hoe kun je het dan in je hoofd halen om Dave Bulthuis te halen 😂😂
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 19:48]
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 19:52
    Laat dit nou precies een vraag zijn die mij ook bezig houdt.
    Vind ik leuk
    WengerIn +23
    maandag 19 maart 2018 om 20:00
    Zullen wij anders gewoon samen de transfers regelen voor die friezen, hoeven ze in ieder geval niet te vrezen voor een actie a la bulthuis
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 20:01
    Strak plan.
    Dat Bulthuis betaald krijgt om te voetballen is al een godswonder.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +1368
    maandag 19 maart 2018 om 19:57
    Ik denk dat ze hem volgend jaar uitlenen aan een kleine club in de spaande competitie. Alvast wennen aan het niveau daar , de taal en dan kijken hoe hij het daar doet.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 22:17
    Sevilla of Villareal schijnt het te worden, toch niet echt kleine clubjes....
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +1368
    dinsdag 20 maart 2018 om 00:09
    Nee klopt. Zat zelf meer aan eibar of alaves te denken. Denk dat sevilla wel te hoog voor hem is (nog wel)
    Vind ik leuk
    WengerIn +23
    maandag 19 maart 2018 om 20:01
    Die Luuc Eisinga lijkt me toch een partijtje op Beau van Ervendorens
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Heerenveen ontkent deal met Real Madrid: "Wij gaan verantwoordelijk met geld om"