Shaw na 'pestgedrag' Mourinho op weg naar uitgang: 'Zie het verschil niet'

    Shaw na 'pestgedrag' Mourinho op weg naar uitgang: 'Zie het verschil niet'

    Gepubliceerd: maandag 19 maart 2018 om 21:03ma 19-03-2018 om 21:03

    Luke Shaw is mogelijk bezig aan zijn laatste maanden bij Manchester United. De vleugelverdediger zit voornamelijk op de bank en toen hij dit weekend eindelijk weer eens mocht starten, werd hij in de rust gewisseld. Dit 'pestgedrag' van manager José Mourinho leidt mogelijk tot een breuk.

    Shaw kwam vier jaar geleden over van Southampton. Na een sterke start kwam hij nauwelijks meer in actie, mede door blessures. Ashley Young geniet de voorkeur. Paul Scholes denkt dat Shaw beter kan vertrekken, zegt hij tegenover BT Sport. "In de zomer kan hij bijvoorbeeld naar Tottenham Hotspur of naar een andere club, zodat hij zich kan verbeteren."

    "Ik geloof nog steeds dat hij de beste ter wereld kan worden. Ik denk dat hij echt briljant kan zijn, maar zijn manager zal altijd iets vinden dat verkeerd aan hem is", vervolgt de United-legende. "Het is een relatie die komende zomer eindigt. Het blijft maar doorgaan namelijk en hij speelt maar niet. Ik zie het verschil niet tussen hem en Young."

    Plaats een reactie

    LinkeLoutje +6586
    maandag 19 maart 2018 om 21:07
    Niks gezien, maar een trainer mag een ander toch beter vinden? Ok het is Mourinho...
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15884
    maandag 19 maart 2018 om 21:18
    Tuurlijk mag dat en je mag ook kritiek hebben. Wat Mourinho doet gaat wel gewoon te ver. Hoe hij hem neerhaald is niet normaal.
    Vind ik leuk
    bits +5470
    maandag 19 maart 2018 om 23:28
    Het is ook niet de eerste keer dat hij dit flikt bij Shaw. Heeft 'm gelijk teruggezet naar de beloften omdat het geen prof zou zijn, hij werkte niet hard etc etc. Haalt 'm vervolgens bij het eerste om te zeggen dat hij er nu wel hard voor werkt, verliest een wedstrijd, Shaw word weer teruggezet met de mededeling dat hij niet presteert in het eerste. Vervolgens word hij er een paar maanden later weer bij gehaald en zegt ie dat het de beste LB van de league is en nu zit ie alweer een tijd op de bank. Ik kan me best voorstellen dat Shaw er klaar mee is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:01
    Wellicht heb mojrinho gelijk of sta je ook altijd op het veld bij manU. En zie je hoe die jongens zich gedragen?.. v Gaal heeft dit ook aangegeven over een grote groep van de selectie. Zal wel ergens een waarheid in zitten dan. Als je kijkt hoe pogba over het veld hobbelt vind ik het schandalig dat ze zoveel betaald krijgen...eigenlijk zou de salaris prestatie gericht moeten zijn ipv vast salaris met bonussen. Dat zou het voetbal ook weer naar een hoger plan tillen met al die geldwolven
    Vind ik leuk
    Ale +5050
    maandag 19 maart 2018 om 21:26
    Mourinho is al jaren over de datum.
    Vind ik leuk
    power +6115
    maandag 19 maart 2018 om 21:08
    wie weet straks wordt hij goede speler, Mourinho kan spijt van krijgen
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 21:21
    De potentie heeft ie zeker!
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6586
    woensdag 21 maart 2018 om 00:49
    Mou heeft er wel meer gemist. Begreep dat hij Salah ook ooit weggestuurd heeft. Wist ik helemaal niet!
    Vind ik leuk
    power +6115
    woensdag 21 maart 2018 om 00:54
    Ik wist wel daarom zei ik dat,Salah, Lukaku,Kevin de bruyn, nu zijn ze allemaal topper, Ik snap niet die clown mourinho mag nog steeds team coachen
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7868
    maandag 19 maart 2018 om 21:10
    VP die BMW reclame is irritant. Met een mobiel is jullie site niet meer te gebruiken. Al een paar dagen nu. Stop daar gewoon mee in ieder geval totdat je de techniek op orde hebt.
    Vind ik leuk
    Always PSV +12561
    maandag 19 maart 2018 om 21:19
    Rechtsboven kun je hem stoppen, het is zeer zeker irritant. Nu koop ik al helemaal geen BMW meer!
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7868
    maandag 19 maart 2018 om 21:47
    Punt is dat op een mobiel dat kruisje zo klein is dat erop drukken een BMW kopen betekent. Nou ja bijna dan.
    Ik wil er nu ook geen meer. Stinkbak.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8730
    maandag 19 maart 2018 om 21:13
    Naast Shaw lijken er waar meer speler klaar met het manneke Mourinho.bij Chelsea heeft het wat langer geduurd voor de spelers hem uitkotste maar nu lijkt het toch wel in sneltrein vaart te gaan.dan zal er wel weer een andere club komen die die eikel in dienst neemt en met miljoenen laat gooien !
    Vind ik leuk
    Farmer +12751
    maandag 19 maart 2018 om 21:17
    Blijft toch apart... die hele Mourinho..

    In nog geen 2 jaar tijd;
    Pogba wil al weer weg
    Blind afgeschreven
    Luke Shaw wil weg..
    ..
    ..
    ..
    .
    ..
    ja... vul de rest ook maar in.
    Dat is.. bij elkaar op geteld? 250? 300? 400 miljoen aan spelerstransfers?
    Wég! verdampt. Rendeert niet en nooit weer daar...onder het motto van "Das wär Einmal!".

    Hét beste voorbeeld van wat er mis is met onze wereld; Gastjes als Mourinho; Zitten op dé hoogste posities, éisen nog meer geld, smijten met nóg grotere kapitalen, vernietigen dit kapitaal door DOM beleid, en eigenwijs egoisme. En ipv dat deze heren gewoon érnstig bekritiseerd worden vanwege het verschrikkelijke resultaat dat ze behalen, ondanks de excessieve middelen tot zijn beschikking..

    Nee, hij wordt nog altijd als voorbeeld of God verhemeld.
    "De grote Alwetende José Mourinho'..

    Not even en hij heeft een zelfde historische betekenis als Popov.
    Die russische clown...Alleen de echte grap is, Mourinho is degene die het laatst lacht! (Raiola lacht hard mee trouwens, en die hele kliek corrupte zakkenvullers, t is een raar wereldje, men wéét wat daar rondgaat, maar men doet er niks aan of tegen. Waarom toch? Er zit zó veel geld in die business. Stel eens voor dat de Overheden een paar % extra belastingen op díe hóge bedragen zou heffen... ho!)
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 21:19]
    Vind ik leuk
    power +6115
    maandag 19 maart 2018 om 21:50
    clown in functie van trainer, die Mourinho
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:12
    Die gast van dortmund, mikiteringjantje.....geniale speler. Wat manU mist.... pogba op 6 ZETTEN,echt een lachertje.....blind afschrijven....de enige verdediger die al 3 jaar constant presteert op hoog niveau maar door zn collega s gewoon in de steek gelaten word. Het is een zooitje en de taktieken kloppen niet. Martial die gewoon eigenlijk heel goed speelde in de tijd ddat hij vertrouwen kreeg....pff kak trainer....tijd voor p. Scholes
    Vind ik leuk
    Sil95 +11337
    maandag 19 maart 2018 om 21:22
    Het zoveelste talent dat door Mourinho bij United verkwanseld wordt. Het zal me niets verbazen als spelers als Rashford en Martial ook heel snel zullen vertrekken. Gewoon ontzettend zonde dat de coach helemaal niets doet met al die potentie die hij in zijn elftal heeft.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34384
    maandag 19 maart 2018 om 21:34
    Prima back. Alleen mourinho is een klootzak.
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +3372
    maandag 19 maart 2018 om 22:16
    Hahaha naar Tottenham die hebben vele male betere verdediging met Alderwerelt Sanchez Vertongen Dier Rose Arrier zie ik hem daar echt geen kans maken..
    Vind ik leuk
    Sanders +4134
    dinsdag 20 maart 2018 om 00:30
    Alle spelers die je noemt spelen op andere posities behalve rose en die word juist gelinkt met andere clubs waaronder united.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:14
    In potentie denk ik dat shaw wel beter kan worden dan rose...die vind ik soms zo hersenloos....niet slecht ofzo maar er zijn veel betere
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27573
    maandag 19 maart 2018 om 22:39
    Mourinho is ook een vervelend persoon. Kinderachtig hoe hij met Shaw omgaat. Maar vanuit zijn functie mag het. Shaw ontvangt er een vorstelijk salaris voor.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws