Ten Hag geeft Ajax-spelers vrij en heeft blessurenieuws: 'Zal daarom nodig zijn'

    Ten Hag geeft Ajax-spelers vrij en heeft blessurenieuws: 'Zal daarom nodig zijn'

    maandag 19 maart 2018 om 21:12

    Erik ten Hag gaat hard aan de slag met de overgebleven Ajacieden, maar geeft ze daarna een aantal dagen vrij. Dat is belangrijk volgens de Ajax-trainer met het oog op de slotfase van het seizoen.

    Ten Hag verliest drie Ajacieden aan het Nederlands elftal. Daardoor past de Ajax-trainer het programma iets aan. "Daar moeten we een goede invulling aan geven", zegt hij tegen Ajax TV. "Het is een balans zoeken tussen inspanning en ontspanning. De eerste paar dagen staan in het teken van inspanning en gas geven."

    "Daarna geven we ze een aantal dagen vrij zodat ze de energie kunnen vinden voor de laatste wedstrijden van het seizoen om nog één keer alles te geven. Dat zal ook nodig zijn om alle wedstrijden te winnen."

    Goed nieuws voor Ten Hag: Kasper Dolberg keerde maandag terug op het trainingsveld. "Hij heeft buiten getraind. Dat gaan we intensiveren. De komende dagen zal hij hier doortrainen. Hopelijk kan hij redelijk snel aansluiten. Wanneer dat precies zal zijn, kan ik op dit moment niet zeggen."

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    Patrickj3 +3118
    maandag 19 maart 2018 om 21:16
    Zal wel blij zijn als Dolberg terug is
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12710
    maandag 19 maart 2018 om 21:18
    En ik wordt nog blijer als ie weer gaat scoren
    Want dat is dit seizoen een probleem
    Vind ik leuk
    Butsbal +15511
    maandag 19 maart 2018 om 21:20
    Dolblij zelfs
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 21:23
    Kasper Dolberg, gelukkig dat die jongen nog net op tijd fit gaat raken om het kampioenschap van ons aller Ajax mee te kunnen maken in het veld. Nog 6 wedstrijden en schaal nummer 34 staat te blinken in de al zo overvolle prijzenkast van Ajax.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 21:24]
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 21:44
    Blijft ie nog 10 jaar dan?.Je bedoeld seizoen : 2027-2028 !.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 21:45]
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    maandag 19 maart 2018 om 21:59
    Nee dat was Feyenoord. Die wordt eens in de 18 jaar kampioen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31560
    maandag 19 maart 2018 om 22:20
    Die blijft leuk he. Duimpje van mij haha.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    maandag 19 maart 2018 om 22:45
    Teo. ;-)
    Vind ik leuk
    Hansdeg +1289
    maandag 19 maart 2018 om 22:43
    Slimpie
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +7736
    maandag 19 maart 2018 om 22:07
    Heb jij ook al een Efteling abonnement? Vaste bezoeker van het sprookjesbos.....
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    maandag 19 maart 2018 om 22:24
    En jij van hallo geen lamp.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +7736
    maandag 19 maart 2018 om 22:33
    Die lampen stammen nog uit het tijdperk dat jullie wel prijzen wonnen....
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    maandag 19 maart 2018 om 22:37
    Owww je bedoelt dat wij de meeste prijzen hebben en een 4 Champions League badge en dat jullie straks op reis mogen naar Letland en Kazakhstan. Nou trek een extra broek aan kan koud worden. Haha sneu figuur.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +7736
    maandag 19 maart 2018 om 22:46
    Wij spelen gewoon CL en jullie helemaal niets. Zie eerst maar eens tweede te worden.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    maandag 19 maart 2018 om 22:49
    Nee sukkel jullie spelen voorrondes. Door jullie stomme schuld zijn we directe plaatsing voor de groepsfase Champions League kwijt. Dus dan heb je niks en Europa League is beter.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +7736
    maandag 19 maart 2018 om 22:52
    Die ene voorronde overleven wij wel. De miljoenen stromen dan weer binnen.....
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    maandag 19 maart 2018 om 22:53
    Hahaha en toen ging de wekker.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 23:24
    Behalve als je weer tegen Osijek moet....
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +1269
    dinsdag 20 maart 2018 om 02:24
    Voor zulke domme opmerkingen moet jij stolie38 eigenlijk voorgoed achter slot en grendel


    Niet alleen psv heeft het cl ticket naar de klote geholpen maar ook Ajax heeft daar flink aan meegeholpen. Want op de uitzondering van vorig seizoen na heeft Ajax in de El louter wanprestaties geleverd door uitgeschakeld te worden door Salzburg dnjper Steau en Spartak Moskou. En dit jaar door Rosenborg.. Dus lul nou niet zo stompzinnig. En denk eens aan hoe het komt dat Ajax op van Ginkel Lozano en Zoet na een betere speler heeft maar ondanks dit weer 7 punten achter staat. Ajax maakt er jaarlijks een puinhoop van.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    dinsdag 20 maart 2018 om 05:27
    En dan heb je het over nutteloze opmerkingen. Haha slot en grendel.
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +1269
    dinsdag 20 maart 2018 om 06:50
    Je lult stompzinnig net of Ajax op vorig jaar na. De laatste jaren voor het Nederlandse voetbal zoveel punten heeft gepakt dat stoort mij als Ajacied enorm of ben je Europese wanprestatie van dit seizoen al weer vergeten. Dus lul niet zo stom aub. Door gasten zoals jou hebben veel mensen een hekel aan Ajax
    Vind ik leuk
    3Bier +8655
    dinsdag 20 maart 2018 om 10:16
    Helemaal met jou eens!
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:12
    Als mij luister gast. Ik ben al me hele leven Ajacied en laat me door de één of andere snotneus niet de les lezen. En als je het niet leuk vind dan wordt je supporter van een andere club. En toevallig komt het door van Gaal die riep de beste te zijn en niet de normale supporters, maar kennelijk ben jij een successuporter
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 12:14]
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +1269
    dinsdag 20 maart 2018 om 14:17
    Ja en daarom geef je andere clubs de schuld over het verliezen van het cl ticket. Erg volwassen
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    dinsdag 20 maart 2018 om 16:56
    Inderdaad Ajax was de degene die nog er voor zorgde dat Feyenoord groepsfase kon spelen door hun finale plaats en nu door dat clubs niks serieus nemen heb je niks.
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +1269
    dinsdag 20 maart 2018 om 23:58
    Nee want Ajax heeft het dit seizoen zo geweldig in Europa gedaan.. En al die jaren voor Peter Bosz. Heeft Ajax nooit zich in de Europa Leauge voor schut gezet
    Vind ik leuk
    Snapje? +6692
    dinsdag 20 maart 2018 om 07:42
    Verander jij je naam ff in "Zeurpruim" iig niets met ajax erin aub.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31560
    maandag 19 maart 2018 om 22:20
    Leuke naam.

    Sprookjes bestaan nog haha.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 23:30
    Zitten jullie nog in de beker dan??
    Vind ik leuk
    Hammie +1190
    maandag 19 maart 2018 om 21:48
    Dolberg heb je niets aan, nu hij geblesseerd is geweest.

    Zwaar overschatte speler
    Vind ik leuk
    Wzpwwk +140
    maandag 19 maart 2018 om 21:59
    Kijk die vent lachen heeft er plezier in
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31560
    maandag 19 maart 2018 om 22:19
    Doe maar rustig aan erik, seizoen is voorbij. 2de worden en klaar is kees.
    Vind ik leuk
    Ari as +240
    dinsdag 20 maart 2018 om 16:22
    Hij heet toch Kesper?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws