'Grote Nederlandse clubs moeten toeslaan, hij is net zo goed als Van der Sar'

'Grote Nederlandse clubs moeten toeslaan, hij is net zo goed als Van der Sar'

maandag 19 maart 2018 om 22:20

De Nederlandse clubs staan te slapen, stelt Romeo Castelen. Hij heeft het over zijn eigen doelman Lars Unnerstall, die volgens hem toe is aan een stap hogerop en in zijn ogen net zo goed is als Edwin van der Sar.

"Ik snap niet waarom grotere clubs in Nederland nog niet hebben toegeslagen", zegt Castelen over de doelman van VVV-Venlo in gesprek met de Volkskrant. "Deze man is net zo goed en gedreven als Van der Sar." Unnerstall werd afgelopen zomer uit Duitsland opgepikt en tekende in Venlo voor één jaar.

Technisch manager Stan Valckx prijst zich gelukkig met Unnerstall, die bij VVV wekelijks uitblinkt en ook zaterdag tegen PSV een goede wedstrijd keepte. "Hij moest flink inleveren om naar ons te komen, maar zag er een uitdaging in. Gelukkig maar. Unni is sociaal, helpt iedereen met van alles, maar is ook kritisch naar de groep. Hij wil midden in de groep staan, vandaar ook die taallessen, die niet verplicht zijn."

Valckx zag een aantal goede reddingen van Unnerstall in Eindhoven. "Ik denk dat ze dit soort reddingen niet meer gezien hebben in het Philips Stadion sinds Gomes", aldus de oud-technisch manager van PSV.

Plaats een reactie

Doe dan! +5027
maandag 19 maart 2018 om 22:21
Zou prima opvolger zijn voor Hahn.
Vind ik leuk
Teo Smith +18205
maandag 19 maart 2018 om 22:21
Beter dan jones.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 23:15
Maar dat is dit seizoen niet zo moeilijk hoor
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 22:22
Castelen heeft er kijk op
Vind ik leuk
Ruud40 +9666
maandag 19 maart 2018 om 23:36
Ja klopt

Ik zie hem liever vandaag nog vdSar opvolgen als morgen

Veel slechter kan ie het als directeur bij Ajax niet doen.

Lijkt me zeer sterk dat we met Lars Unnerstall als directeur nog eens vier jaar geen prijs pakken want het probleem Overmars zal binnenkort toch ook wel opgelost worden?
Vind ik leuk
Jozef +29791
dinsdag 20 maart 2018 om 07:56
Wat een onzin zeg.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 22:23
Beter dan onana
Vind ik leuk
zwollie +5871
maandag 19 maart 2018 om 22:25
En helemaal beter dan zoetje.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 22:28
Hier hebben we onze halve ajacied haha
Vind ik leuk
Kleutje +267
dinsdag 20 maart 2018 om 07:48
Pot verwijt de ketel, je provoceert zelf ook bij elke artikel.
Vind ik leuk
stollie38 +15632
maandag 19 maart 2018 om 22:26
Beter dan Zoet.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 22:28
Zoet word kampioen
Vind ik leuk
zwollie +5871
maandag 19 maart 2018 om 22:29
Maar dat wil niet zeggen dat zoetje beter is.
Vind ik leuk
stollie38 +15632
maandag 19 maart 2018 om 22:32
Ja en dus, maar wat is je punt dan. Niemand wilt Zoet hebben en voor Onana zit er elk weekend wel een club op de tribune. Tja voor Zoet misschien als mascotte van de Burger King.
Vind ik leuk
Doe dan! +5027
maandag 19 maart 2018 om 22:36
Hoorde dat IJsselmeervogels voor hem op de tribune zat afgelopen zaterdag ;-)
Vind ik leuk
stollie38 +15632
maandag 19 maart 2018 om 22:37
Hahah. :-D
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 22:41
Hahahaha das een goeie
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 22:57
Hoe lang is ajax eigenlijk al geen kampioen meer geworden?
Vind ik leuk
stollie38 +15632
maandag 19 maart 2018 om 22:59
Hahaha hij gooit het daar weer op. Wat een droeftoeter ben je ook. Je hebt mij daar niet mee. Wil je een Hello Kitty sticker?
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 23:04
Ooh dus ajax intresseert je geen reet... past prima bij ajax hoor met al die lege stoeltjes
Vind ik leuk
stollie38 +15632
dinsdag 20 maart 2018 om 05:29
Ow jawel Ajax interesseert me. Dat is mooi toch ruimte zat dan.
Vind ik leuk
Hesses +864
dinsdag 20 maart 2018 om 11:35
Komt doordat de meeste "ajax fans" succes supporters zijn en aangezien de club al 4 jaar geen succes heeft gehad komt er geen hond kijken bij de wedstrijden ;-)
Vind ik leuk
stollie38 +15632
dinsdag 20 maart 2018 om 16:59
Heeft meer te maken met de prijzen van de kaarten denk. ;-) maar goed of slecht gewoon steunen. Dat zal bij jullie niet anders zijn. ;-)
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 23:14
Je klinkt anders behoorlijk triggered.

PSV wordt kampioen trouwens.
Vind ik leuk
Gizmo +3753
dinsdag 20 maart 2018 om 14:24
Die spaart mijn dochter geloof ik !
Vind ik leuk
stollie38 +15632
dinsdag 20 maart 2018 om 16:56
De mijne allang niet meer. Waar blijft de tijd. ;-)
Vind ik leuk
Doe dan! +5027
maandag 19 maart 2018 om 22:31
Nee. En ook niet beter dan Zoet.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 22:23
Gewoon een keeper waar je er in Duitsland 20 van hebt. We zijn heel diep gezakt als we Unnerstal met Van der Sar gaan vergelijken.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 23:36
Hopelijk is zijn karakter wat socialer als die narcistische Sar. Pfff Sar heeft Bergkamp achtige narcistische trekken
Vind ik leuk
Jozef +29791
dinsdag 20 maart 2018 om 07:58
Zit je bij de n in je nieuwe boek, het woordenboek?

Ook hier: wat een onzin.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 11:46
Jozef je faalt weer in grappig proberen te zijn haha
Vind ik leuk
Jozef +29791
dinsdag 20 maart 2018 om 12:52
Je moet er om lachen, dus missie geslaagd...

Misschien wilde ik niet eens grappig doen. Het viel me alleen op dat onze Brylle topper vandaag een nieuw woordje heeft gevonden. Nu nog op een juiste manier gebruiken en we hebben weer wat bijgeleerd...
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 22:23
Hahaha net zo goed als van der sar..
Dat is het grappigste wat ik vandaag gehoord heb.
Vind ik leuk
wilheimus +1330
maandag 19 maart 2018 om 22:57
Ja misschien zo goed als van der sar nu is, op bijna 50 (?) jarige leeftijd..
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 22:29
Van der Sar? Nee. Top 3 keeper van de Eredivisie? Ja, dat denk ik wel. Ik durf te stellen dat hij een groot aandeel heeft in het veiligstellen van VVV qua eredivisie.
Vind ik leuk
Niels92 +6483
maandag 19 maart 2018 om 22:30
Ajax moet hem halen, de perfecte opvolger voor Onana :)
Vind ik leuk
Doe dan! +5027
maandag 19 maart 2018 om 22:32
Nee joh, Van Leer is beter. Deed eigenlijk precies hetzelfde voor Roda vorig seizoen als Unnerstall dit jaar voor VVV.
Vind ik leuk
Fce9091 +760
maandag 19 maart 2018 om 22:36
Keepen
Vind ik leuk
Doe dan! +5027
maandag 19 maart 2018 om 22:38
Lolbroek :p
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 23:39
Nog meer keepers opkopen,Lamprou,v Leer,t jonge wat moet je er allemaal mee
[Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 23:40]
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 07:45
Benjamin van leer moest het toch worden?.
Wat een onzin om die danbte halen bij roda en lamprou,ook al iemand waar ze niks mee doen
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 08:39
Haha, grappig ben jij.. een fatsoenlijke club heeft minimaal 2 of 3 keepers..

Lamprou wist trouwens dat hij naar Ajax ging als 3e keeper, net zo goed als dat Boer wist dat hij voor de bank naar Ajax kwam.

Ik snap dat je graag zou willen dat Ajax maar 1 keeper zou hebben zodat ze een veldspeler op doel moeten zetten bij een blessure maar zo werkt het niet ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 09:00
Zo niet bedoeld,na v Leer Lamprou en onana ,nog 1 er bij,wat heeft dat voor nut.4 in pottentie 1e elftal,is wel veel niet?
Geef toe psv ook te veel van Osch,Room Jurjus(die gruwelijk tegen valt)
Vind ik leuk
Jarinr10 +2086
maandag 19 maart 2018 om 22:39
Toch wel opvallend hoe veel goede Duitse doelmannen er zijn.
Vind ik leuk
Het Brein +2857
maandag 19 maart 2018 om 22:44
Vitesse moet hem morgen nog halen!
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 22:44
Zoet weg en Unnerstall erin.. Na Viergever nog een goede transfervrije speler binnen halen.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +15596
maandag 19 maart 2018 om 22:46
Goede keeper!
Vind ik leuk
JustH +7705
maandag 19 maart 2018 om 23:09
Maar waarom over de top 3 van nederland. Waarom laat Duitsland hem gaan als hij zo goed is?
Vind ik leuk
Bizzy +13575
maandag 19 maart 2018 om 23:17
Omdat in de bundesliga betere keepers rondlopen.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 23:18]
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +15596
maandag 19 maart 2018 om 23:36
Staat in Duitsland trouwens ook gewoon bekend als een goede keeper! Hij is niet een onbekende daar..
Vind ik leuk
JustH +7705
maandag 19 maart 2018 om 23:38
Maar dus niet zo goed als v/d Sar begrijp ik.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 23:10
Als hij een contract voor een jaar heeft getekend kan hij toch transfervrij weg? Dan hoeft geen enkele club te betalen.
Vind ik leuk
Bizzy +13575
maandag 19 maart 2018 om 23:16
Gvd Unnerstall is in Duitsland een keeper voor de middenmoot. In Nederland wordt hij als een soort god gezien. Wat zijn we ver weg gezakt. Zoet en Onana zijn altijd nog beter dan Unerstall maar dat geheel ter zijde.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 23:17
Wordt wakker v. Hintum, prima vervanger voor Pasveer
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 23:34
Na Zoet de beste hier
Vind ik leuk
JustH +7705
maandag 19 maart 2018 om 23:35
:-)
Vind ik leuk
yuuup +7709
dinsdag 20 maart 2018 om 06:24
Geen twijfel dat ze daar tot de beste behoren.
Vind ik leuk
maandag 19 maart 2018 om 23:42
Beste keeper van de Eredivisie.
Vind ik leuk
mba4u2c +1256
dinsdag 20 maart 2018 om 00:00
Feyenoord, word wakker!
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 00:14
Nog lang niet zo goed als v/d Sar, dat was de beste keeper ter wereld.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 00:51
Dat was van Beveren en Frans de Minck en Lev Yashin
Vind ik leuk
Fce9091 +760
dinsdag 20 maart 2018 om 07:28
Vergeet Ivica Kralj niet aub
Vind ik leuk
Jozef +29791
dinsdag 20 maart 2018 om 08:01
De Minck ... Jaja...
Vind ik leuk
_AJAX_ +2565
dinsdag 20 maart 2018 om 05:23
nederlandse top club?is toch allemaal armoe op het moment。
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 05:30
Een geboren directeurtje
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 05:51
Beter dan Zoet
Vind ik leuk
Teo Smith +18205
dinsdag 20 maart 2018 om 06:27
Net zo goed als van der sar haha.

Ergens klopt dat wel, vvv is tegenwoordig gelijk aan united.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 07:25
Volgende jaar understall 1e keepers bij psv en Gomes 2e, einde tijdperk van krabbelaar Zoet
Vind ik leuk
Quim__ +20
dinsdag 20 maart 2018 om 07:50
Zou mooi zijn laat zoet maar lekker naar championship gaan
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 07:30
Gaat naar Vitesse !
Vind ik leuk
Vak-DD +10242
dinsdag 20 maart 2018 om 09:01
Dat zou mooi zijn !
Vind ik leuk
Quim__ +20
dinsdag 20 maart 2018 om 07:49
Je kan overdreven hoor
Vind ik leuk
Mo +11117
dinsdag 20 maart 2018 om 08:04
Hahahaha. Prijs voor meest belachelijke opmerking gaat naar Romeo Castelen. Zeggen dat Unnerstall even goed is als Van der Sar, dat is hetzelfde als zeggen dat Boilesen even goed is als Marcelo.
Vind ik leuk
Vak-DD +10242
dinsdag 20 maart 2018 om 09:00
Vitesse moet gelijk deze keeper halen !
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 09:09
Castelen moet weer enorm overdrijven. Maar het is wel een uitstekende doelman, bij menig subtopper in de Eredivisie loopt een mindere keeper rond. Ik neem aan dat er nog wel clubs voor hem zich gaan melden, maar veel clubs zullen zich nu nog focussen op hee seizoenseinde.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 09:17
Prima opvolger voor Zoet....
Vind ik leuk