Van Hanegem doet onthulling: Cruijff nooit bedenker geweest van die uitspraak

    Van Hanegem doet onthulling: "Cruijff nooit bedenker geweest van die uitspraak"

    dinsdag 20 maart 2018 om 11:21

    De befaamde uitspraak 'ieder nadeel heeft zijn voordeel' komt van Willem van Hanegem, en niet van Johan Cruijff. Dat onthulde De Kromme maandagavond tijdens een theatershow in het Oude Luxor.

    "Ik moet je teleurstellen. Hij is nooit de bedenker geweest van die uitspraak", zei Van Hanegem over de beroemde Cruijff-uitspraak. "Een man heeft een oude krant uit 1971 naar mij toegestuurd, want die vond het een beetje gek dat die tekst van Cruijff kwam. Hij zei: nee, die is van jou."

    "Het is heel kinderachtig, maar het is wel zo. Die man vond het vervelend. Maar ik heb me er eerlijk gezegd niet druk over gemaakt", aldus Van Hanegem, die in 1971 de uitspraak deed. In 1970 deed hij na de wedstrijd tegen Legia Warschau al een soortgelijke uitspraak, zo zocht de NOS uit. "Je moet uit een nadeeltje een voordeel weten te halen", zei Van Hanegem in De Telegraaf over de kou in Warschau.

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Plaats een reactie

    Bertjes +894
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:25
    Shocking!
    Vind ik leuk
    Leeuw +5524
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:30
    Very shocking... hahaha..
    Vind ik leuk
    jollyrogers +4683
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:15
    Willem speelde in de jeugd ook al met nummer 14
    Vind ik leuk
    PredatorA +6493
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:26
    Lekker belangrijk...
    Vind ik leuk
    Barrybatsbak +1472
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:26
    Kromme zeikbakkes,
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:43
    Jij kan niet zo goed lezen ofwel?
    Komt ook door de sugestieve kop boven de tekst.

    Ik zal het voor je vertalen.
    Een man kwam naar hem toe met een krantenartikel. Hij zegt dat hij er niet mee zit, want er zullen voor Van Hanegem en Cruijff nog 10 miljoenmensen dat ooit een keer gezegd hebben.

    Dus hij zegt zelf al, het is een beetje kinderachtig maar eigenlijk wel.

    Hij geeft dus antwoord op een vraag en dan is hij een zeikerd.

    Hij zegt toch nergens het is onzin dat Cruijff met die uitdrukking kwam want dat was ik toch?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 15:25
    Kijk het filmpje maar, er wordt helemaal niet gevraagd naar die uitspraak. Komt hij zelf mee.
    Vind ik leuk
    RtdDub +11828
    dinsdag 20 maart 2018 om 13:10
    Mensen uitschelden omdat ze zelf niet kunnen lezen.

    Idiocracy is geen film maar een documentaire.

    Vind ik leuk
    13 +11377
    dinsdag 20 maart 2018 om 17:23
    Lekker respectvol. Vind je het ook leuk als iemand zoiets schrijft over Cruijff?
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23487
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:27
    Boeiend. En de uitspraak zal toch aan Cruijff blijven kleven, simpelweg omdat Cruijff geniale niet te weerleggen uitspraken deed, terwijl Willem gewoon lekker gemiddeld mee komt met ons allen haha.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31353
    dinsdag 20 maart 2018 om 16:48
    Als we het over gemiddeld of daaronder hebben dan trekken we die twee ouwe zakken wel van het kerkhof.
    Vind ik leuk
    Foebele +53833
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:27
    Ook van Hanegem heeft die uitspraak niet bedacht, er is ongetwijfeld iemand in de vele honderden jaren voor hem geweest die het een keer geroepen heeft...
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +42569
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:38
    Het gaat nergens meer over :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:45
    Precies ja. Maar sommige vinden nu dat hij Cruijff aanvalt. Gelukkig zijn er zat mensen die ook verder kijken dan alleen in zwart-wit.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 15:26
    Heeft niets met aanvallen te maken, maar hij moet het toch even sneaky benoemen. Zo is Willem laatste jaren al.
    Vind ik leuk
    13 +11377
    dinsdag 20 maart 2018 om 17:26
    Waarom zou hij dit niet mogen benoemen? Jij moet het zonodig als sneaky opvatten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:10
    Nee! Honderden jaren geleden, zag onze taal er heel anders uit.
    Vind ik leuk
    derksen +8731
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:29
    Pfffff
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3208
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:08
    warm?
    Vind ik leuk
    Mari +7589
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:29
    Wow, wat is deze man zielig geworden.Ik heb echt te doen met Hanegem.
    Waarom wordt hij niet beschermd? Men kende hem als voetballer straks herinneren ze hem als een zielig oud mannetje die zo sneaky was.
    Vind ik leuk
    YoungOne +195
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:37
    Wat zeur je nou Mari? Hij geeft toch duidelijk aan dat iemand anders er mee zat, hij helemaal niet!
    Vind ik leuk
    Emnu +2069
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:42
    Precies.

    Daarom brengt hij het nu, 47 jaar later, naar buiten.

    T is voor Willem nooit een issue geweest, dat moge duidelijk zijn.

    Ik vraag me af of die man uberhaupt wel bestaat...
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 15:29
    Nee, uit zijn hele reactie blijkt dat hij er totaal niet mee zit. Pffff
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +8408
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:38
    Waarom is hij zielig...leg het eens uit? Ik ga er nu namelijk vanuit dat je het artikel niet goed hebt gelezen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:47
    Ik denk dat dat geld voor iedereen dier hier massaal over valt.

    Maar die kop die VP hier boven hangt.... manmanman wat een sugestieve onzin weer. Lekker stoken weer.
    Vind ik leuk
    WTSGD +1343
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:40
    Lees het artikel dan dwaas
    Vind ik leuk
    Eindje040 +805
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:02
    Wat nu bij sjaak swart aan de hand is bedoel je?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:13
    Dan ben ik benieuwd naar je mening over Sjaak Swart.
    Vind ik leuk
    13 +11377
    dinsdag 20 maart 2018 om 17:28
    Wat zijn de Ajacieden gepikeerd als Willem een misvatting rechtzet. En dan is hij zielig? Ik vind de manier waarop jij en de jouwen hier reageren zielig,
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 17:29]
    Vind ik leuk
    Mari +7589
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:06
    Woorden krijgen pas waarde als deze worden uitgesproken door een grootheid, een legende.

    Als JC deze woorden niet had gebezigd waren ze niet verder gekomen dan het eerste oor in en uit.
    Dit blijkt toch? Hanegem doet een soortgelijke uitspraak. Klaar oor in oor uit
    JC doet deze uitspraak: overal in den lande wordt het gebruikt.
    Vind ik leuk
    13 +11377
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:11
    Wel ja, een beroemde uitspraak blijkt niet van Cruijff te zijn, en dan maak jij Van Hanegem voor zielig en sneaky uit en zet je vervolgens Cruijff nog hoger op een voetstuk en wil je pikkies vergelijken.
    Vind ik leuk
    feye88 +2053
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:08
    Mari.
    Waar heb je het over? V Hanegem is superkritisch op alles en iedereen. Een beetje zuur soms (was ie altijd al) maar absoluut niet sneaky. Hij is een eerlijke vent met rauwe emoties. Schitterende man die van zijn hart geen moordkuil maakt.
    Hij heeft heel vaak ook gewoon gelijk. Maar kranten knippen zijn commentaar waardoor het vaak lijkt alsof hij alleen tegen andere clubs ageert. Hij heeft echter kritiek op alle clubs, ook Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Mari +7589
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:06
    Even ter herinnering :
    Advocaat wisselt de fantastisch spelende Robben voor Paul Bosvelt (haha). Gevolg voorsprong verandert in een achterstand en uitschakeling.
    De assistent deed niets!!
    Later roept hij: ik was het er niet mee eens; ik had hem een kaakstoot oid moeten geven.
    Lekkere assistent
    Vind ik leuk
    feye88 +2053
    dinsdag 20 maart 2018 om 23:46
    Nederland heeft die poulefase gewoon overleefd hoor. Gingen eruit in de halve finale tegen Portugal. Met je herinneringen.
    En dat Van Hanegem op die manier praat weet iedereen. Hij heeft nog nooit iemand een kaakslag gegeven dus ik snap echt niet waar je zo moeilijk over doet.
    Overigens is het de bondscoach die beslist. Je weet niet wat Van Hanegem heeft gezegd op de bank toen Advocaat de wissel aankondigde. En nogmaals: hij is assistent.

    Overigens ging Nederland die wedstrijd pas echt de zeik in na een rode kaart van Heitinga. Maar je fantastische geheugen zal dat ook wel zijn vergeten.
    Vind ik leuk
    reggie +1567
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:35
    Wie is Cruijff? Ken Willem van Hanegem wel!
    Vind ik leuk
    Degraaf +16533
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:52
    Dat nemen we jou niet kwalijk, jij hebt kennelijk zo jouw beperkingen ;-)
    Vind ik leuk
    reggie +1567
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:03
    Hap hap hahahahaha;)
    Vind ik leuk
    Rodajc +13844
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:36
    Nu ga je Cruijff toch iets minder respecteren... not!
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +4974
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:46
    Als je je er niet druk over maakt waarom kom je er dan ineens mee zodra Cruijff er niet meer is? Klasse hoor Willem.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20041
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:55
    Lekker belangrijk. Als of er een patent zit op die uitspraak.
    Vind ik leuk
    haarlemx +432
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:58
    Boeiend zeg.
    Vind ik leuk
    Eindje040 +805
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:00
    Cruijff heeft al die uitspraken gejat!!
    Vind ik leuk
    Iggy +3618
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:30
    Ach jochie toch!
    Vind ik leuk
    soplul +2997
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:07
    ajax clickbait....en de grootste dommertjes van die kliek duiken er natuurlijk meteen bovenop.
    Vind ik leuk
    jesseee +915
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:08
    Dat hij dit moet vertellen zegt genoeg over hem.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:14
    Wat was het geweldig gisteren avond. Wat een geweldig persoon die gewoon normaal praat over zijn hobby. Genoten.
    Vind ik leuk
    Jozef +36071
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:40
    Het is gewoon een feit en zeker niet uitgevonden door een van deze heren. Het is echter onlosmakelijk verbonden aan Cruijff en dat zal niet gauw veranderen denk ik.

    Is dit eigenlijk heel erg belangrijk?
    Vind ik leuk
    Stranger +4580
    dinsdag 20 maart 2018 om 13:08
    Net zo belangrijk als de rest wat hier gepost en geplaatst wordt. ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 13:29
    En wat jij meestal te zeggen hebt en daarna vervolgens zelf weer onderuit haalt :-)

    Je hebt gelijk man
    Vind ik leuk
    Stranger +4580
    dinsdag 20 maart 2018 om 15:16
    Blijkbaar vind jij het wel belangrijk wat ik post.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 16:14
    Ik was vergeten dat begrijpend lezen idd ook niet jouw sterkste punt is.
    Vind ik leuk
    13 +11377
    dinsdag 20 maart 2018 om 17:34
    En iets interessants melden niet de jouwe.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 18:51
    Ah daar hebben we de hulplijn.
    Vind ik leuk
    Stranger +4580
    dinsdag 20 maart 2018 om 18:51
    Fijn dat het zelfs een tweede reactie waard is.
    Vind ik leuk
    13 +11377
    dinsdag 20 maart 2018 om 18:54
    Kwestie van kicken op het laatste woord hebben, ook als zijn eerdere woorden al totaal niet van belang waren.
    Vind ik leuk
    Stranger +4580
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:32
    Och laat hem en zijn vriendjes maar;-)
    Meestal is het zo dat als je een aanvaring met hem hebt rode baan en recordkampioen niet ver weg zijn. En zich er dan ook mee gaan bemoeien ( lees schelden;-) iets anders kunnen ze namelijk niet)
    Vind ik leuk
    13 +11377
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:36
    Haha, maar ik word nu wel jouw hulplijn genoemd ;-)
    Vind ik leuk
    Stranger +4580
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:42
    Dat geeft mij dus weer een goed gevoel;-)
    Door een of andere oorzaak van moeder natuur vind ik vrouwen wel heel leuk;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:26
    Met jou gesteldheid heb je idd hulp nodig. Alleen kan je et niet af he strange bird
    Vind ik leuk
    Stranger +4580
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:33
    Met de simpele zieltjes zoals jij en je vriendjes heb je geen hulp nodig.
    En met veel mensen hier kun je een goede discussie voeren.
    Maar die hebben dan ook iets wat jij nietbkent;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:25
    Misschien is een sidebitch een betere benaming voor je
    Vind ik leuk
    13 +11377
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:35
    Ik heb jou nooit uitgescholden. Als jij een discussie niet meer kunt handelen, ga je op de vrouw spelen. Sneu ventje ben je. LOL.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 20:37]
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 08:47
    Sidebitch is geen scheldwoord lieve schat.
    Vind ik leuk
    13 +11377
    woensdag 21 maart 2018 om 08:52
    Dat heb ik al eerder gemerkt, dat jij er een totaal eigen definitie van schelden op nahoudt. Zo kun je alles recht praten wat krom is.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 08:54
    Zoek maar op wat een sidebitch is. Ik scheld niemand hier uit. Ook jou niet.
    Vind ik leuk
    13 +11377
    woensdag 21 maart 2018 om 09:03
    Sidebitch is een denigrerende term, zoek maar op.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 09:08]
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 09:04
    Dat mag jij vinden en dat kan. Maar dat was niet mijn insteek.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:25
    Ik heb jou nooit uitgescholden. Als jij een discussie niet meer kan handele dan ga je op de persoon spelen. Jammer ventje ben je
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:24
    Nee hoor als ik het niet nodig vind te reageren doe ik dat niet. Hoe idioot de reactie dan ook is ;-)
    Vind ik leuk
    Stranger +4580
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:27
    Je hebt inderdaad idiote reacties;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 08:48
    Jij haalt je eigen reacties onderuit dat is nog idioter ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:22
    Als ik tijd over heb om jou de les te lezen dan doe ik dat
    Vind ik leuk
    Stranger +4580
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:30
    Dan heb je wel heel veel tijd;-) want je reageert nogal veel. Alleen dat de les lezen valt wat tegen.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 08:49
    Ik verwacht ook niet al teveel van je als begrijpend lezen een moeilijke opgave voor je is
    Vind ik leuk
    Stranger +4580
    woensdag 21 maart 2018 om 17:30
    Ik denk dat je verwachtingen zo laag zijn , omdat je denkend vermogen niet zo hoog is.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 08:24
    Nee mijn verwachtingen van jou zijn bijgesteld omdat je hebt laten zien dat je je eigen woorden onderuit haalt...niet 1x, ook niet 2x maar meerdere keren. Idd niet zo een hoge pet op van jou...als dat wel zo zou zijn dan zou mijn denkend vermogen idd niet bijster veel zijn ;-)
    Vind ik leuk
    Stranger +4580
    donderdag 22 maart 2018 om 09:10
    ik heb ook liever dat mensen die bij hun volle verstand zijn mij waarderen.
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 09:20
    Dat zullen er vrij weinig zijn.
    Vind ik leuk
    Stranger +4580
    donderdag 22 maart 2018 om 09:32
    Het gaat om kwaliteit , niet om kwantiteit;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 09:36
    idd de mensen met een volle verstand die jou nog waarderen zijn een uitzondering. Wees er maar trots op.
    Vind ik leuk
    Stranger +4580
    donderdag 22 maart 2018 om 12:38
    Vertel eens hoe jij weet of denkt te weten dat mensen met HET volle verstand een uitzondering zijn in mijn vrienden en kennissen kring.
    Ik geef je het voordeel van de twijfel over het denken. Daar heb je nl. nog geen blijk van gegeven dat je dat beheerst;-).
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 13:22
    Hoeft ook niet bij jou...als jij wat zegt in 1 post, haal je het net zo hard weer onderuit in de volgende post en als het dan teveel wordt ga je een stukje wandelen. Maw nadenken mbt jou is zonde van mijn tijd ;-)
    Vind ik leuk
    Stranger +4580
    donderdag 22 maart 2018 om 15:21
    1 nadenken kun je niet.
    Omdat je constant reageert op mij en in dezelfde post meteen aangeeft dat het zonde van je tijd is.
    Dan zeg jij dat ik mijn argumenten in een andere post onderuit haal. Zelf haal je je eigen argumenten in 1 en dezelfde post onderuit .

    Alleen denk ik dat je dat zelf niet in de gaten heb.

    Over het feit dat ik niet direct reageer. Ik heb gewoon een baan!
    Vind ik leuk
    donderdag 22 maart 2018 om 15:22
    Ben blij voor je dat je een baan hebt. Welkom bij de club!
    Vind ik leuk
    Quareck +7011
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:42
    Van Hanegem is stiekem de grootste Ajax speler ooit
    Vind ik leuk
    Tsja +244
    dinsdag 20 maart 2018 om 12:47
    Ben benieuwd wat nog meer niet van Johan Fruit afkomt.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29429
    dinsdag 20 maart 2018 om 13:03
    Dank voor het nieuwtje willemm.

    Mijn dag kan niet meer stuk.
    Vind ik leuk
    Ale +4322
    dinsdag 20 maart 2018 om 13:07
    Pfff
    Vind ik leuk
    yuuup +9310
    dinsdag 20 maart 2018 om 13:33
    Next
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 13:35
    Man man man.. wat een zielige reacties hier.. We hebben 2 spelers die by far onze beste spelers ooit zijn. Alles daar onder is 6 klasse minder. Cruiff en Van Hanegem zijn altijd vrienden geweest. Een front tegen de rest. Ze hebben elkaar altijd gerespecteerd en dollen wat af met elkaar. Dat doet hij nu nog steeds. Omdat hij op hetzelfde niveau zit voelt dat voor hem gewoon als normaal.. Net als iedereen hier wel eens een dolletje maakt met zijn vrienden of broer/zus..

    Gaan we dan nu in 1 x (zoals hierboven) 1 van onze grootste sporthelden ooit afvallen omdat hij gewoon zichzelf is? Ipv blij te zijn dat we nog mogen luisteren naar zo een grootheid? Echt in elk ander land worden zulke helden vereerd.. Hier zeggen mensen dat hij zielig is etc.. kom op hè.. Wees blij dat er zulke grote Nederlandse persoonlijkheden rondlopen!
    Vind ik leuk
    Shenzen +302
    dinsdag 20 maart 2018 om 14:06
    Inderdaad snelterug het is best triest dat mensen als sjaak en willem en nog wat oud sporters zo afgezeken worden..
    beetje respect opbrengen voor oud top sporters is hier bijna een no go helaas.
    Vind ik leuk
    hannes +342
    dinsdag 20 maart 2018 om 14:40
    Deze uitspraak van Willem schaar ik onder dezelfde achterhaalde uitspraken/beweringen van al die omhoog gevallen actriesjes die jaren te laat klagen over het feit dat ze jaren geleden door de een of andere acteur of regiseur onder de rok zijn gegrepen en dit toelieten omdat ze nog wat wilde bereiken en het toen best lekker vonden maar nu ze op leeftijd zijn zich herinneren wat er gebeurt is en nu schande roepen.
    Vind ik leuk
    orion73 +1356
    dinsdag 20 maart 2018 om 14:47
    Dat is toch al heel lang bekend dat WvH die uitspraak als eerste deed. Was destijds te lezen in het ter ziele gegane voetbaltijdschrijft Boing.
    Vind ik leuk
    5by5 +1275
    dinsdag 20 maart 2018 om 15:20
    Dit was toch wel duidelijk dat Cruijff deze uitspraken nooit had verzonnen, hij had ze alleen populair gemaakt.
    Vind ik leuk
    Ari as +239
    dinsdag 20 maart 2018 om 16:04
    Lekker belangrijk zeg.
    Vind ik leuk
    Svenn020 +63
    dinsdag 20 maart 2018 om 16:17
    Even je graantje meepikken, Kromme?
    Vind ik leuk
    13 +11377
    dinsdag 20 maart 2018 om 17:36
    Zijn graantje meepikken van zijn eigen uitspraak bedoel je?
    Vind ik leuk
    aimdam +561
    dinsdag 20 maart 2018 om 17:43
    Willem heeft het er nog steeds moeilijk mee dat Johan altijd boven hem gestaan heeft.
    Vind ik leuk
    13 +11377
    dinsdag 20 maart 2018 om 18:28
    1. Denk dat je het filmpje niet gezien hebt. 2. Denk dat je weinig van Willem weet. 3. Raar dat spontane uitspraak van Willem weer aanleiding moet zijn voor diverse Ajacieden om pikkies te gaan vergelijken.
    Vind ik leuk
    Cookee +9939
    dinsdag 20 maart 2018 om 18:30
    En passant hebben wim en jopie ook de NL taal even aangepast.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9008
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:46
    Cruijff en van Hanegem zijn het wel vaker eens......prima toch ?
    Vind ik leuk
    pico323 +5338
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:55
    belangrijk nieuws
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van Hanegem doet onthulling: "Cruijff nooit bedenker geweest van die uitspraak"