'Stabiele centrale verdediger' tekent tot 2021 in De Kuip: Alles aan doen

    'Stabiele centrale verdediger' tekent tot 2021 in De Kuip: "Alles aan doen"

    dinsdag 20 maart 2018 om 17:37

    Een heuglijk moment voor Ramon Hendriks. De zeventienjarige verdediger heeft dinsdag zijn handtekening gezet onder zijn eerste profcontract bij Feyenoord. Hendriks tekende tot medio 2021. 

    "Ik ben enorm blij met het vertrouwen dat de club in mij uitspreekt met dit contract", tekende het digitale thuis van de Rotterdamse topclub op uit de mond van de tiener. "Dit is voor mij een hoogtepunt, maar tegelijkertijd zie ik dit pas als het begin. De komende jaren ga ik er alles aan doen om me zo goed mogelijk te ontwikkelen, met als uiteindelijke doel een plekje bij Feyenoord 1."

    Feyenoord nam Hendriks in 2017 over van FC Dordrecht. "Ramon is een stabiele linker centrale verdediger. Met deze overeenkomst bieden we hem de komende jaren de kans om verder door te groeien", zegt technisch directeur Martin van Geel over het talent. "We hebben er alle vertrouwen in dat hij dat zal doen."

    Plaats een reactie

    Koeroe +9587
    dinsdag 20 maart 2018 om 17:45
    Wordt tijd dat we bij Feyenoord eens een goede spits of buitenspeler afleveren ipv al die verdedigers. Maar goed, leuk voor die jongen hoop dat t wat wordt
    Vind ik leuk
    Degraaf +14786
    dinsdag 20 maart 2018 om 17:50
    Klopt, maar linksbenige verdedigers zijn zeldzaam. Ik vind het een goede zet van Feyenoord Arie-Jan van der Heijden is inmiddels ook al 30.
    Vind ik leuk
    Cookee +8770
    dinsdag 20 maart 2018 om 17:55
    Ach, dat er zoveel verdedigers doorbreken betekent dat je meer geld kunt uitgeven voor spelers die je niet hebt toch?
    Ben met je eens... zou leuker zijn als het beide zou zijn.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 17:56]
    Vind ik leuk
    PRICE +17546
    dinsdag 20 maart 2018 om 18:06
    Obispo
    Vind ik leuk
    DrDeef +1154
    dinsdag 20 maart 2018 om 18:18
    Aluminiumfolie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 18:23
    Raketwerper
    Vind ik leuk
    3Bier +5877
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:59
    Voorbinddildo
    Vind ik leuk
    Obl93 +1844
    dinsdag 20 maart 2018 om 18:38
    Komen er aan bij Feyenoord, zeker wat betreft het middenveld kunnen we aankomende jaren genieten.(mits we jongens uit de eigen jeugd door laten komen)
    Vind ik leuk
    DrDeef +1154
    dinsdag 20 maart 2018 om 18:46
    Kökcü en Burger zijn leuke talenten, hoop dat die het wel gaan halen.
    Vind ik leuk
    Obl93 +1844
    dinsdag 20 maart 2018 om 18:51
    Zeker, en vergeet El Bouchataoui niet! Dan heb je ook nog Toure, Malacia (wat wel een verdediger is) Vente, Geertruida. Dan staan er op meerdere posities alweer een goede vervanger klaar waar we eerst naar moeten kijken voor we de Portemonnee gaan trekken. Misschien nog een gevestigde spits halen als Jorgensen vertrekt.
    Vind ik leuk
    DrDeef +1154
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:26
    Nico gaat wel dus een spits is sowieso nodig. En wat mij betreft ook een rechtsback want alle huidige opties kunnen mij niet echt bekoren. Ik had gehoopt Geertruida wat vaker bezig te zien dit jaar evenals Hansson. Helaas nog niet, hoop dat er nog wat verandering in komt maar dat zal denk ik niet. Volgende seizoen die jongens verhuren aan Jupiler League/ondrkant eredivisie? Of moeten we ze erbij houden met de kans op weer een verloren jaar?
    Vind ik leuk
    Obl93 +1844
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:12
    Denk dat er veel valt of staat met wie er gaan. Maar mochten Vilhena, Jones Jorgensen vertrekken, zie ik niet de noodzaak ( op de spits positie na) om vervangers extern voor de basis te halen. Laat bijvoorbeeld Bijlow keepen met Padt als back-up. Blijft een moeilijk punt, dat doorselecteren, maar ik ben er van overtuigd dat je met dit materiaal, als het ingespeeld is en bij elkaar blijft, je zomaar weer 2x kampioen achter elkaar kan worden.

    Misschien aardig om een lijstje te maken met verkopen die we intern kunnen opvangen :

    Vilhena
    Bilal
    Botteghin/vd heijden
    Van Beek
    Jones
    Toornstra

    En ik denk toch dat je moet proberen Maher voor een prikkie te halen. Loopt nu niet lekker, maar in een beter team dan Twente denk ik dat hij zomaar onze gedroomde 10 zou kunnen zijn.
    Vind ik leuk
    Nuance +7046
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:57
    Ik heb uit een bron rond Maher dat hij in de zomer tekent voor Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Obl93 +1844
    dinsdag 20 maart 2018 om 22:28
    Serieus?
    Vind ik leuk
    Nuance +7046
    dinsdag 20 maart 2018 om 22:36
    Zakenrelatie met seats bij AZ. Screen maar.
    Vind ik leuk
    HansVites +4419
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:27
    Welke verdedigers bedoel je ?
    Diks, Jan Arie Haps of Botteghin
    Vind ik leuk
    Koeroe +9587
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:31
    Pff, wat wil je nou? Nee ik bedoel Karsdorp, van beek, Janmaat, Kongolo, de vrij en Martinis Indi
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 17:49
    Ik dacht al, moet er een uit de jeugd zijn dan. In het 1e is het 10x niks.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8368
    dinsdag 20 maart 2018 om 17:49
    Valt me op dat alle jeugdspelers die doorbreken bij Feyenoord de laatse jaren verdedigers zijn. De Vrij, BMI, Nieuwkoop, Van Beek, Karsdorp, Kongolo en Malacia. Met aanvallers kom ik niet veel verder dan Boëties.
    Vind ik leuk
    Cookee +8770
    dinsdag 20 maart 2018 om 17:51
    Achabar, Robertha.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8368
    dinsdag 20 maart 2018 om 17:53
    Spelen nu allebei in de Jupiler leaque...
    Vind ik leuk
    Cookee +8770
    dinsdag 20 maart 2018 om 18:06
    Nou, van Nistelrooij en Mertens ooit ook, dus alles kan nog veranderen, dan kunnen ze wel wat en Robertha is nog heel jong.
    Demmers ook nog... dan komt er best veel door van V-Oord.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 18:08]
    Vind ik leuk
    PRICE +17546
    dinsdag 20 maart 2018 om 18:07
    Achabar,speelt over 2 jaar bij de treffers
    Vind ik leuk
    Cookee +8770
    dinsdag 20 maart 2018 om 18:21
    Ik vond Demmers ook niet zo goed.
    Dus er gaat ook wel eens iets mis bij Feijenoord.
    Hij is altijd al goed voor Treffers geweest. :)
    Vind ik leuk
    GetRekt +1516
    dinsdag 20 maart 2018 om 17:58
    Aanvallers is al jaren karig, maar worden ook sneller weggekocht door grote clubs. Kijk maar naar Chong (United)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 17:58]
    Vind ik leuk
    13 +8921
    dinsdag 20 maart 2018 om 18:07
    Je vergeet middenvelder Vilhena en aanvaller Vente, maar inderdaad, Feyenoord grossiert in het opleiden van verdedigers. (Karsdorp en ik dacht ook Nieuwkoop zijn van oorsprong eigenlijk wel middenvelders.)
    Vind ik leuk
    Sytz +2784
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:12
    Karsdorp was een schaduwspits, maar je hebt helemaal gelijk hoor. Weinig spitsen slagen. Te Vrede, Achahbar en Dammers allen topscoorders maar geen Feyenoord 1 materiaal. Janssen en Idrissi zijn wel weg gegaan dus die hebben we effe verkeerd gezien.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:09
    Doet me denken aan Buno Martins Windy
    Vind ik leuk
    Cookee +8770
    dinsdag 20 maart 2018 om 17:50
    Hendrikx, Hendriks, F de Jong, L de Jong, S de Jong, Sven van Beek, Donny van Beek.... iemand wat gebeurt er allemaal.
    Lijkt wel of wie spelers gekloond hebben, ze lijken ook als voetballers allemaal opelkaar... saai en gedienstig.
    Godzijdank is er nog Bilal Bacacicoglu en Alireza Jahanbakhs.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 17:51]
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 17:51
    Mooi man, altijd leuk dat zo’n jonge speler zijn dromen uitkomen.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8340
    dinsdag 20 maart 2018 om 17:52
    Gefeliciteerd jongen you never walk alone!!!!!
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23553
    dinsdag 20 maart 2018 om 18:03
    Hoop dat het een goede is. Nog niet van gehoord om eerlijk te zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 18:08
    Ken 'm nog niet, maar op hele sterke teksten is hij nog niet te betrappen haha
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 18:50
    Neefje van mijn neefje! Zonde dat hij niet voor Ajax koos maar zeker leuk voor hem. Goodluck!
    Vind ik leuk
    luccerd +2978
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:07
    Bij ons komt er een man in de winkel, zijn nichtje heeft een schoonvader die goeiie kennissen is met vriend van dat nichtje, en die vriend loopt hier wel eens over de brug. De geruchten gaan nu dat hij een bekende is van de moeder van Arjen Robben ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:11
    Haha kon ik verwachten. Maar ken deze jongen. Blijft ook zeker bij kennen. Vind het vooral leuk voor de familie van mijn neef. Verder geen sensatiezoeker dus hoop dat hij het goed doet.
    Vind ik leuk
    luccerd +2978
    dinsdag 20 maart 2018 om 19:27
    Het was ook niet de insteek om je neer te zetten als sensatiezoeker. Het is juist hartstikke leuk als je dan iemand voorbij ziet komen die je kent.
    Vind ik leuk
    Nuance +7046
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:58
    Komt toch van Dordrecht deze jongen?
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 13:51
    Ja
    Vind ik leuk
    Pjotr26 +1443