'Ja, Ronaldo heeft mij meerdere keren gevraagd hoe het leven in China is'

'Ja, Ronaldo heeft mij meerdere keren gevraagd hoe het leven in China is'

dinsdag 20 maart 2018 om 18:22

Luiz Felipe Scolari onthult dat Cristiano Ronaldo hem meerdere keren naar China heeft gevraagd. De oud-bondscoach van het Portugese en Braziliaanse elftal traint nu Guangzhou Evergrande en zou de komst van Ronaldo naar China toejuichen.

"Ja, Cristiano Ronaldo heeft mij meerdere keren gevraagd hoe het leven in China is", vertelt Scolari in een interview met Esporte Interativo. "Waarom kan Ronaldo niet naar China gaan? Ik heb hem alle details gegeven. We moeten ook begrijpen dat Ronaldo een merk is, misschien wel een industrie. China is het grootste land ter wereld. Ik heb hem verteld wat ik altijd zeg: degene die de kans heeft, moet naar China gaan."

Spaanse media verwachten dat Real Madrid spoedig met een nieuw en financieel verbeterd voorstel aanklopt bij Ronaldo. Aan de andere kant blijft de Portugees gelinkt worden aan een megatransfer naar China.

Daarnaast heeft Ronaldo er volgens de berichten moeite mee dat Lionel Messi en Neymar een gigantisch salaris opstrijken bij FC Barcelona en Paris Saint-Germain en hij het met een 'bescheiden' jaarsalaris moet doen. In China kan Ronaldo ongetwijfeld een stuk meer verdienen dan hij nu bij Real Madrid verdient.

Plaats een reactie

power +3800
dinsdag 20 maart 2018 om 18:24
Ronaldo heeft moeite met Messi en Neymar omdat die verdienen meer, hij heeft nooit genoeg van geld,
[Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 19:23]
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 18:31
Gewoon doen joh. Lekker cashen man! En daarna tranquilo alle glory wedstrijden van Badr Hari VIP bekijken ;-) Dat kan hij nu ook al hoor daar niet van...
Vind ik leuk
power +3800
dinsdag 20 maart 2018 om 18:35
Ronaldo en Badr samen hobby's doen, en elkaar knuffelen
[Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 18:36]
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 18:37
Dat je daar aan denkt? Zegt meer dan genoeg! Ik knuffel liever de dames....
Vind ik leuk
power +3800
dinsdag 20 maart 2018 om 18:43
ik heb nergens iets verkeerd genoemd van Ronaldo en badr, zijn elkaar goede vrienden.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 18:44
Exuus, misverstand.
Vind ik leuk
power +3800
dinsdag 20 maart 2018 om 18:48
Geen probleem, kan gebeuren
Vind ik leuk
stollie38 +15578
dinsdag 20 maart 2018 om 18:47
Zijn die er onder de 65 dan voor je?
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 08:02
Dat geloofd niemand van jou hoor
Vind ik leuk
power +3800
woensdag 21 maart 2018 om 09:50
wat geloof niemand van mij kun je beetje uitleggen?
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 10:06
Reageer niet op jou
Vind ik leuk
power +3800
woensdag 21 maart 2018 om 10:10
jou reactie was bij mijne account binnen gekomen
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 10:19
Ok, was op die gekke Bien bedoeld
Vind ik leuk
power +3800
woensdag 21 maart 2018 om 11:12
Ahah,,,,,,, ok Bien cr7
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 08:12
Meestal is het zo dat wanneer iemand erover begint, dat diegene veelal met power een banketstaaf in zijn achterste geschoven krijgt.
Vind ik leuk
power +3800
woensdag 21 maart 2018 om 09:54
mooi uitgelegd, Je heb best ervaring mee?
Vind ik leuk
Alain2708 +7753
dinsdag 20 maart 2018 om 22:23
Echt hoor, lekker 100 miljoen per jaar binnen harken!
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 08:01
Maar je hebt geen geld, geld heeft jou mensen hebben nooit genoeg en zien het als bevestiging dat ze de beste en de grootste zijn. Zo kunnen ze hun narcistische ego tot grote hoogte opblazen
Vind ik leuk
Cookee +8080
dinsdag 20 maart 2018 om 18:25
Ja, Ronaldo heeft alles al... maar wat hij volgens dit verhaal heel graag wil is MEER geld. Oké, fair enough... doen joh.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 18:30
"Daarnaast heeft Ronaldo er volgens de berichten moeite mee dat Lionel Messi en Neymar een gigantisch salaris opstrijken bij FC Barcelona en Paris Saint-Germain en hij het met een 'bescheiden' jaarsalaris moet doen. In China kan Ronaldo ongetwijfeld een stuk meer verdienen dan hij nu bij Real Madrid verdient"

Onzin, helaas geloof men dat.... Dat zegt alles dat nep verhaal boven mij....
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 19:00
Mja dat hij in China meer kan verdienen geloof ik wel, of hij het nodig heeft? Misschien wel met al zn assercorrecties die hij nodig heeft na zn bezoekjes aan Badr..

Zonder gekheid, waarom? Ik denk niet eens voor het nog dikkere geld maar meer omdat hij daar dan een soort halfgod kan zijn ofzo
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 18:41
Gewoon lekker samen met Messi bij een team in China spelen ;P
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 19:29
Wat een onzin allemaal als of die jongen ooit nog zorgen om geld zou krijgen, soms denk ik echt zijn die media die zoiets publiceren hersenloos of wat.
Hij zou last hebben van Neymar en Messi sorry maar als nik het al lees dan moet ik ermee lachen, weten deze heren uberhaupt wel wat Ronaldo per jaar verdient, met zijn merk, voetbal en alles erom heen?
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 19:34
En door!!!
Vind ik leuk
Gustavo +1295
dinsdag 20 maart 2018 om 19:52
Ik geloof het wel. Wanneer je alles al hebt gewonnen is er sportief geen uitdaging meer. Ik ken superrijke mensen die in hun vakgebied ook alles al hebben bereikt. Het enige wat ze nu nog kan motiveren is de God in de familiestamboom worden. Want als over 200 jaar niemand meer weet wie CR7 was dan kan Ronaldo teren op eeuwige erkenning als Alfa opa.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 20:10
Daar scoort hij dan 100 per seizoen. Hij wilt dat niemand hem ooit kan inhalen ;)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 20:11]
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 21:35

“China is het grootste land ter wereld”

Je woont notabene in china man man man
[Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 23:46]
Vind ik leuk
Gerro +4590
dinsdag 20 maart 2018 om 23:55
Ach wellicht is hij toe aan iets anders en naar daar verkassen zal hem een ongekend bedrag opleveren. En algemeen bekend is dat degene die veel hebben alleen maar meer willen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Ja, Ronaldo heeft mij meerdere keren gevraagd hoe het leven in China is'