Verschil tussen Real Madrid en Ajax: Ajax is echt één club

Verschil tussen Real Madrid en Ajax: "Ajax is echt één club"

dinsdag 20 maart 2018 om 19:07

De zestienjarige Joshua Pynadath heeft grote plannen bij Ajax. Hij hoopt ooit Ajax 1 te bereiken en de Champions League te winnen.

Pynadath is een Amerikaanse vleugelaanvaller die twee jaar geleden bij Ajax terechtkwam om in de jeugd te spelen en nu bij Ajax O17 speelt. In Amerika speelde hij voor Red Star FC en DeAnza Force FC en in Spanje voor Real Madrid. "Mijn moeder werkt bij een groot softwarebedrijf. Ze werd in 2013 overgeplaatst naar Madrid. Ik verhuisde mee van Californië naar Madrid, en zo belandde ik in de jeugdopleiding van Real Madrid. Het was een grote stap", zegt Pynadath op de clubsite.

Pynadath ziet verschillen tussen de jeugdopleiding van Real Madrid en die van Ajax. "Ajax is echt één club. Het is erg goed dat ze hier verschillende teams en leeftijden elkaar laten ontmoeten. Jonge kinderen, maar ook spelers van het eerste team. Je kunt in de sportschool staan, bezig met een extra oefening, en naast je staat iemand van Ajax 1! Die kun je dan gewoon vragen stellen en je kunt er advies van krijgen."

"Dit seizoen wil ik kampioen worden met Ajax. We hebben afgelopen week een belangrijke overwinning op Vitesse geboekt. Ik had een assist en ik ben blij dat we nu goed in vorm zijn. Ik wil hard blijven werken en me blijven ontwikkelen om uiteindelijk Ajax 1 te bereiken. Ik wil Champions League spelen, en winnen, dat is het hoogste doel."

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

Psv1989 +742
dinsdag 20 maart 2018 om 19:08
Blijven dromen jochie
Vind ik leuk
Henk 1971 +4123
dinsdag 20 maart 2018 om 22:03
Hij snapt alleen niet dat je dan eerst kampioen moet worden......
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 19:08
Ik wil 1 miljoen euro maar die krijg ik ook niet. Dromen mag maar CL winnen hwahaha!
Vind ik leuk
Alain2708 +7373
dinsdag 20 maart 2018 om 19:12
Waarom zou CL winnen niet kunnen dan?
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 19:13
Omdat Bull geen talent heeft;)
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 19:21
Hwahaha meer talent als jou ik zit namelijk niet de heele dag op vp ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 19:55
Ik weet ook wel dat ik absoluut geen talent heb, maar VP heeft er niks mee temaken vriend ;)
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 20:09
Geen of wel talent we zijn allemaal mens en als jij goed persoon bent heb je eigelijk wel talent ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 20:10
Dat is voldoende toch een goed mens probeeren te zijn
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 20:11
We hadden het aan het begin over een CL-winst droom.
Waarom doe je dit?
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 20:17
wat doe ik?
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 20:18
Geen idee, maar het leidt tot een totale verandering van het gespreksonderwerp
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 20:20
Jij zegt dat je geen talent hebt wrm niet ieder mens heeft ze eigen talenten dat probeer ik te zeggen. Verder bedoel ik er niks mee ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 20:25
..... stop maar weer
Vind ik leuk
Alain2708 +7373
dinsdag 20 maart 2018 om 20:53
Bull?
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 21:31
ja dat is nijmegnaar
Vind ik leuk
Alain2708 +7373
dinsdag 20 maart 2018 om 21:37
Oh oké, wist ik niet.. hahaha
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 19:17
Wrm zou dat niet kunnen wij stelle europees niks meer voor.
Probeer eerst maar is een x keer
Te overwinteren en dat geld voor alle nl clubs.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 19:56
hoeft niet bij ajax weetje.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 20:08
Dat weet ik?
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 20:09
Als hij goed genoeg wordt voor real madrrid ooit zou hij best de cl kunnen winnen namelijk
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 20:12
Ja ik vind dat hoog in de bol probeer eerst je wedstrijden in het 1van ajax te paken ben je zo goed talent als zlaten snijder dan mag je het zegen maar hij heeft nog niks bewezen dat is mijn.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 20:13
Hoezo? Het is een droom, iedereen mag dromen! Hij is pas 16
Vind ik leuk
Psv1989 +742
dinsdag 20 maart 2018 om 19:32
Dat zou wel kunnen mits het een goede voetballer word en bij een club als barca of real terecht komt je geloof zelf toch niet dat een Nederlandse club ooit nog een CL gaat winnen
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 20:04
Maar dat claimt hij ook nergesn
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 20:01
Ben je echt zo stom alain?.
Vind ik leuk
Alain2708 +7373
dinsdag 20 maart 2018 om 20:54
Want?
Vind ik leuk
#KeizerIn +2872
dinsdag 20 maart 2018 om 19:15
Net zoveel kans als dat ik de loterij win.
Vind ik leuk
jaja_PSV +31727
dinsdag 20 maart 2018 om 19:26
Als je geen loten hebt gekocht, is die kans dus nihil :)
Vind ik leuk
13 +8944
dinsdag 20 maart 2018 om 19:16
Ik dacht eerst dat ze daar trainers en spelers scouten op arrogante/megalomane uitspraken, maar ben er inmiddels achter dat het andersom is, dat je zulke uitspraken blijkbaar na Ajax inburgeringscursus gaat doen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 19:18]
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 19:20
Ik vindt ook nergens op slaan probeer eerst je westrijden in het 1 spelen dan kun je dromen uit spreeken maar CL winnen hwahaha!
Vind ik leuk
Jozef +29409
dinsdag 20 maart 2018 om 19:45
Gut oh gut. De jongen is 16 en heeft ambities. Nou én.

Bovendien zegt hij niet de CL winnen met Ajax. Een topvoetballer streeft het hoogste na. Logisch.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 19:20
Amerikanen staan ook niet echt bekend vanwege hun gebrek aan zelfvertrouwen
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 19:45
Blijven sparen ouwe.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 19:49
Sparen hwahaha wat is dat!
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 22:02
Red bull psv
Red bull ajax
Red bull Feyenoord
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 19:13
Super ga zo door
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 19:13
Volgens mij als je bij Real Madrid komt te spelen maak je meer kans om de CL te winnen, Ajax kan niet eens meer kampioen worden in eigen land, maar je bent jong en idd droom lekker van de cup met de grote oren die jij omhoog houdt als aanvoerder van Ajax , de wekker gaat van zelf wel af!
Vind ik leuk
Olfie +3462
dinsdag 20 maart 2018 om 19:29
Dat zegt ie niet... lezen is lastig?
Vind ik leuk
Jozef +29409
dinsdag 20 maart 2018 om 19:47
Ongelofelijk he?

Het blijft me telkens weer verbazen. Zou in de vlekken schieten elke hersenfunctie blokkeren misschien?
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 19:15
Wat een negatieve reacties van volwassenen aan zijn adres. Waarom mag zo’n jongen niet gewoon gemotiveerd overkomen.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 19:16
Ajax 1 halen zou kunnen, de Champions league winnen met Ajax (of welke Nederlandse club dan ook) dat ik denk dat nooit meer (helaas) gaat gebeuren
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 00:00
Verander nooit maar in voorlopig.
Vind ik leuk
Butsbal +9238
dinsdag 20 maart 2018 om 19:32
Lekker advies vragen aan Veltman
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 00:02
Precies! Kan die jongen gelijk leren hoe je een tegenstander uit de wedstrijd haalt mocht hij achterin nodig zijn. Kan me een zekere Mexicaan herinneren hehe....
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 00:02]
Vind ik leuk
stollie38 +15298
dinsdag 20 maart 2018 om 19:34
Je moet altijd je dromen najagen en als je een doel voor ogen hebt dan kun je vaak ver komen. Je ziet vaak voetballers te snel gaan naar grote clubs en die halen het eerste niet, maar deze speler wil eerst Ajax 1 halen en daarna pas de Champions League.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 19:37
Ajax is de enige nederlandse club die ooit nog de champions league wint!
Vind ik leuk
Azsub +168
dinsdag 20 maart 2018 om 19:49
Hahaha. Sinterklaas en teletubbies bestaan niet echt. Sorry dat ik dit heb gezegd terwijl je met je duim in je mond onder je ajax dekbed ligt
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 19:59
Komen niet eens door de voorronde EL sukkel ...HAHAHA roberto ,moet jij niet eens naar je bedje?.

Morgen weer lekker naar groep 3 met je vriendjes!.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 22:03
Waar bazeer jij dat op?
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 19:39
Blijven dromen. Real speelt champions league en 020 nie
Vind ik leuk
Jozef +29409
dinsdag 20 maart 2018 om 19:48
Je doet je naam eer aan.
Vind ik leuk
Gustavo +1279
dinsdag 20 maart 2018 om 19:40
Op Dhorasoo na is er nog geen speler met een Indische achtergrond echt doorgebroken in het mondiale topvoetbal. Geen idee waarom maar ik dacht; ik deel het even met jullie.
Vind ik leuk
rpaulp50 +6030
dinsdag 20 maart 2018 om 19:41
Als NV en met storende aandeelhouders.....
Vind ik leuk
Azsub +168
dinsdag 20 maart 2018 om 19:46
Ja een heel warme club. Uche uche
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 19:57
Met ajax de cl winnen tsjaaaaaaa ..........met sjaak swart in de spits zeker.

Wat een dromer.
Vind ik leuk
stollie38 +15298
dinsdag 20 maart 2018 om 20:09
Bouchra van Persie wou niet. Die kwam niet door de keuring.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 20:05
Yes man, now we talking!
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 20:17
Fout, Ajax is een beursgenoteerd bedrijf en allang geen club meer.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 20:19
Dan zul je toch terug moeten naar Real Madrid.
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 20:30
Hij bedoelt koude club
Vind ik leuk
dinsdag 20 maart 2018 om 20:37
Het enige verschil is het 5 klasse niveauverschil
Vind ik leuk
Azsub +168
dinsdag 20 maart 2018 om 20:41
Je zet nogal laag in.
Vind ik leuk
Alain2708 +7373
dinsdag 20 maart 2018 om 21:01