'Ben niet bezig met vertrek bij Feyenoord. Ik richt me op Oranje'

    'Ben niet bezig met vertrek bij Feyenoord. Ik richt me op Oranje'

    dinsdag 20 maart 2018 om 20:24

    Tonny Vilhena weigert te speculeren over een vertrek bij Feyenoord. De middenvelder is nu aan zijn zevende seizoen bezig bij de landskampioen.

    "Daar ben ik nog helemaal niet mee bezig. Ik ben nu bij het Nederlands elftal en daar richt ik me nu op", zegt Vilhena in gesprek met RTV Rijnmond. "Volgende week richt ik me op Feyenoord. Of ik interessant ben voor veel clubs? Dat kan best zijn, maar ik focus me nu eerst gewoon op het Nederlands elftal. Wat er allemaal gaat komen, zien we wel."

    Bij Feyenoord is een stijgende lijn waarneembaar, zegt Vilhena. "Als je afgelopen zondag kijkt geven we de doelpunten wel makkelijk weg (tegen PEC Zwolle, red.), maar de drie punten zijn belangrijker. We hebben daar een tijdje niet gewonnen. Dat is goed en moeten dit nu voortzetten. Blijven voetballen en winnen."

    Vilhena kan zich met Oranje focussen op twee oefenwedstrijden tegen Engeland en Portugal. Hij staat mogelijk tegenover een aantal topspelers. "Dat is mooi, ja. Ronaldo ken ik alleen van de PlayStation. Engeland heeft ook goede spelers, dus ik kijk er wel naar uit."

    Plaats een reactie

    dinsdag 20 maart 2018 om 20:27
    Vilhena kan zo naar België andere competities zijn te zwaar voor hem.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31580
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:48
    Jij loopt echt op alles wat met feyenoord te haten... man man.
    Vind ik leuk
    13 +13187
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:51
    Dat zie je verkeerd Teo. Hij is hier louter om inhoudelijke bijdrages te leveren, scheldt nooit en speelt nooit op de man en/of de club. Maar het kan ook zijn dat ik lieg.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31580
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:59
    Dan ben ik blind ja..
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 08:52
    Stekeblind ja
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 08:52
    Kijk jij snapt het..................
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:59
    Hij is een Feyenoorder. Hahaha
    Vind ik leuk
    Ricklek +1905
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:40
    Rotterdamse AJACIED
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:46
    Dat hij zelf verkeerd schrijft hahaha
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 08:52
    Hoezo te haten? Kritiek is geen haat
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:54
    Is onzin. Kan prima bij een middenmootploeg in italie of engeland mee.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28047
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:56
    Engeland valt nog te bezien. Klaassen is verder dan Vilhena, en die heeft het daar vrij lastig.
    Vind ik leuk
    13 +13187
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:07
    Vind die twee niet goed te vergelijken. Klaassen is niet in alles beter dan Vilhena. Vilhena kun je bijv. goed als pitbull op iemand zetten. En wat Klaassen betreft: als het bij 1 club niet goed gaat, wil dat nog niet zeggen dat je het bij geen enkele club in die competitie zult redden. Een voorbeeld is Pellè, die bij Feyenoord opeens geweldig rendeerde, nadat het bij AZ niet veel was.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 21:08]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28047
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:24
    Hij is ook niet in alles beter, maar was in vergelijking wel verder.
    Daarvoor hoef je niet hetzelfde type speler te zijn. Van de Beek is ook verder dan Eiting.
    Daar heb je gelijk in, maar omdat Klaassen in vier maanden 6 minuten mee heeft gedaan denk ik dat het ergens anders niet ineens fantastisch zou gaan.

    Tussen AZ en Feyenoord zaten wel 2 seizoenen in Italië.
    Vind ik leuk
    Tilly +161
    dinsdag 20 maart 2018 om 22:33
    In Italië speelde hij ook niet bepaald de pannen van het dak met 5 doelpunten in 29 wedstrijden in die 2 seizoenen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28047
    woensdag 21 maart 2018 om 06:59
    Klopt, maar hij heeft toch stappen gezet of niet?
    Hij was wel behoorlijk wat sterker toen hij bij Feyenoord kwam
    Vind ik leuk
    Ricklek +1905
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:41
    Teneerste is everton een subtop en geen middenmoot
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28047
    woensdag 21 maart 2018 om 07:00
    Dat weet ik wel, maar als je bij een subtopper 6 minuten speelt in 4 maanden speel je jezelf ook niet zomaar in de basis in de middenmoot, dan mag je denk ik wel iets vaker meedoen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 22:10
    Ja is altijd afwachten idd maar dat is mijn gevoel, net als bij klaassen overigens. Klaassen heeft deels ook wel pech dat koeman slecht presteerde en zo weg was. Maar als klaassen nu naar italie gaat zie ik hem ook prima slagen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28047
    woensdag 21 maart 2018 om 07:02
    Ja, ik heb hem ook nog niet opgegeven, maar als je ziet hoe moeilijk hij het daar heeft vind ik het vreemd om aan te nemen dat Vilhena de PL prima aankan.
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3709
    dinsdag 20 maart 2018 om 23:58
    Klaassen ging ook naar een ploeg die vervolgens 3 andere cam’s koopt
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28047
    woensdag 21 maart 2018 om 07:07
    Zelfs dan maakt hij weinig minuten vind ik
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 08:51
    Daar zijn de meningen over verdeeld
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:06
    He kneus
    Vind ik leuk
    Nuance +9073
    dinsdag 20 maart 2018 om 22:43
    Oh, hij is er nog.
    Vind ik leuk
    Eindje040 +799
    dinsdag 20 maart 2018 om 22:48
    Jij weet niet eens hoe je ajacied schrijft:) dom jongentje
    Vind ik leuk
    Counterattack +11351
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:27
    Heeft zich terug gevochten en wordt nu beloond
    Vind ik leuk
    Butsbal +15511
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:27
    Om ballen op te pompen is t ne goeie
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 20:27]
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:28
    Zeker goed genoeg voor middenmoot van de premier league en van daar uit kan hij misschien nog een stap vooruit
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31580
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:49
    Stoke,west ham zoiets.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:02
    Ja om te beginnen prima clubs. Vilhena heeft zijn top nog niet bereikt
    Vind ik leuk
    Stranger +5053
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:50
    Ik denk dat , dat dan toch echt wel zijn top is. Veel hoger zie ik hem niet komen.
    Maar dat heb ik bij alle Nederlandse voetballers.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:03
    Je heb gewoon weinig vertrouwen in ze
    Vind ik leuk
    Stranger +5053
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:15
    Het gaat niet om vertrouwen het gaat om
    kwaliteiten.
    Het zijn goede voetballers maar dat is anders dan hele of excellente voetballers.
    Maar dat wil niet zeggen dat wat ik vind ook zo is.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5578
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:31
    Doet het prima dit seizoen, maar toch kan hij naar mijn mening veel beter. Als hij toch eens wat meer overzicht zou hebben en wat sneller zou passen ipv dribbelen, dan zou hij op zeker een grotere club aankunnen. Dat is er na al die jaren helaas nog niet uit
    Vind ik leuk
    Stranger +5053
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:52
    Als je het overzicht niet hebt krijg je het ook niet meer. Vandaar ook zijn lopen met de bal.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11351
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:33
    Wat een drammerige reclame hierboven
    Vind ik leuk
    BassieN +11256
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:42
    Adblocker is je grootste vriend
    Vind ik leuk
    Counterattack +11351
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:48
    Is er ook een Mark-Blokker?
    Vind ik leuk
    stollie38 +18210
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:54
    Wel een Blokker winkel
    Vind ik leuk
    Counterattack +11351
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:57
    Oké, koop ik daar de adblokker
    Vind ik leuk
    Hansdeg +1289
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:39
    Misschien in Moldavië nog een postbode nodig. Niets te zoeken over de grens.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:40
    Ik denk dat er wel clubs zijn. Rugby, atletiek.....
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:40
    Als je wint van AZ thuis en Zwolle uit dan kan je inderdaad spreken van een stijgende lijn en Vilhena scoort met regelmaat dus ja ,hij is zeker interessant voor een club uit het buitenland,
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31580
    dinsdag 20 maart 2018 om 20:49
    Lekket naar een frankfurt of stoke gaan volgend jaar. Ayoub er voor in de plek prima.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:00
    Met zijn loopvermogen en karakter past hij in Italie of Engeland. Gaat het daar goed doen.
    Vind ik leuk
    EmmenPSV +20
    dinsdag 20 maart 2018 om 21:50
    Ik zie voor hem wel een plaats in de middenmoot van Italië, net zoals de Roon, al heeft hij een kans om het verder te schoppen.
    Vind ik leuk
    Gid010 +679
    dinsdag 20 maart 2018 om 22:11
    Die Sinclair Bischop van RTV Rijnmond komt vaker met van die kansloze vragen. Je weet dat Tony er is voor het Nederlands Elftal, en dus daarop richt.
    Hoe kan je dan proberen om iets los te krijgen over volgend seizoen, terwijl dit seizoen nog volop gaande is?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26331
    dinsdag 20 maart 2018 om 22:29
    Club Brugge ofzo?
    Vind ik leuk
    Voebtal +6700
    woensdag 21 maart 2018 om 01:55
    Feyenoord wordt alsnog kampioen.. Let op mijn woorden.
    Vind ik leuk
    Ryan82 +988
    woensdag 21 maart 2018 om 09:03
    Ben benieuwd hoe hij zich staande houd in het buitenland. Ik denk dat hij via tig B, C , clubs terug komt in de Eredivsie.
    Vind ik leuk
    Lady Sam +152
    woensdag 21 maart 2018 om 16:30
    Waarom beginnen verslaggevers altijd over het feit of hij wel of niet weggaat bij Feyenoord ,hij kan ook nog jaren bij ons blijven...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws