PSG kan 'transferprioriteit nummer één' vergeten: Ik ben een Chelsea-speler

    PSG kan 'transferprioriteit nummer één' vergeten: "Ik ben een Chelsea-speler"

    woensdag 21 maart 2018 om 00:00

    Chelsea lijkt zich geen zorgen te hoeven maken over een mogelijk van N'Golo Kanté. De Franse controleur werd onlangs in verband gebracht met Paris Saint-Germain, maar is absoluut niet van plan om Stamford Bridge zomaar te verlaten.

    In februari doken er nog berichten vanuit Frankrijk op, waarin gesteld werd dat Kanté, als beoogd opvolger van Thiago Motta, transferprioriteit nummer één van PSG zou zijn. De Parijse grootmacht lijkt echter niet weinig kans te hebben, wanneer het Kanté daadwerkelijk naar de Lichtstad wil halen. "Ik ben hier thuis. Dit is mijn club en ik ben een Chelsea-speler", vertelt de middenvelder aan The London Evening Standard.

    Nadat Kanté in zijn eerste jaargang bij The Blues direct de landstitel pakte, vallen de prestaties dit seizoen tegen. De 26-jarige Fransman telt echter zijn zegeningen. "Ik heb in de Champions League mogen debuteren en we kunnen opnieuw in de top-vier eindigen (Chelsea staat vijfde en heeft vijf punten minder dan Tottenham Hotspur, red.). Bovendien kunnen we de FA Cup nog winnen."

    Plaats een reactie

    woensdag 21 maart 2018 om 00:14
    Ik vind het een mooi verhaal. Maar als -ie 100 euro meer kan verdienen in Parijs, dan staat zijn koffertje klaar.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 11:10
    Tuurlijk niet bij chelsea vierdient ie al zat
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4369
    woensdag 21 maart 2018 om 01:32
    Ik denk dat de meeste spelers nu wel 2 x goed na denken om bij psg te tekenen. Buiten het salaris is de competitie niet zo aantrekkelijk. Spelen tegen man u man c liverpool tottenham arsenal klinkt toch stuk aantrekkelijker dan wat wedstrijdjes in de franse ligue 1
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 01:32]
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 02:28
    Paris Saint Germain moet bouwen aan een stabiel elftal. Wat ze op dit moment doen is te veel geld uitgeven aan niets. Begin bij de verdediging zou ik zeggen, daar valt nog wat aan te sleutelen.
    Vind ik leuk
    Old Star +7351
    woensdag 21 maart 2018 om 06:51
    Chelsea lijkt zich geen zorgen te hoeven maken over een mogelijk van N'Golo Kanté. De Franse controleur werd onlangs in verband gebracht met Paris Saint-Germain, maar is absoluut niet van plan om Stamford Bridge zomaar te verlaten.

    In februari doken er nog berichten vanuit Frankrijk op, waarin gesteld werd dat Kanté, als beoogd opvolger van Thiago Motta, transferprioriteit nummer één van PSG zijn. De Parijse grootmacht lijkt echter niet weinig kans te hebben

    Hoeveel ontbrekende of dubbele woorden en verkeerde zinnen kun je in 1 zo'n stukje kwijt zeg?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 06:52]
    Vind ik leuk
    Hace0318 +87
    woensdag 21 maart 2018 om 10:12
    Zelden zoveel fouten in een artikel gezien. Goed bezig VP.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws