PSG kan 'transferprioriteit nummer één' vergeten: Ik ben een Chelsea-speler

PSG kan 'transferprioriteit nummer één' vergeten: "Ik ben een Chelsea-speler"

woensdag 21 maart 2018 om 00:00

Chelsea lijkt zich geen zorgen te hoeven maken over een mogelijk van N'Golo Kanté. De Franse controleur werd onlangs in verband gebracht met Paris Saint-Germain, maar is absoluut niet van plan om Stamford Bridge zomaar te verlaten.

In februari doken er nog berichten vanuit Frankrijk op, waarin gesteld werd dat Kanté, als beoogd opvolger van Thiago Motta, transferprioriteit nummer één van PSG zou zijn. De Parijse grootmacht lijkt echter niet weinig kans te hebben, wanneer het Kanté daadwerkelijk naar de Lichtstad wil halen. "Ik ben hier thuis. Dit is mijn club en ik ben een Chelsea-speler", vertelt de middenvelder aan The London Evening Standard.

Nadat Kanté in zijn eerste jaargang bij The Blues direct de landstitel pakte, vallen de prestaties dit seizoen tegen. De 26-jarige Fransman telt echter zijn zegeningen. "Ik heb in de Champions League mogen debuteren en we kunnen opnieuw in de top-vier eindigen (Chelsea staat vijfde en heeft vijf punten minder dan Tottenham Hotspur, red.). Bovendien kunnen we de FA Cup nog winnen."

Plaats een reactie

Jens1999 +16253
woensdag 21 maart 2018 om 00:03
Ik ben vanaf morgen op vakantie 10 dagen naar bonaire....alle goeie gasten ik spreek jullie snel weer.....en voor de rest...die kunnen de kolere krijgen.... Laturzzzzzzz....xD
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 00:07
Fijne vakantie Jens en gedraag je daar op dat eiland :D
Vind ik leuk
Jens1999 +16253
woensdag 21 maart 2018 om 00:18
Thnx dude.....xD
Vind ik leuk
power +3743
woensdag 21 maart 2018 om 00:09
wat zou PSG met hem doen, afgelopen transfer periode genoeg geld uitgegeven, alleen maar dure selectie zonder resultaat geboekt
Vind ik leuk
Jens1999 +16253
woensdag 21 maart 2018 om 00:18
Die kopen straks gewoon weer een kar vol spelers.....
Vind ik leuk
power +3743
woensdag 21 maart 2018 om 00:50
ja dat klopt, PSG denk op die manier CL winnen, maar dat hulp niet heb wij gezien tegen Real
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 00:56]
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 00:09
Zo jij vind je zelf ook wel enorm interessant of heb je gewoon aandacht te kort?
Vind ik leuk
Jens1999 +16253
woensdag 21 maart 2018 om 00:16
Ik kom nooit aandacht te kort.....Laturzzzz klapkoek.....
Vind ik leuk
Doe dan! +4661
woensdag 21 maart 2018 om 00:34
Zien de vrouwen uit Bonaire er wat goed uit? :p
Vind ik leuk
Jens1999 +16253
woensdag 21 maart 2018 om 01:12
Je hebt er ook veel Amerikaanse meiden......xD
Vind ik leuk
Doe dan! +4661
woensdag 21 maart 2018 om 02:24
Heerlijk :p

In ieder geval fijne vakantie toegewenst.
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 02:27]
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 06:24
Hoop dat je een enkele reis hebt geboekt
Vind ik leuk
Richard020 +12477
donderdag 22 maart 2018 om 02:20
Boehoeeeeeee
Vind ik leuk
Padason +640
woensdag 21 maart 2018 om 06:23
Fijne vakantie gozert!
Vind ik leuk
Degraaf +13803
woensdag 21 maart 2018 om 06:40
Fijne vakantie Jens, geniet ervan maat.
Vind ik leuk
Fce9091 +744
woensdag 21 maart 2018 om 07:23
Ook daar hebben ze WiFi
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 07:44
Geniet er van. En als het kan, neem dan een beetje van dat lekkere weertje mee terug;)
Vind ik leuk
Richard020 +12477
donderdag 22 maart 2018 om 02:19
Leuk voor je Jens, geniet ervan.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 00:14
Ik vind het een mooi verhaal. Maar als -ie 100 euro meer kan verdienen in Parijs, dan staat zijn koffertje klaar.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 11:10
Tuurlijk niet bij chelsea vierdient ie al zat
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 01:32
Ik denk dat de meeste spelers nu wel 2 x goed na denken om bij psg te tekenen. Buiten het salaris is de competitie niet zo aantrekkelijk. Spelen tegen man u man c liverpool tottenham arsenal klinkt toch stuk aantrekkelijker dan wat wedstrijdjes in de franse ligue 1
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 01:32]
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 02:28
Paris Saint Germain moet bouwen aan een stabiel elftal. Wat ze op dit moment doen is te veel geld uitgeven aan niets. Begin bij de verdediging zou ik zeggen, daar valt nog wat aan te sleutelen.
Vind ik leuk
Old Star +5977
woensdag 21 maart 2018 om 06:51
Chelsea lijkt zich geen zorgen te hoeven maken over een mogelijk van N'Golo Kanté. De Franse controleur werd onlangs in verband gebracht met Paris Saint-Germain, maar is absoluut niet van plan om Stamford Bridge zomaar te verlaten.

In februari doken er nog berichten vanuit Frankrijk op, waarin gesteld werd dat Kanté, als beoogd opvolger van Thiago Motta, transferprioriteit nummer één van PSG zijn. De Parijse grootmacht lijkt echter niet weinig kans te hebben

Hoeveel ontbrekende of dubbele woorden en verkeerde zinnen kun je in 1 zo'n stukje kwijt zeg?
[Reactie gewijzigd op woensdag 21 maart 2018 om 06:52]
Vind ik leuk
wijze man +2992
woensdag 21 maart 2018 om 06:53
3 ton per week...en hij zegt dat verkeerd geciteerd is door de media
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 10:12
Zelden zoveel fouten in een artikel gezien. Goed bezig VP.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

PSG kan 'transferprioriteit nummer één' vergeten: "Ik ben een Chelsea-speler"