Bazoer en Riedewald kregen slecht nieuws: 'Het is beter om daar te blijven'

Bazoer en Riedewald kregen slecht nieuws: 'Het is beter om daar te blijven'

Gepubliceerd: woensdag 21 maart 2018 om 07:31wo 21-03-2018 om 07:31

Jaïro Riedewald en Riechedly Bazoer hebben van Jong Oranje-bondscoach Art Langeler uitleg gekregen waarom ze niet zijn opgeroepen. Ondanks dat Bazoer in de basis staat bij VfL Wolfsburg, mag hij van Langeler thuisblijven.

"In de oefenwedstrijd tegen België wil ik graag andere jongens aan het werk zien en tegen Andorra heb ik geen dominante rol voor hem in gedachten", legt Langeler uit in De Telegraaf. "Ik heb daarom met hem overlegd dat het beter is bij de club te blijven." Riedewald kreeg een vergelijkbaar telefoontje van Langeler.

Langeler overlegt veel met bondscoach Ronald Koeman over of spelers voor Jong Oranje of Oranje moeten uitkomen. "Het overleg met de bondscoach is goed en dit waren ook logische keuzes. Eén van de doelstellingen van Jong Oranje is de doorstroom naar Oranje en die doelstelling wordt zo aardig bereikt. Met name de jongens zelf mogen daar trots op zijn. Het is goed voor het Nederlands voetbal dat deze doorstroom een vanzelfsprekendheid is."

Poll

Komen Bazoer en Riedewald ooit weer bij het grote Oranje?

(1207 stemmen)

Plaats een reactie

D0mmeLFCT65 +19466
woensdag 21 maart 2018 om 07:36
Wanneer je ook bij jong oranje gepasseerd bent, ben je wel erg ver weggezakt.
Vind ik leuk
Counterattack +11279
woensdag 21 maart 2018 om 07:48
Of ouder en (even) niet bij grote oranje
Vind ik leuk
mba4u2c +3584
woensdag 21 maart 2018 om 08:01
Het gaat hier geloof ik niet over dat ze gepasseerd zijn.
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +19466
woensdag 21 maart 2018 om 08:03
Dan moet je tussen de regels door lezen.
Dit is een nette manier om te zeggen dat ze momenteel niet goed genoeg zijn.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 08:12
Er staat niks tussen de regels in, pure aanname gebaseerd op persoonlijke mening
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +19466
woensdag 21 maart 2018 om 08:24
Sorry hoor, maar zeker Bazoer bakt er al lange tijd helemaal niks van.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 10:02
Tuurlijk, sinds het nieuwe jaar gewoon altijd basis... Niet voor niks denk ik! Maar goed... Jij weet het allemaal zo goed!
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +19466
woensdag 21 maart 2018 om 10:42
Ik volg de Bundesliga aandachtig.
Bazoer speelt weer meer en ook weer wat beter. Maar of dat een tijdelijke opwelling is of dat hij de smaak weer te pakken heeft durf ik niet te zeggen.
Denk dat dat de reden van absentie is.

Rare opmerking wat je als laatste plaats. Vat je het persoonlijk op?
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10848
woensdag 21 maart 2018 om 07:37
Nieuw tijdperk oranje is aangebroken dat mag duidelijk zijn nu nog de mooie woorden in daden zien te veranderen.
Vind ik leuk
woensdag 21 maart 2018 om 08:13
Scheelt wel dat er dan minder ajaciesen worden uitgenodigd
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws