Bazoer en Riedewald kregen slecht nieuws: 'Het is beter om daar te blijven'

    Bazoer en Riedewald kregen slecht nieuws: 'Het is beter om daar te blijven'

    woensdag 21 maart 2018 om 07:31

    Jaïro Riedewald en Riechedly Bazoer hebben van Jong Oranje-bondscoach Art Langeler uitleg gekregen waarom ze niet zijn opgeroepen. Ondanks dat Bazoer in de basis staat bij VfL Wolfsburg, mag hij van Langeler thuisblijven.

    "In de oefenwedstrijd tegen België wil ik graag andere jongens aan het werk zien en tegen Andorra heb ik geen dominante rol voor hem in gedachten", legt Langeler uit in De Telegraaf. "Ik heb daarom met hem overlegd dat het beter is bij de club te blijven." Riedewald kreeg een vergelijkbaar telefoontje van Langeler.

    Langeler overlegt veel met bondscoach Ronald Koeman over of spelers voor Jong Oranje of Oranje moeten uitkomen. "Het overleg met de bondscoach is goed en dit waren ook logische keuzes. Eén van de doelstellingen van Jong Oranje is de doorstroom naar Oranje en die doelstelling wordt zo aardig bereikt. Met name de jongens zelf mogen daar trots op zijn. Het is goed voor het Nederlands voetbal dat deze doorstroom een vanzelfsprekendheid is."

    Poll

    Komen Bazoer en Riedewald ooit weer bij het grote Oranje?

    (1204 stemmen)

    Plaats een reactie

    D0mmeLFCT65 +16207
    woensdag 21 maart 2018 om 07:36
    Wanneer je ook bij jong oranje gepasseerd bent, ben je wel erg ver weggezakt.
    Vind ik leuk
    Degraaf +15055
    woensdag 21 maart 2018 om 07:41
    Of je hebt een flutcoach.
    Vind ik leuk
    Nashua +6554
    woensdag 21 maart 2018 om 09:00
    Inderdaad, Langeler is altijd vol van zichzelf geweest en vindt de PSV jeugd de beste van Nederland en op die manier selecteert hij ook.

    Hoop dat hij dat ook blijft doen want dat komt de PSV jeugd ten goede.
    Vind ik leuk
    Leedz +5190
    woensdag 21 maart 2018 om 10:09
    Precies dit
    Vind ik leuk
    vos199 +1126
    woensdag 21 maart 2018 om 09:07
    Hij geeft toch aan dat hij geen rol weggelegd ziet voor Bazoer. Hij had hem ook 90 minuten lang kunnen laten verpieteren op de bank in Andorra, ik denk dat dat de relatie al helemaal niet ten goede komt..
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +36679
    woensdag 21 maart 2018 om 11:55
    Plus: Bazoer zat dit seizoen veelal op de bank. Waarom vinden wij het normaal zodra hij weer een 3 a 4 wedstrijdje in de basis speelt meteen weer in oranje moet spelen?
    Dikke onzin dus. Laat hem maar eens bewijzen met meer wedstrijden in de benen.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 07:48
    Of ouder en (even) niet bij grote oranje
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2490
    woensdag 21 maart 2018 om 08:01
    Het gaat hier geloof ik niet over dat ze gepasseerd zijn.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +16207
    woensdag 21 maart 2018 om 08:03
    Dan moet je tussen de regels door lezen.
    Dit is een nette manier om te zeggen dat ze momenteel niet goed genoeg zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 08:12
    Er staat niks tussen de regels in, pure aanname gebaseerd op persoonlijke mening
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +16207
    woensdag 21 maart 2018 om 08:24
    Sorry hoor, maar zeker Bazoer bakt er al lange tijd helemaal niks van.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 10:02
    Tuurlijk, sinds het nieuwe jaar gewoon altijd basis... Niet voor niks denk ik! Maar goed... Jij weet het allemaal zo goed!
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +16207
    woensdag 21 maart 2018 om 10:42
    Ik volg de Bundesliga aandachtig.
    Bazoer speelt weer meer en ook weer wat beter. Maar of dat een tijdelijke opwelling is of dat hij de smaak weer te pakken heeft durf ik niet te zeggen.
    Denk dat dat de reden van absentie is.

    Rare opmerking wat je als laatste plaats. Vat je het persoonlijk op?
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8469
    woensdag 21 maart 2018 om 07:37
    Nieuw tijdperk oranje is aangebroken dat mag duidelijk zijn nu nog de mooie woorden in daden zien te veranderen.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 08:13
    Scheelt wel dat er dan minder ajaciesen worden uitgenodigd
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 07:46
    Langeler is echt een mispunt, dat ze die vent ooit aangesteld hebben..
    Vind ik leuk
    The Rock +1391
    woensdag 21 maart 2018 om 07:47
    Helemaal mee eens. Te veel een dubbele pet op in mijn ogen
    Vind ik leuk
    13 +9098
    woensdag 21 maart 2018 om 08:02
    Bedoel jij een PSV-pet? Want zo ja, waarom raadt hij Koeman dan aan om nu Kluivert op te roepen i.p.v. Bergwijn?
    Vind ik leuk
    The Rock +1391
    woensdag 21 maart 2018 om 08:05
    1 suggestie rechtvaardigt nog niet zn hele presteren?

    Vorig jaar bijvoorbeeld riep hij jeugdspelers van psv op terwijl er in de ED spelers rondliepen op dezelfde positie met een basisplaats. (Nieuwkoop werd gepasseerd terwijl die op dat moment gewoon speelde door blessure Karsdorp).
    Vind ik leuk
    13 +9098
    woensdag 21 maart 2018 om 08:25
    Ik zal je eerlijk zeggen dat ik zijn selectiebeleid niet onder een vergrootglas heb gelegd, maar ik meen me te herinneren dat hij ook wel eens veel Ajacieden heeft opgeroepen en dat van Nieuwkoop is niet bij mij blijven hangen, ook al ben ik voor Feyenoord.
    Vind ik leuk
    13 +9098
    woensdag 21 maart 2018 om 08:00
    Want?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Bazoer en Riedewald kregen slecht nieuws: 'Het is beter om daar te blijven'