Bazoer en Riedewald kregen slecht nieuws: 'Het is beter om daar te blijven'

    Bazoer en Riedewald kregen slecht nieuws: 'Het is beter om daar te blijven'

    woensdag 21 maart 2018 om 07:31

    Jaïro Riedewald en Riechedly Bazoer hebben van Jong Oranje-bondscoach Art Langeler uitleg gekregen waarom ze niet zijn opgeroepen. Ondanks dat Bazoer in de basis staat bij VfL Wolfsburg, mag hij van Langeler thuisblijven.

    "In de oefenwedstrijd tegen België wil ik graag andere jongens aan het werk zien en tegen Andorra heb ik geen dominante rol voor hem in gedachten", legt Langeler uit in De Telegraaf. "Ik heb daarom met hem overlegd dat het beter is bij de club te blijven." Riedewald kreeg een vergelijkbaar telefoontje van Langeler.

    Langeler overlegt veel met bondscoach Ronald Koeman over of spelers voor Jong Oranje of Oranje moeten uitkomen. "Het overleg met de bondscoach is goed en dit waren ook logische keuzes. Eén van de doelstellingen van Jong Oranje is de doorstroom naar Oranje en die doelstelling wordt zo aardig bereikt. Met name de jongens zelf mogen daar trots op zijn. Het is goed voor het Nederlands voetbal dat deze doorstroom een vanzelfsprekendheid is."

    Poll

    Komen Bazoer en Riedewald ooit weer bij het grote Oranje?

    (1206 stemmen)

    Plaats een reactie

    D0mmeLFCT65 +18878
    woensdag 21 maart 2018 om 07:36
    Wanneer je ook bij jong oranje gepasseerd bent, ben je wel erg ver weggezakt.
    Vind ik leuk
    Degraaf +16737
    woensdag 21 maart 2018 om 07:41
    Of je hebt een flutcoach.
    Vind ik leuk
    Nashua +6810
    woensdag 21 maart 2018 om 09:00
    Inderdaad, Langeler is altijd vol van zichzelf geweest en vindt de PSV jeugd de beste van Nederland en op die manier selecteert hij ook.

    Hoop dat hij dat ook blijft doen want dat komt de PSV jeugd ten goede.
    Vind ik leuk
    Leedz +6842
    woensdag 21 maart 2018 om 10:09
    Precies dit
    Vind ik leuk
    vos199 +1203
    woensdag 21 maart 2018 om 09:07
    Hij geeft toch aan dat hij geen rol weggelegd ziet voor Bazoer. Hij had hem ook 90 minuten lang kunnen laten verpieteren op de bank in Andorra, ik denk dat dat de relatie al helemaal niet ten goede komt..
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +45136
    woensdag 21 maart 2018 om 11:55
    Plus: Bazoer zat dit seizoen veelal op de bank. Waarom vinden wij het normaal zodra hij weer een 3 a 4 wedstrijdje in de basis speelt meteen weer in oranje moet spelen?
    Dikke onzin dus. Laat hem maar eens bewijzen met meer wedstrijden in de benen.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11351
    woensdag 21 maart 2018 om 07:48
    Of ouder en (even) niet bij grote oranje
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3239
    woensdag 21 maart 2018 om 08:01
    Het gaat hier geloof ik niet over dat ze gepasseerd zijn.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18878
    woensdag 21 maart 2018 om 08:03
    Dan moet je tussen de regels door lezen.
    Dit is een nette manier om te zeggen dat ze momenteel niet goed genoeg zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 08:12
    Er staat niks tussen de regels in, pure aanname gebaseerd op persoonlijke mening
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18878
    woensdag 21 maart 2018 om 08:24
    Sorry hoor, maar zeker Bazoer bakt er al lange tijd helemaal niks van.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 10:02
    Tuurlijk, sinds het nieuwe jaar gewoon altijd basis... Niet voor niks denk ik! Maar goed... Jij weet het allemaal zo goed!
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18878
    woensdag 21 maart 2018 om 10:42
    Ik volg de Bundesliga aandachtig.
    Bazoer speelt weer meer en ook weer wat beter. Maar of dat een tijdelijke opwelling is of dat hij de smaak weer te pakken heeft durf ik niet te zeggen.
    Denk dat dat de reden van absentie is.

    Rare opmerking wat je als laatste plaats. Vat je het persoonlijk op?
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9630
    woensdag 21 maart 2018 om 07:37
    Nieuw tijdperk oranje is aangebroken dat mag duidelijk zijn nu nog de mooie woorden in daden zien te veranderen.
    Vind ik leuk
    woensdag 21 maart 2018 om 08:13
    Scheelt wel dat er dan minder ajaciesen worden uitgenodigd
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws